Αναβάθμιση μπροστινού σε v-strom 650 '07 abs

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Εδω θα διαφωνήσω η την κανεις σωστά την δουλεια η δεν την κανεις
Παρτην κομπλέ(μπρος πισω ) και θα με θυμηθείς
Αλλο μηχανακι !!!!
Τραινο !!!
Σοβαρή επένδυση !!!!!!
ναι ρε στεργιο....συμφωνουμε...αλλα σωβρακο συνηθως ειναι το ελατηριο...οχι το αμορτισερ...
και να του βγει πιο φθηνα....αφου το κοιτα και αυτο...
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
τεσπα !!
κανε το λιγο .....απο το ολοτελα καλη και η παναγιωτενα αλλα το σερβις στο αμορτισερ εχει 120 ευρα!!!! και μην μου πειτε οτι θα βαλετε ελατηριο καινουργιο χωρις σερβις!!!!στο παλιο
 

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Πάφος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007
Δεν αλλαζουν και πολλα με τα λαδια και τα ελατηρια. Δυστυχως ολο το μπροστινο του 650 ειναι για πεταμα κατ εμε. Στο δικο μου ειχα βαλει ολοκληρωμενο μπροστινο απο vstrom1000, το οποιο ειναι απειρως καλυτερο και επαρκες για να παιξεις με λαδια κι ελατηρια μετα. Δεν θυμαμαι ολες τις διαφορες μεταξυ τους, αλλα το βεβαιο ειναι οτι το 1000 εχει cartridge απο πανω, ενω το 650 οχι (λες κι ειναι κανα μικρουλι μηχανακι). Θα εχεις αλλο μηχανακι με περιπου 350-400 ευρω. Για τα φρενα, επειδη εχεις abs, η ερευνα μου τοτε ειχε δειξει οτι αν αλλαξεις μονο την τρομπα με αυτην του 1000, και σε συνδυασμο με τη μεταμορφωση του μπροστινου, θα εχεις πολυ καλα αποτελεσματα
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτο με το στρωμα το 1000 μεγαλη αληθεια!!!!
Τελειως αλλο μηχανακι!
Οχι μονο λογω μοτερ! Ολο το μηχανακι ειναι τελειως αλλο!!!
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Δεν αλλαζουν και πολλα με τα λαδια και τα ελατηρια. Δυστυχως ολο το μπροστινο του 650 ειναι για πεταμα κατ εμε. Στο δικο μου ειχα βαλει ολοκληρωμενο μπροστινο απο vstrom1000, το οποιο ειναι απειρως καλυτερο και επαρκες για να παιξεις με λαδια κι ελατηρια μετα. Δεν θυμαμαι ολες τις διαφορες μεταξυ τους, αλλα το βεβαιο ειναι οτι το 1000 εχει cartridge απο πανω, ενω το 650 οχι (λες κι ειναι κανα μικρουλι μηχανακι). Θα εχεις αλλο μηχανακι με περιπου 350-400 ευρω. Για τα φρενα, επειδη εχεις abs, η ερευνα μου τοτε ειχε δειξει οτι αν αλλαξεις μονο την τρομπα με αυτην του 1000, και σε συνδυασμο με τη μεταμορφωση του μπροστινου, θα εχεις πολυ καλα αποτελεσματα
Αυτό.Ψάξε μήπως βρεις μεταχειρισμένα μπροστινά και κάνεις την δουλειά σου.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
εμένα δλδ που κοντεύει τα 100000χλμ.... πρέπει να κάνω οπωσδήποτε service το αμορτισέρ????
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Το να αλλάξεις όλο το μπροστινό προφανώς και είναι η καλύτερη λύση,απλά μπαίνεις σε άλλη ιστορία.
Αφού θα βγάλεις αμορτισέρ για αλλαγή ελατηρίου,Καντου και ένα σερβις να είσαι κομπλέ 100%

Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
η πισω αναρτηση στο στρωμα οσο και να σας φαινεται περιεργο ειναι πολυ καλη και ποιοτικη,μονο ενα ελατηριο να αλλαξεις και γινεται σουπερ
δεν χρειαζεται να βαλεις αλλη επωνυμη,και στο πισω ελατηριο ισχυει οτι και στα εμπρος δηλ. και πισω βαζεις προοδευτικο,οχι γραμμικο
το λαδι της hyperpro η putoline (τα ιδια ειναι) το 20αρι αντιστοιχη σε 15αρι των αλλων εταιριων,οποτε ναι 15αρι βαζεις στα εμπρος πηρουνια.

τα γραμμικα ελατηρια ειναι πιο απολυτα-αποτομα και ΠΟΤΕ πιο προβλεψιμα απο τα προοδευτικα,γι αυτο ειπα οτι για αγωνιστικη,γρηγορη στο οριο οδηγηση ειναι
καλυτερα απο τα προοδευτικα
στο στρωμα ομως και αγωνιστικη οδηγηση.....
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ ΧΘΕΕΕΕΣ

έλα όμως που δεν έχω άλλο όχημα.... και εδώ Βόλο θα χρειαστώ 1 βδομάδα για να γίνει το νταλαβέρι (αποσυναρμολόγηση, αποστολή Αθήνα, επιστροφή, συναρμολόγηση....) θα το βάλω στο πρόγραμμα για φέτος το καλοκαίρι, ίσως και με αλλαγή ελατηρίου....
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
@akis69 45000 παρα. @GiorgosGS1200 αυτο με την τρομπα που ειπες, μ'αρεσε, θα το ψαξω ευχαριστω! :friendship:
Μονο τρομπα απο παλιο 1000αρι θελεις κι αν βρεις και καμια καλη τιμη σε σωληνακια υψηλης,δαγκανες μην πειραξεις ειναι μια χαρα!! + γεφυρα.

Αν κανεις μια μια τις μετατροπες δεν θα δεις διαφορα,μαζεψτε τα πραγματα να τα βαλεις ολα μαζι
(θα το ξαναερωτευτεις)

Απο βελτιωση σε θεμα αναρτησης , εμενα μου ειχε κλασει η πισω τελειως, ημουν σε φαση ανακατασκευης...
Απο Κρητη με μεταφορικα,συν το οτι θα καθοταν το μηχανακι αρκετες μερες και το οτι θα μου πηγενε 200++ το σερβις ξεκινησα να ψαχνομαι για aftermarket, ψαχνω ψαχνω και πεφτω πανω σε μια Wilbers με υδραυλικη προφορτιση, αρχικη τιμη 750+++ και την βρηκα σε vstrom forum 400ευρω με 8000χλμ αποδειξη και 1χρονο εγγυηση ακομα, την χτυπησα χωρις δευτερη σκεψη!

Κατα καιρους παιζουν διαφορες τετοιες ευκαιριες απο ανθρωπους που πουλανε τα μηχανακια τους και δινουν τα εξτρα χωριστα, αν δεν βιαζεσαι θα βρεις σε καλες τιμες - καλα πραγματα,αρκει να χεις υπομονη ;)

(για μιση ωρα εχασα μια ohlins τοτε)
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
η τρομπα του 1000 ειναι 16αρα,οπως και των 650 εως το 06 ανευ abs,ολα τα κ7 και σαδωθε,φορανε 14αρα,absατα η οχι
προσωπικη αποψη και μην πεσετε να με φατε:)
ειναι πως ολα αυτα ειναι απλα ενεσεις....για να βελτιωνουμε λιιιιγο κατι που ποναει..

θελεις φρενα?ουτε τετραπιστονες ουτε αλλα τετοια ωραια..με τους αποστατες στις τετραπιστονες η πλευστοτητα παει βολτα...νομιζω ειναι κατανοητο τι και πως
βαζεις ετοιμες δαγκανες για το δικο σου πχ beringer που ειχα την τυχη να οδηγησω και τοτε θα δεις τι σημαινει φρενο!500 η μια ομως κοστιζουν..
αναρτηση πισω?μια επωνυμη οποια θες...εχω δοκιμασει ohlins kai emc (σε 1000αρι η δευτερη και σε africa φιλων) και μονο καλα λογια εχω να πω
η απολυτη μεταμορφωση!Καιγια να μπεις στη διαδικασια να καταλαβεις μονος,παρε μια emc στα χερια και μετα τη δικη σου...δε λεω τπτ αλλο
αλλοι κανουν revalving με αλλαγη ελατηριου και ειναι ικανοποιημενοι...ειπαμε οτι απαιτησεις εχει ο καθενας!
ολα αυτα λοιπον-για να καταληξω εκει που θελω-κοστιζουν και μαλιστα αρκετα
αξιζει?αυτο μονο εσυ το ξερεις

με τους τεφλον αποστατες εμπρος οντως σβηνεις λιγο απο το κουδουνισμα στις λακουβες(τους ειχα βαλει κι εχω αποψη)
οπως και η γεφυρα δενει καλυτερα τα καλαμια
ψαξε καλα μονος σου,διαβασε και ειμαι βεβαιος πως θα βγαλεις ασφαλη συμπερασματα;)
αυτα τα λιγα για να τελειωνω και συγνωμη αν κουρασα:)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@sothrhs , εγώ φίλος συμφωνώ.
Για να γίνει όπως θες, όταν έχεις απαιτήσεις, καλύτερα να αλλάξεις μηχανάκι.
Υπάρχουν βέβαια και κάτοχοι που το έχουν λατρέψει και θέλουν να το βελτιώσουν. Με υπομονή και χρόνο, χωρίς βιασύνες, μπορεί κάποιος να βάλει ποιοτικά περιφεριακά σε καλή τιμη και να συμφέρει.
Ως βάση το V-Strom είναι καλό μηχανάκι και μάλιστα "πολύ μηχανάκι" για το κόστος του, ειδικά μέχρι το 2011. Ήταν πολύ φτηνό κι άξιζε πράγματι!
 
Top Bottom