Άρα αφού χωράει το aftermarket φίλτρο δε σε απασχολεί πλέον το μέγεθος του φιλτροκουτιού αλλά η εισαγωγή / ροή του αέρα. Αν μπορέσεις να το ανοίξεις εκέι κάπως ή με επιπλέον τρύπες και σίτα, ελπίζω πως θα σε καλύψει.Ορέστη τι παραπάνω να πω?
Τ θέματα είναι 2: To μέγεθος του φιλτροκουτιού και η ροή του αέρα που μπαίνει μέσα. Το RD02 είναι OFF και στα 2.
Η ίδια η Honda, βελτίωσε το πρώτο στο RD08. To δεύτερο θέμα θέλει επανασχεδίαση ολόκληρης της μοτό. Για παράδειγμα και μιας και έχεις ΑΤ, δες που έχει το RD04 το φιλτροκούτι και που το έχει το δικό σου...
Τέλος πάντων, το θέμα προς το παρόν θα λυθεί με επεμβάσεις στο φιλτροκούτι με:
1)Βγάλσιμο εντελώς της εισαγωγής του αέρα, όπως είχε κάνει νομίζω και ο Λευκάδιος και όπως πολύ σωστά λες προφύλαξη με μια σίτα.
2)Εντουράδικο φίλτρο αέρα, όπως της Twin Air
3) Κολπάκια επιτάχυνσης και εξομάλυνσης της ροής εου εισερχομένου αέρα, όπως είχα κάνει παλιότερα με το XRV650 όπου είχα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα...
Τα υπόλοιπα, όταν δουλέψει το μοτόρι...
Στο δικό μου ευτυχώς που είναι πάνω από το ρεζερβουάρ και μπόρεσα και το έκοψα εκεί που ήθελα χωρις πολλά πολλά.