Αναβαθμίσεις και πειραματισμοί σε AT XRV650

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Με το θέμα της ηλεκτροστατικής το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο.:)

Πριν:


Μετά:


Το απόγευμα τα πήγα στον Άτλα στο Νέο Ηράκλειο μαζί με τις μπουκάλες για να ξαναπλεχτεί, να μπεί ο ατέρμονας του κοντέρ και να κεντραριστεί σωστά ο τροχός.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλημερα,

Θα σου ξαναθυμησω οτι εχω θαλαμο αμμοβολης και χρησιμοποιω γυαλι (υαλοβολη δηλαδη) γιατι θεωρω οτι η αμμος ειναι πολυ χοντρη για τις δουλειες που κανω.
Επισεις σου ξαναθυμηζω οτι λιγες σελιδες πιο πισω σου ειχα πει οτι στην διαθετω να κανεις οτι δουλεια θελεις,και σε ολους στο φορουμ, ωστε να μην πληρωνεις κερατιατικα...

Ελα να πινουμε και καφε βρε αδερφε....
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Καλημερα,

Θα σου ξαναθυμησω οτι εχω θαλαμο αμμοβολης και χρησιμοποιω γυαλι (υαλοβολη δηλαδη) γιατι θεωρω οτι η αμμος ειναι πολυ χοντρη για τις δουλειες που κανω.
Επισεις σου ξαναθυμηζω οτι λιγες σελιδες πιο πισω σου ειχα πει οτι στην διαθετω να κανεις οτι δουλεια θελεις,και σε ολους στο φορουμ, ωστε να μην πληρωνεις κερατιατικα...

Ελα να πινουμε και καφε βρε αδερφε....
Γιώργο τώρα γύρισα από ταξίδι για δουλειές και είδα το μήνυμα.

Ναι, να πιούμε ένα καφέ.

:)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Και γυρνώντας λοιπόν από το ταξιδάκι πήγα να πάρω το τροχό που είχα αφήσει για πλέξιμο.
Με είχε πάρει βέβαια τηλέφωνο ο μάστορας ότι είχαμε πρόβλημα με τη ζάντα και όντως...



Απέξω κούκλα, κι από μέσα...



...διαβρωμένη παντού.
Η ζάντα κρίθηκε επικίνδυνη και αποφασίστηκε η αλλαγή της. Αναμενόμενο σχετικά καθότι το έχω ξαναδεί σε παλιές ζάντες. Ευτυχώς βρέθηκε άμεσα μεταχειρισμένη(καινούργια δε παίζει βέβαια) και αλλάχθηκε.

Αλλά αυτό ήταν το απλό πρόβλημα.;)
Το δύσκολο είναι ότι το κέντρο του τροχού από ΚΤΜ 640 που πλέξαμε φοράει 17άρη άξονα, ενώ το κέντρο που φορούσε πριν(πάλι από ΚΤΜ 640), είχε 20άρη άξονα. Διάμετρο σε mm εννοούμε πάντα.
Θα μου πείτε, δε το είδες βρε :spam:?
Εμ, δε το σκέφτηκα, τι να κάνουμε?:banghead:

Και τώρα λοιπόν είμαστε στη φάση που προσπαθούμε να ταιριάξουμε το 17άρη άξονα της Africa Twin στο κέντρο τροχού και στα πηρούνια της KTM.
Γίνεται, αλλά θέλει το χρόνο του...

Δίδαγμα: Όταν κάνουμε τέτοιες αλλαγές, είναι καλό να αγοράζουμε κομπλέ το μπροστινό ακόμα και αν στοιχίζει περισσότερο και όχι σε τεύχη γιατί δημιουργούνται προβλήματα τέτοιου είδους που ανεβάζουν πολύ το κόστος και το χρόνο που απαιτείται και συγχρόνως βάζουν σε δοκιμασία τις ψυχικές μας αντοχές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Γιώργο τώρα γύρισα από ταξίδι για δουλειές και είδα το μήνυμα.

Ναι, να πιούμε ένα καφέ.

:)
Μάνο , είμαι για δουλειά στην Αμερική. Γυρνάω στις 25 ;)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Κι επειδή βλέπω η υπόθεση να τραβάει μακρυά, έβαλα σε ενέργεια την ενναλακτική λύση, την Africa Twin No 2.

