Αναβιώνει το Suzuki DR-Z 400 !

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Όσο βλέπω τις φωτογραφίες, τόσο απελπιστικά ίδιο το βρίσκω με το δικό μου.
Πλαίσιο, διαστάσεις, κινητήρας ίδια.
Ρε μήπως πάρω ένα κουστούμι και ανανεώσω την μπετονιέρα ? Λίφτινγκ λέγεται ????
AI generated. Και το βίντεο.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Δεν ξέρω τι λέει η πορτοκαλί σνομπαρια,, αλλά αν η ανανέωση είναι ουσιαστικη, (και όχι όπως φαίνεται εξωτερικά ιδιο με το παλιό στις φώτο) με βλέπω για ψώνια.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Πολύ καλές οι προσθήκες της Suzuki, πραγματικά πιστεύω δεν μπορούσε καλύτερα!
Ά ώπα, δεν έχουμε 2010...

Βγάλτε ένα μοτέρ με 6άρι σασμάν, παραπάνω κυβικά, κρατήστε ίδιες τις αναρτήσεις με των drz400sm(εξαιρετική βάση!) , δώστε όμως άλογα στον φτωχό λαό, όπως έκανε η ΚΤΜ με τα 690 το 2007!!!

10 χρόνια είχα drz400sm.
400cc το πήρα, στα 465cc το έδωσα, είχα ασχοληθεί αρκετά.
Έ και πάλι ήταν λίγο.
Πολύ καλές οι προσθήκες της Suzuki, πραγματικά πιστεύω δεν μπορούσε καλύτερα!
Ά ώπα, δεν έχουμε 2010...

Βγάλτε ένα μοτέρ με 6άρι σασμάν, παραπάνω κυβικά, κρατήστε ίδιες τις αναρτήσεις με των drz400sm(εξαιρετική βάση!) , δώστε όμως άλογα στον φτωχό λαό, όπως έκανε η ΚΤΜ με τα 690 το 2007!!!

10 χρόνια είχα drz400sm.
400cc το πήρα, στα 465cc το έδωσα, είχα ασχοληθεί αρκετά.
Έ και πάλι ήταν λίγο.
Στο 400 η μέγιστη ροπή ήταν πολύ ψηλά σε στροφές (6k). Στο 650 ηδη στις μισες στροφες έβγαζε 20% παραπάνω ροπη απο την μέγιστη του 400. Ακομα και τωρα με μικρες μετατροπές (χωρις σνορκελ) μεχρι της 4k στροφές βγαζει λιγο παραπάνω ροπη απο το 701.

Για το 400 στο αστικό περιβάλλον και στο στροφιλικι που θελεις να κανεις λιγο παιχνίδι η αίσθηση στο ξεσπασμα του γκαζιού και η χαμηλή ροπη στις χαμηλές στροφές δεν βοηθούσε.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Για μοταρντ τα 400 "γιαπωνέζικα" cc, είναι Απλά λίγα.

Για το χώμα όμως αν έχουν γίνει βελτιώσεις στα σωστά σημεία, μπορεί να είναι η χρυσή τομή για αυτούς που δεν χρειάζονται ούτε καθαρόαιμο εντουρο, ούτε δύο κυλίνδρους και 180 κιλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ακόμα και bb stroker 465cc που.το είχα με φούλ εξάτμιση(σοβαρή), εκκ/τους WEB, FcrMX41mm κ.α πολλά, έ ήταν λίγο για αστικό περιβάλλον μετά ένα μικρό διάστημα που το συνήθισα.
Για πάρα έξω ειδικότερα τραγωδία.
Πεταμένοι έρωτες..!
Ήθελε πολλά λεφτά για να φτάσει να έχει πλάκα αυτό το μηχανάκι, για supermoto καθημερινής χρήσης.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ακόμα και bb stroker 465cc που.το είχα με φούλ εξάτμιση(σοβαρή), εκκ/τους WEB, FcrMX41mm κ.α πολλά, έ ήταν λίγο για αστικό περιβάλλον μετά ένα μικρό διάστημα που το συνήθισα.
Για πάρα έξω ειδικότερα τραγωδία.
Πεταμένοι έρωτες..!
Ήθελε πολλά λεφτά για να φτάσει να έχει πλάκα αυτό το μηχανάκι, για supermoto καθημερινής χρήσης.
Κοιτα απο μόνο του το μοντινκ είναι το μισο παιχνίδι στο αστικό supermoto. Ειδικά οταν εχεις μηχανακι που μπορείς να χτίσεις πανω του και το drz είναι φοβερη πλατφόρμα, που τοσα χρόνια εχει ενα σκασμο υποστήριξη απο απειρους κατασκευαστες. Φαντάσου ποσο χαρά βγαζεις απλα με 40e και ενα quick throttle tube :laugh:
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Από αναρτήσεις πάντως το drz400sm ήταν άριστο. Ειδικότερα με τους σουμιέδες που έβαλαν για αναρτήσεις στο xt660z το αναπολώ με αγάπη το drz..
Ένα ελατήριο ήθελε πίσω για τα κιλά του αναβάτη, μπροστά μπορεί μόνο καλύτερες ρυθμίσεις ή ότι παραπάνω ήθελε η τρέλα του καθενός, αλλά είχε εξαιρετικό μπροστινό για μηχανάκι καθημερινής χρήσης, πολύ σοβαρό το 47άρι Showa και φουλ αξιόπιστο.

Σίγουρα οι φίλοι Αμερικάνοι θα βγάλουν την Άρτα και τα Γιάννενα όσον αφορά βελτιώσεις κινητήρα, μακάρι το "νέο" drz να έχει λιιιιίγο πιο απλωμένο κιβώτιο ταχυτήτων σε σχέση με το παλιό.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Καλώς η κακώς λείπει η έκτη ταχύτητα για να είναι πιο all around το μηχανάκι.λετε να βγάλουν κ ένα euro5 dr650 να πάμε ταμείο?
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Από αναρτήσεις πάντως το drz400sm ήταν άριστο. Ειδικότερα με τους σουμιέδες που έβαλαν για αναρτήσεις στο xt660z το αναπολώ με αγάπη το drz..
:roflmao:
Σίγουρα οι φίλοι Αμερικάνοι θα βγάλουν την Άρτα και τα Γιάννενα όσον αφορά βελτιώσεις κινητήρα, μακάρι το "νέο" drz να έχει λιιιιίγο πιο απλωμένο κιβώτιο ταχυτήτων σε σχέση με το παλιό.
Εχουν βγάλει η nova racing και η ΑCT από ενα σετ. Μπορείς να διαβάσεις feedback εδώ.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Την πρώτη μέρα που βγήκαν οι επίσημες φωτογραφίες στο διαδίκτυο για κάμποση ώρα φαινόταν και στο Αμερικανικό site με τιμή 7.199 δολάρια.Είχε και διάφορα στοιχεία (όχι όμως ιπποδύναμη/ροπή) και μετά το εξαφάνισαν.
Ρε μήπως πάρω ένα κουστούμι και ανανεώσω την μπετονιέρα ? Λίφτινγκ λέγεται ????
Η polisport πρόσφατα έβγαλε ένα κιτ πλαστικών που το εκμοντερνίζει
 

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
Ερχεται να καλυψει μια κατηγορια που λειπει πολυ. Αν δε κρατησουν την τιμη χαμηλα κοντα στο 7χίλιαρο νομιζω οτι θα γεμισει η αγορα με δαυτα! Αγαπημενο μηχανακι!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Άραγε τα πηνία που είχε σοβαρό θέμα η μοτοσυκλέτα να τα έφτιαξαν?

Αν και η κλιμάκωση του σχέσεων του κιβωτίου είναι ίδια και μάλιστα με 5 ταχύτητες τότε καλύτερα ένα crf 300l το οποίο ταξιδεύει πιο άνετα με 120 μέχρι να αρχίσει το χώμα ή ακόμα καλύτερα kove 450.

Η Suzuki στα DR έχει μια κακή παράδοση με κουκουρούκου κλιμακωση σχέσεων κιβωτίου.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Άραγε τα πηνία που είχε σοβαρό θέμα η μοτοσυκλέτα να τα έφτιαξαν?
Γνώμη μου ειναι οτι το θέμα δεν ήταν τα πηνία, αλλα κακές επαφές σε διάφορα σημεία στην αλυσίδα του κυκλώματος φόρτισης.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Θα έχει ενδιαφέρον,να το δούμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ktm 390 adventure που έρχεται. Τιμές, χαρακτηριστικά κινητήρα,βάρος, σασμάν. Κτλπ
 
Top Bottom