Ακόμη ένα Ντομινάτορας...

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιώργο, κατ΄αρχήν σε ευχαριστώ πολύ!!!

Χάρηκα που το μέτρησες στα 21cm, καθότι του ΝΧ είναι 20,8. Μου έχει γίνει έμμονη ιδέα να βάλω ψαλίδι από XR...:rolleyes:

Θα κάτσω απόψε να μελετήσω προσεκτικά τα λινκ που μου έστειλες και θα πράξω ανάλογα...

Μη νομίζεις ότι έχω ιδιαίτερες ικανότητες, της θεωρίας είμαι:D, αλλά θα γίνει πιστεύω...
Νομίζω ότι ο Γιώργος άφησε να εννοηθεί ότι δεν υπάρχει οφελος από αυτή την μοντα.
Αλλά πολύ θα ήθελα να δω μια προσπάθεια.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Νομίζω ότι ο Γιώργος άφησε να εννοηθεί ότι δεν υπάρχει οφελος από αυτή την μοντα.
Αλλά πολύ θα ήθελα να δω μια προσπάθεια.
Και αισθητικό να είναι μόνο το κέρδος θα μου είναι αρκετό. Το δικό του ψαλιδάκι είναι λίγο "κακορίζικο" που λέμε στη Κρήτη...:yew:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Νομίζω ότι ο Γιώργος άφησε να εννοηθεί ότι δεν υπάρχει οφελος από αυτή την μοντα.
Αλλά πολύ θα ήθελα να δω μια προσπάθεια.
Δεν υπάρχει όφελος με το να μπει 18άρης στο στοκ ψαλίδι γιατί δεν χωράει (λειτουργικά αλλά και να παρέχει ασφάλεια) εντουρολάστιχο με 90άρι προφίλ.Το να μπει προφίλ 80 για να χωρέσει θα είναι το ίδιο με το 90άρι του 17'' τροχού ..
Όφελος όμως θα υπάρχει (με άλλο ψαλίδι) αν θέλει κάποιος να στήσει ενα πιο χωμάτινο μηχανάκι,δηλαδή με 18άρι εντουρολάστιχο (με προφίλ 90) και με αμορτισέρ μεγάλης διαδρομής.
Eπειδή όμως μπήκε στην κουβέντα και ο παράγοντας αισθητικής ... το πιο απλό και οικονομικό πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το παρακάτω,προσθήκη υλικού στο στοκ ψαλίδι,τρίψιμο και βάψιμο.
Και ο υπόλοιπος χρόνος και χρήμα μπορεί να επενδυθεί σε ένα καλό αμορτισέρ.


 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Δεν υπάρχει όφελος με το να μπει 18άρης στο στοκ ψαλίδι γιατί δεν χωράει (λειτουργικά αλλά και να παρέχει ασφάλεια) εντουρολάστιχο με 90άρι προφίλ.Το να μπει προφίλ 80 για να χωρέσει θα είναι το ίδιο με το 90άρι του 17'' τροχού ..
Όφελος όμως θα υπάρχει (με άλλο ψαλίδι) αν θέλει κάποιος να στήσει ενα πιο χωμάτινο μηχανάκι,δηλαδή με 18άρι εντουρολάστιχο (με προφίλ 90) και με αμορτισέρ μεγάλης διαδρομής.
Eπειδή όμως μπήκε στην κουβέντα και ο παράγοντας αισθητικής ... το πιο απλό και οικονομικό πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το παρακάτω,προσθήκη υλικού στο στοκ ψαλίδι,τρίψιμο και βάψιμο.
Και ο υπόλοιπος χρόνος και χρήμα μπορεί να επενδυθεί σε ένα καλό αμορτισέρ.


Πολύ καλή δουλειά!

Σκέφτομαι όμως, ότι από τη στιγμή που μου έχει μείνει ένα πολύ καλό αμορτισέρ από προηγούμενες μόντες σε XRV, καλό θα ήταν να μπεί και ένα περισσότερο στιβαρό ψαλίδι για να στηθεί σωστά το μηχανάκι...
Θα προσπαθήσω να βρω και να προσαρμόσω από XRR ή XRL...

 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εδώ με το πίσω του ΝΧ. Διαφορά 2,5 cm.


Μπροστά επίσης υπάρχει το 43άρι WP από ΚΤΜ 640, το οποίο έχει αποδείξει την άριστη συνεργασία του με το πίσω WP σε προηγούμενο πρότζεκτ.



Με τέτοιες αναρτήσεις, είναι δυνατόν να μην αλλαχτεί και το ψαλίδι?:rolleyes:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Εδώ με το πίσω του ΝΧ. Διαφορά 2,5 cm.



Με τέτοιες αναρτήσεις, είναι δυνατόν να μην αλλαχτεί και το ψαλίδι?:rolleyes:
Ο @stefanos είχε πάρει για το rd08 του το παρακάτω wp (το μεσαίο) που ήταν για transalp600 αλλά δεν χωρούσε στο πάνω μέρος γιατί δεν είχε 'ράδιο' όπως το στοκ αμορτισέρ.
Λογικά παρόμοιο 'θέμα' θα έχει και το δικό σου wp +το σωληνάκι του αζώτου το οποίο συνήθως αντιμετωπίζεται με ζέσταμα και διαμόρφωση μέρους του φιλτροκουτιού.Ψιλά γράμματα δηλαδή σε σχέση με το να μπει άλλο ψαλίδι :p


Καλή συνέχεια στο ενδιαφέρον πρότζεκτ :crs:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ο @stefanos είχε πάρει για το rd08 του το παρακάτω wp (το μεσαίο) που ήταν για transalp600 αλλά δεν χωρούσε στο πάνω μέρος γιατί δεν είχε 'ράδιο' όπως το στοκ αμορτισέρ.
Λογικά παρόμοιο 'θέμα' θα έχει και το δικό σου wp +το σωληνάκι του αζώτου το οποίο συνήθως αντιμετωπίζεται με ζέσταμα και διαμόρφωση μέρους του φιλτροκουτιού.Ψιλά γράμματα δηλαδή σε σχέση με το να μπει άλλο ψαλίδι :p


Καλή συνέχεια στο ενδιαφέρον πρότζεκτ :crs:
Έχεις δίκιο Γιώργο, το αμορτισέρ είναι ψιλά γράμματα μπροστά στο ψαλίδι. Ο Τασούλης προφανώς θα έχει μακρύτερο σωληνάκι για να το βάλω σε όποιο σημείο γουστάρω.

Κατά τ΄άλλα, περιμένω ένα ψαλίδι Dallarisio που βρήκα σε πολύ καλή τιμή(70 Ε), για να κάνω τις μετρήσεις και τα πειράματά μου...:happy::happy::happy:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Όταν έλεγα σωληνάκι εννοούσα το ρακόρ στο πάνω μέρος του αμορτισέρ που συνήθως βρίσκει στο φιλτροκούτι.
Αλλά θα το δεις στην πορεία όταν παραλάβεις το ψαλίδι.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Και μου το είχε πει μια τσιγγάνα πρόσφατα: "Μακρυυυυυυυυύ δρόμο θα διαβείς"...

Σκελετός αμμοβολισμένος λοιπόν και περασμένος με το αστάρι της αμμοβολής.
Με αγάπη και μεράκι από τον Κώστα τον οποίο ευχαριστώ πολύ!



Οι πρώτες παρατηρήσεις στη προσπάθεια προσαρμογής πλαισίου ΝΧ650-ψαλιδιού ΧR650R-αμορτισέρ XRV650 δείχνουν αδυναμία προσαρμογής λόγω του πολύ χαμηλά βαλμένου, άνω σημείου έδρασης του αμορτισέρ.
Τα υπόλοιπα μαζεύονται.

Λεπτομερείς μετρήσεις θα γίνουν εντός των ημερών από το μηχανολόγο του MRD (Manouel R & D dept.) για να αποφασιστεί προς τα που θα κατευθυνθεί το project...


:yew:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Η μπροστινή 43άρα WP των ΚΤΜ 640 πάντως, δεν έδειξε να παρουσιάζει κανένα πρόβλημα στην απευθείας μεταφορά της από την XRV στο ΝΧ, καθότι μήκος και διάμετρος λαιμού είναι ακριβώς τα ίδια...

 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Και μου το είχε πει μια τσιγγάνα πρόσφατα: "Μακρυυυυυυυυύ δρόμο θα διαβείς"...

Σκελετός αμμοβολισμένος λοιπόν και περασμένος με το αστάρι της αμμοβολής.
Με αγάπη και μεράκι από τον Κώστα τον οποίο ευχαριστώ πολύ!



Οι πρώτες παρατηρήσεις στη προσπάθεια προσαρμογής πλαισίου ΝΧ650-ψαλιδιού ΧR650R-αμορτισέρ XRV650 δείχνουν αδυναμία προσαρμογής λόγω του πολύ χαμηλά βαλμένου, άνω σημείου έδρασης του αμορτισέρ.
Τα υπόλοιπα μαζεύονται.

Λεπτομερείς μετρήσεις θα γίνουν εντός των ημερών από το μηχανολόγο του MRD (Manouel R & D dept.) για να αποφασιστεί προς τα που θα κατευθυνθεί το project...


:yew:
Ωραίο δείχνει.Λογικά το RD02 με το κοντύτερο αμορτισέρ σε σχέση με το RD08 θα έχει και χαμηλότερη έδραση στο πάνω μέρος.
Τι σκέφτεστε να κάνετε?Ίσως κάποια άλλα μοχλικά από αφρικα/τρανσαλπ/rd08 να δώσουν το επιθυμητό μήκος ή χειροποίητο μοχλικό?
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ωραίο δείχνει.Λογικά το RD02 με το κοντύτερο αμορτισέρ σε σχέση με το RD08 θα έχει και χαμηλότερη έδραση στο πάνω μέρος.
Τι σκέφτεστε να κάνετε?Ίσως κάποια άλλα μοχλικά από αφρικα/τρανσαλπ/rd08 να δώσουν το επιθυμητό μήκος ή χειροποίητο μοχλικό?
Γιώργο, έχουμε κολλήσει καθότι δεν έλαβα υπόψη μου το σημείο έδρασης, καθώς και τη κατακόρυφη θέση του αμορτισέρ στην XR650R.

Επίσης έχω ελλιπείς γνώσης των οικογενειών XR-XL-NX με αποτέλεσμα να ταλαπωριέμαι...

Ψάχνω να βρω φωτό από RD08 να δω που και πως βάλανε το αμορτισέρ.

Απότι διαβάζω το RD08 έχει eye to eye(που λέμε κι εμείς στο Ελλάντα...:rolleyes:) μήκος 371mm σε αντίθεση με τα 341mm του RD02.
To WP της XRV650 που προσπαθώ να προσαρμόσω, μπορεί να κατέβει μέχρι 370mm καθότι είναι ρυθμιζόμενο στο ύψος.

Πες κι εσύ καμμιά γνώμη...:yew:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Εκτός της χαμηλής έδρασης βρίσκει και το αμορτισέρ σε αυτή?
Οι διαφορές στα ύψη των αμορτισέρ είναι όπως τις έγραψες. Το RD08 όντως έχει πιο ψηλή έδραση και νομίζω διαφορετικό μοχλικό.

Κάποια από τα μοχλικά των ον-οφ της χόντα (AT,TA,NX είναι ανταλλάξιμα και δίνουν άλλα χαρακτηριστικά στην ανάρτηση (ύψος,γωνία αμορτισέρ),δεν ξερω λεπτομερειες αλλά το εχω δει σε ξενο φορουμ που μετέτρεπαν Τρανσαλπ.
Αν έχεις μοχλικό από ΑΤ δοκίμασε το να δεις αν ταιριάζει στο πλαισιο του nx και πως κάθεται στο κάτω μερος.
Επίσης τα αμορτισέρ κονταίνουν αλλά η αλλαγή αυτή κοστίζει αρκετά ,ρίξε κάνα τηλέφωνο στους γνωστούς αναρτησάδες για λεπτομέρειες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εκτός της χαμηλής έδρασης βρίσκει και το αμορτισέρ σε αυτή?
Οι διαφορές στα ύψη των αμορτισέρ είναι όπως τις έγραψες. Το RD08 όντως έχει πιο ψηλή έδραση και νομίζω διαφορετικό μοχλικό.

Κάποια από τα μοχλικά των ον-οφ της χόντα (AT,TA,NX είναι ανταλλάξιμα και δίνουν άλλα χαρακτηριστικά στην ανάρτηση (ύψος,γωνία αμορτισέρ),δεν ξερω λεπτομερειες αλλά το εχω δει σε ξενο φορουμ που μετέτρεπαν Τρανσαλπ.
Αν έχεις μοχλικό από ΑΤ δοκίμασε το να δεις αν ταιριάζει στο πλαισιο του nx και πως κάθεται στο κάτω μερος.
Επίσης τα αμορτισέρ κονταίνουν αλλά η αλλαγή αυτή κοστίζει αρκετά ,ρίξε κάνα τηλέφωνο στους γνωστούς αναρτησάδες για λεπτομέρειες.
XR650R vs NX650
Τεράστια διαφορά ποιότητας υλικών και κατασκευής, εις βάρος του ΝΧ, βέβαια.



Η πιό κοντινή φωτό δείχνει το γιατί παρόλο που έχουν γίνει και γίνονται εκατοντάδες μετατροπές στο ΝΧ, κανένας δεν αγγίζει το απαράδεκτο(κατά τη γνώμη μου) ψαλίδι.
Ο διχαλωτός σύνδεσμος U, εδράζεται στο ψαλίδι. ΑΝΑΠΟΔΑ με το XR δλδ.
Καμμιά σχέση επίσης με τα XR600, XR650L, XL, XRV, TA, CR. Τακτική που δεν ακολουθήθηκε έκτοτε από τη Honda(δεν ξέρω για τα street).
Το να τοποθετηθούν ανάποδα, είναι μια μόντα που δεν έχουμε τις γνώσεις να τη κάνουμε, καθότι απαιτούνται χειρισμοί ακριβείας, δοκιμές κλπ. ΑΚΥΡΟ λοιπόν για το ψαλίδι του XR650R.




Επίσης, όσον αφορά το XR650R, το νεύρο του ψαλιδιού, αφήνει ελάχιστο χώρο και αποτρέπει κάθε διαφορετική γωνία τοποθέτησης του αμορτισέρ.
Και βέβαι δεν θα ήταν σοφό να αφαιρεθεί...




Το XR650R, κληρονόμησε το ίδιο ακριβώς σύστημα μοχλικού με τα XRV.

Ίδιο πλάτος διχάλου και 1cm μακρύτερο, το U του XRV.
Θα ήταν μιά φτηνή λύση χαμηλώματος του XR αλλά είναι λίγο πιό παχύ στηνέδρασή του...:)









Μετά από τη χθεσινή σύσκεψη γερόντων του MRD λοιπόν, αποφασίστηκε:

1) Να βρεθεί ψαλίδι από early CRF450 το οποίο και χώρο έχει για το αμορτισέρ και μακρύτερο είναι, κάτι που θα το ήθελα(η ιδέα πάρθηκε από ένα link που μου έστειλε ο Λευκάδιος:thanx:).

2)Να κρατηθεί ως έχει το μοχλικό και η επέμβαση να γίνει μόνο στο ψαλίδι.

3)Να βρεθεί τι ακριβώς έχει κάνει η Honda στο RD08 που απέκτησε 3cm μακρύτερο αμορτισέρ και να αντιγραφεί αν γίνεται για να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε το ήδη υπάρχον WP ή τέλος πάντων κάποιο ισάξιο.


:):):)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Respect στην μέχρι τώρα δουλειά σας για τις πληροφορίες και τις γνώσεις που μοιράζεστε...!
Και στον Γιώργη φυσικά Λευκάδιος διότι έχει κάνει διατριβή πάνω στα HRC... ;)
Αναμένουμε την τελική μορφή του project...!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξεφύγαμε..... Εντελώς με τους κυρίαρχους. :friendship:

Μπράβο για την όρεξη και την γνώση φυσικά.
Θα ήθελα να σε πληροφορήσω πάντως ότι και με τις "μαμά" αναρτήσεις ο Κυρίαρχος κενταει στο χώμα.... Οποτε φαντάζομαι ότι με λίγες μετατροπές που θα κάνεις θα είναι σούπερ.
Αυτο με το "χαλια" ψαλίδι.... Έχουν παρατηρηθεί κάποια κοψίματα κλπ αστοχίες??
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ξεφύγαμε..... Εντελώς με τους κυρίαρχους. :friendship:

Μπράβο για την όρεξη και την γνώση φυσικά.
Θα ήθελα να σε πληροφορήσω πάντως ότι και με τις "μαμά" αναρτήσεις ο Κυρίαρχος κενταει στο χώμα.... Οποτε φαντάζομαι ότι με λίγες μετατροπές που θα κάνεις θα είναι σούπερ.
Αυτο με το "χαλια" ψαλίδι.... Έχουν παρατηρηθεί κάποια κοψίματα κλπ αστοχίες??
Μη με παρεξηγείς βρε Κώστα!

Αισθητικά χάλια εννοώ, περισσότερο. Ε, πως να το κάνουμε, το αλουμίνιο είναι άλλο πράγμα.
Το βλέπεις, το χαιδεύεις και χαίρονται οι αισθήσεις σου.
Άσε που είναι πούπουλο μπροστά στο άλλο που είναι και το 1/3 σε διαστάσεις...

Εξάλου το καστομάρισμα μιας μοτό είναι κυρίως καύλα, δεν είναι?


:crs:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Άντε τώρα να πείσεις τη γυναίκα ότι γύρισες σπίτι στις 3 το πρωί, ψιλομεθυσμένος, επειδή προσπαθούσες με κάτι άλλους τύπους να προσαρμόσεις το ψαλίδι του CRF450 πάνω στο σκελετό του Domi...


 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom