pumba
Μέλος
- Όνομα
- pumba
- Μοτό
-
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πάντως η έκφραση που λέει ότι τα άλογα δεν είναι στραγάλια, ταιριάζει κουτί σε αυτή την περίτπωση (και μάλλον σε όλες τις περιπτώσεις). Τι θέλω να πω; Βάζουμε ένα φίλτρο και μία εξάτμιση και πιστεύουμε ότι πήραμε 1,2,3 άλογα και πάει καλύτερη η μηχανή. Μπορεί και να πηγαίνει καλύτερα, αλλά τα άλογα θέλουν πότισμα και τάϊσμα και τα δυναμόμετρα μπορεί να έχουν αποκλίσεις αλλά δέν λένε ψέμματα. Εδώ μιλάμε για μια ολοκληρωμένη (και εκ βαθέων) αναβαθμισή στον κινητήρα η οποία "στα χαρτιά" είναι "μονο" 4 ίππους, στην πράξη όμως είναι άλλο μηχανάκι. Μπράβο για το τελικό επίσημο αποτέλεσμα και τη δουλειά που έχει γίνει!
οι ''μονο'' 4 ιπποι, παντου, ειναι και μια αποδοση 10% παντου, δεν ειναι λιγο δηλαδη...
Έχεις δίκιο. Το πρόβλημα είναι ότι εκεί που είναι χωμένα τα καρμπς, θέλει λύσιμο η μισή μοτό για να βγούν και έτσι δε με παίρνει για πολλά πειράματα. Λόγω εμπειρίας, ξέρω πάνω κάτω τι θα βάλω. Θα ξεκινήσω με μικρότερα main και βλέπουμε...
Εκ των υστέρων βέβαια βρέθηκε ότι το φίλτρο αέρα απείχε πολύ από το να θεωρείται καθαρό. Το είχα αλλάξει πρόσφατα στη 2η XRV που έχω και νόμιζα ότι ήταν σ αυτήν.![]()
βρομικο φιλτρο σιγουρα θα εκανε τη μοτο πιο πλουσια σε λειτουργια....γενικα πριν αρχισεις να πειραζεις καρμπυρατερ, θα πρεπει να εισαι σιγουρος οτι ολα δουλευουν σωστα και οτι το προβλημα που βλεπεις οφειλεται σε τζετινγκ, και οχι σε κατι αλλο...
οπωσδηποτε πρεπει να ξανακανεις ολες τις δοκιμες σου με καθαρο φιλτρο, και καθαρισμενα καρμπυρατερ...για το θεμα του δυναμομετρου...μια δυναμομετρηση, ειδικα χωρις διαγραμμα afr, ειναι αχρηστη...αμα το δυναμομετρο δε, δεν ειναι και πεδης (φρενου), δε θα εδινα και πολυ σημασια στα στοιχεια που θα επερνα απο εκει γενικοτερα...
για να το ρυθμισεις οπως ειπα και πριν, θα προτινα χρηση οργανου afr με αισθητηρα wideband, για να δεις ακριβως που εισαι και τι χρειαζεται...ισως εκλαγεις απο το ποσο λαθος μπορει να λειτουργουν τα καρμπυρατερ σου αυτη τη στιγμη απο αποψη καυσιμου, και ενθουσιαστεις μολις δεις πως θα δουλευουν, οταν σεταριστουν σωστα...
για τους περισσοτερους ''κοινους'' ατμοσφαιρικους κινητηρες, η μεγιστη αποδοση συνηθως ερχεται σε αναλογια 12.8-13.2...αν εισαι μεσα σε αυτη την περιοχη, τοτε θα ξερεις οτι εχεις και τα σωστα μαιν...αν δεις αυτη την τιμη σε ενα αδρανειακο δυναμομετρο ομως πχ, σε πραγματικες συνθηκες δε θα εχεις αυτο το μειγμα, καθως ο κινητηρας πανω στο δυναμομετρο λειτουργει χωρις φορτιο οποτε κανεις μια τρυπα στον νερο...το δυσκολο ομως δεν ειναι να βρεις το μαιν, το δυσκολο οπως ειπα ειναι να ρυθμισεις γενικοτερα σωστα το καρμπυρατερ, και εκει ειναι ολη η ουσια...μια θεση στη βελονα μπορει να μεταμορφωσει το μηχανακι εντελως...με ενα οργρανο ξαναλεω θα γλιτωσεις πολλους πειραματισμους, πολλα ξεβιδωματα και πολλα χρηματα σε καυσιμο μιας και θα ξερεις που θα πρεπει να επεμβεις...εγω στη θεση σου θα εκανα καποιο δοχειο, θα πεταγα τα παντα πανω απο τη μοτο και θα αφηνα μονο το φιλτροκουτι, και απο το δοχειο θα εδινα καυσιμο, μεχρι να βρω τις καταλληλες ρυθμισεις...μολις ρυθμιζοταν σωστα, θα εδενα το μηχανακι