Αλλαγη ελαστικών

johni41

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Honda CB500X 2016
καλησπερα!
εχω 15000χλμ στο cb500x σε ενα χρονο και λεω αρχες οκτωμβρη να αλλαξω τα μαμα ελαστικα. επειδη το χρησιμοποιω καθε μερα για σπιτι-δουλεια και οτι αλλο χρειαστω στην πολη και για αρκετες εκδρομες ειμαι λιγο μπερδεμενος του τι να βαλω.

ελεγα για καποιο sport-touring αλλα σκεφτομαι οτι μεσα στην πολη μαλλον θα ειναι κρυα και θα με δυσκολευουν. επισης δεν ξερω πως θα συμπεριφερονται στα στροφιλικια. δεν πηγαινω μονο εθνικη στα ταξιδια-εκδρομες. σκεφτομαι για ενα σπορ λαστιχο σαν τα bt16-bt16pro που ειναι οικονομικο και απο οτι εχω ακουσει με καλο κρατημα και καλη κορωνα(μαλλον οτι και να βαλω θα μου φαινεται τεραστια διαφορα με τα μαμα που θελουν μπρατσα για να στριψουν). επισης πιστευω οτι το χαμηλο σχετικα βαρος της μηχανης και η χαμηλη ιπποδυναμη θα βοηθησουν να κρατησει αρκετα χλμ ενα σπορ λαστιχο ακομα και με καμποσες εκδρομες.

τι γνωμη εχετε? τι εχετε να προτεινετε?
ευχαριστω!
 

ktasos

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Tasos
Μοτό
BMW R1200GS LC ADV
Ετοιμάσου τώρα να πάρεις 800 διαφορετικές γνώμες χαχα
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Όταν λες "χαμηλό βάρος" τα 195 κιλά, τι ακριβώς εννοείς; :p

Εφόσον το χρησιμοποιείς καθημερινά, μη βάλεις τουριστικό λάστιχο. Πολύς κόσμος προτείνει S20 ή Diablo Rosso για το μηχανάκι σου.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Όταν λες "χαμηλό βάρος" τα 195 κιλά, τι ακριβώς εννοείς; :p

Εφόσον το χρησιμοποιείς καθημερινά, μη βάλεις τουριστικό λάστιχο. Πολύς κόσμος προτείνει S20 ή Diablo Rosso για το μηχανάκι σου.
το οτι δεν ειναι varadero η GS, γιατι σημερα τα 195 κιλα ναι ειναι χαμηλο βαρος.
 

johni41

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Honda CB500X 2016
ε καλα μιλαω για την κατηγορια της μηχανης. προφανως και υπαρχουν πιο ελαφριες αλλα δεν θυμαμαι να ειναι αλλα πιο ελαφρια απο το cb σε αυτη τη κατηγορια. τουλαχιστον οχι πολλα.
το σιγουρο ειναι οτι απο το βαρος της και τη δυναμη της δεν τρωει πολυ λαστιχο αλλα δεν ζεσταινει και ευκολα σκληρα λαστιχα.
εχω ακουσει και για το s20. για το pirelli δεν εχω ακουσει πολλα αλλα σιγουρα ειναι αξιοπιστο.
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
το οτι δεν ειναι varadero η GS, γιατι σημερα τα 195 κιλα ναι ειναι χαμηλο βαρος.
Θα βγω λίγο οφτόπικ ξανά, αλλά ούτε σήμερα, ούτε χτες, ούτε σε 15 χρόνια θα είναι "χαμηλό βάρος" τα 195 κιλά, για μια δικύλινδρη μοτοσικλέτα 500 κυβικών και 45 αλόγων. Για το GS, με υπερδιπλάσια κυβικά και ιπποδύναμη, ναι, θα ήταν χαμηλό. Γενικά κρίνουμε με κριτήρια μοτοσικλετών, όχι ποταμόπλοιων. :p

Εγώ θα δοκίμαζα S20/21 καθώς ακούγονται πολύ καλά λόγια για το μηχανάκι σου και τις συνθήκες μας. Δε θέλεις, σε καμία περίπτωση, κάτι που δεν μπορεί να ζεσταθεί γρήγορα, καθώς τα 45 άλογα δε βοηθούν σε αυτό. Το καλύτερο στοίχημά σου είναι να διαβάσεις γνώμες κατόχων, οι οποίοι μάλλον σπανίζουν εδώ, και να σχηματίσεις μια καλύτερη άποψη. Γκουγκλ ιτ, θα βρεις υλικό.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
ε καλα μιλαω για την κατηγορια της μηχανης. προφανως και υπαρχουν πιο ελαφριες αλλα δεν θυμαμαι να ειναι αλλα πιο ελαφρια απο το cb σε αυτη τη κατηγορια. τουλαχιστον οχι πολλα.
το σιγουρο ειναι οτι απο το βαρος της και τη δυναμη της δεν τρωει πολυ λαστιχο αλλα δεν ζεσταινει και ευκολα σκληρα λαστιχα.
εχω ακουσει και για το s20. για το pirelli δεν εχω ακουσει πολλα αλλα σιγουρα ειναι αξιοπιστο.
απο 500 κ.ε. και πανω δεν υπαρχει μηχανη κατω απο 200 κιλα γεματη.Σε περασμενες δεκαετιες υπηρχαν. Αξιολογα λαστιχα για το cb θεωρω οτι ειναι τα
1. Pilot road 4
2.Roadsmart II
3.Diablo rosso II
και φυσικα και αλλα πολλα αναλογα την τσεπη τον τροπο οδηγησης και την αισθηση που αποκομιζει καποιος απο αυτα.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Θα βγω λίγο οφτόπικ ξανά, αλλά ούτε σήμερα, ούτε χτες, ούτε σε 15 χρόνια θα είναι "χαμηλό βάρος" τα 195 κιλά, για μια δικύλινδρη μοτοσικλέτα 500 κυβικών και 45 αλόγων. Για το GS, με υπερδιπλάσια κυβικά και ιπποδύναμη, ναι, θα ήταν χαμηλό. Γενικά κρίνουμε με κριτήρια μοτοσικλετών, όχι ποταμόπλοιων. :p

Εγώ θα δοκίμαζα S20/21 καθώς ακούγονται πολύ καλά λόγια για το μηχανάκι σου και τις συνθήκες μας. Δε θέλεις, σε καμία περίπτωση, κάτι που δεν μπορεί να ζεσταθεί γρήγορα, καθώς τα 45 άλογα δε βοηθούν σε αυτό. Το καλύτερο στοίχημά σου είναι να διαβάσεις γνώμες κατόχων, οι οποίοι μάλλον σπανίζουν εδώ, και να σχηματίσεις μια καλύτερη άποψη. Γκουγκλ ιτ, θα βρεις υλικό.
χτες ηταν μεγαλο βαρος σημερα ειναι φυσιολογικο. Δεν υπαρχει σημερα καμια 2κυλινδρη η και πανω με κατω απο 200 κιλα.Ακομα και της δεκαετιας του 90 φλερταραν με αυτα τα κιλα. Γεματη μιλαω παντα. Μονοκυλινδρες ναι υπηρχαν. Παραδειγματα πολλα αλλα δεν ειναι του παροντος γιατι θα συνεχισουμε να ειμαστε off topic.
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
χτες ηταν μεγαλο βαρος σημερα ειναι φυσιολογικο. Δεν υπαρχει σημερα καμια 2κυλινδρη η και πανω με κατω απο 200 κιλα.Ακομα και της δεκαετιας του 90 φλερταραν με αυτα τα κιλα. Γεματη μιλαω παντα.
Το μηχανάκι μου είναι 180 κιλά γεμάτο. Με +30 άλογα. Όπως βγαίνει από το εργοστάσιο δηλαδή, το δικό μου είναι σίγουρα πιο ελαφρύ. Ακόμα και κοινά 1000άρια SS των 150+ αλόγων υπάρχουν κάτω από 200 κιλά. Οπότε δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς. Τα μονοκύλινδρα παίζουν αλλού. Οποιοδήποτε μονοκύλινδρο πάνω από 150 κιλά είναι βαρύ. :p
 

johni41

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Honda CB500X 2016
ευχαριστω για τις μεχρι τωρα προτασεις. θα ξεκινησω απο βδομαδα ερευνα τιμων.

φιλε @BLiTzER μιλας για μηχανες αλλης κατηγοριας. δεν ειπαμε οτι ειναι ελαφρυ σε σχεση με το δικο σου γυμνο αλλα με αλλα τυπου on-off. αλλιως θα σου ελεγα οτι το ποδηλατο μου ειναι πιο ελαφρυ απο το δικο σου:p
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
S21 μονοδρομος!!!
Θα τρελαθεις με τα λαστιχα....
Υπαρχει κ προσφορα αν σε ενδιαφερει σε πολυ καλη τιμη!
Οτι θες με πμ
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
ευχαριστω για τις μεχρι τωρα προτασεις. θα ξεκινησω απο βδομαδα ερευνα τιμων.

