Αναβαθμίσεις και πειραματισμοί σε AT XRV650

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μια ακόμα πρωινή μοναχική βόλτα σήμερα...



...και η αρχική ικανοποίηση για τις αναρτήσεις και την οδική συμπεριφορά της XRV τείνει να εξελιχθεί σε ενθουσιασμό.
ΚΤΜίζει το Africάκι.:happy:

Τώρα που ψιλοκάθησαν και τα τακάκια μου δόθηκε η ευκαιρεία να δοκιμάσω και τα φρένα.
Σαφώς καλύτερα από τα μαμίσια και απόλυτα προοδευτικά.:happy:
Τελικά ο συνδυασμός τρόμπα NISSIN- σωληνάκι υψηλής- δαγκάνα BREMBO - δίσκος 300άρης ΚΤΜ δείχνει πετυχημένος.
Οι ταχύτητες των δοκιμών βέβαια είναι μέχρι 100Κμ, έχουμε να δούμε ακόμα...

Όσον αφορά το κινητήρα, η αθόρυβη λειτουργεία του είναι μια ευχάριστη έκπληξη.
Σε κάποια προηγούμενα ποσταρίσματα ειπώθηκε ότι μάλλον θα βγάλει κραδασμούς επειδή τα πιστόνια έχουν άλλο βάρος και θα έπρεπε να ξαναζυγιστεί ο στρόφαλος.
Αύξηση κραδασμών δεν παρατήρησα, τουλάχιστον μέχρι τις στροφές που έχει μέχρι τώρα ανέβει ο κινητήρας.
Τελικά μάλλον είχαν δίκιο οι Αμερικανοί Hawkάδες που μου είπαν ότι δεν χρειάζεται ζύγισμα στροφάλου.

Κατά τ' άλλα, αποφασίστηκε να ακολουθηθεί πρόγραμμα ρονταρίσματος του κινητήρα διάρκειας 2.000Κμ με σταδιακή αύξηση του ορίου στροφών και αλλαγή λαδιών στα 500 και στα 1.000Κμ.

:)
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Μανώλη, οι εως τώρα πληροφορίες σου είναι πολύ χρησιμες και επικοδομητικές συνέχισε.......
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Επίσης ήδη υπάρχει η ζελατίνα της Ermax. Κοστίζει κάτι παραπάνω αλλά είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει με διαφορά...

Μάνο, πόσο και από που; Α, ναι, και τί ύψος έχεις; Ψάχνομαι και εγώ αλλά είμαι ίλο επιφυλακτικός ρε γμτ.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μάνο, πόσο και από που; Α, ναι, και τί ύψος έχεις; Ψάχνομαι και εγώ αλλά είμαι ίλο επιφυλακτικός ρε γμτ.
Παναγιώτη έχω δοκιμάσει κάμποσες ζελατίνες και αυτή είναι μακράν η καλύτερη.
Ο αέρας φεύγει πάνω από το κράνος μου με αποτέλεσμα να ταξιδεύω με ανοικτό τζαμάκι άνετα.
Επίσης δεν με κτυπάει στους ώμους, κάτι που κάνει το ταξίδι ιδιαίτερα ξεκούραστο.
Είμαι όμως περιορισμένων διαστάσεων 1,74 δλδ.:)

Όσο για τιμή 110 ή 130 E, δε θυμάμαι.
Τη πήρα από εδώ.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Παναγιώτη έχω δοκιμάσει κάμποσες ζελατίνες και αυτή είναι μακράν η καλύτερη.
Ο αέρας φεύγει πάνω από το κράνος μου με αποτέλεσμα να ταξιδεύω με ανοικτό τζαμάκι άνετα.
Επίσης δεν με κτυπάει στους ώμους, κάτι που κάνει το ταξίδι ιδιαίτερα ξεκούραστο.
Είμαι όμως περιορισμένων διαστάσεων 1,74 δλδ.:)

Όσο για τιμή 110 ή 130 E, δε θυμάμαι.
Τη πήρα από εδώ.
Κάνε μου ρε Μανώλη την χάρη, δοκίμασε να σηκωθείς πέντε πόντους (έχουμε 10 πόντους διαφορά, ας υποθέσουμε πως οι 5 είναι στα ποδάρια και οι άλλοι πέντε στον κορμό) και να μου πεις εντυπώσεις.
 