Κάποια πράγματα αφαιρέθηκαν, άλλα προστέθηκαν, μπήκε και βαλίτσα, αριθμός κυκλοφορίας και τώρα που υπάρχει μεταφορικό μέσο δε βιαζόμαστε και τόσο...:)



Χωρίς τίποτα περιττό εκτός της βαλίτσας, καρατιμονάρα, εντελώς όρθια θέση οδήγησης, κοντή εντουράδικη τελική σχέση, σφιχτές καλές ποιοτικά αναρτήσεις και καλά φρένα(παρόλο που όλο το σύστημα είναι πλευστό;)), είναι απόλαυση μέσα στην Αθήνα.
Τελικά όσον αφορά τα φρένα ο Γιάννης ο GS έχει απόλυτο δίκιο. Παίζει μεγάλο ρόλο να είναι καλής ποιότητας ο δίσκος.
Και ο καλύτερος ήχος after market εξάτμισης που έχω βάλει ποτέ σε μοτό.

:happy:
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Τι λέει ο νόμος του Μέρφυ?

"Όταν είναι να πάει στραβά κάτι, θα πάει" ;)

Με πιάσανε οι ευαισθησίες μου και δε παράγγειλα κάποια ανταλλακτικά που χρειάστηκαν στη πορεία, στην Ολλανδία όπως κάνω πάντα, αλλά στη Honda της γειτονιάς μου που τα φέρνει μέσω Σαρακάκη.
Πέρασαν ήδη 3 βδομάδες και πάμε για τέταρτη...

Δεν έφτανε αυτό, ο Πέττας στο Πειραιά που κάνει αμμοβολές, ξέχασε να βάλει τα κομμάτια που του είχα πάει.
Χθες που πήγα για 2η φορά(είναι 55 Χμ από κει που μένω), είχε ξεχάσει να βάλει το κέντρο του τροχού για ηλεκτροστατική βαφή.
Οπότε χάθηκε σχεδόν όλος ο Φεβρουάριος. Σκεφτείτε να έκανα και παραπάνω εργασίες και να έμπλεκα και με άλλα μαστόρια...
Οπότε χαλαρά θα μας πιάσει το Πάσχα.
Και δε με φτάνανε όλα αυτά, τ ακούω και από τη γυναίκα μου επειδή "δανείζομαι" το αυτοκίνητό της. :UH:
υπομονη, τι αλλο...
 

NLS

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW R1200GS '07
Πωπω χάλι η ζάντα.
Πως και δεν πήγες σε ολόκληρο μπροστινό και κάνεις τέτοιες πατέντες.

Τέσπα. Όλα καλά θα πάνε έφαγες τον γάιδαρο.

Η GPR καλό ήχο;
Μάλλον "ταίριαξε" με το μοτέρ της γιαγιάς.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εδώ είμαστε πάλι λοιπόν μετά από αλλη μια προσπάθεια να έρθει το μπροστινό σύστημα στη κατάσταση που το θέλω.

Πλέχτηκε νέα ζάντα, κεντραρίστηκε απόλυτα ο τροχός με αποστάτες και μπήκε και το πολυπόθητο ατερμονάκι για τη ντίζα του στροφόμετρου.

Μπήκε και νέος άξονας τροχού αφού εμπεδώθηκε ότι τα ΚΤΜ 640 μοντέλα της ίδιας χρονιάς, άλλα φορούσαν άξονα 17mm και άλλα 20mm.;)



Ο Άτλας στο Νέο Ηράκλειο έδειξε υπομονή και επιμονή και έκανε μιά ακόμα πολύ καλή δουλειά.

Να και ο f@cking ατέρμονας που γι αυτόν γίνανε όλα :)



Κάτι μικρολεπτομέρεις που μείνανε θα φτιαχτούν στη συνέχεια καθότι τώρα πρέπει να λυθούν τα USD για το απαραίτητο σέρβις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Εδώ είμαστε πάλι λοιπόν μετά από κάποια προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν με το καλύτερο δυνατό τρόπο.

Προσαρμογή μπροστινού συστήματος και βέβαια αλλάχθηκαν κάποια απαραίτητα πραγματάκια όπως τα ρουλεμάν τιμονιού.


Ήρθε η ώρα και για το σετάρισμα του μπροστινιού USD WP.
Όπως έχω ξαναγράψει προέρχεται από ΚΤΜ 640 Enduro που είναι καμμιά 50ριά κιλά ελαφρύτερο από το Αφρικάκι, οπότε είναι απαραίτητα σκληρότερα ελατήρια.
Όπως μου είπαν στου Τασούλη που τα πήγα, αυτά που φοραει είναι 4,6 Ν/mm και πρέπει να του βάλω 5,2 με 5,5 Ν/mm.
Όμως δεν είχαν ελατήρια επειδή τα 43άρια δεν κυκλοφορούν σε πολλά μοντέλα πιά, οπότε...
Στη Κ-schock μου είπαν τα ίδια, οπότε απευθύνθηκα στη ΚΤΜ και βρήκα ελατήρια με σκληρότητα 5 Ν/mm τα οποία θα παραλάβω από Δευτέρα.
Θα κάνω δουλειά πιστεύω με τη βοήθεια λαδιού με μεγαλύτερο SAE από το 5 που φοράει από τη μαμά του.

Ωστόσο και αφού τα USD έχουν γίνει βίδες για συντήρηση, βρήκα ευκαιρεία να βγάλω το μαύρο χρώμα με το οποίο τα είχε βάψει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.


Αριστερά όπως ήταν και δεξιά όπως έγιναν. Το χρώμα που είχαν τα προφύλαξε από φθορές και μ ένα αυτοκολητάκι της WP επάνω θα φαίνονται σαν καινούργια.
Η αφαίρεση του χρώματος είναι επίπονη δουλειά που πρέπει να γίνεται με μεγάλη προσοχή γιατί το remover που απαιτείται είναι πολύ καυστικό...
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Εδώ είμαστε πάλι λοιπόν μετά από κάποια προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν με το καλύτερο δυνατό τρόπο.

Προσαρμογή μπροστινού συστήματος και βέβαια αλλάχθηκαν κάποια απαραίτητα πραγματάκια όπως τα ρουλεμάν τιμονιού.


Ήρθε η ώρα και για το σετάρισμα του μπροστινιού USD WP.
Όπως έχω ξαναγράψει προέρχεται από ΚΤΜ 640 Enduro που είναι καμμιά 50ριά κιλά ελαφρύτερο από το Αφρικάκι, οπότε είναι απαραίτητα σκληρότερα ελατήρια.
Όπως μου είπαν στου Τασούλη που τα πήγα, αυτά που φοραει είναι 4,6 Ν/mm και πρέπει να του βάλω 5,2 με 5,5 Ν/mm.
Όμως δεν είχαν ελατήρια επειδή τα 43άρια δεν κυκλοφορούν σε πολλά μοντέλα πιά, οπότε...
Στη Κ-schock μου είπαν τα ίδια, οπότε απευθύνθηκα στη ΚΤΜ και βρήκα ελατήρια με σκληρότητα 5 Ν/mm τα οποία θα παραλάβω από Δευτέρα.
Θα κάνω δουλειά πιστεύω με τη βοήθεια λαδιού με μεγαλύτερο SAE από το 5 που φοράει από τη μαμά του.

Ωστόσο και αφού τα USD έχουν γίνει βίδες για συντήρηση, βρήκα ευκαιρεία να βγάλω το μαύρο χρώμα με το οποίο τα είχε βάψει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.


Αριστερά όπως ήταν και δεξιά όπως έγιναν. Το χρώμα που είχαν τα προφύλαξε από φθορές και μ ένα αυτοκολητάκι της WP επάνω θα φαίνονται σαν καινούργια.
Η αφαίρεση του χρώματος είναι επίπονη δουλειά που πρέπει να γίνεται με μεγάλη προσοχή γιατί το remover που απαιτείται είναι πολύ καυστικό...
Με γειά και καλοφόρετα !!!
Την επόμενη φορά που θα χρειαστείς ρουλεμάν λαιμού να ψάξεις για ρουλεμάν με ενσωματωμένη τσιμούχα. Θα σου βγεί στη μισή τιμή περίπου.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Το 5αρι ελατήριο μια χαρά μου φαίνεται. Τα 950-950 στα 230 κιλά έχουν 4,9 μπροστινό.
 

StratosXRV

Μέλος
Όνομα
Stratos
Μοτό
Africa Twin 750
To 5Ν/mm ελαττηριο σε wp43 οπως ειναι του Manouel650 θεωρω οτι δεν κανει δουλεια....το λεω γιατι εγω στα wp48 εβαλα ελλατηριο 4,8Ν/mm μετα απο καθοδηγηση απο τον http://slavensracing.com


 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Το 5αρι ελατήριο μια χαρά μου φαίνεται. Τα 950-950 στα 230 κιλά έχουν 4,9 μπροστινό.
Έχεις δίκιο. Με μια ματιά που έριξα τα ΚΤΜ 950-990 φοράνε 4,8-4,9 ανάλογα με το μοντέλο(48άρια όμως).
Η ΚΤΜ προτείνει για σκληρότερα 5,25-5,50 Ν/mm.

To 5Ν/mm ελαττηριο σε wp43 οπως ειναι του Manouel650 θεωρω οτι δεν κανει δουλεια....το λεω γιατι εγω στα wp48 εβαλα ελλατηριο 4,8Ν/mm μετα απο καθοδηγηση απο τον http://slavensracing.com

Στράτο είχα δεί ότι έβαλες 4,8. Τα δικά μου ήταν 4,6 και τερμάτιζαν εύκολα οπότε πήγα κατευθείαν στο 5.

θεωρείς ότι τα 5άρια θα είναι πιό σκληρά ή πιό μαλακά απότι πρέπει?
 

StratosXRV

Μέλος
Όνομα
Stratos
Μοτό
Africa Twin 750
Μανο εβαλα τα 4,8Ν/mm με 7,5 sae λαδακι....ακου λοιπον....ο slavens μου απαντησε τοτε οτι ο τυπος wp48 που φοραει το smc 660 και κατα συνεχεια φοραω τωρα εγω στο africa εαν εβαζα τα 5N/mm θα ειχα προβλημα για τον λογο οτι τα συγκεκριμενα καλαμια ειναι κατασκευασμενα μεχρι και 4,8N/mm οποτε βαση αυτου θεωρω οτι τα 5 στα δικα σου wp43 ισως να μην κανουν....και φυσικα μιλαω βαση της δικιας μου εμπειριας.
Επισης τα 4,8 ελατηρια ηταν κοντιτερα απο αυτα του smc κατα 10 mm οποτε εκανα απο ερταλον Preload Spacers για να αποφυγω το επιπλεον βυθισμα.
Θεωρω λοιπον οτι ισως τα 5 να μην κανουν καθολου ....η εαν κανουν θα ειναι πολυ σκληρα.
ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΕΔΩ : http://slavensracing.com/product-category/suspension/fork-springs/

ΚΑΙ ΕΔΩ : http://slavensracing.com/product-category/suspension/fork-and-shock-accessories/

http://slavensracing.com/product-category/suspension/fork-springs/
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Στράτο απότι βλέπω η ίδια η ΚΤΜ δίνει κωδικούς ελατηρίων από 4 μέχρι 4,8 Ν/mm για το 660 SMC.

http://www.cheapcycleparts.com/oemparts/a/ktm/524b7e19f8700231ac496c77/fork-leg-wp-usd-48-640-sm

Για το 43άρι το δικό μου που προέρχεται από το 640 Ε δίνει μέχρι και 5 N/mm.
Γιαυτό και υπάρχει σαν ανταλλακτικό στην ΚΤΜ, δεν είναι aftermarket.

http://www.cheapcycleparts.com/oemparts/a/ktm/524b6fedf8700231ac494ef6/forklegs-wp-usd-43-lc4-lc4-sm

Οπότε ίσως να μην έχω θέμα σαν το δικό σου.
Αν κρίνω πάντως από τη συμπεριφορά του 4,6 που είχε και το 4,8 μαλακό θα ήταν για το ΑΤ. Μου φαίνεται ότι το 5άρι θα του ταιριάξει.
Μου είπαν ότι θα είναι εδώ τη Δευτέρα. Για να δούμε τι θα δούμε.

Πάντως μέσα από αυτή τη διαδικασία με το μπροστινό, κατάφερα να ξεκαθαρίσω τα μοντέλα της ΚΤΜ που πάντα τα μπέρδευα.:happy:
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Δεν έχει σημασία στο πόσο βυθίζεται εάν είναι τα καλάμια wp43 ή 48, αλλά η σκληρότητα του ελατηρίου, δηλαδή τα Ν που βγάζει ανά μμ.
 
Top Bottom