Αλλαγή γραναζώματος

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Μέσα στον μήνα πάω για αλλαγή αλυσίδας και γρανάζια.

Το αφρικανάκι, το καλό, το 7μισο όμως ζορίζεται ταχύτητες ~120

Άσχετος, ρίχτε πληροφορίες
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Όταν.λες ζορίζεται.....
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
5200 στροφες στα 120, σε κουραζει αρκετα, θελω να τις ριξω λιγο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τι χρονολογία είναι;
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Gearing Commander

Παιξε καμια ωριτσα και θα βρεις γραναζωμα.
Ναι το γνωρίζω το site. Αλλά άμα με αφήσετε εγώ θα το πάω από τις 5200 στις 4200. :)

Ποσό είναι καλό να τις κατεβάσω για να είμαι και στο χωμα κομπλέ; 200στροφες; 300;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι το γνωρίζω το site. Αλλά άμα με αφήσετε εγώ θα το πάω από τις 5200 στις 4200. :)

Ποσό είναι καλό να τις κατεβάσω για να είμαι και στο χωμα κομπλέ; 200στροφες; 300;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ξεκινα με ενα 17αρι μπροστα, εαν χωραει, που λογικα θα χωραει, που δεν θελει αλλαγη στο μηκος της αλυσιδας. Αυτο μονο του θα σε ριξει στις 4900 στα 120.

Απο εκει και περα εαν χρειαζεται κι αλλο οταν το οδηγησεις, πας σε 42αρι πισω. Εαν παλι δεν σου κανει, πετας παλι το 16αρι πανω και ουτε γατα ουτε ζημια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Με 17αρι μπροστά πέφτεις 300 στροφες και είσαι στα 120..δεν κακό.

Στο χώμα θα έχεις λίγο πιο μεγάλη πρώτη δευτερα που καμιά φορά τις θελεις.

Απλά θα γίνει λίγο πιο κοιμησμενο το 7μισο το καλό το γρήγορο το τζαναπετικο. :p

Δηλ...δεν ξέρω πως να το πω.... θα το αντέξεις πιο αργό;;
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Με 17αρι μπροστά πέφτεις 300 στροφες και είσαι στα 120..δεν κακό.

Στο χώμα θα έχεις λίγο πιο μεγάλη πρώτη δευτερα που καμιά φορά τις θελεις.

Απλά θα γίνει λίγο πιο κοιμησμενο το 7μισο το καλό το γρήγορο το τζαναπετικο. :p

Δηλ...δεν ξέρω πως να το πω.... θα το αντέξεις πιο αργό;;
Εννοείς πιο αργό σε επιτάχυνση!!!

Κανένα θέμα!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Γρανάζι μπροστά πάντα ΟΕΜ διότι τα aftermarket με άλλα μέταλλα κουρεύουν τον άξονα. Πολύ σημαντικό αυτό!
5.200 στροφές δεν θεωρώ οτι είναι πολλές αλλά αν σε κουράζει τόσο θα πρότεινα να κατέβεις 2 δόντια στο πίσω.
Η 6η που λείπει είναι το θέμα και όχι το γρανάζωμα δυστυχως.......
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Aν μπαίνεις και χώμα κρατά το μαμά 16-45 ή βάλε ένα δόντι λιγότερο πίσω δηλαδή 16-44.

Για κάθε χρήση, ταξιδι σε άσφαλτο αλλά και πόλη, δοκίμασε το 16-43. Στο χώμα όμως δεν είναι καλό.

Για μεγάλο ταξίδι με πολύ εθνική 16-41.

Μπροστά καλύτερα να έχει το μαμά γρανάζι γιατί το καρέ του άξονα χαλάει. Οι περισσότεροι λένε πως γίνεται από λάθος τάνιση της αλυσίδας. Εγώ λέω βάλε το μαμά 16ρι καλού κακού και φρόντιζε να έχεις και τον απαιτούμενο τζόγο στην αλυσίδα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To ιδιο θεμα με κουρεμενα καρε ειχε ο αντιζηλος ΧΤΖ . Χωρις να σημαίνει οτι οι κατοχοι ΧRV δεν γνωριζουν καλυτερα, στα ΧΤΖ δεν έφταιγε το γραναζι αλλα το παξιμαδι του που ηταν 1 το πολυ 2 χρησεων και μετα ηθελε αλλαγη λογω μαλακων μεταλλων για να σφίγγει. Πολλοί ιδιοκτητες εβαζαν το ιδιο γραναζι και 4η-5η φορα με αποτελεσμα να μην σφιγγει σωστα το παξιμαδι στον αξονα και με το παίξιμο να κουρευει το καρε.

Παρ'όλα αυτα υπαρχει και μαμα λυση:
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
To ιδιο θεμα με κουρεμενα καρε ειχε ο αντιζηλος ΧΤΖ . Χωρις να σημαίνει οτι οι κατοχοι ΧRV δεν γνωριζουν καλυτερα, στα ΧΤΖ δεν έφταιγε το γραναζι αλλα το παξιμαδι του που ηταν 1 το πολυ 2 χρησεων και μετα ηθελε αλλαγη λογω μαλακων μεταλλων για να σφίγγει. Πολλοί ιδιοκτητες εβαζαν το ιδιο γραναζι και 4η-5η φορα με αποτελεσμα να μην σφιγγει σωστα το παξιμαδι στον αξονα και με το παίξιμο να κουρευει το καρε.

Παρ'όλα αυτα υπαρχει και μαμα λυση:

Καλημέρα Κωστα,
Στα xrv δεν ήταν πρόβλημα το βίδωμα όσο το ίδιο το κράμα των καρέ, το οποίο είναι μαλακότερο από αυτά πολλών aftermarket γραναζιών, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αν υπάρχει τζόγος/φθορά και το αντιληφθούμε στην αρχή του (και δεν έχει κουρέψει τα καρέ), το πρόβλημα διορθώνεται με αυτό:
sprocket "SUPERPINION" Africa Twin 750
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Γρανάζι μπροστά πάντα ΟΕΜ διότι τα aftermarket με άλλα μέταλλα κουρεύουν τον άξονα. Πολύ σημαντικό αυτό!
5.200 στροφές δεν θεωρώ οτι είναι πολλές αλλά αν σε κουράζει τόσο θα πρότεινα να κατέβεις 2 δόντια στο πίσω.
Η 6η που λείπει είναι το θέμα και όχι το γρανάζωμα δυστυχως.......
Μακαρι να μπορουσαμε να βαζαμε μια 6η!
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Aν μπαίνεις και χώμα κρατά το μαμά 16-45 ή βάλε ένα δόντι λιγότερο πίσω δηλαδή 16-44.

Για κάθε χρήση, ταξιδι σε άσφαλτο αλλά και πόλη, δοκίμασε το 16-43. Στο χώμα όμως δεν είναι καλό.

Για μεγάλο ταξίδι με πολύ εθνική 16-41.

Μπροστά καλύτερα να έχει το μαμά γρανάζι γιατί το καρέ του άξονα χαλάει. Οι περισσότεροι λένε πως γίνεται από λάθος τάνιση της αλυσίδας. Εγώ λέω βάλε το μαμά 16ρι καλού κακού και φρόντιζε να έχεις και τον απαιτούμενο τζόγο στην αλυσίδα.
Το αυτο ειναι νομος για τους αφρικανους
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
5200 και θες να τις ριξεις και παλι καλα να λες που εισαι λεπτο αγορι... Τι να πω και γωωω χαχα... Λοιπον kodrix ανεβασε ενα κατεβατο που ειχα διαβασει απο μοτοπαρεα νομιζω πριν πολλα χρονια να το εχουνε και δω αρχιακι με ολες τις πιθανες επιλογες

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
5200 και θες να τις ριξεις και παλι καλα να λες που εισαι λεπτο αγορι... Τι να πω και γωωω χαχα... Λοιπον kodrix ανεβασε ενα κατεβατο που ειχα διαβασει απο μοτοπαρεα νομιζω πριν πολλα χρονια να το εχουνε και δω αρχιακι με ολες τις πιθανες επιλογες

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Νομίζω πως δεν χρειάζεται, αυτά που έγραψα παραπάνω φτάνουν και περισσεύουν.

Επί της ουσίας τώρα, έδωσα το Άφρικα 750 και πήρα gs 1150 για να ταξιδεύω πιο άνετα και πιο γρήγορα σε εθνικές.

Τελικά και με το gs σπάνια μπαίνω σε εθνικούς δρόμους γιατί τους βαριέμαι αφάνταστα. Σε πρόσφατο ταξίδι προς Σλοβενία και λίγο Αυστρία, ανεβήκαμε από Αθήνα από επαρχιακούς ως τη μέση των Σκοπίων. Και στα περισσότερα ταξίδια έτσι εναλλακτικά ανεβαίνουμε...

Στο κατέβα στα περισσότερα ταξίδια όταν καμμιά φορά μπαίνουμε εθνική πάμε το πολύ με 140 κοντεράτα που στο gs είναι 130 πραγματικά. Πολύ λίγες φορές ταξιδεύω φορτωμενος με 150 κοντεράτα (140 πραγματικά). Να σημειώσω πως στην παρέα έχουν όλοι μεγάλα σύγχρονα ον/οφ.

Με το Άφρικα και με το 16/43 ταξίδευα άνετα με 140 (135 πραγματικά) στις 6.000 στροφές. Στην πραγματική ζωή με ένα 16/43 το αφρικανάκι μπορεί να γυρίσει όλη την Ευρώπη με 130-140 κοντεράτα.

Το GS έχει βέβαια πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με το Άφρικα και ένα σημαντικό μειονέκτημα που όλοι ξέρουμε πιο είναι. :secret: Αλλά δεν είναι του παρόντος...
 
Top Bottom