Ακόμη ένα Ντομινάτορας...

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Γενικά, θα ήθελα να αποφύγω το φρεζάρισμα...

Όσον αφορά το ψυγείο, έχει ήδη προβλεφθεί να μπει αυτό...

Δεν ειναι κατι τρομερο το φρεζαρισμα απλα ειναι καλο να γινεται οταν ειναι οντως αναγκαιο...

Εχεις πλανο για το ποτε θα ολοκληρωσεις;
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Δεν ειναι κατι τρομερο το φρεζαρισμα απλα ειναι καλο να γινεται οταν ειναι οντως αναγκαιο...

Εχεις πλανο για το ποτε θα ολοκληρωσεις;
Θα ήθελα να προλάβω το καλοκαίρι,,,
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ψαλιδιού συνέχεια και προσπάθεια 3η και μάλλον τελευταία...



Το αλουμινένιο ψαλίδι της φωτό προέρχεται από XR650 L και είναι εμφανώς πιό στιβαρό από του NX.
Ταιριάζει ακριβώς στην έδραση του στο ψαλίδι, έχει μήκος 580mm(590 το ΝΧ), ίδιας διαμέτρου πίρους ψαλιδιού και τροχού, πλάτος ψαλιδιού στο δέσιμο του τροχού 200mm(215 το ΝΧ) kai περίπου το μισό βάρος.
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ είναι ότι έχει μικρό άνοιγμα για το αμορτισέρ, καθότι το XR-L έχει εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας μοχλικό, κάτι για το οποίο δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι και τη βάση έδρασης του μοχλικού στο πάνω μέρος του αντί για το κάτω που είναι στο NX. Εκαί κάτι θα κάνουμε... :yew:




ΈΤσι λοιπόν και για να προχωρήσει το project γιατί αρκετά κολήσαμε με το ψαλίδι, αποφασίστηκε να μπει καταρχήν το ψαλίδι του NX με το WP αμορτισέρ του XRV650 και το μοχλικό του NX RD08.

Παράλληλα θα πειραματιστούμε χαλαρά, στο ταίριαγμα:
-Πλαισίου NX650 RD02
-Αμορτισέρ WP από XRV650
-Τρίγωνου μοχλικού από NX650 RD08
-Δίχαλου U μοχλικού από XR650 R (ταίριαξε στο μοχλικό του RD08 με ελάχιστη επέμβαση)
-Ψαλιδιού από XR650 L στο οποίο θα αφαιρεθεί η βάση του μοχλικού και θα κατασκευαστεί νέα στην κάτω του επιφάνεια.

 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Καιρός να αρχίσει το δέσιμο...

Το πλάισιο, μετά το βάψιμο...



-Έγινε αμμοβολή
-Ασταρώθηκε με το αστάρι της αμμοβολής
-Ξαναπεράστηκε με το αστάρι της βαφής
-Βάφτηκε με το χρώμα(διπλής), ΗΟΝ 703 Grey met της Honda
-Περάστηκε βερνίκι, οσο καλύτερης ποιότητας μπόρεσα να βρω(Spies Hecker).

Το αποτέλεσμα είναι άριστο και ευχαριστώ το Κώστα τον αμμοβολέα και το Γιώργο το βαφέα, αμφότερους μηχανόβιους, για την υπομονή και τη κατανόηση στο πόνο του φίλου τους... :crs:

Μια κοντινή που δείχνει πιό καλά το αποτέλεσμα...

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχω την εντύπωση πως αυτό το νήμα θα εξελιχθεί σε έπος.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ελπίζω να μην εξελιχθεί σε Οδύσσεια...:yew:
Ε και σε Οδύσσεια να εξελιχθεί, πάλι θα το διαβάζουμε

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Φίλε μου για την αμμοβολή, ταπωσες τα σπυρωματα; Οι βίδες του είναι αρκετές η θέλει ψάξιμο;
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Φίλε μου για την αμμοβολή, ταπωσες τα σπυρωματα; Οι βίδες του είναι αρκετές η θέλει ψάξιμο;
Κάλυψα τα σπειρώματα που σχετίζονται με τη κυκλοφορία του λαδιού.

Τώρα, εκεί που βιδώνει η σέλλα ή η εξάτμιση, τα άφησα έτσι, αν υπάρξει κάποιο θέμα, θα αντιμετωπιστεί εκείνη τη στιγμή, δε το θεωρώ σπουδαίο...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Σε αναμονή λοιπόν των καπακιών του κινητήρα από την Αθήνα, κάνουμε ότι μπορούμε...

Πάμε για τις τιμονόπλακες που δεν θα μας εμποδίσουν στο ανέβασμα του κινητήρα.



43άρες τιμονόπλακες από ΚΤΜ 640, κληρονομιά από το XRV650, όπως και το μπροστινό της WP, τα φρένα, ο τροχός κλπ που πιστεύω ότι θα γίνουν μεταφορά copy-paste στο Domi, καθότι ο λαιμός του έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με του μικρού Africa.
-Έγινε αλλαγή στα ρουλεμάν τους και στις φωλιές τους βέβαια.
-Καβαλέτα μπήκαν από το Africa Twin 650
-Αποστάτες 2,5cm της Touratech, απαραίτητοι για ρύθμιση σωστής θέσης οδήγησης.
-Τιμόνι, το κλασικό αλουμινένιο της RENTHAL.

Επίσης, αλλάχθηκαν τα σινεμπλόκ της πάνω πλάκας της ΚΤΜ, επειδή ήταν ταλαιπωρημένα και επειδή οι κραδασμοί θα είναι αυξημένοι, οπότε να παίρνουμε τα μέτρα μας...

 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μόλις παρελήφθησαν και τα καπάκια του κινητήρα...



Άριστη δουλειά από το γνωστό μάστορα στον Άγιο Δημήτριο της Αθήνας.
Μόνο βούρτσισμα. Θα θαμπώσουν βέβαια με το καιρό και για να πω την αλήθεια θα τα ήθελα λιγώτερο λαμπερά.
Ο Μάστορας μου συνέστησε να αποφύγω το βάψιμο, κάτι που θα τα έκανε πιό ευαίσθητα σε πέτρες, κλαδιά, κλπ.
Τον ευχαριστώ για τις συμβουλές του και αν διανοηθώ ότι το ΣΚ θα έχουμε ανέβασμα κινητήρα, θα τρελαθώ...:woot:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μόλις παρελήφθησαν και τα καπάκια του κινητήρα...



Άριστη δουλειά από το γνωστό μάστορα στον Άγιο Δημήτριο της Αθήνας.
Μόνο βούρτσισμα. Θα θαμπώσουν βέβαια με το καιρό και για να πω την αλήθεια θα τα ήθελα λιγώτερο λαμπερά.
Ο Μάστορας μου συνέστησε να αποφύγω το βάψιμο, κάτι που θα τα έκανε πιό ευαίσθητα σε πέτρες, κλαδιά, κλπ.
Τον ευχαριστώ για τις συμβουλές του και αν διανοηθώ ότι το ΣΚ θα έχουμε ανέβασμα κινητήρα, θα τρελαθώ...:woot:
Αλουμίνιο είναι?
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Έτοιμος ο κινητήρας!



Τελικά έγιναν οι παρακάτω επεμβάσεις:

-Σφυρήλατο πιστόνι WISECO σε στάνταρ κυβισμό, για να υπάρχουν περιθώρια εξέλιξης στο μέλλον.
Τα όποια κέρδη θα έρθουν από την αύξηση της συμπίεσης ατο 10,5:1(από 8,3:1).


-Αγριεμένος stage 1 εκκεντροφόρος της HOTCAMS. Προορίζεται για XR650L και δεν έχει το σύστημα αποσυμπίεσης όπως φαίνεται και στη φωτό.


-Βαλβίδες της PROX.

-Ελαφρύτερα ελατήρια βαλβίδων και τα παρελκόμενα αυτών από την KIBBLEWHITE. Για XR650L.

-Καδένα εκκεντροφόρου της PROX.

-Γλύστρες καδένας. Ο οδηγός που βρέθηκε σπασμένος, αντικαταστάθηκε από XR600 που οι φήμες λένε ότι είναι πιό καλής κατασκευής. Εξωτερικά δεν παρατήρησα καμμιά διαφορά.


-Ρουλεμάν εκκεντροφόρου, βέβαια.

-Φλάντζες, τσιμούχες, ότι μπορούσε να αλλαχθεί. ΚΑΙ τα τσιμουχάκια βαλβίδων βέβαια.

-Έγινε ροϊκή στο θάλαμο καύσης και στις εξαγωγές. Ανάλογη εργασία έγινε και στις πατούρες των βαλβίδων.

-Αφαιρέθηκε το σύστημα ανακύκλωσης των καυσαερίων.

Δεν ξέρω αν ξεχνάω κάτι, αλλά από τη βάση του κυλίνδρου και πάνω, τα μόνα που δεν πειράχτηκαν, είναι τα κοκοράκια...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Από εκεί και κάτω, εκτός από το γυάλισματων καπακιών του κινητήρα και εργασίες καθαρισμού, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στο συμπλέχτη.
Αλλάχθηκαν οι φιμπερένιοι δίσκοι, οι μεταλικοί και τα ελατήρια με EBC, σειρά DRC.
Επίσης αλλάχθηκε το ρουλεμάν του συμπλέκτη και το ρουλεμανάκι με τη τσιμούχα του πείρου που βγαίνει έξω από το μοτέρ και έχει τη συνήθεια να καταστρέφεται και να δακρύζει.



Τις ευχαριστίες μου στο Φώτη και τον Αποστόλη που με αγάπη και υπομονή, ανέλαβαν τις επεμβάσεις στον κινητήρα...:thanx:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τρομερή δουλειά.
Θα μπει και μηχανικό καρμπυρατέρ?
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Οι αναμενόμενες αυξημένες επιδόσεις σε συνδυασμό με την ζέστη της Κρήτης, κάνουν απαραίτητη την ύπαρξη ψυγείου λαδιού.
Οπότε επιλέχθηκε το ψυγειάκι της γερμανικής OTR.



To kit περιέχει οτιδήποτε χρειάζεται για τη προσαρμογή του.

Πρέπει απαραίτητα να κοπεί το αυτάκι του σκελετού που στηρίζει τη πλαστική θήκη των εργαλείων.
 
Top Bottom