Αναβαθμίσεις και πειραματισμοί σε AT XRV650

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Δυστυχώς φίλε οι διαστάσεις είναι τέτοιες που δεν κυκλοφορούν εύκολα στο εμπόριο. Αν θέλεις δώσε μου λίγο χρόνο ακόμη για να το σιγουρέψω.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Δυστυχώς φίλε οι διαστάσεις είναι τέτοιες που δεν κυκλοφορούν εύκολα στο εμπόριο. Αν θέλεις δώσε μου λίγο χρόνο ακόμη για να το σιγουρέψω.
Ηλία ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού που πήγα μου είπε ότι οι διαστάσεις είναι μάλλον "κλειδωμένες".
Γιαυτο τα πουλάει πανάκριβα η μαμά Honda.:(

Ευχαριστώ για τη προσπάθεια σου αν βρεις κάτι πεσ μας.

Προς το παρόν θα βολευτώ με 1 που είχα και άλλο ένα που παράγγειλα από τη Honda μαζί με τους πείρους.
Τα υπόλοιπα θα θα συνεφέρω με καλό καθάρισμα και γρασάρισμα.

Αυτά όμως μετά το Πάσχα καθότι βεύγουμε αύριο για 10ήμερες οικογενειακές διακοπές στον Αγιόκαμπο της Λάρισας.

Εύχομαι σε όλους Καλό Πάσχα και καλές βόλτες.

 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Στο χωριό μου πας ?? Φέτος δεν θα μπορέσω. Καλό Πάσχα φίλε !!
 

G.Xenos

Μέλος
Περιοχή
EFL
Όνομα
D RID-V-ER
Μοτό
XRV 750T
Φίλε Μανώλη έχω διαβάσει με ενδιαφέρον όλο το project και σου αξίζουν πολλά μπράβο για το μεράκι που διαθέτεις. Σε διαβάζω και στο Africa club αλλά δεν είμαι πλέον και τόσο φανατικός όπως χρόνια πριν. Anyway για τα ρουλεμάν του μοχλικού μην ψάχνεις έξω στο εμπόριο δεν θα τα βρεις γιατί η Honda τα δίνει φασόν μόνο γι αυτή. Σου μιλάω εκ πείρας γιατί άλλαξα τα δικά μου (XRV 750a) πριν 4 χρόνια μαζί και του ψαλιδιού και με τα τσιμουχάκια τους. Αφού ψάχτηκα πρώτα σε SKF, KOYO, κλπ κατέληξα στην μαμά Honda που μου ζήτησαν αν θυμάμαι καλά στα 300+ ευρώ. Λοιπόν βάζοντας τους κωδικούς (μαμά Honda από το parts list) στο -Thanks God internet- τα βρήκα στην Αμερική, γιατί εκεί βρήκα μεγάλη διαφορά τιμής σε σχέσει με Ευρώπη από 2 Honda dealer. Ο ένας δεν έστελνε Ελλάδα, με εξυπηρέτησε ο άλλος, διότι τα νούμερα αυτά τα φοράνε κι άλλα μηχανάκια όχι μόνο τα XRV (τα οποία και δεν έχουν εισαχθεί ποτέ εκεί) και μου τα έστειλε με 170 ευρώ μαζί με μεταφορικά. Φυσικά το δολάριο τότε είχε διαφορά σε σχέσει με το ευρώ. Ψάχτο αν θέλεις.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Φίλε Μανώλη έχω διαβάσει με ενδιαφέρον όλο το project και σου αξίζουν πολλά μπράβο για το μεράκι που διαθέτεις. Σε διαβάζω και στο Africa club αλλά δεν είμαι πλέον και τόσο φανατικός όπως χρόνια πριν. Anyway για τα ρουλεμάν του μοχλικού μην ψάχνεις έξω στο εμπόριο δεν θα τα βρεις γιατί η Honda τα δίνει φασόν μόνο γι αυτή. Σου μιλάω εκ πείρας γιατί άλλαξα τα δικά μου (XRV 750a) πριν 4 χρόνια μαζί και του ψαλιδιού και με τα τσιμουχάκια τους. Αφού ψάχτηκα πρώτα σε SKF, KOYO, κλπ κατέληξα στην μαμά Honda που μου ζήτησαν αν θυμάμαι καλά στα 300+ ευρώ. Λοιπόν βάζοντας τους κωδικούς (μαμά Honda από το parts list) στο -Thanks God internet- τα βρήκα στην Αμερική, γιατί εκεί βρήκα μεγάλη διαφορά τιμής σε σχέσει με Ευρώπη από 2 Honda dealer. Ο ένας δεν έστελνε Ελλάδα, με εξυπηρέτησε ο άλλος, διότι τα νούμερα αυτά τα φοράνε κι άλλα μηχανάκια όχι μόνο τα XRV (τα οποία και δεν έχουν εισαχθεί ποτέ εκεί) και μου τα έστειλε με 170 ευρώ μαζί με μεταφορικά. Φυσικά το δολάριο τότε είχε διαφορά σε σχέσει με το ευρώ. Ψάχτο αν θέλεις.


Μόλις γυρίσαμε από τις διακοπές του Πάσχα και κάθε κατεργάρης στο πάγκο του.

Οι πληροφορίες σου είναι πολύτιμες. Θα ψαχτώ για να έχω καβάντζα.
Τα μεγαλύτερα βελονωτά που έχεις στη φωτό τα βρήκα και στο WEMOTO σε καλή τιμή, τα μικρά όμως...:(

Είναι αυτό που μου είπαν οι αντιπρόσωποι των εταιρειών ρουλεμάν, ότι τα νούμερα είναι "κλειδωμένα".
Ας το συγχωρήσουμε στη μαμά Honda και ας προχωρήσουμε παρακάτω.:)

Η δουλειά προς το παρόν βολεύτηκε με 1 ρουλεμάν που είχα αγοράσει πριν 2-3 χρόνια, με ένα που αγόρασα τώρα και με λίγη δουλίτσα για να επαναφέρω σε λειτουργική κατάσταση αυτό που εδράζεται το αμορτισέρ.
Τη Τρίτη θα πάω να πάρω το αμορτισέρ από το Τασούλη, οπότε μπαίνουμε σε διαδικασία τελικής συναρμολόγησης της μικρής Αφρικάνας.:)
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Χίλια μπράβο Μάνο για τις άψογες αφρικάνες σου(μην μείνει παραπονεμένη η νούμερο 2:cool:),τις ζήλεψα(πάντα με την καλή έννοια).Πρίν κάνα χρόνο που έδωσα το 950 έψαχνα ΑΤ(το μπάτζετ μου χαμηλό),πολλοί κάτοχοι των 750 ΑΤ μου πρότειναν την 650,μέχρι που οδήγησα μία και το επιβεβαίωσα(κατα την ταπεινή μου άποψη πάντα),ασχέτως πως δεν την αγόρασα τελικά.1000 μπράβο σου και πάλι:friendship:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εργασιών συνέχεια λοιπόν και αυτό είναι το μέρος του μοχλικού του PROLINK με τα ρουλεμάν που με ταλαιπώρησαν.
Αντικαταστάθηκε ότι έπρεπε και τώρα είνα στη θέση του κρατόντας το φρεσκοσερβιρισμένο αμορτισέρ της WP.



Επίσης έγινε ένας γενικός έλεγχος της μοτοσυκλέτας και αλλάχθηκαν διάφορες βίδες και παξιμάδια που κρίθηκε ότι έπρεπε για λειτουργικούς και αισθητικούς λόγους, καθώς και λαστιχάκια και τέλος πάντων ότι ήταν έτοιμο να χαιρετήσει λόγω πολυκαιρίας.
Όταν έχει να κάνει κάποιος με παλιές μοτό καλό είναι να προβλέπει τη φθορά κάποιων υλικών ή εξαρτημάτων...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Αφού τελειώσαμε με τις δουλειές που θέλουν λαδώματα, γράσσα κλπ, η μοτό καθαρίστηκε και φάνηκαν οι φθορές στα χρώματα.
Τα τελευταία χρόνια ήταν σε κίνηση χειμώνα-καλοκαίρι, έφαγε πολύ βροχή οπότε είχαμε και σκουριές σε διάφορα σημεία.

Στο υποπλαίσιο και όπου υπάρχει μαύρη σιδεριά, τα προβλήματα διορθώθηκαν με μαύρο HAMMERITE.
Δοκιμασμένη λύση, σε μερικές μέρες δε μπορώ ούτε εγώ να διακρίνω που έχω βάλει.

Στο σκελετό που είναι άσπρος μπήκε πάλι HAMMERITE άσπρο, κατευθείαν στη σκουριά, στα μέρη που δεν φαίνονται και στις κολήσεις που είναι δυσκολο να τριφτούν με γυαλόχαρτο.
Θέλει πινελάκι μικρό, καφέ και υπομονή.

Στα μέρη που φαίνονται δεν μπορεί να ακολουθηθεί αυτή η λύση καθότι το HAMMERITE έχει τη τάση να κιτρινίζει με το καιρό.
Εκεί πρέπει να ακολουθηθεί η σωστή διαδικασία με γυαλοχάρτισμα-αστάρωμα-βάψιμο-βερνίκι.
Ευτυχώς πλέον τα περισσότερα χρωματοπωλεία μπορούν να συσκευάσουν τα απαιτούμενα χρώματα σε σπρέυ, οπότε μας κάνουν πιό εύκολη τη ζωή.

