Manouel650
Μέλος
Στα φρένα τώρα.
Το μικρό Άφρικα ζυγίζει στεγνό 193Kg και φοράει μπροστά ένα δίσκο 296mm. Αυτό, αν συνδυαστεί με το μαμά μπροστινό που στρεβλώνει εύκολα δεν αρκεί στις σημερινές συνθήκες οδήγησης.
Παλιότερα είχα πειραματιστεί με 296άρι Brembo πλευστό δίσκο(το XRV δεν είχε πλευστό εκ κατασκευής) από CAGIVA ELEPHANT 900 με ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Έτσι λοιπόν στο 2ο 650άρι μου έβαλα ένα πλευστό της Αγγλικής Armstrong 296mm(μπαίνει χωρίς άλλη μετατροπή), που προορίζεται για Honda CBR600R. To CBR βέβαια έχει 2 τέτοιους μπροστά.
Ο δίσκος αυτός σε συνδυασμό με σωληνάκι υψηλής και το βελτιωμένο μπροστινό, έδωσε ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Επειδή όμως αναφέρω συνεχώς το 2ο XRV650 στο οποίο έχουν γίνει οι επεμβάσεις, να σας το δείξω σε μιά πρόσφατη φωτό.
Το ΑΤ αυτό είναι ένα αντίγραφο των XRV650 που προετοίμασε το αγωνιστικό τμήμα της Honda, το περίφημο HRC δλδ. για να συμμετέχουν στο ράλυ Paris-Dakar στη κατηγορία Marathon(μοτοσυκλετες παραγωγής).
Προσπάθησα δλδ να επέμβω όπου και όπως είχε εμέμβει το HRC , εσωτερικά και εξωτερικά.
Ο κινητήρας στη κατηγορία αυτή σφραγιζόταν, δεν έπιτρπόταν να πειραχτεί, όπως δε πειράχτηκε και ο δικός μου.
Για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα, υπάρχει το site του φίλου Gianpaolo, ευτυχή ιδιοκτήτη μιας από τις οriginal XRV που έτρεξαν στο Paris-Dakar και ο οποίος με βοήθησε ιδιαίτερα στο project.
http://www.nightwings.org/Marathon/Marathon-home.html
Τώρα το 650άρι που στήνω, έχει το δίσκο της ΚΤΜ που είναι 300mm, δαγκάνα Brembo 2πίστονη, σωληνάκι υψηλής και τη μαμά-Honda τρόμπα. Σε συνδυασμό με την ασφάλεια που δίνει το WP μπροστινό, το μηχανάκι πλέον σταματάει εκεί και όπως θέλω εγώ. Θεωρώ ότι υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης αν μπει πλευστός δίσκος από άλλο μοντέλο της KTM, αλλά κι αυτό είναι κάτι που το αφήνω για αργότερα.
Αυτό που προέχει τώρα είναι ο κινητήρας...
Το μικρό Άφρικα ζυγίζει στεγνό 193Kg και φοράει μπροστά ένα δίσκο 296mm. Αυτό, αν συνδυαστεί με το μαμά μπροστινό που στρεβλώνει εύκολα δεν αρκεί στις σημερινές συνθήκες οδήγησης.
Παλιότερα είχα πειραματιστεί με 296άρι Brembo πλευστό δίσκο(το XRV δεν είχε πλευστό εκ κατασκευής) από CAGIVA ELEPHANT 900 με ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Έτσι λοιπόν στο 2ο 650άρι μου έβαλα ένα πλευστό της Αγγλικής Armstrong 296mm(μπαίνει χωρίς άλλη μετατροπή), που προορίζεται για Honda CBR600R. To CBR βέβαια έχει 2 τέτοιους μπροστά.
Ο δίσκος αυτός σε συνδυασμό με σωληνάκι υψηλής και το βελτιωμένο μπροστινό, έδωσε ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Επειδή όμως αναφέρω συνεχώς το 2ο XRV650 στο οποίο έχουν γίνει οι επεμβάσεις, να σας το δείξω σε μιά πρόσφατη φωτό.

Το ΑΤ αυτό είναι ένα αντίγραφο των XRV650 που προετοίμασε το αγωνιστικό τμήμα της Honda, το περίφημο HRC δλδ. για να συμμετέχουν στο ράλυ Paris-Dakar στη κατηγορία Marathon(μοτοσυκλετες παραγωγής).
Προσπάθησα δλδ να επέμβω όπου και όπως είχε εμέμβει το HRC , εσωτερικά και εξωτερικά.
Ο κινητήρας στη κατηγορία αυτή σφραγιζόταν, δεν έπιτρπόταν να πειραχτεί, όπως δε πειράχτηκε και ο δικός μου.
Για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα, υπάρχει το site του φίλου Gianpaolo, ευτυχή ιδιοκτήτη μιας από τις οriginal XRV που έτρεξαν στο Paris-Dakar και ο οποίος με βοήθησε ιδιαίτερα στο project.
http://www.nightwings.org/Marathon/Marathon-home.html
Τώρα το 650άρι που στήνω, έχει το δίσκο της ΚΤΜ που είναι 300mm, δαγκάνα Brembo 2πίστονη, σωληνάκι υψηλής και τη μαμά-Honda τρόμπα. Σε συνδυασμό με την ασφάλεια που δίνει το WP μπροστινό, το μηχανάκι πλέον σταματάει εκεί και όπως θέλω εγώ. Θεωρώ ότι υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης αν μπει πλευστός δίσκος από άλλο μοντέλο της KTM, αλλά κι αυτό είναι κάτι που το αφήνω για αργότερα.
Αυτό που προέχει τώρα είναι ο κινητήρας...