Αναβαθμίσεις και πειραματισμοί σε AT XRV650

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το μονο + του18αρη ειναι η επιλογη χωματινου ελαστικου. Πολυ μεγαλη γκαμα χωματινων στις 18"

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παντελη, ο 21' τροχος μπροστα κανει μεγαλη διαφορα σε σχεση με 19' στο χωμα αλλα ο 18' πισω πολυ λιγη σε σχεση με 17', ειλικρινα δε νομιζω οτι αξιζει τον κοπο. Παντως πλεξιμο after market στεφανιου σε μαμισιο κεντρο δεν ειναι και πολυ δυσκολο, απλα δε νομιζω οτι αξιζει/χρειαζεται.
Και φυσικα θα συμφωνησω με τον ΧΛΓιωργη
Συν οτι το αφρικα εχει βαρια αισθηση μπροστα φαινομενο που εικαζω οτι θα γινει ακομα εντονοτερο αν ψηλωσει το πισω μερος βαζοντας 18αρα ζαντα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Και φυσικα θα συμφωνησω με τον ΧΛΓιωργη
Συν οτι το αφρικα εχει βαρια αισθηση μπροστα φαινομενο που εικαζω οτι θα γινει ακομα εντονοτερο αν ψηλωσει το πισω μερος βαζοντας 18αρα ζαντα
O Παντελής έχει ήδη προμηθευτεί WP Cartrige μπροστινό με διαδρομή 300mm ,kai OHLINS Full ρυθμιζόμενο πίσω ,με αντίστοιχα γεωμετρικά δεδομένα.
Και έχει παραγγείλει κι έναν σκασμό καλούδια ,που'ναι στο δρόμο.
Μένει να πάρει κι ενα ΑΤ ,για να τα βάλουμε πάνω.:D

Ο 18άρης πίσω τροχός ,εκτός απο την πληθώρα επιλογών σε ελαστικά ,κ μάλιστα κατά πολύ φτηνότερα σε σχέση με τα προσφερόμενα 17άρια ,θα βάλει κι αυτός το λιθαράκι του ,ωστε να στηθεί το ΑΤ του Παντελή ,όπως το'χει ονειρευτεί ο Παντελής.
ΑΨηλό κ λυγερόκορμο.:)
Πρέπει να χουρέσουνι πανου τα πουδάρια'τ' ,λιέμ΄....:D

Προσεχώς φωτορομάντζο ,ιν ε σκρήν νήαρ γιού. ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
O Παντελής έχει ήδη προμηθευτεί WP Cartrige μπροστινό με διαδρομή 300mm ,kai OHLINS Full ρυθμιζόμενο πίσω ,με αντίστοιχα γεωμετρικά δεδομένα.
Και έχει παραγγείλει κι έναν σκασμό καλούδια ,που'ναι στο δρόμο.
Μένει να πάρει κι ενα ΑΤ ,για να τα βάλουμε πάνω.:D

Ο 18άρης πίσω τροχός ,εκτός απο την πληθώρα επιλογών σε ελαστικά ,κ μάλιστα κατά πολύ φτηνότερα σε σχέση με τα προσφερόμενα 17άρια ,θα βάλει κι αυτός το λιθαράκι του ,ωστε να στηθεί το ΑΤ του Παντελή ,όπως το'χει ονειρευτεί ο Παντελής.
ΑΨηλό κ λυγερόκορμο.:)
Πρέπει να χουρέσουνι πανου τα πουδάρια'τ' ,λιέμ΄....:D

Προσεχώς φωτορομάντζο ,ιν ε σκρήν νήαρ γιού. ;)
Αναμενουμε εναγωνιως!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
O Παντελής έχει ήδη προμηθευτεί WP Cartrige μπροστινό με διαδρομή 300mm ,kai OHLINS Full ρυθμιζόμενο πίσω ,με αντίστοιχα γεωμετρικά δεδομένα.
Και έχει παραγγείλει κι έναν σκασμό καλούδια ,που'ναι στο δρόμο.
Μένει να πάρει κι ενα ΑΤ ,για να τα βάλουμε πάνω.:D

Ο 18άρης πίσω τροχός ,εκτός απο την πληθώρα επιλογών σε ελαστικά ,κ μάλιστα κατά πολύ φτηνότερα σε σχέση με τα προσφερόμενα 17άρια ,θα βάλει κι αυτός το λιθαράκι του ,ωστε να στηθεί το ΑΤ του Παντελή ,όπως το'χει ονειρευτεί ο Παντελής.
ΑΨηλό κ λυγερόκορμο.:)
Πρέπει να χουρέσουνι πανου τα πουδάρια'τ' ,λιέμ΄....:D

Προσεχώς φωτορομάντζο ,ιν ε σκρήν νήαρ γιού. ;)
Καλά είναι πριν πάρει την νυν χοντρούλα - μέλλουσα λιγερόκορμη αφρικάνα, να βρει κλειστό πάρκινγκ, γιατί τα χρυσά της Όλινς κινδυνεύουν να κάνουν "φτερά"... έτσι αστραφτερά που είναι!
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οπως διαβασα καπου οι υποψιες σου ειναι λογικες για το μειγμα...με τα περισσοτερα κυβικα ο κινητηρας ρουφαει περισσοτερο καυσιμο απο τα καρμπυρατερ με αποτελεσμα να λειτυοργει πιο πλουσια...συνεπως εινααι πολυ πιθανον να χρειαζεσαι μικροτερα ζιγκλερ.

Τωρα εχεις φτασει στο τελικο σταδιο που ειναι το ζιγκλερωμα, ασχολησου με αυτο καο μη ψαχνεσαι με ηλεκτρονικες και αλλα πραγματα...μολις το βρεις δε θα θες κατι αλλο
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μανωλη @Manouel650, αν μπορεις κανε ενα update στο πως ειναι το μηχανακι τωρα, ποσα χιλιομετρα εχεις κανει, αν αλλαξες ζιγκλερ, ποσο λαδακι τσιμπαει κλπ. Διαβασα καπου οτι τα Wiseco απαιτουν διπλασιες ανοχες με τον κυλινδρο, γι'αυτο ισως τσιμπαει λαδακι. Γενικα πως σου φαινεται, ειναι αυτη μια αναβαθμιση κινητηρα που μπορει να βγαλει (μερικες δεκαδες χιλιαδες) χιλιομετρα?

ΥΓ Ο λογος που ρωταω ειναι οτι μαθαμε οτι ενας συνεργειας στο Μενιδι κανει μια παρομοια μετατροπη σε Τρανσαλπ 650, βαζοντας τα ιδια πιστονια Wiseco, εκκεντροφορους απο Αφρικα RD07 που ειναι λιιγο πιο αγριοι απο του Αλπ 650 (μαλλον παρομοιοι με του Αφρικα 650) και καταργωντας το καζανακι της εξατμισης / συστημα PAIR. Τοχει δυναμομετρησει ετσι και παιρνει 10+ αλογα και ενας πελατης του λεει οτι εχει κανει 90000χμ ετσι χωρις προβλημα. Εξ'ου και οι παραπανω ερωτησεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μανωλη @Manouel650, αν μπορεις κανε ενα update στο πως ειναι το μηχανακι τωρα, ποσα χιλιομετρα εχεις κανει, αν αλλαξες ζιγκλερ, ποσο λαδακι τσιμπαει κλπ. Διαβασα καπου οτι τα Wiseco απαιτουν διπλασιες ανοχες με τον κυλινδρο, γι'αυτο ισως τσιμπαει λαδακι. Γενικα πως σου φαινεται, ειναι αυτη μια αναβαθμιση κινητηρα που μπορει να βγαλει (μερικες δεκαδες χιλιαδες) χιλιομετρα?