Στη συγκεκριμμένη περίπτωση χρειάστηκε επέμβαση σε 2 σημεία που είχαν φθορές από κάποια κάγκελα που φορούσα παλιότερα.



Εδώ φαίνεται το ένα σημείο, ασταρωμένο με πινελάκι. Θα ακολουθήσει γυαλοχάρτισμα και βάψιμο πάλι με πινέλο από μπογιά που ήδη έχω.
Το καλύτερο θα ήταν με σπρέυ αλλά το λυπάμαι να πάρω για τόσο λίγη επιφάνεια καθότι αυτά δεν κρατούν πολλές μέρες.
Πιστεύω ότι θα έρθει με 1200 γυαλόχαρτο νερού και βερνίκι σε σπρέυ στο τέλος.

Υπομονή και επιμονή χρειάζεται...:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Και περιμένοντας να στεγνώσουν τα χρώματα για τα επόμενα χέρια, έπαιξα με 2-3 βίδες ηλικίας άνω των 26 χρόνων.
Με το Dremelaki γίνονται κάπως έτσι, αριστερά πριν, δεξιά μετά.



Περισσότερο πειραματικά για να δω αν και πόσο θα αντέξουν με το βερνίκι που τους έβαλα στο τέλος.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Στη διάρκεια και όσο παίζω με τις μπογιές στήνεται αιγά-σιγά η μοτό.
Σειρά έχει η πάρτη μου(η θέση οδήγησης δλδ)

Τιμόνι έχει μπεί αλουμινένιο της RENTHAL 3-4 πόντους πιό μακρύ για καλύτερη κατευθηντικότητα.
Το τιμόνι ψήλωσε και λίγο με αποστάτες της Touratech, κάτι απαραίτητο κατά τη γνώμη μου για τις AT.



Επίσης ήδη υπάρχει η ζελατίνα της Ermax. Κοστίζει κάτι παραπάνω αλλά είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει με διαφορά...



Στη σέλλα μπήκε νέο καλυμα καθότι είχε ξεθωριάσει.
Πολύ καλή δουλειά από το γέρο της Πανόρμου.



Εναλλακτικά υπάρχει και η διάσημη ανατομική πολυθρόνα του Μπάτζιο αλλά μόνο για τα ταξίδια γιατί είναι λίγο κουμούτσα και το αισθητικό αποτέλεσμα είναι κάπως...:(
Από άνεση βέβαια, η Μπατζιο είναι η μόνη που δεν ενοχλεί τη ταλαιπωρημένη μου μέση, άψογη όπως περιγράφει και ο Κώστας για το BMW του σε παρακείμενη συζήτηση.

:)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Για το τέλος άφησα ένα θέμα που στο παρελθόν με έχει ταλαιπωρήσει πολύ χωρίς να έχω βρει ικανοποιητική λύση.

Τον αέρα.

Η ΑΤ 650, όπως και η ΑΤ 750 μέχρι το 1992, έχουν το φιλτροκούτι κάτω από τη σέλα και την εισαγωγή του αέρα από το πίσω μέρος του.
Η σχεδίαση αυτή έχει εγκαταλειφθεί και δεν προσφέρει περιθώρια βελτίωσης.
Δεν υπάρχει η δυνατότητα δλδ να γίνει πατέντα σε στυλ Ram air.

Σε πιό σοβαρές κατασκευές, όπως του ικανοποιημένου(δικαιολογημένα) για το δημιούργημα του κυρίου της φωτό, παίρνουν αέρα με την εισαγωγή πάνω από το ντεπόζιτο, αλλά δεν θέλω να καταφύγω σε τέτοιες ακραίες λύσεις παρόλο που το συγκεκριμμένο αξεσουάρ προσφέρεται στο εμπόριο.



Το ψάχνω λίγο ακόμα...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Αέρα συνέχεια...

Από παλιότερους πειραματισμούς υπάρχουν κάποια δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν κι εδώ, όπως το φίλτρο αέρα.
Είχα πειραματιστεί με 3 διαφορετικά φίλτρα(+1 το ιμιτασιόν που οι αποδόσεις του ήταν θλιβερές):



Όσαν τα καρμπυρατέρ είναι απείραχτα όλα λειτουργούν.
Όταν όμως δώθηκε περισσότερο καύσιμο(ζιγκλέρ 130-135 αντί 125-130) άρα χρειάστηκε και περισσότερος αέρας, εκεί το μόνο που δούλεψε ήταν η ιδιοκατασκευή με σφουγγάρι της Twin Air.
Απλά παίρνουμε ένα παλιό φίλτρο, του βγάζουμε το χαρτί και βάζουμε το υλικό για εντουράδικες κατασκευές της Twin Air.



