Αλλαγή κόρνας σε BMW R1200/1250 GS LC (Δεν είναι απλό όσο ακούγεται!)

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Πολλοί νομίζουμε ότι η κόρνα σε ένα όχημα, είναι μέσο επίδειξης. Στην ουσία όμως είναι ένα εργαλείο ενεργητικής ασφάλειας που κάνει την παρουσία μας αισθητή στο δρόμο, όταν αυτό δεν γίνεται από τους άλλους οδηγούς. Ειδικά στις μοτοσυκλέτες όπου κι ο οπτικός μας όγκος είναι περιορισμένος, κάτι τέτοιο κάνει την κόρνα να αποκτά ιδιαιτέρως σημαντική σημασία.
Όταν όμως από τον κατασκευαστή γίνονται "τσιγγουνιές" στην κόρνα, και ακούγεται σαν πάπια που είναι σε οίστρο, τότε εύλογο είναι να ψάξουμε κάτι καλύτερο. Στην προσπάθειά μου αυτήν ανακάλυψα πόσα πολλά πράγματα πρέπει να λάβει κανείς υπόψιν για να αλλάξει κόρνα στα σύγχρονα μηχανάκια και ειδικά στην BMW, για να λειτουργήσει αυτή όπως πρέπει. Δεν ήταν απλό και χρειάστηκε πολύ "διάβασμα" γι αυτήν την αλλαγή κόρνας.
Στο βίντεο παρακάτω, οι περιπέτειες της κόρνας.
Το βίντεο πίστευα ότι δεν θα ήταν πάνω από 10 λεπτά, αλλά τόσο χρειάστηκε μόνο να εξηγήσω τι παίζει με τις κόρνες στην BMW και σε όποια μηχανή έχει Canbus


 
Τελευταία επεξεργασία:

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Είμαι στη δουλειά και δεν προλαβαίνω να δω όλο το βίντεο,να σε ρωτήσω 2 πράγματα.
  1. Την αλλάζεις γιατί δεν σου αρέσει ο ήχος της ή τον θεωρείς σιγανό ? (γιατί εμένα μοντ 2013 ξυπνάει νεκρούς)
  2. όταν με τη μαμά πας να κορνάρεις υπάρχει αυτή η καθυστέρηση του 1/10 sec όταν πατάς το κουμπί και μέχρι να ακουστεί,έχει να κάνει με το canbus?
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Είμαι στη δουλειά και δεν προλαβαίνω να δω όλο το βίντεο,να σε ρωτήσω 2 πράγματα.
  1. Την αλλάζεις γιατί δεν σου αρέσει ο ήχος της ή τον θεωρείς σιγανό ? (γιατί εμένα μοντ 2013 ξυπνάει νεκρούς)
  2. όταν με τη μαμά πας να κορνάρεις υπάρχει αυτή η καθυστέρηση του 1/10 sec όταν πατάς το κουμπί και μέχρι να ακουστεί,έχει να κάνει με το canbus?
1. Την άλλαξα γιατί όπως λέω στο βίντεο, όταν το δεις, δεν ακούγεται σε πολλές περιπτώσεις από τους οδηγούς των αυτοκινήτων σε υψηλές ταχήτητες πάνω από 90-100 χλω, και όταν ακούγεται, σε χαμηλότερες ταχύτητες, δεν λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν. Εκτός από την ένταση, έχει να κάνει με τον τόνο του ήχου. Αν συγκρίνεις 2 συχνότητες με την ίδια ένταση dB, η χαμηλή (Μπάσα) συχνότητα ακούγεται πιο δυνατά και γίνεται πιο αντιληπτή. Εδώ έχουμε και στην συχνότητα και στην ένταση διαφορά προς τα πάνω για την Denali.