AlexAfrica650

Μέλος
Όνομα
Alex
Μοτό
Africa Twin RD03
Μάνο,

Μπράβο σου, υπέροχη την έκανες, καλοτάξιδη. Ερώτηση, η Laser σου κάνει σκασίματα με το κλείσιμο του γκαζιού?? Δυστυχώς εμένα αναβιώνει τον πόλεμο του Vietnam κάθε φορά που κλείνω το γκάζι (καμιά ιδέα γιατί). Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω τα πλαστικά της ουράς ή μπορεί καμιά καλή ψυχή να δωρίσει μια ουρά (δεύτερη αν υπάρχει φυσικά) του RD03 στους Perfect Fairings για να φτιαχτεί καλούπι και να μπορούμε να βρίσκουμε πολυεστερικά πλαστικά όποτε τα χρειαζόμαστε??
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μάνο,

Μπράβο σου, υπέροχη την έκανες, καλοτάξιδη. Ερώτηση, η Laser σου κάνει σκασίματα με το κλείσιμο του γκαζιού?? Δυστυχώς εμένα αναβιώνει τον πόλεμο του Vietnam κάθε φορά που κλείνω το γκάζι (καμιά ιδέα γιατί). Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω τα πλαστικά της ουράς ή μπορεί καμιά καλή ψυχή να δωρίσει μια ουρά (δεύτερη αν υπάρχει φυσικά) του RD03 στους Perfect Fairings για να φτιαχτεί καλούπι και να μπορούμε να βρίσκουμε πολυεστερικά πλαστικά όποτε τα χρειαζόμαστε??
Τα σκασιματα ειναι θεμα μιγματος - καυσεως.
Αν κανει πολεμο, ψαξε συστημα τροφοδοσιας, ρευματα, κολλαρα εισαγωγης αερα, φιλτρο, φιλτροκουτι, μπουζι, μπουζοκαλωδια..... κλπ.
Αν ειχες μαμα εξατμιση, παλι θα υπηρχαν, αλλα με τις πιο ελευθερες ακουγονται πιο δυνατα.
 

AlexAfrica650

Μέλος
Όνομα
Alex
Μοτό
Africa Twin RD03
AlexAfrica650 έγραψε:
Μάνο,

Μπράβο σου, υπέροχη την έκανες, καλοτάξιδη. Ερώτηση, η Laser σου κάνει σκασίματα με το κλείσιμο του γκαζιού?? Δυστυχώς εμένα αναβιώνει τον πόλεμο του Vietnam κάθε φορά που κλείνω το γκάζι (καμιά ιδέα γιατί). Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω τα πλαστικά της ουράς ή μπορεί καμιά καλή ψυχή να δωρίσει μια ουρά (δεύτερη αν υπάρχει φυσικά) του RD03 στους Perfect Fairings για να φτιαχτεί καλούπι και να μπορούμε να βρίσκουμε πολυεστερικά πλαστικά όποτε τα χρειαζόμαστε??


Τα σκασιματα ειναι θεμα μιγματος - καυσεως.
Αν κανει πολεμο, ψαξε συστημα τροφοδοσιας, ρευματα, κολλαρα εισαγωγης αερα, φιλτρο, φιλτροκουτι, μπουζι, μπουζοκαλωδια..... κλπ.
Αν ειχες μαμα εξατμιση, παλι θα υπηρχαν, αλλα με τις πιο ελευθερες ακουγονται πιο δυνατα.
Forester,
Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σου, το μηχανάκι δεν κάνει απλά πόλεμο..της πουτ@ν@ς γίνεται μόλις αφήσω το γκάζι:sorry: θα το πάω την Παρασκευή για έλεγχο των πάντων γιατί σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Αυτό που με έχει τρελάνει είναι ότι κάθε μέρα για να φτάσω στην δουλειά από Νέα Μάκρη στο Χαλάνδρι πάω από Διόνυσο-Πεντέλη και μόλις ανέβω ένα χιλιόμετρο το βουνό σταματάει τελείως τα σκασίματα ή μειώνονται αισθητά. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στον Γιώργο Παρασκευά από την Wolf Racing και αφού του είπα τι μου κάνει και ότι το μοτέρ είναι από το 750 (κάτι που ξέχασα να σημειώσω παραπάνω) μου είπε το ποιο λογικό...ότι παίζει να αλλάξανε το μοτέρ χωρίς να έχουν αλλάξει τα καρμπιρατέρ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ το έχει ξαναδεί) οπότε αν είναι έτσι λογικό να μην δουλεύει σωστά. Με αυτό όμως που μου είπε άρχισα να σκέφτομαι ότι πολύ πιθανόν να μην έχουν αλλαχτεί και πολλά άλλα.....Παρασκευή λοιπόν θα μάθω τι μπορεί να είναι....Μάλλον όμως δεν φταίει η ρύθμιση των καρμπιρατέρ γιατί χωρίς υπερβολές έκανα καθάρισμα, ρύθμισα και συγχρονισμό των καρμπιρατέρ 8 φορές σε δύο εβδομάδες (όχι εγώ αλλά ο μάστορας από τον οποίο το πήρα (Κωνσταντίνου Racing Team στο Χαλάνδρι)) και τίποτα....:waiting:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μάνο,

Μπράβο σου, υπέροχη την έκανες, καλοτάξιδη. Ερώτηση, η Laser σου κάνει σκασίματα με το κλείσιμο του γκαζιού?? Δυστυχώς εμένα αναβιώνει τον πόλεμο του Vietnam κάθε φορά που κλείνω το γκάζι (καμιά ιδέα γιατί). Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω τα πλαστικά της ουράς ή μπορεί καμιά καλή ψυχή να δωρίσει μια ουρά (δεύτερη αν υπάρχει φυσικά) του RD03 στους Perfect Fairings για να φτιαχτεί καλούπι και να μπορούμε να βρίσκουμε πολυεστερικά πλαστικά όποτε τα χρειαζόμαστε??
Συναφρικάνε Alex, ευχαριστώ και καλώς ήρθες.

Τσεκάρεις αυτά που έγραψε ο forester και μάλλον είναι θέμα τροφοδοσίας και μείγματος βενζίνης-αέρα.

Όσον αφορά τα πλαστικά, απέφυγε τα πολυεστερικά για διάφορους λόγους.

Ψάξε νεταχειρισμένα από car.gr και e-bay.
 

AlexAfrica650

Μέλος
Όνομα
Alex
Μοτό
Africa Twin RD03
Συναφρικάνε Alex, ευχαριστώ και καλώς ήρθες.

Τσεκάρεις αυτά που έγραψε ο forester και μάλλον είναι θέμα τροφοδοσίας και μείγματος βενζίνης-αέρα.

Όσον αφορά τα πλαστικά, απέφυγε τα πολυεστερικά για διάφορους λόγους.

Ψάξε νεταχειρισμένα από car.gr και e-bay.
Το ξέρω ότι τα πολυεστερικά δεν είναι και τα καλύτερα αλλά ουρά για το 650 δεν μπορώ να βρω κυριολεκτικά πουθενά (παρά μόνο ένα αριστερό κομμάτι) και ότι μεταχειρισμένα βρήκα είχαν ραγίσματα όπως και τα δικά μου οπότε παραμένω με τα δικά μου. Έψαχνα να βρω σε καλή κατάσταση για να δώσω την δικιά μου να φτιαχτεί καλούπι για να υπάρχει αν μη τι άλλο η επιλογή για καινούρια ουρά. Βρήκα πάρα πολλές ουρές για το RD04 αλλά δεν ξέρω αν μπαίνει που και πάλι δεν μου αρέσει οπτικά καθόλου:sorry::sorry:.

Άσχετο αλλά σε ποιόν πήγες για καλιμπράρισμα του πλαισίου?? Σου πήρε πολλά????
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Forester,
Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σου, το μηχανάκι δεν κάνει απλά πόλεμο..της πουτ@ν@ς γίνεται μόλις αφήσω το γκάζι:sorry: θα το πάω την Παρασκευή για έλεγχο των πάντων γιατί σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Αυτό που με έχει τρελάνει είναι ότι κάθε μέρα για να φτάσω στην δουλειά από Νέα Μάκρη στο Χαλάνδρι πάω από Διόνυσο-Πεντέλη και μόλις ανέβω ένα χιλιόμετρο το βουνό σταματάει τελείως τα σκασίματα ή μειώνονται αισθητά. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στον Γιώργο Παρασκευά από την Wolf Racing και αφού του είπα τι μου κάνει και ότι το μοτέρ είναι από το 750 (κάτι που ξέχασα να σημειώσω παραπάνω) μου είπε το ποιο λογικό...ότι παίζει να αλλάξανε το μοτέρ χωρίς να έχουν αλλάξει τα καρμπιρατέρ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ το έχει ξαναδεί) οπότε αν είναι έτσι λογικό να μην δουλεύει σωστά. Με αυτό όμως που μου είπε άρχισα να σκέφτομαι ότι πολύ πιθανόν να μην έχουν αλλαχτεί και πολλά άλλα.....Παρασκευή λοιπόν θα μάθω τι μπορεί να είναι....Μάλλον όμως δεν φταίει η ρύθμιση των καρμπιρατέρ γιατί χωρίς υπερβολές έκανα καθάρισμα, ρύθμισα και συγχρονισμό των καρμπιρατέρ 8 φορές σε δύο εβδομάδες (όχι εγώ αλλά ο μάστορας από τον οποίο το πήρα (Κωνσταντίνου Racing Team στο Χαλάνδρι)) και τίποτα....:waiting:

Εκεί μειώνεται η περιεκτικότητα του αέρα σε οξυγόνο, οπότε το μίγμα έρχεται στα ίσα του.... ;) . Έχεις πολύ φτωχό μίγμα σε κανονικό υψόμετρο (περίσσεια αέρα). Αυτό κάλλιστα μπορεί να οφείλεται σε σκισμένα κολλάρα εισαγωγής αέρα -σύνηθες στα Άφρικα!
Παίζει επίσης να φοράς πάνω πράγματα "ότι να 'ναι"..... Ψάξε φίλος!
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Forester,
Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σου, το μηχανάκι δεν κάνει απλά πόλεμο..της πουτ@ν@ς γίνεται μόλις αφήσω το γκάζι:sorry: θα το πάω την Παρασκευή για έλεγχο των πάντων γιατί σίγουρα κάτι δεν πάει καλά. Αυτό που με έχει τρελάνει είναι ότι κάθε μέρα για να φτάσω στην δουλειά από Νέα Μάκρη στο Χαλάνδρι πάω από Διόνυσο-Πεντέλη και μόλις ανέβω ένα χιλιόμετρο το βουνό σταματάει τελείως τα σκασίματα ή μειώνονται αισθητά. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο στον Γιώργο Παρασκευά από την Wolf Racing και αφού του είπα τι μου κάνει και ότι το μοτέρ είναι από το 750 (κάτι που ξέχασα να σημειώσω παραπάνω) μου είπε το ποιο λογικό...ότι παίζει να αλλάξανε το μοτέρ χωρίς να έχουν αλλάξει τα καρμπιρατέρ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ το έχει ξαναδεί) οπότε αν είναι έτσι λογικό να μην δουλεύει σωστά. Με αυτό όμως που μου είπε άρχισα να σκέφτομαι ότι πολύ πιθανόν να μην έχουν αλλαχτεί και πολλά άλλα.....Παρασκευή λοιπόν θα μάθω τι μπορεί να είναι....Μάλλον όμως δεν φταίει η ρύθμιση των καρμπιρατέρ γιατί χωρίς υπερβολές έκανα καθάρισμα, ρύθμισα και συγχρονισμό των καρμπιρατέρ 8 φορές σε δύο εβδομάδες (όχι εγώ αλλά ο μάστορας από τον οποίο το πήρα (Κωνσταντίνου Racing Team στο Χαλάνδρι)) και τίποτα....:waiting:

Κινητήρα 750 σε 650? :(

Αλλά μιας και μένεις και συ όπως και εγώ στο εξωτικό μέρος της Νέας Μάκρης, δε μου στέλνεις το κινητό σου με προσωπικό μήνυμα, να βρεθούμε, να τα πούμε, να δω και το μηχανάκι σου από κοντά?

:)
 

AlexAfrica650

Μέλος
Όνομα
Alex
Μοτό
Africa Twin RD03
Εκεί μειώνεται η περιεκτικότητα του αέρα σε οξυγόνο, οπότε το μίγμα έρχεται στα ίσα του.... ;) . Έχεις πολύ φτωχό μίγμα σε κανονικό υψόμετρο (περίσσεια αέρα). Αυτό κάλλιστα μπορεί να οφείλεται σε σκισμένα κολλάρα εισαγωγής αέρα -σύνηθες στα Άφρικα!
Παίζει επίσης να φοράς πάνω πράγματα "ότι να 'ναι"..... Ψάξε φίλος!
Ακριβός αυτό σκεφτόμουν και εγώ με τα λίγα που θυμάμαι από την σχολή (δυστυχώς δεν άσκησα το επάγγελμα) και το μυαλό μου είχε κολλήσει στα κολλάρα του φιλτροκουτιού αλλά ο φίλος Παρασκευάς με έβαλε σε εξτρά άγχη.o_O
 

AlexAfrica650

Μέλος
Όνομα
Alex
Μοτό
Africa Twin RD03
Κινητήρα 750 σε 650? :(

Αλλά μιας και μένεις και συ όπως και εγώ στο εξωτικό μέρος της Νέας Μάκρης, δε μου στέλνεις το κινητό σου με προσωπικό μήνυμα, να βρεθούμε, να τα πούμε, να δω και το μηχανάκι σου από κοντά?

:)
Να σου πω την αλήθεια και το 650 να φόραγε ήμουν αποφασισμένος να βάλω το 750.....μην με ρωτήσεις γιατί, απλό κόλλημα. Προσωπικά μου υπεραρκεί το γκάζι του 750, πέρσι και πρόπερσι έκανα ταξίδι τριβάλιτσο και δικάβαλο με το CryptonX (το οποίο μετά από 3,5 χρόνια απίστευτης βίας δεν έπαθε τίποτα) οπότε το γκάζι του 750 δεν το βρίσκω καθόλου λίγο. Έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να το πάω πάνω από τα 120-130 εκτός και αν υπάρχει κάποιος λόγος. Λατρεύω την οδήγηση της μοτό για την βόλτα, την αίσθηση ;) και όχι για το γκάζι αυτός είναι και ο λόγος που ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να πάρω 1000αρι.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Παίδες, για τα σκασίματα που λέτε παραπάνω έχει διαπιστωθεί από Βαραντερίστες που που άλλαζαν τις εξατμίσεις και τους τύχαιναν τα ίδια ακριβώς κατά κόρο, πως υπεύθυνα ήταν τα "ζοάν", οι ημιμεταλικές φλάντζες στην ένωση των λαιμών με τις εξατμίσεις. Όταν φθείρονται ή όταν αλλάζεις εξατμίσεις χωρίς να τα αντικαταστήσεις, επιτρέπουν αναρρόφηση αέρα που οδηγεί σε σκασίματα. Πιθανόν και εδώ να συμβαίνει το ίδιο.
 

Translatoras

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
R1200GS
Μιας και το μάτι μου έπεσε εδώ, λέω να ρωτήσω κάτι.

Ένας μύθος που κυκλοφορούσε τότε στις γλυκιές μέρες της εφηβείας μου, when sex was safe and skydiving not,
έλεγε ότι το μοτέρ του ΑΤ650 αν και ίδιο στα χαρτιά με τα άλλα V2 650 (Revere, Bross ίσως και άλλα)
της εποχής του (δηλαδή πριν βγει ο Μητσοτάκης Prime Minister)
είχε δεχτεί κάποιες έξτρα περιποιήσεις από το HRC
(επίστρωση nicasil στα χιτώνια των κυλίνδρων, ειδική σκλήρυνση σε γρανάζια, έδρανα κ.α.).

Σημείωση: Ήταν οι εποχές που μόνο για τα ελατήρια των εμβόλων η Χόντα κατοχύρωνε περισσότερες πατέντες από όσες το όλο το ΜΙΤ μαζί.

Οι περιποιήσεις, λέει ο μύθος, δεν είχαν σκοπό τα αλόγατα αλλά την αντοχή για τα απάνθρωπα (και απομήχανα κατ' αναλογία) αφρικανικά τερέν,
και πολλοί ιδιώτες έτρεχαν με ΑΤ650 βγαλμένα από τις κούτες, μόνο με τα Marathon τα καπούλια και τα μάγουλα για την εξτρά βενζίνη.

Σήμερα λοιπόν που η σκόνη από εκείνα τα Παρίσι -Ντακάρ έχει καθίσει και το skydiving είναι safe ήθελα να ρωτήσω.....

Ισχύει αυτός ο μύθος για το μοτέρ του ΑΤ650 ή
τσάμπα τσακώθηκα ένα βράδυ σε υπηρεσία ΑΥΔΜ στα Γιάννενα με τον οδηγό του Δίκα;;;;;
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Τότε....η HONDA έλεγε (μόνο για το 650) ...... "άλλαξε ελαστικά, βάλε κάνιστρα βενζίνης και τρέξε στο dakar" !!!!
Τζάμπα.....δεν τσακώθηκες..... ισχύουν και περισσότερα από αυτά που περιγράφεις..... τα οποία αφήνω τον Manouel650 ν' απαντήσει !!!!
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μιας και το μάτι μου έπεσε εδώ, λέω να ρωτήσω κάτι.

Ένας μύθος που κυκλοφορούσε τότε στις γλυκιές μέρες της εφηβείας μου, when sex was safe and skydiving not,
έλεγε ότι το μοτέρ του ΑΤ650 αν και ίδιο στα χαρτιά με τα άλλα V2 650 (Revere, Bross ίσως και άλλα)
της εποχής του (δηλαδή πριν βγει ο Μητσοτάκης Prime Minister)
είχε δεχτεί κάποιες έξτρα περιποιήσεις από το HRC
(επίστρωση nicasil στα χιτώνια των κυλίνδρων, ειδική σκλήρυνση σε γρανάζια, έδρανα κ.α.).

Σημείωση: Ήταν οι εποχές που μόνο για τα ελατήρια των εμβόλων η Χόντα κατοχύρωνε περισσότερες πατέντες από όσες το όλο το ΜΙΤ μαζί.

Οι περιποιήσεις, λέει ο μύθος, δεν είχαν σκοπό τα αλόγατα αλλά την αντοχή για τα απάνθρωπα (και απομήχανα κατ' αναλογία) αφρικανικά τερέν,
και πολλοί ιδιώτες έτρεχαν με ΑΤ650 βγαλμένα από τις κούτες, μόνο με τα Marathon τα καπούλια και τα μάγουλα για την εξτρά βενζίνη.

Σήμερα λοιπόν που η σκόνη από εκείνα τα Παρίσι -Ντακάρ έχει καθίσει και το skydiving είναι safe ήθελα να ρωτήσω.....

Ισχύει αυτός ο μύθος για το μοτέρ του ΑΤ650 ή
τσάμπα τσακώθηκα ένα βράδυ σε υπηρεσία ΑΥΔΜ στα Γιάννενα με τον οδηγό του Δίκα;;;;;
Η μόνη επέμβαση που είχε γίνει στο κινητήρα του XRV 650 για να τρέξει στη κατηγορία "Marathon" του Paris-Dakar, ήταν μια πιό χοντρή φλάντζα κεφαλής για να πέσει η συμπίεση και να μπορεί να λειτουργήσει με την κακής ποιότητας βενζίνη που έδιναν τότε. Άλλωστε στη κατηγορία αυτή απαγορεύοταν να αγγιχτεί ο κινητήρας, ο οποίος σφραγιζόταν. Οι επεμβάσεις του HRC αφορούσαν άλλα σημεία της μοτοσυκλέτας και κυρίως τις αναρτήσεις.

Η Honda δίνει ακριβώς τους ίδιους κωδικούς ανταλλακτικών όσον αφορά τα μηχανικά μέρη του κινητήρα για τα XRV 650, Hawk 650, Bross 650, Revere 650.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Σε συνέχεια του παραπάνω ποσταρίσματος και αν κάποιος έχει όρεξη να ανατρέξει στις εποχές "πριν ο Μητσοτάκης βγει prime Minister", υπάρχει το site του Ιταλού φίλου και ευτυχή ιδιοκτήτη μίας εκ των 50 XRV 650 που υπέστησαν ειδική περιποίηση από το HRC για να τρέξουν στο P-D στη κατηγορία Marathon. Συλλεκτικά πλέον κομάτια που αλλάζουν χέρια σε τιμές άνω των 15.000 Ε.

http://www.nightwings.org/Marathon/Marathon-home.html
 

AlexAfrica650

Μέλος
Όνομα
Alex
Μοτό
Africa Twin RD03
Παίδες, για τα σκασίματα που λέτε παραπάνω έχει διαπιστωθεί από Βαραντερίστες που που άλλαζαν τις εξατμίσεις και τους τύχαιναν τα ίδια ακριβώς κατά κόρο, πως υπεύθυνα ήταν τα "ζοάν", οι ημιμεταλικές φλάντζες στην ένωση των λαιμών με τις εξατμίσεις. Όταν φθείρονται ή όταν αλλάζεις εξατμίσεις χωρίς να τα αντικαταστήσεις, επιτρέπουν αναρρόφηση αέρα που οδηγεί σε σκασίματα. Πιθανόν και εδώ να συμβαίνει το ίδιο.
Δεν υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα ζοάν της εξάτμισης γιατί τα άλλαξα πριν μια εβδομάδα και δεν είδα απολύτως καμία διαφορά:sorry:
Διαφορά όμως είδα, μικρή βέβαια αλλά είδα πριν αλλάξω τα ζοάν που το μπροστά έχανε λίγο με αποτέλεσμα να μειωθούν ελάχιστα τα σκασίματα....:wacky::wacky:
 
Top Bottom