Έτοιμος ο κινητήρας!
Τελικά έγιναν οι παρακάτω επεμβάσεις:
-Σφυρήλατο πιστόνι WISECO σε στάνταρ κυβισμό, για να υπάρχουν περιθώρια εξέλιξης στο μέλλον.
Τα όποια κέρδη θα έρθουν από την αύξηση της συμπίεσης ατο 10,5:1(από 8,3:1).
-Αγριεμένος stage 1 εκκεντροφόρος της HOTCAMS. Προορίζεται για XR650L και δεν έχει το σύστημα αποσυμπίεσης όπως φαίνεται και στη φωτό.
-Βαλβίδες της PROX.
-Ελαφρύτερα ελατήρια βαλβίδων και τα παρελκόμενα αυτών από την
KIBBLEWHITE. Για XR650L.
-Καδένα εκκεντροφόρου της PROX.
-Γλύστρες καδένας. Ο οδηγός που βρέθηκε σπασμένος, αντικαταστάθηκε από XR600 που οι φήμες λένε ότι είναι πιό καλής κατασκευής. Εξωτερικά δεν παρατήρησα καμμιά διαφορά.
-Ρουλεμάν εκκεντροφόρου, βέβαια.
-Φλάντζες, τσιμούχες, ότι μπορούσε να αλλαχθεί. ΚΑΙ τα τσιμουχάκια βαλβίδων βέβαια.
-Έγινε ροϊκή στο θάλαμο καύσης και στις εξαγωγές. Ανάλογη εργασία έγινε και στις πατούρες των βαλβίδων.
-Αφαιρέθηκε το σύστημα ανακύκλωσης των καυσαερίων.
Δεν ξέρω αν ξεχνάω κάτι, αλλά από τη βάση του κυλίνδρου και πάνω, τα μόνα που δεν πειράχτηκαν, είναι τα κοκοράκια...