φιλε @BLiTzER μιλας για μηχανες αλλης κατηγοριας. δεν ειπαμε οτι ειναι ελαφρυ σε σχεση με το δικο σου γυμνο αλλα με αλλα τυπου on-off. αλλιως θα σου ελεγα οτι το ποδηλατο μου ειναι πιο ελαφρυ απο το δικο σου:p
Αν το ποδήλατό σου βγάζει 40+ άλογα, τότε είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Αλλά κάτι μου λέει ότι δε βγάζει, οπότε είναι ατυχές.

Υπάρχουν πραγματικά ελαφριά μηχανάκια. Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη εποχή. Αυτό σημαίνει πρόοδος, εξέλιξη. Να, ορίστε, το Tracer 700, ίδιας κατηγορίας, με μεγαλύτερο και πολύ δυνατότερο κινητήρα και 196 κιλά πλήρες. Υπάρχουν σίγουρα κι άλλα, αλλά δεν έχει νόημα να κάνω λίστα. Το ότι βγαίνουν πλέον μηχανάκια των 260 κιλών, δε σημαίνει ότι τα 200 είναι λίγα. Θα είναι λίγα, αν κάποιος προσφέρει ακριβώς τα ίδια πράγματα με αυτό των 260, στα 200. Αλλά όχι να θεωρούμε ελαφρύ ένα μηχανάκι των 200 κιλών, που του λείπει το 70% των επιδόσεων/τεχνολογιών των βαρύτερων. :p Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στο δικό σου, φυσικά, είναι ένα γενικό παράδειγμα. Και το δικό μου μηχανάκι μπορείς να πεις ότι είναι ψεύτικο, παιχνίδι, γι'αυτό και το χαμηλό βάρος. Αν βγει ένα αντίστοιχου βάρους με περιφερειακά και επιδόσεις Tuono (περιμένουμε το Duke 790 που θα ισοπεδώσει τα πάντα ^^), δε θα το λες ελαφρύ πλέον, κι ας έχουν ακριβώς τα ίδια κιλά.

Αυτά από μένα και να με συγχωρείτε για το οφτόπικ. Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω κανέναν και κανένα μηχανάκι. Και, φυσικά, είναι η γνώμη μου, το πώς το βλέπω εγώ. Απλά είμαι οπαδός του χαμηλού βάρους στις μοτοσικλέτες και όταν βλέπω τι θεωρεί "ελαφρύ" πολύς κόσμος, βγάζω αίμα από τα μάτια.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Δε χρειάζεται δίαιτα ο Γιώργος.
Ούτε το μηχανάκι του. (Πια). :p
Όσο γι'αυτό που ειπώθηκε παραπάνω για τα 800άρια της ΚΤΜ... όντως θα θέσουν νέα στάνταρ στις κατηγορίες που θα μπουν.
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Το κολλημα με τα κιλά το έχεις μόνο με τα μηχανάκια ή είσαι και σε μόνιμη δίαιτα;
Δεν έχω κανένα "κόλλημα με τα κιλά", απλά έχω κάποια στάνταρ για τον μοτοσικλετισμό. Αν ήθελες να το πας στο "άσε μας, ρε μεγάλε, που αγοράζεις ελαφριά μηχανάκια και είσαι 128 κιλά", ε ναι, έχεις πέσει πολύ έξω. Αλλά όντως έχω πάρει 2-3 κιλά τελευταία, δύσκολα χάνεται η κοιλίτσα πλέον. :p
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Το μηχανάκι μου είναι 180 κιλά γεμάτο. Με +30 άλογα. Όπως βγαίνει από το εργοστάσιο δηλαδή, το δικό μου είναι σίγουρα πιο ελαφρύ. Ακόμα και κοινά 1000άρια SS των 150+ αλόγων υπάρχουν κάτω από 200 κιλά. Οπότε δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς. Τα μονοκύλινδρα παίζουν αλλού. Οποιοδήποτε μονοκύλινδρο πάνω από 150 κιλά είναι βαρύ. :p
Πεστα Χρυσοστομε
 

johni41

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Honda CB500X 2016
φιλε @BLiTzER δεν το παω πουθενα και σιγουρα οχι προς την ειρωνια για το βαρος σου( προς θεου σε καμια περιπτωση δε μιλαω για μηχανης!:roflmao:) αλλα εχουμε αναλωθει στο να αναλυουμε αν τελικα τα 195 κιλα του cb το κατατασσουν στα ελαφρια μηχανακια οπως ανεφερα στο αρχικο ποστ του θεματος και δεν το λεω οτι μου χαλατε το θεμα. εγω εχω καταλαβει απο το λιγο που ασχολουμαι με τις μηχανες οτι πλεον αν θες να κανεις ταξιδι με μια σχετικη ανεση δεν προκειται να βρεις καποια κατω απο 190-200κιλα. προφανως και κανεις ταξιδι με ολα τα μηχανακια αλλα δεν μιλαμε να κατεβεις και να εχεις σκεβρωσει σε εμβρυακη σταση. ετσι το βλεπω εγω και ετσι προτιμω να κανω τις εκδρομες μου.
ευχαριστω παντως για τα συγκεκριμενα ελαστικα που προτεινατε. θα ξεκινησει και ερευνα τιμων απο σημερα μαλλον
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Ναι, είναι αλήθεια ότι έγινε μια "χαζοσυζήτηση" από ένα δικό μου σχόλιο, το οποίο ήταν μεταξύ σοβαρού και αστείου και δεν είχε σκοπό να πάει παραπέρα. Συνηθίζω να κάνω τέτοια σχόλια, μου αρέσει να πειράζω κόσμο, μερικές φορές κάποιοι τσιμπάνε. :p Αλλά θεωρώ ότι είναι ευπρόσδεκτα και τα οφτόπικ, όταν δε γίνονται με δόλο και προκύπτει από αυτά μια κουβέντα, έστω και λίγο "χαζή". Εξάλλου πήρες κάποιες απαντήσεις και δεν πιστεύω ότι θα έπαιρνες περισσότερες αν μέναμε αυστηρώς εντός θέματος.

Έχεις δίκιο ότι αν θες ΑΝΕΤΟ ταξίδι, τα μηχανάκια που προσφέρουν όλες τις ανέσεις σήμερα, σχεδόν αυτές ενός αυτοκινήτου, πλησιάζουν και το βάρος αυτοκινήτου. Οπότε ναι, από αυτή την άποψη τα 195 κιλά δεν είναι πολλά. Απλά εγώ είμαι από τους ρομαντικούς που πιστεύουν ακόμα ότι μοτοσικλέτα και άνεση είναι 2 εντελώς αντίθετες έννοιες. Τεράστια κουβέντα. Ίσως για ένα άλλο thread, μια άλλη στιγμή. :)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Πεστα Χρυσοστομε
φιλε @KORAX και απευθυνομαι σε εσενα που εχεις μια διαδρομη μεγαλη στην μοτοκινηση με αφορμη τα οσα κατα καιρους γραφεις. τα οσα γραφεις. Δεν θεωρω τα 200 κιλα της μηχανης λιγα η φυσιολογικα. Λεω οτι σημερα σχεδον δεν υπαρχουν μοτο κατω απο 200 κιλα- πλην ειδικων εξαιρεσεων- με ολα αυτα τα οποια λογω εξελιξης της τεχνολογιας φερουν πανω τους. Μονο οι εξατμισεις με τους καταλυτες φτανουν πολλες φορες εως και τα 15-16 κιλα. Τα μονοκυλινδρα που ανεφερα παχυναν πολυ απο τα μονοκυλινδρα που ξεραμε στα 80ς και ηταν απλως ενα παραδειγμα για να δειξω οτι ακομα και μηχανες με εναν κυλινδρο αρχισαν να φλερταρουν με τα 200 κιλα ενας σημαντικος παραγοντας ηταν η υδροψυξη πχ.Τα 1000 εκτοξευτηκαν σε βαρος στα 80ς (boldor 900 240 kgr, GPZ 1100 260 kgr, Katana 1100 240 kgr κτλ) αργοτερα με την εξελιξη της τεχνολογιας την χρηση ελαφρυτερων μεταλλων και την απαιτηση του κοσμου για ελαφρυτερη μοτο αδυνατισαν. Κατοπιν για τον λογο που αναφερω πιο πανω σε γενικες γραμμες εφτασαν τα 200 kgr. Δεν μπαινω σε λεπτομερειες ωστε να επισημανω καποια μηχανακια τα οποια ειναι κατω των 200 κιλων τα οποια φυσικα και υπαρχουν αλλα λεω οτι τα 200 κιλα σημερα δειχνουν φυσιολογικα ,χωρις να ειμαι οπαδος του βαρους αυτου. Αφηνω λοιπον το off topic τοποθετουμενος ετσι ωστε να αποκλεισω καποια παρεξηγηση επι του θεματος.
@johni41 σε οτι επιλεξεις απο λαστιχα κανε τον κοπο να μας πεις τις εντυπωσεις σου αφου τα στρωσεις ετσι ωστε να υπαρχει ενας μπουσουλας για τα λαστιχα του CB500X δεδομενου οτι αποκτα αρκετους οπαδους.
 
Top Bottom