ΥΓ Ο λογος που ρωταω ειναι οτι μαθαμε οτι ενας συνεργειας στο Μενιδι κανει μια παρομοια μετατροπη σε Τρανσαλπ 650, βαζοντας τα ιδια πιστονια Wiseco, εκκεντροφορους απο Αφρικα RD07 που ειναι λιιγο πιο αγριοι απο του Αλπ 650 (μαλλον παρομοιοι με του Αφρικα 650) και καταργωντας το καζανακι της εξατμισης / συστημα PAIR. Τοχει δυναμομετρησει ετσι και παιρνει 10+ αλογα και ενας πελατης του λεει οτι εχει κανει 90000χμ ετσι χωρις προβλημα. Εξ'ου και οι παραπανω ερωτησεις.
Έχεις απόλυτο δίκιο Γιώργο, χρειάζεται ένα update όταν κάνεις τέτοιες εργασίες. Ορίστε λοιπόν σημερινή φωτό της XRV μετά από κάποιες αισθητικές παρεμβάσεις με πλαϊνά από Dominator κλπ...:)




Λοιπόν, 3 χρόνια περίπου μετά, το μηχανάκι έχει κάνει μόνο 7.000Κμ. Ο λόγος είναι η ύπαρξη 2ης μοτό + αυτοκινήτου, οπότε το Αφρικάκι μέχρι τώρα παίζει το ρόλο play-bike.


Παρατηρήσεις που έγιναν στα χιλιόμετρα αυτά:

-ΔΕΝ χρειάστηκε να επέμβω στα ζιγκλέρ, καθότι η καύση της κρίθηκε άριστη, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τη μέτρηση του ΚΤΕΟ.


-Ο κινητήρας λειτουργεί άψογα. Η μέση κατανάλωση μετρήθηκε στα 5,9 λιτ/100χμ, σαφώς χαμηλότερη από αυτην του original 650 και αυτό λόγω της αυξημένης συμπίεσης.


-Η μοτό έχει αποκτήσει κάποιους παραπάνω κραδασμούς, αλλά όχι σε σημείο που να γίνονται ενοχλητικοί. Απλά καταλαβαίνεις ότι κάτω από τα πόδια σου υπάρχει ένα πιο ζωντανό μοτέρ από αυτά των XRV650/750 και XLV600/650/700.


-Η κατανάλωση λαδιού μετρήθηκε περίπου 120ml/1000km, πολύ λογική όπως καταλαβαίνεις, παρόλο που το μηχανάκι πλέον σε προκαλεί να το οδηγήσεις γρήγορα(και το κάνω).


-Μόλις άλλαξα πίσω γρανάζι, από 47Δ(κοντό, μου έβγαζε τη ψυχή) σε 46Δ και σήμερα χτύπησα μια 180άρα χαλαρά(είχε κι άλλο). Μπροστά φοράει 16Δ.


-Λόγω των WP αναρτήσεων μπρος-πίσω, η XRV είναι απόλυτα σταθερή σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Όσοι έχουν Άφρικα ξέρουν ότι πάνω από 130-140 πας φτερό στον άνεμο.


-Παρόλο που το ήθελα(και το θέλω) δεν έχει γίνει δυναμομέτρηση. Σε κάθε περίπτωση μου φαίνονται πολλά τα 10 αλογάκια που αναφέρεις. Ροπή πάντως υπάρχει άφθονη, από χαμηλά και σε όλη τη κλίμακα των στροφών.


-Επίσης μου φαίνονται πολλά τα 90.000Κμ που αναφέρεις, για το λόγο ακριβώς που αναφέρεις. Αυτό θα το δω στη διάρκεια, αλλά σου λέω κάτι. Η ευχαρίστηση(κ@ύλα) που νοιώθω οδηγώντας την με κάνει να μη με ενδιαφέρει το πόσο θα κρατήσει. Μετά βλέπουμε…


:):):)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ευχαριστουμε Μανουελ :ok: Ειναι αληθεια οτι αυτα που λεει ο συνεργειάς για το ΤΑ650 μπορουν να επιβεβαιωθουν μονο να μιλησουμε με μακροχρονιο κατοχο που εχει κανει αυτη τη μετατροπη.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
το συνεργειο που λεει ο γιωργης παραπανω μου εδωσε σημερα την λεπτομερη συνταγη για την μηχανικη βελτιωση του τρανσαλπ 650...
πιστονια wiseco 82mm (που εβαλε ο manouel)
γυαλισμα εισαγωγες-εξαγωγες και χωρο καυσης
φλαντζα καυσεως χοντρη απο τον γνωστο flantses.gr για να παει η συμπιεση 10,5 προς 1
φτιαξιμο οι εκκεντροφοροι με φαγωμα στο κατω μερος,οι εσαγωγης κατα 0,3 και εξαγωγης 0,8
αφαιρεση καταλυτη και pair η οπως λεγεται δεν θυμαμαι
γραναζια 15-45
προεραιτικα σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων και μικροτερα ζιγκελ,αναλογως την περιπτωση.
αυτη την μετατροπη εχει κανει σε αρκετα τρανσαλπ650 με δυναμομετρηση 58,5 και ορκιζεται οτι ειναι υπεραξιοπιστη
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
το συνεργειο που λεει ο γιωργης παραπανω μου εδωσε σημερα την λεπτομερη συνταγη για την μηχανικη βελτιωση του τρανσαλπ 650...
πιστονια wiseco 82mm (που εβαλε ο manouel)
γυαλισμα εισαγωγες-εξαγωγες και χωρο καυσης
φλαντζα καυσεως χοντρη απο τον γνωστο flantses.gr για να παει η συμπιεση 10,5 προς 1
φτιαξιμο οι εκκεντροφοροι με φαγωμα στο κατω μερος,οι εσαγωγης κατα 0,3 και εξαγωγης 0,8
αφαιρεση καταλυτη και pair η οπως λεγεται δεν θυμαμαι
γραναζια 15-45
προεραιτικα σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων και μικροτερα ζιγκελ,αναλογως την περιπτωση.
αυτη την μετατροπη εχει κανει σε αρκετα τρανσαλπ650 με δυναμομετρηση 58,5 και ορκιζεται οτι ειναι υπεραξιοπιστη
Για κόστος είπε τίποτε?
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Για κόστος είπε τίποτε?
δεν ρωτησα καν αφου μπορω να το φτιαξω μονος μου,αν εκανα το δικο μου θα μου κοστιζε κοντα στο χιλιαρικο για ανταλλακτικα και ρεκτιφιε κλπ.

παντως στο 750 xrv δεν γινονται οι παραπανω μοντες,οποτε μην λιγουρευσαι παντελη:laugh:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
δεν ρωτησα καν αφου μπορω να το φτιαξω μονος μου,αν εκανα το δικο μου θα μου κοστιζε κοντα στο χιλιαρικο για ανταλλακτικα και ρεκτιφιε κλπ.

παντως στο 750 xrv δεν γινονται οι παραπανω μοντες,οποτε μην λιγουρευσαι παντελη:laugh:

Γίνεται! Με τα πιστόνια που χρησιμοποίσα και 1mm ρεκτιφιέ, ανεβαίνει στα 760cc και το βασικό κέρδος έρχεται επό την αύξηση της συμπίεσης.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Πήγα λοιπόν πρωι-πρωί σήμερα για δυναμομέτρηση και μου είπαν ότι με τα Karoo 3 που φοράω δεν θα γίνει δουλειά.
Κι έτσι μπήκα στη διαδικασία να βρω μεταχείρα στρητάδικο πίσω λάστιχο μόνο και μόνο για τη δυναμομέτρηση....

:UH:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Γίνεται! Με τα πιστόνια που χρησιμοποίσα και 1mm ρεκτιφιέ, ανεβαίνει στα 760cc και το βασικό κέρδος έρχεται επό την αύξηση της συμπίεσης.
το 750 ΑΤ φοραει 82mm πιστονια απ την μανα του αν θυμαμαι καλα και επειδη εχει μεγαλυτερη διαδρομη ο στροφαλος εχει και πιο μακρια πιστονια
οποτε του hawk τα wiseco δεν θα του κανουν
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Πήγα λοιπόν πρωι-πρωί σήμερα για δυναμομέτρηση και μου είπαν ότι με τα Karoo 3 που φοράω δεν θα γίνει δουλειά.
Κι έτσι μπήκα στη διαδικασία να βρω μεταχείρα στρητάδικο πίσω λάστιχο μόνο και μόνο για τη δυναμομέτρηση....

:UH:
ΑΝ θες σου δίνω το πίσω λάστιχο του transalp που έχω φυλάξει για το καλοκαίρι αν κατάλαβα είσαι Ρέθυμνο ,την δυναμομέτρηση πού θα την κάνεις?
 
Top Bottom