Αναβαθμίσεις και πειραματισμοί σε AT XRV650

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Τα ελατήρια ήρθαν στην ώρα τους.
Άμεση και σωστή εξυπηρέτηση από τη ΚΤΜ που είναι δίπλα στο Πλαίσιο στην Αγία Παρασκευή.
Να μη κάνουμε μόνο παράπονα, να λέμε και τα καλά.



Είναι 5mm κοντύτερα από αυτά που φορούσε.
Η διαφορά θα μαζευτεί με ροδέλες ή με το τρόπο που έγραψε παραπάνω ο Στράτος ή με τίποτα καθότι είναι ελάχιστη.

Το WP που φαίνεται από κάτω είναι αυτοκόλητο ψευτοκάρμπον για τα καλάμια.
Με το παλιό λογότυπο της WP για να ταιριάζει και στην ηλικία της XRV.:)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650


Μανώλη εδω στη φωτο εχεις κανει λαθος στηριξη στον αξονα ,το δεξιο καλαμι πρεπει να ειναι ελευθερο στον αξονα πανω και οχι να σφιγγει στο πλαι

Πού σωστή η παρατήρηση σου Σπύρο.:ok:

Εδώ θίγουμε ένα σημείο που με έχει ταλαιπωρήσει πάρα πολύ και που ευθύνεται για ένα μεγάλο μέρος της καθυστέρησης του πρότζεκτ.
Για διάφορους λόγους έχει χρειαστεί να αλλάξω 3 φορές το κέντρο του μπροστινού τροχού.
Στη προηγούμενη φωτό φαίνεται η 2η έκδοση.
Στην αρχή ήταν έτσι, όπως θα έπρεπε δλδ.:


Όμως περάσαμε από άξονα τροχού 20mm σε άξονα 17mm, οπότε εσωτερικά(εκεί που πιάνει στα καλάμια) υπάρχει και ένα δαχτυλίδι που φτιάχτηκε σε τόρνο.
Γιαυτό μπήκε άξονας που ασφαλίζει και από τις 2 πλευρές για ευνόητους λόγους.

Στο σημείο αυτό έχει πέσει πολύ περισσότερη δουλειά απότι φαίνεται αλλά συνήθως παρουσιάζω τα αποτελέσματα των εργασιών και αποφεύγω να μπαίνω σε λεπτομέρειες που ίσως καταντούν κουραστικές.

Το θέμα είναι ακόμα υπό εξέλιξη και καθότι για άλλους λόγους αλλάχθηκε ξανά το κέντρο του τροχού, αναμένουμε τη 3η βελτιωμένη edition...:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μεγάλη μέρα σήμερα!

Η ΑΤ μετά από 3,5 μήνες πάτησε ξανά στα πόδια της.
Και δουλεψε και για πρώτη φορά ο κινητήρας. Μια χαρά ακούγεται.

Και το μπροστινό είναι ωραίο και φαίνεται να λειτουργεί σωστά.



Τελικά έγινε δουλειά με το μπροστινό σύστημα, το τροχό και τα φρένα που είναι ένα μείγμα από κομμάτια Honda και διαφορετικών μοντέλων ΚΤΜ.:happy:

Έχουμε δρόμο ακόμα μπροστά μας βέβαια...
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Άντε ρε Μανώλη !!! Μας έσκασες ....... ελπίζω στο troffy να τη δούμε.......και να τη δοκιμάσουμε :yew::yew:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εν τω μεταξύ περιμένοντας έκανα ένα καθάρισμα στα περίεργα αυτά αντικείμενα που λέγονται καρμπυρατέρ...



Αν κατανοηθεί η λειτουργεία τους είναι εύκολο να "πειραχτούν".
Το δύσκολο είναι να βγουν και να μπουν απο εκεί που είναι χωμένα και αυτό είναι αποτρεπτικό για τυχόν επεμβάσεις.
Από προηγούμενη επέμβαση σε ΑΤ, έχω κάποια στάνταρ σε ρυθμίσεις που θα ακολουθηθούν στο μέλλον.
Αγοράστηκε και αυτό το κιτ της SIGMA racing που απόσο ξέρω είναι η μόνη εταιρεία που ασχολείται με το παλιό Αφρικάκι.



Οι άνθρωποι κάνουν κάποιες προτάσεις για ζιγκλέρωμα κλπ.
Τα υπόλοιπα εξαρτώνται από την υπομονή και την επιμονή του ιδιοκτήτη της μοτό...:thinking:

Προς το παρόν οι ρυθμίσεις θα παραμείνουν οι εργοστασιακές μέχρι να στρωθεί ο κινητήρας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Σήμερα έγινε και μια σημαντικότατη εργασία για τους καρμπυρατεράτους πάνω του ενός κυλίνδρου κινητήρες.
Ο συγχρονισμός.

Μετριέται λοιπόν η υποπίεση στις εισαγωγές, μετά τα καρμπυρατέρ.
Εδώ οι ενδείξεις στο ρελαντί.



Για να είναι ρυθμισμένος απόλυτα ο κινητήρας πρέπει οι ενδείξεις να είναι οι ίδιες ή τουλάχιστον με τη μικρότερη απόκλιση.
Είναι πολύ σημαντικό για τη κατανάλωση, την ομαλή λειτουργία του κινητήρα και φυσικά τους κραδασμούς.
Με λίγη προσπάθεια, με μιά βίδα που υπάρχει στη μέση των καρμπυρατέρ(και ρυθμίζει το άνοιγμα των πεταλούδων), η κατάσταση έστρωσε και μετά τις 2.000 στροφές έχουμε ακριβώς τις ίδιες ενδείξεις.:happy:



Οι δοκιμές έγιναν με 2 διαφορετικές CDI και με 2 διαφορετικά φίλτρα αέρα και ήδη είχα κάποιες ενδείξεις για το τι θα χρησιμοποιηθεί.

Ο συγχρονισμός θα ξαναγίνει μετά το στρώσιμο του κινητήρα και όποιες τυχόν επεμβάσεις στα καρμπυρατέρ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
η Lazer πρεπει να εχει ωραιο μπουμπουνιτο ετσι???
Μπά δε κάνει, είναι όσο πρέπει για να μη γίνεται το κεφάλι κουδούνι σε μεγάλες διαδρομές(είμαι και κάποιας ηλικίας:)).

Η Laser αυτή ταιριάζει πολύ στο κινητήρα αυτόν και κυκλοφορούσε σε ελεύθερη και street legal έκδοση.
Αυτή είναι η street legal που έχει αφαιρεθεί ένα διάφραγμα που είχε πίσω.

All time classic!
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ασχολήθηκα πολύ με το μπροστινό σύστημα και δε μπορώ να αφήσω παραπονεμένο και το πίσω.

Το αμορτισέρ της WP βγήκε και θα πάει στο Τασούλη για τσεκάρισμα και σέρβις.



Υπήρχε μια σκέψη να μπεί εξωτερικό ρεζερβουάρ αζώτου αλλά όταν μου είπαν ότι θα κοστίσει 300 Ε, αποφάσισα ότι μπορώ να συνεχίσω να ζω και χωρίς αυτό...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Προχωρόντας παρακάτω και σε σημεία που συνήθως δεν τα αγγίζουμε σε μηχανάκι που χρησιμοποιείται σε καθημερινή χρήση αντίκρυσα εικόνα καταστροφής.
Για την οποία ευθύνομαι εγώ και ίσως και το λάθος γράσο που χρησιμοποίησα.

Τα ρουλεμάν του μοχλικού του αμορτισέρ είχαν ξεραθεί εντελώς με απότέλεσμα να κάνουν φωλιές στους πείρους.



Στα σημεία αυτά η Honda έχει βάλει 5 βελονωτά ρουλεμάν που κοστίζουν γύρω στα 140 Ε και έχω την εντύπωση ότι δεν κυκλοφορούν στο εμπόριο από άλλους κατασκευαστές.

Θα δω τι θα κάνω..

Δίδαγμα: Γρασάρουμε σωστά και πιό συχνά.;)
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Συμβουλή Μανώλη....... αγοράζεις τους πύρους απο τη Ηonda (δεν υπάρχουν έξω) και ρουλεμάν και τσιμούχες skf. Έτσι πέφτει κατά πολύ το κοστολόγιο. Όσο για τη φθορά μη στενεχωριέσαι είναι φυσιολογική.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Συμβουλή Μανώλη....... αγοράζεις τους πύρους απο τη Ηonda (δεν υπάρχουν έξω) και ρουλεμάν και τσιμούχες skf. Έτσι πέφτει κατά πολύ το κοστολόγιο. Όσο για τη φθορά μη στενεχωριέσαι είναι φυσιολογική.
Ηλία σήμερα πήγα στο κατάστημα που ψωνίζω τέτοια είδη και πήραμε τηλ. στους εισαγωγείς και της SKF και της ΝΤΝ.
Δεν τα είχαν στο κατάλογο.

Έχεις βρει εσύ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ηλία σήμερα πήγα στο κατάστημα που ψωνίζω τέτοια είδη και πήραμε τηλ. στους εισαγωγείς και της SKF και της ΝΤΝ.
Δεν τα είχαν στο κατάλογο.

Έχεις βρει εσύ?
Τα άλλα τα γιαπωνέζικα..... Koyo ;)
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Στείλε μου τις διαστάσεις των ρουλεμάν (ακριβώς)
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Αυτό είναι το ένα και μοναδικό που έχω από μια αλλάγή που έκανα σε άλλο XRV παλιότερα.
Είναι της ΝΤΝ.

Πολύ ωραία αύριο θα έχεις νέα μου ..
 
Top Bottom