Ακόμη ένα Ντομινάτορας...

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ένα ενδιάμεσο απόστασης 2 και 3 υπάρχει η δυνατότητα να το δεις; κάπου εκεί μου κάθεται τέλεια :)
Ε όχι ρε φίλε να μας βάλεις και το 2,5 σαν επιλογή...:tzt:
Εδώ τρομάξαμε να κατασταλάξουμε...:p
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κι όμως νομίζω πως ίσως να έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον.. :)
Πέρα από την πλάκα...
Η κλίση είναι αυτή που θα πρέπει να προσεχθεί...
Να είναι παράλληλα με την ουρά...
Όσο για το μπρος - πίσω συμφωνώ ότι μια καλή θέση είναι ανάμεσα στην θέση 2 και 3... ;)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ένα ενδιάμεσο απόστασης 2 και 3 υπάρχει η δυνατότητα να το δεις; κάπου εκεί μου κάθεται τέλεια :)
Σίγουρα θα έρθει λίγο πίσω μετά τη προσαρμογή των σωλήνων. Θα δούμε μέχρι το τέλος της βδομάδας...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παταράκιον, εκ Κίνας προερχόμενο και για XR 650 προοριζόμενο.

Με ελάχιστη επέμβαση...

Eμενα μ'αρεσει και ο λεβιες των ταχυτητων Και αυτος εκ Κινας προερχομενος?
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Για πληροφοριακούς λόγους παραθέτω τις αναζητήσεις μου όσον αφορά το λεβιέ του φρένου...





Αυτοί του RD02 kai του RD08 είναι εντελώς ασύμβατοι μεταξύ τους, καθώς το RD08 έχει εντελώς διαφορετικά-και σαφώς πιό σωστά και λειτουργικά- παταράκια οδηγού.
Διαφέρουν επίσης και στη διάμετρο της βίδας που τα συγκρατεί στο σκελετό.

Του CRF είναι συμβατό με του RD08 και σαφώς πιό κομψό και πιό λειτουργικό.
Του RD08 βγαίνει πολύ προς τα έξω και δεν κλείνει.

Οπότε θα μπεί του CRF. Τελική τοποθέτηση όταν βρώ τη βίδα στήριξης,,,


 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν θα σου πω συγκεκριμένα για το τεπόζιτο του Ντόμυ ,γιατί δεν το ψαξα ,αλλά συνήθως ,
η μία είναι αποχέτευση (για τα νερά που συσσωρεύονται εσωτερικά στο στόμιο της τάπας)
κ η άλλη εξαέρωση (για να ισοσταθμίζεται η εσωτερική πίεση με την ατμοσφαιρική ,ωστε να ρέει το καύσιμο πρός το κάρμπ)

Κάποια τεπόζιτα έχουν κ πρόβλεψη υπερχείλισης καυσίμου ,για ανακούφιση της αύξησης της πίεσης που δημιουργείται ,λόγω διόγκωσης του καυσίμου στο εσωτερικό του τεπόζιτου σε μεγάλες θερμοκρασίες (πχ κάτω από τον ήλιο)

Ανοιξε τάπα ,βάλε πιστόλι αέρα στην κάθε τρύπα ,κ δες από που βγαίνει αέρας ,ωστε να ανακαλύψεις ποιά είναι ποιά.
Μπορεί να είναι βουλωμένες ,ειδικά της αποχέτευσης ,οπότε δείξε επιμονή αν δεν βγεί άμεσα ο αέρας από πάνω.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Δεν θα σου πω συγκεκριμένα για το τεπόζιτο του Ντόμυ ,γιατί δεν το ψαξα ,αλλά συνήθως ,
η μία είναι αποχέτευση (για τα νερά που συσσωρεύονται εσωτερικά στο στόμιο της τάπας)
κ η άλλη εξαέρωση (για να ισοσταθμίζεται η εσωτερική πίεση με την ατμοσφαιρική ,ωστε να ρέει το καύσιμο πρός το κάρμπ)

Κάποια τεπόζιτα έχουν κ πρόβλεψη υπερχείλισης καυσίμου ,για ανακούφιση της αύξησης της πίεσης που δημιουργείται ,λόγω διόγκωσης του καυσίμου στο εσωτερικό του τεπόζιτου σε μεγάλες θερμοκρασίες (πχ κάτω από τον ήλιο)

Ανοιξε τάπα ,βάλε πιστόλι αέρα στην κάθε τρύπα ,κ δες από που βγαίνει αέρας ,ωστε να ανακαλύψεις ποιά είναι ποιά.
Μπορεί να είναι βουλωμένες ,ειδικά της αποχέτευσης ,οπότε δείξε επιμονή αν δεν βγεί άμεσα ο αέρας από πάνω.

:thanx:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Για πληροφοριακούς λόγους παραθέτω τις αναζητήσεις μου όσον αφορά το λεβιέ του φρένου...





Αυτοί του RD02 kai του RD08 είναι εντελώς ασύμβατοι μεταξύ τους, καθώς το RD08 έχει εντελώς διαφορετικά-και σαφώς πιό σωστά και λειτουργικά- παταράκια οδηγού.
Διαφέρουν επίσης και στη διάμετρο της βίδας που τα συγκρατεί στο σκελετό.

Του CRF είναι συμβατό με του RD08 και σαφώς πιό κομψό και πιό λειτουργικό.
Του RD08 βγαίνει πολύ προς τα έξω και δεν κλείνει.

Οπότε θα μπεί του CRF. Τελική τοποθέτηση όταν βρώ τη βίδα στήριξης,,,


Το λεβιέ στο RD02 είναι έτσι λόγο της μανιβέλας που υπήρχε αρχικά (και μετέπειτα υποδοχής για μανιβέλα ) σε ολα τα μοτέρ RD02 .




Παταράκιον, εκ Κίνας προερχόμενο και για XR 650 προοριζόμενο.

Με ελάχιστη επέμβαση...

Από την άλλη μεριά πως ταίριαξε; Η δεξιά βάση του RD08 είναι πιο ιδιαίτερη στο να δεχτεί φαρδύ μαρσπιέ.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Το λεβιέ στο RD02 είναι έτσι λόγο της μανιβέλας που υπήρχε αρχικά (και μετέπειτα υποδοχής για μανιβέλα ) σε ολα τα μοτέρ RD02 .





Από την άλλη μεριά πως ταίριαξε; Η δεξιά βάση του RD08 είναι πιο ιδιαίτερη στο να δεχτεί φαρδύ μαρσπιέ.
Ναι, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα...
 
Top Bottom