Αναβαθμίσεις και πειραματισμοί σε AT XRV650

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ερωτησεις σχετικα με το WP μπροστινο:
To WP εχει μηκος απο τον αξονα του τροχου μεχρι πανω 90εκ. Το μαμα μπροστινο αν δεν κανω λαθος εχει μηκος 87εκ.
Τι εκανες με αυτην την διαφορα των 3εκ. ωστε να μην αλλαξει η καστερ? Απλα κατεβασες αντιστοιχα τις πλακες ή μηπως μειωσες την διαδρομη του WP? (το WP εχει 270χιλ και το μαμα 220χιλ διαδρομη) Αν μειωσες την διαδρομη που, πως, ποσο? εβαλες και σκληροτερα ελατηρια στο WP?
Το ιχνος ποσο αλλαξε?

Συγνωμη για τον καταιγισμο των ερωτησεων αλλα ψαχνομαι μηπως κανω το ιδιο στο ΤΑ650 μου
Κώστα έχε υπομονή.

Μόλις ανέβει ο κινητήρας στο πλαίσιο, έχω σκοπό να ασχολήθώ με το μπροστινό σύστημα γιατί πρέπει να αλλαχθούν ελατήρια και αρκετά άλλα πραγματάκια.

θα τα γράψω όσο πιό αναλυτικά μπορώ.

Το μήκος είναι όσο λές περίπου, είχαν 2-3 πόντους διαφορά, αλλά δε τρέχει τίποτα μαζεύεται από τις πλάκες. Μην ανυσηχεις για τη κάστερ, ούτε και για τη διαφορά στη διαδρομή.

Το μπροστινό το έβαλα 1 μήνα πριν να τη λύσω και λόγω βάρους της ΑΤ και με τα ελατήρια του 640(140 κιλά κενό), το Αφρικάκι είχε "μουρώσει", είχε κοντύνει από μπροστά δλδ. Είχε μεγάλη πλάκα στις στροφές του Διονύσου(αν είσαι στην Αθήνα, ξέρεις) που πέρναγα κάθε μέρα για να πάω στη δουλειά μου.

Θα τα ξαναδώ όμως όλα αυτά, τις επόμενες μέρες...;)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Επίσης μόλις βρήκα στο mybike.gr τα τεύχη της Μοτοτεχνικής Επιθεώρησης,από 1 εως 10,σε PDF.

Περιοδικό της δεκαετίας του 1980 αρκετά διαφορετικό από τα σημερινά, από το "γκουρού" Διονύση Χοιδά.
Τα τεχνικά του άρθρα παραμένουν αξεπέραστα.

Τεύχος 1: https://drive.google...iew?usp=sharing

Tεύχος 2: https://drive.google...iew?usp=sharing

Τεύχος 3: https://drive.google...iew?usp=sharing

Τεύχος 4: https://drive.google...iew?usp=sharing

Τεύχος 5: https://drive.google...iew?usp=sharing

Τεύχος 6: https://drive.google...iew?usp=sharing

Τεύχος 7: https://drive.google...iew?usp=sharing

Τεύχος 8: https://drive.google...iew?usp=sharing

Τεύχος 9: https://drive.google...iew?usp=sharing

Τεύχος 10: https://drive.google...iew?usp=sharing
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χοϊδάς!!!!!.......
Τι είπες τώρα?

:ok::ok::ok::ok::ok:
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Για πιο λόγο δε γιαλυσες τις εξαγωγές και τις εισαγωγές ;
Ακόμα περισσότερο ;
Εδω έρχωνται σε σύγκρουση οι δυο σχολές..........
Η μία λέει οτι δεν πειράζουμε τα ''μπιμπίκια'' της εισαγωγης επειδη δημιουργουν στροβιλισμό στο εισερχώμενο μειγμα και βοηθά στην σάρωση των υπολοίπων καυσαεριου,ενω η άλλη σχολή λέει οτι χωρίς μπιμπίκια η ταχύτητα εισόδου θα είναι μεγαλύτερη αρα καλύτερη σάρωση των καυσαερίων.
Πιάς τ'αυγο και κούρευτο......δηλαδή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εδω έρχωνται σε σύγκρουση οι δυο σχολές..........
Η μία λέει οτι δεν πειράζουμε τα ''μπιμπίκια'' της εισαγωγης επειδη δημιουργουν στροβιλισμό στο εισερχώμενο μειγμα και βοηθά στην σάρωση των υπολοίπων καυσαεριου,ενω η άλλη σχολή λέει οτι χωρίς μπιμπίκια η ταχύτητα εισόδου θα είναι μεγαλύτερη αρα καλύτερη σάρωση των καυσαερίων.
Πιάς τ'αυγο και κούρευτο......δηλαδή.

Στην δική μου πρόσφατη εξαφάνιση μπιμπικιων. ......ή διάφορα ήταν τεράστια πάντως. :rolleyes:


advφον!!
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Τώρα όσον αφορά τη γενική κατάσταση του κινητήρα μετά από 110.000Km, κρίθηκε ικανοποιητική και αποφασίστηκε να μην αλλαχθεί κάτι άλλο, όπως πχ. γλίστρες, καδένες και τέτοια.

Οι κεφαλές ήταν έτσι, με τον μπροστά να έχει σαφώς καλύτερη καύση από τον πίσω που πάντα υποφέρει από μεγαλύτερες θερμοκρασίες σε κινητήρες μ’ αυτή τη διάταξη κιλύνδρων. Ο πίσω τσιμπούσε και λάδια.

Εδώ θα γυαλιστούν τα πάντα βέβαια και η ανάλογη δουλειά θα γίνει και στις βαλβίδες.

Μανώλη,ο πισω κύλινδρος φοράει μεγαλύτερο ζιγκλέρ για περισσότερη ψυξη,για αυτό είναι πιο πλούσιος σε μείγμα.
Ο μπροστινός σου φαίνετε φτωχός σε μείγμα εκτος εαν ξεγαλάνε οι φωτο.Γκρι βαλβιδα=φτωχο μείγμα
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250

Στην δική μου πρόσφατη εξαφάνιση μπιμπικιων. ......ή διάφορα ήταν τεράστια πάντως. :rolleyes:


advφον!!
Εάν έκανες και άλλες βελτιώσεις ταυτόχρονα Κώστα,δεν θα έχεις ξεκάθαρη εικόνα για το εαν το γυάλισμα βοήθησε ή όχι.
Βέβαια και εγώ γυάλισα τις εισαγωγές του μοτερ του VTR γιατι είμαι της σχολής της ''ταχύτερης'' εισόδου του μίγματος.:yew:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εδω έρχωνται σε σύγκρουση οι δυο σχολές..........
Η μία λέει οτι δεν πειράζουμε τα ''μπιμπίκια'' της εισαγωγης επειδη δημιουργουν στροβιλισμό στο εισερχώμενο μειγμα και βοηθά στην σάρωση των υπολοίπων καυσαεριου,ενω η άλλη σχολή λέει οτι χωρίς μπιμπίκια η ταχύτητα εισόδου θα είναι μεγαλύτερη αρα καλύτερη σάρωση των καυσαερίων.
Πιάς τ'αυγο και κούρευτο......δηλαδή.
Έτσι φίλε μου γιαυτό κι εγώ δεν άγγιξα για να έχω τη κεφαλή μου ήσυχη που λένε και στο χωριό μου.

:)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εάν έκανες και άλλες βελτιώσεις ταυτόχρονα Κώστα,δεν θα έχεις ξεκάθαρη εικόνα για το εαν το γυάλισμα βοήθησε ή όχι.
Βέβαια και εγώ γυάλισα τις εισαγωγές του μοτερ του VTR γιατι είμαι της σχολής της ''ταχύτερης'' εισόδου του μίγματος.:yew:
Δεν έγιναν άλλες βελτιώσεις και για αυτό είμαι υπέρ. ...από παλαιωθεν:D

advφον!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εδω έρχωνται σε σύγκρουση οι δυο σχολές..........
Η μία λέει οτι δεν πειράζουμε τα ''μπιμπίκια'' της εισαγωγης επειδη δημιουργουν στροβιλισμό στο εισερχώμενο μειγμα και βοηθά στην σάρωση των υπολοίπων καυσαεριου,ενω η άλλη σχολή λέει οτι χωρίς μπιμπίκια η ταχύτητα εισόδου θα είναι μεγαλύτερη αρα καλύτερη σάρωση των καυσαερίων.
Πιάς τ'αυγο και κούρευτο......δηλαδή.

Δεν έγιναν άλλες βελτιώσεις και για αυτό είμαι υπέρ. ...από παλαιωθεν:D

advφον!!

Σαφώς υπέρ του γυαλίσματος!
Τα μπιμπίκια δεν προκαλούν στροβιλισμό τέτοιο, ώστε να βοηθάει στη σάρωση των καυσαερίων.
Τυρβώδη ροή προκαλούν μόνο και μείωση της ταχύτητας του εισερχόμενου μίγματος. Μόνο χάνεις με τα μπιμπίκια τα οποία είναι προϊόν της χύτευσης και υπάρχουν μόνο στους κινητήρες παραγωγής. Το 1ο πράγμα που βελτιώνει κάποιος, ανοίγοντας μοτέρ, είναι το γυάλισμα αυλών εισαγωγής-εξαγωγής.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Όπως έχω γράψει και παραπάνω, η πρώτη μου επαφή στη πράξη με παρόμοιες εργασίες στο καπάκι του κινητήρα είναι τώρα, οπότε δε μπορώ να παίξω τον ειδήμονα.

Απ όσα διάβασα και συζήτησα όμως το τελευταίο καιρό, έβγαλα το συμπέρασμα ότι όσον αφορά τους αυλούς εισαγωγής, υπάρχει μια ας το πούμε παρεξήγηση. Όταν λέμε δεν τους πειράζουμε, δεν εννοούμε ότι αφήνουμε τα μπιμπίκια, που είναι ατέλειες της χύτευσης, αλλά ότι δεν τους γυαλίζουμε ανελέητα όπως της εξαγωγής και προς Θεού δεν αφαιρούμε υλικό αν δε ξέρουμε ακριβώς τι κάνουμε και αν δεν έχει δοκιμαστεί αυτό που κάνουμε.

Το σημαντικότερο όμως είναι, ότι όπως έχουν εξελιχθεί τα πάντα πάνω σ΄ένα μηχανάκι, έτσι έχουν εξελιχθεί και τα καπάκια, οι κεφαλές, οι εισαγωγές ,κλπ. Άρα κάτι που θα δουλέψει σε ένα BMW ή ΚΤΜ τελευταίας γενιάς, μπορεί να μην ισχύει σ΄ένα κινητήρα σχεδίασης και κατασκευής από τα μέσα της δεκαετίας του 1980 και το ανάποδο βέβαια.

Μηχανικός που απευθύνθηκα σήμερα και ασχολείται με τα θέματα αυτά μου διαχώρισε σαφώς τις περιπτώσεις ψεκαστών και καρμπυρατεράτων μοτό.

Καλό είναι λοιπόν να έχουμε υπόψη μας ότι κάθε κινητήρας είναι διαφορετικός, οπότε δεν υπάρχει «πρότυπο» επέμβασης στον αυλό που να είναι εγγυημένο ότι θα αποδώσει τα αναμενόμενα και στο ζητούμενο πεδίο στροφών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση και επειδή οι κάτοχοι μοτοσυκλετών όπως η δική μου δεν συνηθίζουν να «πειράζουν» τα μηχανάκια τους, δεν υπήρχε «πρότυπο» για μίμηση.


Πάντως σκεπτόμενος εκ των υστέρων, αν ήθελα να το ψάξω λίγο περισσότερο, θα έπρεπε να είχα κινηθεί διαφορετικά.
Θα έπρεπε να είχα πάρει ένα «σπασμένο» κινητήρα σαν το δικό μου, να τον κάνω βίδες και να τον στήσω από την αρχή χωρίς το άγχος ότι αυτά που κάνω τα κάνω στο καθημερινό μου μηχανάκι και με το χρόνο να με κυνηγάει. Να έχω το χρόνο, την υπομονή και το σθένος που απαιτείται για να μπλεχτείς με επαγγελματίες όπως αυτός που ειδικεύεται σε ροικές μοτό. Αντιγράφω από την ιστοσελίδα του:


"Σε όλα τα στάδια χρησιμοποιούμε κάποια "tip" ανάλογα τι θέλουμε να πετύχουμε με το κάθε στάδιο ροϊκής που κάνουμε (κάπου εδώ αρχίζουν τα μυστικά μας)

Επίσεις ολα τα στάδια μπορούν να γίνουν και χωρίς τη χρήση του ροόμετρου ( SuperFlowbenchSF-120 ) για χαμηλότερο κόστος , το καλύτερο φυσικά ειναι με τη χρήση του ροόμετρου, το οποίο μας βοηθάει να ελέγχουμε την ακριβώς ίση ποσότητα σε όλους τους κυλίνδρους (είσοδο/έξοδο) και φυσικά την ακριβώς ποσότητα ανάλογα με τις ανάγκες της βελτίωσης."


Πόση εμπιστοσύνη μπορεί να του δείξει κάποιος που δεν ανήκει στο στενό του «κύκλωμα» ότι τη δουλειά σ ένα πελάτη που ίσως να μη τον ξαναδεί δε θα τη κάνει ξεπέτα με το μάτι?:(


Έγιναν λοιπόν αυτά που έγιναν και ο κινητήρας είναι επάνω αυτή τη στιγμή, οπότε…





:):):)
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Να πριμένεις τραχια λειτοαυργία κ κραδασμούς που θα πρέπει να στρωσουν μετα από 2000 χιλ. Αν συνεχισει να δουλεύει τραχιά να ξέρεις ότι κατι δεν στρώνει σωστα στα μεταλα, μπορει να ειναι ανοχες στο καρτερ φωλια του στροφαλου, ρουλεμαν ή εκκεντροφοροι. Χρησιμοποίησε απλά ορυκτελαια 15/50 για τα πρωτα 8.000 χιλ. μέχρι να φαγωθουν τα ελατηρια-πιστόνια κ να ισοσταθμιστει η πίεση πανω-καω δηλ πιστονιων κ στροφαλου.α Τελος να θυμασαι αντα ότι ο κινητηρας αυτος έτσι όπως τον έφτιαξες δεν θα αντεξει ποτε σε σκληρη πίεση, οπότε τον ππας χαλαρα. Αυτο λογω του πντρεματος πολλων κ διαφόρων ανταλλ. που δεν έχουν την ίδια "μνήμη" συστολής-διαστολής μεταλων.
Έχω την εντύπωση ότι θα δολευει σκληρα ο κινητηρας, ελπίζω να στρωσει. Γνωμη μου να το στρωσεις σκληρα κ γρηορα μεσα σε 3-5.000 χιλ. με ανοιγματα ολου του γκριπ γκαζιού ανα τακτα χρονικα διαστηματα ώστε όλες οι ανοχες να πλησιάσουν μεταξύ τους χωρίς να μείνει άτι άστρωτο-σκληρο που θα πιέζει το κάτω μέρος των κινούμενων μερων του κινητηρα. Απέφυγε δια ροπάλου συνθετικά λάδια για τουλάχιστον 15.000 χιλ. Συστήνω το πρωτο τεστ μετα από 500 χιλ είνι μία δοκιμή τελικής για να δεις την αντοχη του και τις μέγιστες προσδόκιμες επιδόσεις - αντροχή τους.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Έτσι όπως το θέτεις, δεν έχεις κι άδικο (σε ποιο μάστορα θα πέσεις και τι θακάνει, πώς θα σε δει κλπ).
Εγώ πάλι σ' ένα XRV750 του 98, όταν το έλυσα για επισκευή σαζμάν, ασχολήθηκα και με το μοτεράκι λίγο.
Καθάρισμα, γυάλισμα πιστονιών, ελατήρια, μεταλλάκια, τρίψιμο βαλβίδων και ένα ελαφρύ τρίψιμο στους αυλούς εισαγωγής - εξαγωγής. Όχι γυάλισμα να αφαιρεθεί υλικό. Ίσα να φύγουν τα μπιμπικια.
Μετά βέβαια έβαλα και μια εξατμισούλα, ζιγκλεράκια κι ένα Κ&Ν φιλτράκι.
Στρώσιμο, λάδια κλπ και πήγαινε σαφώς καλύτερα και παντού το μηχανάκι.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Να πριμένεις τραχια λειτοαυργία κ κραδασμούς που θα πρέπει να στρωσουν μετα από 2000 χιλ. Αν συνεχισει να δουλεύει τραχιά να ξέρεις ότι κατι δεν στρώνει σωστα στα μεταλα, μπορει να ειναι ανοχες στο καρτερ φωλια του στροφαλου, ρουλεμαν ή εκκεντροφοροι. Χρησιμοποίησε απλά ορυκτελαια 15/50 για τα πρωτα 8.000 χιλ. μέχρι να φαγωθουν τα ελατηρια-πιστόνια κ να ισοσταθμιστει η πίεση πανω-καω δηλ πιστονιων κ στροφαλου.α Τελος να θυμασαι αντα ότι ο κινητηρας αυτος έτσι όπως τον έφτιαξες δεν θα αντεξει ποτε σε σκληρη πίεση, οπότε τον ππας χαλαρα. Αυτο λογω του πντρεματος πολλων κ διαφόρων ανταλλ. που δεν έχουν την ίδια "μνήμη" συστολής-διαστολής μεταλων.
Έχω την εντύπωση ότι θα δολευει σκληρα ο κινητηρας, ελπίζω να στρωσει. Γνωμη μου να το στρωσεις σκληρα κ γρηορα μεσα σε 3-5.000 χιλ. με ανοιγματα ολου του γκριπ γκαζιού ανα τακτα χρονικα διαστηματα ώστε όλες οι ανοχες να πλησιάσουν μεταξύ τους χωρίς να μείνει άτι άστρωτο-σκληρο που θα πιέζει το κάτω μέρος των κινούμενων μερων του κινητηρα. Απέφυγε δια ροπάλου συνθετικά λάδια για τουλάχιστον 15.000 χιλ. Συστήνω το πρωτο τεστ μετα από 500 χιλ είνι μία δοκιμή τελικής για να δεις την αντοχη του και τις μέγιστες προσδόκιμες επιδόσεις - αντροχή τους.
Σ ευχαριστώ πού για τις συμβουλές σου.
Θα τις ακολουθήσω.

Έχω ήδη πάρει MOTUL 5100 15/50. Είναι ημισυνθετικό.

Έχεις κάτι να μου προτείνεις για τη ρύθμιση των καρμπυρατέρ?
Κύρια ζιγκλέρ φοράει 125 μπροστά-130 πίσω.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Απέφυγε τα συνθετικά, ημισυνθετικά, τα πιστόνια και ελατήρια δε πρόκειται ποτέ να στρώσουν. Απλά ορυκτέλαια, αλλαγή στα πρωτα 1000 χιλ μετά αλλαγή 5.000, μέχρι τα 15.000. Για την ρύθμιση των καρπυρατέρ ένας απλός συγχρονισμός και μετά από 15.000 χιλ. ρύθμιση της βίδας αέρα/μίγματος για σωστή καύση οικονομία+επιδόσεις. Προέχει το στρώσιμο. Επίσης αν ακούσεις οτιδήποτε δε σου αρέσει μετά από στρώσιμο 1000 χιλ. να ξέρεις ότι κάτι δεν "δέθηκε" καλά, συμβαίνουν και λάθη - αστοχίες.
Στα ρουλεμάν στροφάλου και στη φωλιά έχεις μετρήσει αντοχές, ανοχές ? Έχεις κάνει ζύγισμα-φάγωμα στροφάλου σε μηχανουργείο ? Επιβάλεται όταν βάζεις επώνυμα "σκληρά" πιστόνια για αποφυγη κραδασμών,. Το project από την αρχή έχει ένα μειονέκτημα. Πήρες το παλιό "κέλυφος" των 25+ ετών και έβαλς "διαμάντια" εντός. Έχουν τελίως διαφορετική μνήμη θερμοκρασίας. Είναι σα να πήρες μία παλιά πολυμερισμένη πλαστική καρέκλα του 80 και έβαλες κομμάτια από σύγχρονο υλικό. Ο ελάχιστος κίνδυνος είναι κραδασμοί ανομοιόμορφοι ανα θερμοκρασίες και ο μέγιστος είναι ξεβράσματα λαδιού, σκασίματα φλαντζών μέχρι και ραγίσματα.. Δε θέλω να σε απογοητεύσω απλά να ξέρεις ότι θα πάει μακρυά αυτό το project..
Ότι προβλήματα πάντως (για να σε καθυσυχάσω) θα σου βγουν μετά από 4-5.000 χιλ. που ίσως διορθωθούν με συσφίξεις παντού (εδώ να ξέρεις δεν ισχούουν οι ροπές σύσφιξεις του standar maual των XRV) καθως και με ρυθμίσεις εκ νέου βαλβίδων και αλλαγής λαδιών. Η καμπάνα ελπίζω να αντέξει και να μη πετσικάρει και σφυρίζει..
 
Τελευταία επεξεργασία:

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Κι επειδή ρωτώντας πας στο πόλη, μόλις πριν λίγο ένας Αγγλοσάξων συναφρικάνος με πληροφόρησε ότι υπάρχει μια βιοτεχνία στη Τσεχία που φτιάζει προγραμματιζόμενες CDI και έχει ασχοληθεί και με τα Africa Twin.

CDI

Θα τους στείλω αμέσως mail με το τι θέλω να κάνω για να δούμε τι θα μου πουν.

Με φαντάζομαι με το laptop να προγραμματίζω την XRV!

Θα πάθει τεχνολογικό σόκ η γριά Αφρικάνα...

:pc:
Έχουμε αγοράσει από τα παλικάρια, για elephant 750 mod 1995. Όντως άψογο το μπλιμπλικι
Στον ελέφαντας γίναμε φουλ ηλεκτρονικοί, καταργήθηκαν τα πικάπ...
Παίρνει σήμα από το βολάν και αναλαμβάνει έργο.
Φουλ προγραμεϊμπλ.... λολ
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Tού πήδηξες το όνειρο βρε Γιάννη................:UH:
Μανώλη σου εύχωμε να σου πάνε όλα καλά και να πίασουν τοπο τα χρήματα που της ρίχνεις.
Η ικανοποιηση που νιώθει κάποιος χτίζωντας την μοτο του ειναι απερίγραπτη ,οπότε πετύχει ή όχι το πρότζεκτ λίγο μετράει.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Μανώλη,ο πισω κύλινδρος φοράει μεγαλύτερο ζιγκλέρ για περισσότερη ψυξη,για αυτό είναι πιο πλούσιος σε μείγμα.
Ο μπροστινός σου φαίνετε φτωχός σε μείγμα εκτος εαν ξεγαλάνε οι φωτο.Γκρι βαλβιδα=φτωχο μείγμα
Μάνο θα τα δούμε όλα αυτά από την αρχή...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Έχουμε αγοράσει από τα παλικάρια, για elephant 750 mod 1995. Όντως άψογο το μπλιμπλικι
Στον ελέφαντας γίναμε φουλ ηλεκτρονικοί, καταργήθηκαν τα πικάπ...
Παίρνει σήμα από το βολάν και αναλαμβάνει έργο.
Φουλ προγραμεϊμπλ.... λολ
:ok:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Απέφυγε τα συνθετικά, ημισυνθετικά, τα πιστόνια και ελατήρια δε πρόκειται ποτέ να στρώσουν. Απλά ορυκτέλαια, αλλαγή στα πρωτα 1000 χιλ μετά αλλαγή 5.000, μέχρι τα 15.000. Για την ρύθμιση των καρπυρατέρ ένας απλός συγχρονισμός και μετά από 15.000 χιλ. ρύθμιση της βίδας αέρα/μίγματος για σωστή καύση οικονομία+επιδόσεις. Προέχει το στρώσιμο. Επίσης αν ακούσεις οτιδήποτε δε σου αρέσει μετά από στρώσιμο 1000 χιλ. να ξέρεις ότι κάτι δεν "δέθηκε" καλά, συμβαίνουν και λάθη - αστοχίες.
Ορυκτέλαια λοιπόν γιατί όχι.
Ευκαιρία να τη δοκιμάσω και αυτή τη προσέγγιση του ρονταρίσματος.

Δίνω μεγάλη σημασία στο συγχρονισμό των καρμπ. γιαυτό και προμηθεύτηκα τα κατάλληλα.


Στα ρουλεμάν στροφάλου και στη φωλιά έχεις μετρήσει αντοχές, ανοχές ? Έχεις κάνει ζύγισμα-φάγωμα στροφάλου σε μηχανουργείο ? Επιβάλεται όταν βάζεις επώνυμα "σκληρά" πιστόνια για αποφυγη κραδασμών,. Το project από την αρχή έχει ένα μειονέκτημα. Πήρες το παλιό "κέλυφος" των 25+ ετών και έβαλς "διαμάντια" εντός. Έχουν τελίως διαφορετική μνήμη θερμοκρασίας. Είναι σα να πήρες μία παλιά πολυμερισμένη πλαστική καρέκλα του 80 και έβαλες κομμάτια από σύγχρονο υλικό. Ο ελάχιστος κίνδυνος είναι κραδασμοί ανομοιόμορφοι ανα θερμοκρασίες και ο μέγιστος είναι ξεβράσματα λαδιού, σκασίματα φλαντζών μέχρι και ραγίσματα.. Δε θέλω να σε απογοητεύσω απλά να ξέρεις ότι θα πάει μακρυά αυτό το project..
Ότι προβλήματα πάντως (για να σε καθυσυχάσω) θα σου βγουν μετά από 4-5.000 χιλ. που ίσως διορθωθούν με συσφίξεις παντού (εδώ να ξέρεις δεν ισχούουν οι ροπές σύσφιξεις του standar maual των XRV) καθως και με ρυθμίσεις εκ νέου βαλβίδων και αλλαγής λαδιών. Η καμπάνα ελπίζω να αντέξει και να μη πετσικάρει και σφυρίζει..
Όχι. Η διαφορά των εμβόλων στο βάρος ήταν μικρή και έκρινα ότι δεν έπρεπε να τραβηχτώ σε τέτοια διαδικασία γνωρίζοντας ότι θα πρέπει να αποδεχτώ κάποιους παραπάνω κραδασμούς.

Η λύση είναι πολυδοκιμασμένη στα ΝΤ 650 GT (Hawk-Bross) που φοράνε τον ίδιο κινητήρα.
Ο κινητήρας έχει αποδείξει την αντοχή του, θα αντέξει δεν ανησυχώ.:)

Αλλά κι αν τη πιούμε από λάθος ή αστοχία, θα μας μείνει η πολύτιμη εμπειρία...:) :) :)

...και πολλά ανταλλακτικά για πούλημα στο e-bay.:rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom