Αναβιώνει το Suzuki DR-Z 400 !

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πόσο δίνουν οι στοιχηματικές για την εξής εξέλιξη...

Η Suzuki χαμηλώνει λίγο τις αναρτησεις άρα και την θέση οδήγησης, κοτσάρει ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο μαζί με ένα υποτυπώδες φέριγνκ , το βαφτίζει DR400RS ( κατά το παλιό DR650RS ) και από το πουθενά έχει ένα καθ' όλα αξιόλογο μικρό adventure
Δυστυχώς θα έλεγα δίνει απόδοση 300. Μόνο τρελός θα το έπαιζε!! Η Suzuki έχει αποδείξει πως δύσκολα κάνει τετοιες κινήσεις. Εδώ δεν τις έκανε η ktm τόσα χρόνια!!! Από ην άλλη ίσως να μην έχει και νόημα να τις κάνει. Μπορεί απλά να βγάλει μια γκάμα aftermarket αξεσουάρ. Αλλά σύντομα γνωστές εταιρείες θα ασχοληθούν με το dr4S. Υποθέτω η Aurora μόλις θα είδε το suzuki. θα άρχισε να κάνει τα πρώτα σχέδια στο χαρτί!! 640 Armageddon
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
25 τροχο μαξ. Εκτος αν φορας wiseco 83αρι, tm36 και web εκκεντροφόρους...
33 στρόφαλο καθότι κ η σουζουκι στρόφαλο μετράει πάλι τα 37.5
Να μην πω για το εξαρι κιβώτιο που έχει το 350 και σε πάει άνετα παντου
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Α δεν έχω ιδέα! Νομίζω έχει ένα τέτοιο ο Λευκάδιος αν μπορεί να σου σχολιάσει. Πάντως το καινούργιο πολύ φτηνό αναρτήσεις έχει, μικρο πηρούνι και τιμονιπλακες και πολυ ξερές χωρίς ρυθμίσεις.
To 200 έχω αλλά μίλησα με Γιώργος1 για κάτι λίγα που γνωρίζω για το παλιό 350.
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Για την ιπποδύναμη που γκρινιάζετε (δικαιολογημένα) ισχύουν προδιαγραφές euro και μονοκύλινδρο + λογικά διαστήματα σερβις και αξιοπιστία
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Για την ιπποδύναμη που γκρινιάζετε (δικαιολογημένα) ισχύουν προδιαγραφές euro και μονοκύλινδρο + λογικά διαστήματα σερβις και αξιοπιστία
Καλά ναι σίγουρα θα είναι ένα νορμάλ μοτέρ χωρίς ιδιαίτερη συντήρηση.κ γ αυτό θα πουλήσει φουλ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως 37.5 άλογα και το δικό μου 350 αεροψυκτα κυβικά τριάντα κάτι χρόνων και βγάζει 33:UH:
ρε συ τότε έβγαζε καυσαέριο που σκότωνε και λιμενεργάτη στα ντουζένια του.

Τώρα τα μοτέρ πρέπει να περνάνε προδιαγράφες Euro 5+.
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ρε συ τότε έβγαζε καυσαέριο που σκότωνε και λιμενεργάτη στα ντουζένια του.

Τώρα τα μοτέρ πρέπει να περνάνε προδιαγράφες Euro 5+.
Έτσι....είναι σαν να συγκρίνουμε το πρώτο domi με το fmx.
Στο όνομα των ρύπων τα έκαναν ταφους
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Έτσι....είναι σαν να συγκρίνουμε το πρώτο domi με το fmx.
Στο όνομα των ρύπων τα έκαναν ταφους
Γιαυτο δεν τα πείραζαν/ανανέωναν τόσα χρόνια πέρα από τα αυτοκόλλητα. Οποιαδήποτε αναβάθμιση μηχανικά θα τους υποχρέωνε βάση νόμου και προσαρμογή στα euro πρότυπα. Το ίδιο ίσχυε και για τα κουλούρια και άλλους τέτοιους ωραίους δημοφιλής δεινόσαυρους.
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Εδώ και κανένα χρόνο με έτρωγε να δοκιμάσω κάτι σε πολιτικό motard,με την τελευταία λέξη σε πολλά εισαγωγικά. Η αλήθεια είναι ότι σε "μη συλλεκτικά" έβρισκα μόνο 125αρια ή ελάχιστα CRF250M, έπειτα ανέβαινε κάνεις σε 690 ή άλλα παρόμοιας τιμής.
Οπότε εξαιρετικά νέα το ότι η Suzuki και απ' ότι φαίνεται και η KTM με το 390 φαίνεται να αναθερμαίνουν την κατηγορία.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Έτσι....είναι σαν να συγκρίνουμε το πρώτο domi με το fmx.
Στο όνομα των ρύπων τα έκαναν ταφους
Διακρίνω μια αδυναμία στις λέξεις τάφους εεε..
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
ρε συ τότε έβγαζε καυσαέριο που σκότωνε και λιμενεργάτη στα ντουζένια του.

Τώρα τα μοτέρ πρέπει να περνάνε προδιαγράφες Euro 5+.
Δεν είναι μόνο τα καυσαέρια, μειώνεται και η κατανάλωση,
Λογικά το νέο DR-Z 400 θα έχει την μισή κατανάλωση από το παλιό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν είναι μόνο τα καυσαέρια, μειώνεται και η κατανάλωση,
Λογικά το νέο DR-Z 400 θα έχει την μισή κατανάλωση από το παλιό.
Ε καλά ναι αν ΄οχι τη μισή σίγουρα μειωμένη αρκετά.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Το ότι μειώθηκε γη χωρητικότητα ρου ρεζερβουάρ δεν είναι απαραίτητα κακό.
Με την μειωμένη κατανάλωση λόγω ψεκασμού θα τα έχει τα 150χλμ άνετα.
Από δύναμη κάπου μεταξύ 38 και 45 δεν θα είναι? (έχουνε και τα euro να αντιμετωπίσουν).
Το σασμάν όμως είναι μαχαιριά. Πόσο θα άλλαζε το κόστος μιά έκτη ??
Καν τα 200+χλμ
28,4 km/lt με ντεποζιτο 8,7 lt

Ενδεικτικα :
3,1 lt/100km το CRF300L με ντεποζιτο 7,8 lt
3.5 lt/100km το DRZ400S
Ιδια αυτονομια δηλαδη στα 250 km

konkost ποση ειναι η πραγματικη καταλωση σου?
Edit ειδα οτι εχεις 2,8-3,4 lt/100km :ok: και φορας τωρα acerbis
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom