Αναβαθμίσεις και πειραματισμοί σε AT XRV650

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Το καλοκαίρι που μας πέρασε για πρώτη φορά μετά από 17ετή συμβίωση με ΑΤ 650, ένοιωσα να κουράστηκα. Υπολογίζω ότι έχω κάνει κοντά στα 200.000 με 4 ΑΤ 650άρια που έχουν περάσει σ αυτά τα χρόνια από τα χέρια μου, οπότε όπως καταλαβαίνετε η κούραση είναι λογική. Μπήκα λοιπόν στη διαδικασία αναζήτησης αντικαταστάτριας(μεταχειρισμένης πάντα), αλλά λίγο το συναίσθημα, λίγο το ότι έχω μαζέψει μισή μηχανή ανταλλακτικά, λίγο τα στριμωγμένα πλέον οικονομικά και η μεγάλη απόφαση ελήφθη. Παραμένουμε στα Αφρικάκια(2 ζωή να χουνε), που τα ξέρουμε και μας ξέρουν.

Όμως, παρόλη τη παροιμιώδη αξιοπιστία του, το XRV650 δε παύει να είναι ένα μηχανάκι 26 ετών και επομένως τεχνολογικά πίσω. Έτσι αποφασίστηκε να γίνει μια αναβάθμιση ουσίας στους τομείς που υστερεί, στις αναρτήσεις, στην ασφάλεια(φρένα) και στην ιπποδύναμη, αφήνοντας την εξωτερική εμφάνιση(βαψίματα και τέτοια) σε δεύτερη μοίρα.

Ορίστηκε λοιπόν ένα ανώτατο ποσό που θα διατεθεί και ξεκίνησε το ψάξιμο σε συγκεκριμένα σημεία πλέον, μια και υπάρχει κάποια πείρα από παλιότερες αναβαθμίσεις.

Αλλά ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή…

:)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
H XRV650 αγοράστηκε το Μάιο του 2008 με πολύ λίγα για την ηλικία της χιλιόμετρα(45.000), κινητήρα ραπτομηχανή και τα πάντα επάνω της μαμά(εκτός καλύμματος σέλας και ζελατίνας φέρινγκ).



Σημαντικό ότι ο πρώην ιδιοκτήτης δεν είχε κάνει καμιά απολύτως επέμβαση(δύσκολο να βρεθεί κάτι ανάλογο σήμερα). Με ένα μειονέκτημα: στραβωμένο πλαίσιο!!!

Τώρα πως τα κατέφερε να γίνει αυτό, χωρίς κανένα ίχνος τούμπας πάνω της δεν μου είπε καθαρά. Κάτι ψέλλιζε για ένα κοπάνημα σε μια ζαρντινιέρα, αλλά… Στη περιοχή του αριστερού μαρσπιέ όντως υπήρχε σκουριά αλλά τέλος πάντων.

Καθότι προοριζόταν να γίνει ανταλλακτικά για την υποστήριξη της άλλης μου XRV δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία. Το Αφρικάκι οδηγήθηκε έτσι για κάποιους μήνες και μετά παρατήθηκε σε κλειστό χώρο. Το 2011 που μου ήρθε η όρεξη, άρχισα να το λύνω, να πακετάρω τα μέρη του και μετά από λίγο κατέληξε έτσι σε μια γωνιά της αυλής, περιμένοντας να κατέβει ο κινητήρας και να πεταχτεί το πλαίσιο.

 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Κι εδώ επενέβη η θεά τύχη των AfricaTwin.

Ένα λεωφορείο έπεσε πίσω από την ΑΤ ενός φίλου, αυτός δεν έπαθε τίποτα και η μηχανή του ψιλοπράγματα. Επειδή όμως έφταιγε καθαρά ο άλλος, η ασφάλεια του δικαιολόγησε διάφορα πράγματα μεταξύ των οποίων και καλύμπρα(που δε χρειάστηκε βέβαια). Έτσι ο φίλος μου, μου πρότεινε να χρησιμοποιήσω εγώ τη τζάμπα καλύμπρα και…

:rolleyes:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Κατι τετοια ποστ γουστάρω....

Αν χρειαστείς κάτι για το project έχω θάλαμο αμμοβολης και υαλοβολης που μπορείς να έρθεις και να τον χρησιμοποιησεις ότι ώρα γουστάρεις.


:friendship:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
…το έκανα!

Το πλαίσιο ήρθε στη τρίχα, έγιναν οι ανάλογες συζητήσεις συνοδεία μπυρών, τα σχέδια μου άλλαξαν και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα η XRV ξαναστήθηκε με τη βοήθεια φίλου μηχανικού.



Μόλις πάτησε στα πόδια της, ήρθε σπίτι για τα περιφερειακά, το φινίρισμα, κλπ,κλπ. Να μη σας κουράζω, μέσα στο καλοκαίρι του 2011 πήρε τη τελική της μορφή.



Μ' αυτή τη μορφή με υπηρέτησε πιστά σαν καθημερινό και μοναδικό μέσο μετακίνησης(οι πινακίδες της 2ης ΑΤ παραδόθηκαν μόλις τελείωσα αυτή) και σε εκδρομές εκτός και εντός Ελλάδος. Έτσι φτάσαμε στο τέλος του καλοκαιριού του 2014, η XRV φορτωμένη με 110.000 Km και 26 χρόνια στη πλάτη της κι εγώ να ψάχνομαι…

:thinking:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Κατι τετοια ποστ γουστάρω....

Αν χρειαστείς κάτι για το project έχω θάλαμο αμμοβολης και υαλοβολης που μπορείς να έρθεις και να τον χρησιμοποιησεις ότι ώρα γουστάρεις.


:friendship:

:)

Αττική?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
:ok:

Σωραίοςλεμεεεεεε!!!!!!!!!!

26 ετών δεσποινίς..... ;)
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Όπως έγραψα και παραπάνω λοιπόν, αποφασίστηκε η αναβάθμιση της XRV.

Καθότι οι αναρτήσεις των ΑΤ(και άλλων μοντέλων της μαμάs Honda βέβαια:() με το καιρό αποκτούν τη περίφημη αίσθηση "βάρκα γυαλό", κάθε επέμβαση σε ΑΤ καλό είναι να ξεκινάει από τις αναρτήσεις.

Έχω μιά λόξα με τις αναρτήσεις, εμμονή, πέστε το όπως θέλετε, αλλά αυτές με τη συνεργασία των ελαστικών μας κρατούν όρθιους και ζωντανούς.
Από την άλλη και 200 ίππους να έχει το μηχανάκι χωρίς ανάλογες αναρτήσεις, η δύναμη δε μπαίνει στο δρόμο.

Είχα ασχοληθεί λοιπόν και στο παρελθόν μ' αυτές και το άλλο μου XRV650 φοράει WP τελευταίας γενιάς που κάνει το Αφρικάκι να ΚΤΜίζει στα σοβαρά.:):):)

 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Αν και το πίσω αμορτισέρ της ΑΤ 650 συνέρχεται με αλλαγή ελατηρίου και σέρβις, με το μπροστινό τα πράγματα είναι πολύ πιό δύσκολα.
Η τεχνολογία του μόνο στα μουσεία μοτοσυκλετών βρίσκεται πιά. Έτσι μετά από αλλαγή ελατηρίων και δοκιμές λαδιών διαφορετικής πυκνότητας και ποσότητας, κατέληξα στη λύση των
Emulators της Race Tech. Βαλβίδων δλδ που ελέγχουν την απόσβεση επαναφοράς του μπροστινού συστήματος.



Το πως ακριβώς έγινε η μόντα περιγράφεται σε ποστάρισμα μου σε άλλο forum:

http://www.mybike.gr/topic/41952-βελτίωση-μπροστινής-ανάρτησης-africa-twin/page__fromsearch__1

Ελπίζω να βγαίνει το λινκ και στα μή μέλη.

Τέλος πάντων, αυτές ήταν οι αναζητήσεις του παρελθόντος, τώρα ήθελα να ακολουθήσω άλλη οδό...


:)
 

marios...!

Μέλος
Περιοχή
Αναβυσσος
Όνομα
Κατσαριωτης Μαριος
Μοτό
Gs 1200R adventure
Ενα μεγάλο του κομμάτι το εχω δει αν δεν κάνω λάθος στο at forum,αλλα θελω νΑ το ξαναδώ μαζί με την συνέχεια του
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Αφού λοιπόν είχαν δοκιμαστεί όλες οι πιθανές λύσεις στο μπροστινό μέρος της μοτό, η αλλαγή του με νεώτερης γενιάς ανάρτηση ήταν μονόδρομος. Μετά από συζητήσεις με φίλο ΚΤΜάκια προτιμήθηκε το 43άρι ανάποδο της ΚΤΜ επειδή είναι λιγότερο άκαμπτο από το 48άρι και θεωρήθηκε ότι θα ταιριάζει καλλίτερα με τον “ελαστικό” σκελετό της XRV. To 650 είναι εντελώς διαφορετικά στημένο από τη μεγαλύτερη αδερφή του την 750, είναι πιο “παιχνιδιάρικο” και ίσως δε του ταιριάζει ένα “ντουβάρι” μπροστινό. Και με μόνο 50 ίππους στο πίσω τροχό…

Έτσι λοιπόν μπήκε μπροστινό από ΚΤΜ 640 Enduro.



Το φτερό βέβαια θα αντικατασταθεί με χαμηλό, έτσι κι αλλιώς δε κρατάει και τίποτα.:)

Το μπροστινό δοκιμάστηκε για ένα μήνα περίπου μέχρι πρόσφατα που λύθηκε η XRV. Η επιλογή επιβεβαιώθηκε και η αίσθηση σιγουριάς που δίνει είναι πρωτόγνωρη για AfricaTwin. Μένουν να λυθούν κάποια θεματάκια όπως αυτό που πόσταρα σε άλλη συζήτηση.

http://www.advride.gr/threads/Μπροστινό-από-ΚΤΜ-αλλά-από-ποιό.2816/


Όσον αφορά το πίσω, φοράει ήδη ένα απλό WP που είχα πάρει μεταχειρισμένο και το οποίο θα πάω στο Τασούλη για σέρβις ή και αναβάθμιση, θα δούμε.

Συγχρόνως γράφω και τζόκερ μπας και πάρουμε κανένα κομμάτι από τα κορυφαία OHLINS…;)



Στις αναρτήσεις θα επανέλθουμε αργότερα όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες.
 
Top Bottom