Συγχρόνως, ανοίχτηκαν και 4 τρύπες στο πάνω μέρος του φιλτροκουτιού.
Στο σημείο αυτό ακολουθήθηκε ακριβώς η μετατροπή που είχε κάνει το HRC στις ΑΤ650 που έτρεξαν στο Paris-Dakar καθώς δεν πρέπει να ανοίγουμε τρύπες όπου νάναι.



Όποιος συναφρικάνος θέλει να ακολουθήσει αυτή τη λύση πρέπει να προστατεύσει τις τρύπες με ένα λάστιχο γιατί υπάρχει κίνδυνος να μπουν διάφορα που πετάει ο πίσω τροχός.
Το έπαθα δυστυχώς στη πρώτη δοκιμή της ΑΤ στην άμμο...:(
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εψαξα και βρήκα μια φωτό, από τη 1η δοκιμή που έκανα στην άλλη XRV όπου είχα τη φαεινή να τη βάλω σε μαλακή, ψιλή Κρητική άμμο.
Από τις τρύπες της προηγούμενης φωτό είχε γεμίσει το φίλτρο άμμο, έσβησε η μηχανή και βέβαια η μοτό έφυγε από εκεί με 4Χ4.
Μετά λύθηκε για καθάρισμα βέβαια...



Προσοχή στις τρύπες λοιπόν...;)

Έχοντας στο νου τη τραγική αυτή εμπειρία, δεν θα ακολουθηθεί αυτή η λύση τώρα.
Αυτό που μάλλον θα βάλω κι εδώ, είναι η χοάνη για την ομαλοποίηση της εισαγωγής του αέρα στο φιλτροκούτι. Η διαφορά είναι αισθητή.



Αυτή είναι σε προστατευμένο μέρος τουλάχιστον...:happy:


Τελικά, προς το παρόν και μέχρι να στρωθεί η μηχανή, θα χρησιμοποιηθεί το φίλτρο με τη πατέντα της Twin Air.
Αν αργότερα παίξω με τα ζιγκλέρ και χρειαστεί παραπάνω αέρας θα δούμε τι θα κάνουμε...
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
η εισαγωγή ψηλά του τύπου, είναι όλα τα λεφτά
γιατί δεν το σκέφτεσαι
άσε που θα σε ρωτάνε όλοι (και οι κάτοχοι) τι είναι αυτό εκεί πάνω
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
η εισαγωγή ψηλά του τύπου, είναι όλα τα λεφτά
γιατί δεν το σκέφτεσαι
άσε που θα σε ρωτάνε όλοι (και οι κάτοχοι) τι είναι αυτό εκεί πάνω
Δίκιο έχεις και σίγουρα θα δουλεύει αλλά δε ξέρω πόσο λειτουργικό θα είναι σε μια μοτό καθημερινής χρήσης.
Άσε που μπορεί να με αναγκάσει να κάθομαι λίγο πιό πίσω και τώρα φτάνω οριακά κάτω...:)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Τέλος(ΤΕΛΟΣ λέμε), στην εξαγωγή παραμένει η καλή,παλιομοδίτικη και διακριτική Laser.



Λάστιχα θα παραμείνουν τα HEIDENAU Κ60 Scout, από τα οποία δεν έχω κανένα παράπονο εκτός από το θόρυβο.



Ότι ήτανε να γίνει, έγινε λοιπόν.:happy:

Αν είναι έτοιμα και κάποια πλαστικά που έχω δώσει για επιδιόρθωση, πιστεύω μέσα στο 3ήμερο της Πρωτομαγιάς να την τελειώσω...
Εκτός απροόπτου πάντα.

:):):)
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Απο την πρώτη μέρα που πήρα το μηχανάκι έχω φίλτρο twin air και εξάτμηση ixil. Έκανα κάποιες ρυθμίσεις στα καρμπυρατέρ και όλα καλά. Βέβαια τα καρμπυρατέρ δουλεύουν οριακά όμως χωρίς πρόβλημα. Αν ψαχτώ για περισότερο αέρα θα πάω για άλλα ζιγκλέρ πράγμα που δεν θέλω.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Απο την πρώτη μέρα που πήρα το μηχανάκι έχω φίλτρο twin air και εξάτμηση ixil. Έκανα κάποιες ρυθμίσεις στα καρμπυρατέρ και όλα καλά. Βέβαια τα καρμπυρατέρ δουλεύουν οριακά όμως χωρίς πρόβλημα. Αν ψαχτώ για περισότερο αέρα θα πάω για άλλα ζιγκλέρ πράγμα που δεν θέλω.
Σαν 700 όμως και με αναβασμένη συμπίεση σίγουρα θα ζητήσει το κάτι παραπάνω.
 
Top Bottom