2. Δεν αντιλαμβάνομαι κάποια καθυστέρηση στην ΟΕΜ κόρνα, όπως λες. Ίσως να φαίνεται έτσι στο βίντεο. Στην πραγματικότητα είναι άμεση η απόκριση, ή να έχει να κάνει ότι την πάτησα λίγο φοβισμένα για να μην ξεσηκώσω κανέναν στη γειτονιά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Πολλοί νομίζουμε ότι η κόρνα σε ένα όχημα, είναι μέσο επίδειξης. Στην ουσία όμως είναι ένα εργαλείο ενεργητικής ασφάλειας που κάνει την παρουσία μας αισθητή στο δρόμο, όταν αυτό δεν γίνεται από τους άλλους οδηγούς. Ειδικά στις μοτοσυκλέτες όπου κι ο οπτικός μας όγκος είναι περιορισμένος, κάτι τέτοιο κάνει την κόρνα να αποκτά ιδιαιτέρως σημαντική σημασία.
Όταν όμως από τον κατασκευαστή γίνονται "τσιγγουνιές" στην κόρνα, και ακούγεται σαν πάπια που είναι σε οίστρο, τότε εύλογο είναι να ψάξουμε κάτι καλύτερο. Στην προσπάθειά μου αυτήν ανακάλυψα πόσα πολλά πράγματα πρέπει να λάβει κανείς υπόψιν για να αλλάξει κόρνα στα σύγχρονα μηχανάκια και ειδικά στην BMW, για να λειτουργήσει αυτή όπως πρέπει. Δεν ήταν απλό και χρειάστηκε πολύ "διάβασμα" γι αυτήν την αλλαγή κόρνας.
Στο βίντεο παρακάτω, οι περιπέτειες της κόρνας.
Το βίντεο πίστευα ότι δεν θα ήταν πάνω από 10 λεπτά, αλλά τόσο χρειάστηκε μόνο να εξηγήσω τι παίζει με τις κόρνες στην BMW και σε όποια μηχανή έχει Canbus


Καλησπέρα , τους ανταπτορες από που τους παραγγείλες;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Επίσης μια άλλη επιλογή κόρνας plug & play είναι η

Original BMW Horn, low pitch 6er E24 420HZ (61338381271)

δοκιμασμένη.
Είχε μια τέτοια, για μηχανές από την BMW αλλά δεν τη βγάζει πια. Ότι υπάρχει για πούλημα είναι στοκ. Την βρήκα κάπου, αλλά είχε 80-90€. Πολύ ακριβή.
Σε αυτοκινητήσια όπως λέω και στο βίντεο, υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό από επιλογές, αλλά έπρεπε να σιγουρέψω πρώτα αν είναι στα κατάλληλα αμπέρ κι επειδή στα αυτοκίνητα αυτό δεν τους αποσχολεί, συνήθως δεν το αναφέρουν. Είχε ρίσκο. Αν μου έλεγε κάποιος ότι το δοκίμασε και πέτυχε, θα είχα επιλέξει τέτοια σίγουρα.

Στη βάση δεδομένων ανταλλακτικών της BMW, λέει αυτό για τη συγκεκριμένη.
Δεν έχει εικόνα και ταιριάζει στα οχήματα που αναγράφει.
Στην 5άρα BMW από 1999 ως 2003 και στα RT από 2003 ως 2009

61338381271
Κόρνα χαμηλής συχνότητας
420HZ
From:01.09.2000To:-Weight:0.240 kgΤιμή:$42.63
Το ανταλλακτικό 61338381271 βρέθηκε στα ακόλουθα οχήματα:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Καλησπέρα , τους ανταπτορες από που τους παραγγείλες;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην περιγραφή του βίντεο ξέχασα να βάλω το link, γιατί είναι ο ίδιος που έχει τις κόρνες της "STEBEL".
Σου το δίνω εδώ και το διορθώνω και στο βίντεο.


Είναι από Γερμανία οπότε η αποστολή αλλάζει το κόστος εφόσον είναι εφικτή η αποστολή από τον συγκεκριμένο.

Ο ίδιος το πουλάει και στο Ebay στην ίδια τιμή και αποστολή (για Γερμανία πάντα) Για Ελλάδα ζητάει 16€ ο αγιογδύτης :mad: Εδώ 6€ ζήτησε από μένα που είμαστε μια γειτονιά!
Από κει το πήρα κι εγώ. Είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο με αυτόν να πάω να την παραλάβω ο ίδιος γιατί έδινε διεύθυνση από την πόλη που μένω και μάλιστα πολύ κοντά στην περιοχή μου, αλλά μου είπε ότι μόνο από την αποθήκη του μπορούσα να παραλάβω η οποία είναι έξω σε προάστιο και δεν συνέφερε να το παραλάβω ο ίδιος.

 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως αν μου επιτρέπεις λίγη κριτική στο βίντεο, ξεκίνησα να το δω χτες όχι γιατί με ενδιαφέρει μία που το bmw καταστράφηκε και δεν νομίζω ότι θα πάρω άλλο σύντομα. Καλά αυτό το τελευταίο τέλος πάντων μην του δίνεις πολύ σημασία.

Έχεις χρήσιμη πληροφορία, έχεις βαρετό τρόπο να τη δώσεις. Θα ήταν δεκάλεπτο το βίντεο με την ίδια πληροφορία, με μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν είχες γράψει τα πάντα σε ένα χαρτί για να έχει ροή ο λόγος σου και αν τραβούσες πλάνα έχοντας προγραμματίσει το φωτισμό σου καλύτερα και την γωνία στην οποία τραβάς ώστε να φαίνεται πάντα τι κάνεις και κλέβοντας, δηλαδή να κάνεις πρώτα την δουλειά όπως πρέπει να γίνει και μετά να προσποιηθείς ότι είναι η πρώτη φορά που την κάνεις.


Εγώ είχα κλείσει το βίντεο περίπου στο 7ο λεπτό γιατί ακόμα δεν είχαμε μπει στο ζουμί και είδα το υπόλοιπο σήμερα αποσπασματικά για να καταλάβω για τι συζητάμε.


Πραγματικά μπράβο για την υπομονή σου για την προσπάθεια για το ψάξιμο που έκανες, για το ότι αποφάσισες να το μοιραστείς. Επειδή έχει άπειρους με βίντεο εκεί έξω, επειδή μισή ώρα από τη ζωή μας δεν είναι μικρό πράγμα, δώσε λίγη παραπάνω προσοχή στο επόμενο.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Πάντως αν μου επιτρέπεις λίγη κριτική στο βίντεο, ξεκίνησα να το δω χτες όχι γιατί με ενδιαφέρει μία που το bmw καταστράφηκε και δεν νομίζω ότι θα πάρω άλλο σύντομα. Καλά αυτό το τελευταίο τέλος πάντων μην του δίνεις πολύ σημασία.

Έχεις χρήσιμη πληροφορία, έχεις βαρετό τρόπο να τη δώσεις. Θα ήταν δεκάλεπτο το βίντεο με την ίδια πληροφορία, με μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν είχες γράψει τα πάντα σε ένα χαρτί για να έχει ροή ο λόγος σου και αν τραβούσες πλάνα έχοντας προγραμματίσει το φωτισμό σου καλύτερα και την γωνία στην οποία τραβάς ώστε να φαίνεται πάντα τι κάνεις και κλέβοντας, δηλαδή να κάνεις πρώτα την δουλειά όπως πρέπει να γίνει και μετά να προσποιηθείς ότι είναι η πρώτη φορά που την κάνεις.


Εγώ είχα κλείσει το βίντεο περίπου στο 7ο λεπτό γιατί ακόμα δεν είχαμε μπει στο ζουμί και είδα το υπόλοιπο σήμερα αποσπασματικά για να καταλάβω για τι συζητάμε.


Πραγματικά μπράβο για την υπομονή σου για την προσπάθεια για το ψάξιμο που έκανες, για το ότι αποφάσισες να το μοιραστείς. Επειδή έχει άπειρους με βίντεο εκεί έξω, επειδή μισή ώρα από τη ζωή μας δεν είναι μικρό πράγμα, δώσε λίγη παραπάνω προσοχή στο επόμενο.

Eμενα μαρεσε , και εντελως τυχαια πριν 2 μερες ειχα δει το ταξιδι του του καλοκαιριου και μια χαρα εκραζε και μια χαρα τιπαρε με αυτα που τονιζε!!!! Και στο κατω κατω ειναι απο τους ελαχιστους bmwακιας που δινει πληροφοριες , τοσα χρονια δεν ειχα δει ξανα ελληνα με bmw να γιουτιουμπαρει!!!
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Είχε μια τέτοια, για μηχανές από την BMW αλλά δεν τη βγάζει πια. Ότι υπάρχει για πούλημα είναι στοκ. Την βρήκα κάπου, αλλά είχε 80-90€. Πολύ ακριβή.
Σε αυτοκινητήσια όπως λέω και στο βίντεο, υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό από επιλογές, αλλά έπρεπε να σιγουρέψω πρώτα αν είναι στα κατάλληλα αμπέρ κι επειδή στα αυτοκίνητα αυτό δεν τους αποσχολεί, συνήθως δεν το αναφέρουν. Είχε ρίσκο. Αν μου έλεγε κάποιος ότι το δοκίμασε και πέτυχε, θα είχα επιλέξει τέτοια σίγουρα.

Στη βάση δεδομένων ανταλλακτικών της BMW, λέει αυτό για τη συγκεκριμένη.
Δεν έχει εικόνα και ταιριάζει στα οχήματα που αναγράφει.
Στην 5άρα BMW από 1999 ως 2003 και στα RT από 2003 ως 2009

61338381271
Κόρνα χαμηλής συχνότητας
420HZ
From:01.09.2000To:-Weight:0.240 kgΤιμή:$42.63
Το ανταλλακτικό 61338381271 βρέθηκε στα ακόλουθα οχήματα:
Έχει μπει σε LC 1200 και 1250 όπου και στα δυο δουλεύει άψογα.


Αναφέρομαι σε GS όχι RT
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Πάντως αν μου επιτρέπεις λίγη κριτική στο βίντεο, ξεκίνησα να το δω χτες όχι γιατί με ενδιαφέρει μία που το bmw καταστράφηκε και δεν νομίζω ότι θα πάρω άλλο σύντομα. Καλά αυτό το τελευταίο τέλος πάντων μην του δίνεις πολύ σημασία.

Έχεις χρήσιμη πληροφορία, έχεις βαρετό τρόπο να τη δώσεις. Θα ήταν δεκάλεπτο το βίντεο με την ίδια πληροφορία, με μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν είχες γράψει τα πάντα σε ένα χαρτί για να έχει ροή ο λόγος σου και αν τραβούσες πλάνα έχοντας προγραμματίσει το φωτισμό σου καλύτερα και την γωνία στην οποία τραβάς ώστε να φαίνεται πάντα τι κάνεις και κλέβοντας, δηλαδή να κάνεις πρώτα την δουλειά όπως πρέπει να γίνει και μετά να προσποιηθείς ότι είναι η πρώτη φορά που την κάνεις.


Εγώ είχα κλείσει το βίντεο περίπου στο 7ο λεπτό γιατί ακόμα δεν είχαμε μπει στο ζουμί και είδα το υπόλοιπο σήμερα αποσπασματικά για να καταλάβω για τι συζητάμε.


Πραγματικά μπράβο για την υπομονή σου για την προσπάθεια για το ψάξιμο που έκανες, για το ότι αποφάσισες να το μοιραστείς. Επειδή έχει άπειρους με βίντεο εκεί έξω, επειδή μισή ώρα από τη ζωή μας δεν είναι μικρό πράγμα, δώσε λίγη παραπάνω προσοχή στο επόμενο.
Αν και θα ταίριαζε περισσότερο στα σχόλια του βίντεο μια κριτική αντί εδώ, σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να προτείνεις τη γνώμη σου, όπου δε θα διαφωνήσω καθόλου με αυτό που λες σε θέματα φωτισμού και ροής. Επειδή ο βασικός μου στόχος ήταν να γίνει η δουλειά, και μετά η καταγραφή, αποροφήθηκα με αυτό και ξεχάστηκα με τον φωτισμό και το τι έβλεπε η κάμερα. Φτάνει που έβλεπα εγώ. Όταν το διαπίστωσα ήταν αργά.

Όσο για το πως έγινε η δουλειά, κάπως έτσι όπως λες έγινε. Δεν κατέγραψα την προσπάθεια να χρησιμοποιήσω και τη βάση της BMW, ούτε τα στραβώματα της λάμας, ούτε τις λάθος θέσεις που έμπαινε η κόρνα. Κράτησα αυτά που έδιναν κάποια πληροφορία. Τα υπόλοιπα τα περιέγραψα.

Να πω μόνο ότι, είναι αλήθεια ότι ο κόσμος δεν έχει χρόνο για σπατάλη κι ότι όλα πρέπει να συρικνώνονται σα να 'ναι σε "χάπι". Εξ ου η μεγάλη επιτυχία του Instagram Tik tok κλπ που προσωπικά τα θεωρώ βλακώδη. Το πρόβλημα με αυτό όμως είναι ότι δεν μπορείς να τα έχεις όλα ταυτόχρονα. Δεν γίνεται δηλαδή να θέλεις να δώσεις όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται και να μιλάς σα τηλεγράφημα. Κάτι σημαντικό για από το θέμα δε θα καλυφθεί.
Εν τω μεταξεί, ο κόσμος, που λέγαμε πριν ότι δεν έχει χρόνο για πέταμα, είναι διατεθιμένος να δει 8 δεκάλεπτα βίντεο για κάτι που ψάχνει κι ενδιαφέρεται, και να συγκεντρώσει όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί, με το σκεπτικό ότι κάτι θα μπορεί να ξέφυγε από τον καθένα κι από ανάμεσα να βλέπει Instagram reels, Youtube Shorts και Tik tok σα σφήνες, γιατί βαριέται, ενώ έχουν πάθει μαζικά όλοι σύνδρομο ελλειματικής προσοχής και σπάει έτσι την μονοτονία, σε κάθε δεύτερο βίντεο από αυτά που έψαχνε.

Το δικό μου βίντεο δε θα μπορούσε να είναι κάτω από 15-20 λεπτά και να λέει τα ίδια πράγματα, αλλά θα έπρεπε να κάνω voice over και να τα λέω όσο τα φτιάχνω.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom