Αλλαγή αλυσίδας-γραναζιων σε xrv750.

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Όλα ξεκίνησαν ένα ζεστό πρωινό του τρέχοντος μηνός. Η γριούλα μου όπως κάθε μέρα πήρε μπροστά και παρέα πήραμε τον δρόμο για την δουλειά, έχοντας βέβαια να κάνουμε και μια παράκαμψη.
Περνώντας από ένα στενό ακούω τον αντίλαλο της αλυσίδας που χτυπάει πάνω στο πλαστικό προστατευτικό. Μάλλον την είχα παραφησει λασκα στην τελευταία ρυθμιση, σκέφτηκα.
Την επομένη, τσεκαρω αλυσίδα και δεν είχε περιττό τζόγο. Λύνω καπάκι γραναζιού έτοιμος να δεχτώ και εγώ λίγη αγάπη από αυτή που του δίνω τόσα χρόνια.
Χαϊδεύω το γρανάζι και αυτό αρχίζει να χορεύει. Μα καλά τόση χαρά από το γρανάζι που με είδε δεν την περίμενα.
Σκουπίζω τον κρύο ιδρώτα από το κούτελο και φεύγω σφαίρα στον μάστορα της γειτονιάς για διάγνωση.
Στον δρόμο σκέφτομαι διάφορα: οξυγονοκόλληση άπαξ ή μια σταγόνα uhu κάθε πρωί?
Μπλε και στην θάλασσα η πορτοκαλί και στην σκουπιδιαρα?
Τελικά μετά από την εξέταση του μάστορα η διάγνωση είναι φαγωμενη ασφάλεια γραναζιου. Την γύρισε ανάποδα, την βιδωσε και μου έδωσε 2000-3000km μέχρι την αλλαγή.
Αγάπη δίνεις, αγάπη παίρνεις σκέφτηκα.
Το πρόβλημα ομως, αν και μειωμενο παραμένει οπότε προχωρώ άμεσα σε αλλαγή μπρος πίσω και αλυσίδας.
Το πρόβλημα είναι πως δεν το έχω επιχειρήσει ξανά και δηλώνω άσχετος που πιάνουν τα χέρια του.
Οπότε, εκτός από την απόφαση για γνήσιο μπροστά γρανάζι δέχομαι συμβουλές και προτάσεις για οτιδήποτε θεωρείτε πως πρέπει να προσέξω, αλλά και για είδος αλυσίδας,πίσω γρανάζι κλπ.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Βεβαιώσου οτι δεν δεν έχουν φαγωθεί τα καρέ του άξονα κίνησης.
Εκτός από το ΟΕΜ μπροστά γρνάζι δεν υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να προσέξεις. Χ-ring αλυσίδα κατά προτίμηση και ποτέ υπερβολικό τέντωμα.
Σε περίτωση που κάτι δεν πάει καλά με τον άξονα και την εφαρμογή του μπροστινού γραναζιού πας σε αυτό: sprocket "SUPERPINION" Africa Twin 750
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Moνος σου ευκολα μπορεις να αλλαξεις μονο το μπροστα και μαλλον και το πισω γραναζι
Το πισω αν δεν κανω λαθος δενει στην γραναζιερα με αυτασφαλιζομενα παξιμαδια Που σημαινει οτι μπορει και να ζοριστεις για να τα ξεβιδωσεις Χρησιμοποιησε καλης ποιοτητας πολυγωνο κλειδι ή καρυδακι με μανελα και αν χρειαστει βαλε και προεκταση

Το να βγαλεις την παλια αλυσιδα ειναι ευκολο Απλα κοβεις τους πειρους με ενα τροχο Αλλα για την καινουρια αλυσιδα χρειαζεσαι ειδικο εργαλειο για το πριτσινωμα της και μαλιστα να ειναι και καλης ποιοτητας (και αρκετα ακριβο) Αν δεν εχεις λοιπον τετοιο και αφου δεν συμφερει η αγορα του τοτε την αφαιρεση και τοποθετηση της αλυσιδας ας την κανει καποιος μαστορας Πανω απο 20 ευρω δεν θα (πρεπει) δωσεις
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Σπύρο, για πόσο τζόγο μιλάμε? Μικρός τζόγος πάντα υπάρχει και είναι φυσιολογικός
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Ο τζόγος είναι εμφανεστατος (παίζει δεξιά-αριστερα ως προς την κίνηση του γραναζιού και όχι μπρος πίσω)και σε κίνηση ακούγεται το χτύπημα πάνω στο πλαστικό προστατευτικό του γραναζιού.
Στην τελευταία φωτό έχω βγάλει την πλευρά της ασφάλειας που είναι φαγωμενη.
Όσο για τον άξονα έχει μόνο λίγη σκουριά, τα καρέ είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
Επειδή παίζουν και χοντρές αφραγκιες σκέφτομαι να αλλάξω μόνο την ασφάλεια, αν πατήσει καλά να καθυστερήσω το έξοδο, έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να αλλαχτεί.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Ο τζόγος είναι εμφανεστατος (παίζει δεξιά-αριστερα ως προς την κίνηση του γραναζιού και όχι μπρος πίσω)και σε κίνηση ακούγεται το χτύπημα πάνω στο πλαστικό προστατευτικό του γραναζιού.
Στην τελευταία φωτό έχω βγάλει την πλευρά της ασφάλειας που είναι φαγωμενη.
Όσο για τον άξονα έχει μόνο λίγη σκουριά, τα καρέ είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
Επειδή παίζουν και χοντρές αφραγκιες σκέφτομαι να αλλάξω μόνο την ασφάλεια, αν πατήσει καλά να καθυστερήσω το έξοδο, έτσι κι αλλιώς θα πρέπει να αλλαχτεί.
Αν η αλυσιδα δεν εχει κομπους και αν τραβωντας την προς τα πισω φαινονται λιγοτερο απο το μισο των δοντιων του πισω γραναζιου, τοτε ισως ναι να μπορεις να αναβαλεις για καποιες χιλ. χλμ ακομα την αλλαγη της
Αλλα ομως
Για το καλο του αξονα να αλλαξεις ΚΑΙ το μπροστινο γραναζι, οχι μονο την ασφαλεια
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Χτυπαει το πλαστικο μετα απο τεντωμα και ακομη το συζητας?Αλλαγη αμεσα γιατι θα σου διαλυσει καναν αξονα μπροστα και θα τρεχεις και δεν θα φτανειςκΚαι δεν εναφερομαι μονο στα δοντια του.

Αν δεν εχεις εργαλειο για την ασφαλεια πηγαινε καλυτερα σε μαστορα.Υπαρχει τροπος να την ασφαλισεις αλλα αν καταλαβα καλα δεν εχεις εμπειρια οποτε καλυτερα σε καποιον που ξερει.
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Δυστυχώς είναι ζήτημα ζωής και θανάτου ( για την μηχανή) οπότε δεν θα ρισκάρω.
Οπότε βάζω την ασφάλεια στην θέση της, παραγγέλνω και την πάω στον μάστορα.
 
Top Bottom