το κατάλαβα βρε αλλά σε πειράζω...Τους τάφους των 300 cc εννοώ.... μπερδεύεσαι
το κατάλαβα βρε αλλά σε πειράζω...Τους τάφους των 300 cc εννοώ.... μπερδεύεσαι
AI generated. Και το βίντεο.Όσο βλέπω τις φωτογραφίες, τόσο απελπιστικά ίδιο το βρίσκω με το δικό μου.
Πλαίσιο, διαστάσεις, κινητήρας ίδια.
Ρε μήπως πάρω ένα κουστούμι και ανανεώσω την μπετονιέρα ? Λίφτινγκ λέγεται ????
Πολύ καλές οι προσθήκες της Suzuki, πραγματικά πιστεύω δεν μπορούσε καλύτερα!
Ά ώπα, δεν έχουμε 2010...
Βγάλτε ένα μοτέρ με 6άρι σασμάν, παραπάνω κυβικά, κρατήστε ίδιες τις αναρτήσεις με των drz400sm(εξαιρετική βάση!) , δώστε όμως άλογα στον φτωχό λαό, όπως έκανε η ΚΤΜ με τα 690 το 2007!!!
10 χρόνια είχα drz400sm.
400cc το πήρα, στα 465cc το έδωσα, είχα ασχοληθεί αρκετά.
Έ και πάλι ήταν λίγο.
Στο 400 η μέγιστη ροπή ήταν πολύ ψηλά σε στροφές (6k). Στο 650 ηδη στις μισες στροφες έβγαζε 20% παραπάνω ροπη απο την μέγιστη του 400. Ακομα και τωρα με μικρες μετατροπές (χωρις σνορκελ) μεχρι της 4k στροφές βγαζει λιγο παραπάνω ροπη απο το 701.Πολύ καλές οι προσθήκες της Suzuki, πραγματικά πιστεύω δεν μπορούσε καλύτερα!
Ά ώπα, δεν έχουμε 2010...
Βγάλτε ένα μοτέρ με 6άρι σασμάν, παραπάνω κυβικά, κρατήστε ίδιες τις αναρτήσεις με των drz400sm(εξαιρετική βάση!) , δώστε όμως άλογα στον φτωχό λαό, όπως έκανε η ΚΤΜ με τα 690 το 2007!!!
10 χρόνια είχα drz400sm.
400cc το πήρα, στα 465cc το έδωσα, είχα ασχοληθεί αρκετά.
Έ και πάλι ήταν λίγο.
Κοιτα απο μόνο του το μοντινκ είναι το μισο παιχνίδι στο αστικό supermoto. Ειδικά οταν εχεις μηχανακι που μπορείς να χτίσεις πανω του και το drz είναι φοβερη πλατφόρμα, που τοσα χρόνια εχει ενα σκασμο υποστήριξη απο απειρους κατασκευαστες. Φαντάσου ποσο χαρά βγαζεις απλα με 40e και ενα quick throttle tubeΑκόμα και bb stroker 465cc που.το είχα με φούλ εξάτμιση(σοβαρή), εκκ/τους WEB, FcrMX41mm κ.α πολλά, έ ήταν λίγο για αστικό περιβάλλον μετά ένα μικρό διάστημα που το συνήθισα.
Για πάρα έξω ειδικότερα τραγωδία.
Πεταμένοι έρωτες..!
Ήθελε πολλά λεφτά για να φτάσει να έχει πλάκα αυτό το μηχανάκι, για supermoto καθημερινής χρήσης.
Από αναρτήσεις πάντως το drz400sm ήταν άριστο. Ειδικότερα με τους σουμιέδες που έβαλαν για αναρτήσεις στο xt660z το αναπολώ με αγάπη το drz..
Εχουν βγάλει η nova racing και η ΑCT από ενα σετ. Μπορείς να διαβάσεις feedback εδώ.Σίγουρα οι φίλοι Αμερικάνοι θα βγάλουν την Άρτα και τα Γιάννενα όσον αφορά βελτιώσεις κινητήρα, μακάρι το "νέο" drz να έχει λιιιιίγο πιο απλωμένο κιβώτιο ταχυτήτων σε σχέση με το παλιό.
Η polisport πρόσφατα έβγαλε ένα κιτ πλαστικών που το εκμοντερνίζειΡε μήπως πάρω ένα κουστούμι και ανανεώσω την μπετονιέρα ? Λίφτινγκ λέγεται ????
4 φορες σε 10 χρονια εβγαλε πηνια?Σιγά το θέμα, μόνο 3-4 φορές μέσα σε 10 χρόνια μωρέ
Γνώμη μου ειναι οτι το θέμα δεν ήταν τα πηνία, αλλα κακές επαφές σε διάφορα σημεία στην αλυσίδα του κυκλώματος φόρτισης.Άραγε τα πηνία που είχε σοβαρό θέμα η μοτοσυκλέτα να τα έφτιαξαν?