Εκτός της χαμηλής έδρασης βρίσκει και το αμορτισέρ σε αυτή?
Οι διαφορές στα ύψη των αμορτισέρ είναι όπως τις έγραψες. Το RD08 όντως έχει πιο ψηλή έδραση και νομίζω διαφορετικό μοχλικό.
Κάποια από τα μοχλικά των ον-οφ της χόντα (AT,TA,NX είναι ανταλλάξιμα και δίνουν άλλα χαρακτηριστικά στην ανάρτηση (ύψος,γωνία αμορτισέρ),δεν ξερω λεπτομερειες αλλά το εχω δει σε ξενο φορουμ που μετέτρεπαν Τρανσαλπ.
Αν έχεις μοχλικό από ΑΤ δοκίμασε το να δεις αν ταιριάζει στο πλαισιο του nx και πως κάθεται στο κάτω μερος.
Επίσης τα αμορτισέρ κονταίνουν αλλά η αλλαγή αυτή κοστίζει αρκετά ,ρίξε κάνα τηλέφωνο στους γνωστούς αναρτησάδες για λεπτομέρειες.
XR650R vs NX650
Τεράστια διαφορά ποιότητας υλικών και κατασκευής, εις βάρος του ΝΧ, βέβαια.
Η πιό κοντινή φωτό δείχνει το γιατί παρόλο που έχουν γίνει και γίνονται εκατοντάδες μετατροπές στο ΝΧ, κανένας δεν αγγίζει το απαράδεκτο(κατά τη γνώμη μου) ψαλίδι.
Ο διχαλωτός σύνδεσμος U, εδράζεται στο ψαλίδι. ΑΝΑΠΟΔΑ με το XR δλδ.
Καμμιά σχέση επίσης με τα XR600, XR650L, XL, XRV, TA, CR. Τακτική που δεν ακολουθήθηκε έκτοτε από τη Honda(δεν ξέρω για τα street).
Το να τοποθετηθούν ανάποδα, είναι μια μόντα που δεν έχουμε τις γνώσεις να τη κάνουμε, καθότι απαιτούνται χειρισμοί ακριβείας, δοκιμές κλπ. ΑΚΥΡΟ λοιπόν για το ψαλίδι του XR650R.
Επίσης, όσον αφορά το XR650R, το νεύρο του ψαλιδιού, αφήνει ελάχιστο χώρο και αποτρέπει κάθε διαφορετική γωνία τοποθέτησης του αμορτισέρ.
Και βέβαι δεν θα ήταν σοφό να αφαιρεθεί...
Το XR650R, κληρονόμησε το ίδιο ακριβώς σύστημα μοχλικού με τα XRV.
Ίδιο πλάτος διχάλου και 1cm μακρύτερο, το U του XRV.
Θα ήταν μιά φτηνή λύση χαμηλώματος του XR αλλά είναι λίγο πιό παχύ στηνέδρασή του...
Μετά από τη χθεσινή σύσκεψη γερόντων του MRD λοιπόν, αποφασίστηκε:
1) Να βρεθεί ψαλίδι από early CRF450 το οποίο και χώρο έχει για το αμορτισέρ και μακρύτερο είναι, κάτι που θα το ήθελα(η ιδέα πάρθηκε από ένα link που μου έστειλε ο Λευκάδιος
).
2)Να κρατηθεί ως έχει το μοχλικό και η επέμβαση να γίνει μόνο στο ψαλίδι.
3)Να βρεθεί τι ακριβώς έχει κάνει η Honda στο RD08 που απέκτησε 3cm μακρύτερο αμορτισέρ και να αντιγραφεί αν γίνεται για να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε το ήδη υπάρχον WP ή τέλος πάντων κάποιο ισάξιο.