Αναβιώνει το Suzuki DR-Z 400 !

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Ισχύει, στην Ελλάδα λιγότερο από άλλες χώρες.

Τα δικά μου ερωτηματικά είναι, το Σουζούκι έχει ελατήρια πιο κοντά στα κιλά μου; Το ότι το αμορτισέρ έχει πλήρεις ρυθμίσεις, όχι μόνο επαναφορά, πόσο μετράει στην χρήση που θα κάνει;

Η διαφορά μπορεί να είναι πιο μικρή από αυτό που φαίνεται με την πρώτη.
H DRZ-4S είναι η περίπτωση Ιαπωνικού On/Off που δεν έχω διαβάσει και δεν έχω δει ένα βίντεο που να αναφέρει κάποιος ότι έχει το οποιοδήποτε παράπονο από τις αναρτήσεις. Αντιθέτως τα κλικ ακούνε μια χαρά και δεν υπάρχει ακμία απαίτηση για revalving. Θεωρώ πως εφοδιάζεται με αναρτήσεις από το πολύ ψηλό ράφι της Kayaba και αυτό είναι πολύ σημαντικό. 49άρι KYB εμπρός με διαδρομή 290 και πίσω 295 δε θα μπρούσε να είναι κάτι φτηνιάρικο. Η αλλαγή ενός ελατηρίου είναι εύκολη και οικονομική υπόθεση.

Σε ότι αφορά τη χρήση. Αν το μηχανάκι αποδειχθεί καλοστημένο θα αρχίσει να πουλάει και σε ανθρώπους που έχουν τα κατάλληλα χέρια και θέλουν να φύγουν από τα καθαρόαιμα.
Η ύπαρξη αποσβέσεων είναι σημαντική και έχει να κάνει και με την ασφάλεια όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν. Στο WR250R σαν γενική εικόνα οι αναρτήσεις -που προέρχονται από YZ προηγούμενης γενιάς- είναι αρκετά καλές, ιδιαίτερα οι μπροστινές οι οποίες για κάποιον απροσδόκητα ευχλαριστο λόγο έχουν έρθει με ελατήρια για αναβάτες περίπου 90 κιλών από το εργοστάσιο. Η πίσω όμως έχει ένα μελανό σημείο, η απόσβεση επαναφοράς ακόμη και στο τέρμα "αργό" παραμένει γρήγορη με αποτέλεσμα όταν το κυνηγήσεις και περάσεις από απανωτά σαμαράκια να υπάρχει ο κίνδυνος να βιώσεις "donkey kick" και.... να σε εκτινάξει. Δε βρίσκω και το βίντεο όπου κάποιος εκτινάχθηκε μετά από ανηφορικό όπου δεν έβλεπε έπεσε σε σαμάρι και καρφώθηκε σε δέντρο με αποτέλεσμα να σπάσει/γυρίσει σε ορθία γωνία το δάχτυλο του. Αλλά και το παρακάτω είναι χαρακτηριστικό βίντεο του συμπτώματος.




Και αφού τα τελευταία χρόνια οι ρυθμοί μου ανέβηκαν σημαντικά -με τσιγκλάει και συνέχεια η μουχρίτσα ο konkost που τον βάζει η άλλη μουχρίτσα ο Λευκάδιος - έκανα κι εγώ revalving.

 

KO$74S81

Born to lose ♠️ Live to win
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Ντάξ, ίσως ένα κιτ υπερκυβισμού, πρόγραμμα (όπως παλιά σετάραμε το fcr..) κλπ τέτοια καλούδια να το έκαναν πιο ενδιαφέρον.
Θα βγάλουν βέβαια οι φίλοι μας στην άλλη μεριά του Ατλαντικού ότι πρέπει.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
H DRZ-4S είναι η περίπτωση Ιαπωνικού On/Off που δεν έχω διαβάσει και δεν έχω δει ένα βίντεο που να αναφέρει κάποιος ότι έχει το οποιοδήποτε παράπονο από τις αναρτήσεις. Αντιθέτως τα κλικ ακούνε μια χαρά και δεν υπάρχει ακμία απαίτηση για revalving. Θεωρώ πως εφοδιάζεται με αναρτήσεις από το πολύ ψηλό ράφι της Kayaba και αυτό είναι πολύ σημαντικό. 49άρι KYB εμπρός με διαδρομή 290 και πίσω 295 δε θα μπρούσε να είναι κάτι φτηνιάρικο. Η αλλαγή ενός ελατηρίου είναι εύκολη και οικονομική υπόθεση.

Σε ότι αφορά τη χρήση. Αν το μηχανάκι αποδειχθεί καλοστημένο θα αρχίσει να πουλάει και σε ανθρώπους που έχουν τα κατάλληλα χέρια και θέλουν να φύγουν από τα καθαρόαιμα.
Η ύπαρξη αποσβέσεων είναι σημαντική και έχει να κάνει και με την ασφάλεια όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν. Στο WR250R σαν γενική εικόνα οι αναρτήσεις -που προέρχονται από YZ προηγούμενης γενιάς- είναι αρκετά καλές, ιδιαίτερα οι μπροστινές οι οποίες για κάποιον απροσδόκητα ευχλαριστο λόγο έχουν έρθει με ελατήρια για αναβάτες περίπου 90 κιλών από το εργοστάσιο. Η πίσω όμως έχει ένα μελανό σημείο, η απόσβεση επαναφοράς ακόμη και στο τέρμα "αργό" παραμένει γρήγορη με αποτέλεσμα όταν το κυνηγήσεις και περάσεις από απανωτά σαμαράκια να υπάρχει ο κίνδυνος να βιώσεις "donkey kick" και.... να σε εκτινάξει. Δε βρίσκω και το βίντεο όπου κάποιος εκτινάχθηκε μετά από ανηφορικό όπου δεν έβλεπε έπεσε σε σαμάρι και καρφώθηκε σε δέντρο με αποτέλεσμα να σπάσει/γυρίσει σε ορθία γωνία το δάχτυλο του. Αλλά και το παρακάτω είναι χαρακτηριστικό βίντεο του συμπτώματος.




Και αφού τα τελευταία χρόνια οι ρυθμοί μου ανέβηκαν σημαντικά -με τσιγκλάει και συνέχεια η μουχρίτσα ο konkost που τον βάζει η άλλη μουχρίτσα ο Λευκάδιος - έκανα κι εγώ revalving.

Oπως ειπες η αναρτηση ειναι απο YZ και πρεπει να ειναι γρηγορη πισω για ΜΧ ,αν το πηγαινεις ταπα θελει γρηγορη αποσβεση επαναφορας πισω,οποτε δεν ειναι μελανο σημειο ,απλα δεν ταιριαζει στα θελω σου.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Oπως ειπες η αναρτηση ειναι απο YZ και πρεπει να ειναι γρηγορη πισω για ΜΧ ,αν το πηγαινεις ταπα θελει γρηγορη αποσβεση επαναφορας πισω,οποτε δεν ειναι μελανο σημειο ,απλα δεν ταιριαζει στα θελω σου.
Δε θα συμφωνήσω μαζί σου. Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι το μηχανάκι ΔΕΝ είναι MX αλλά On/Off. Για αυτόν τον λόγο στο μπροστινό (που είναι επίσης από YZ) ναι μεν φοράει τις αναρτήσεις του 250 αλλά φοράει τις φλογέρες από το YZ 80 για να είναι λίγο πιο ενδοτικό. Για την πίσω ανάρτηση θα συμφωνούσα μαζί σου αν.... άκουγε στα κλικ όπως θα έπρεπε να συμβαίνει. Τυχαίνει να έχω κάνει την σύγκριση ακόμη και με WR450F και τα κλικ του μια χαρά ακούνε στο αργό. Εδώ μιλάμε ότι στο τέρμα αργό είναι γιο-γιο. Είναι ξεκάθαρα μελανό σημείο γιατί δεν δουλεύει σωστά και απαιτεί revalving.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ντάξ, ίσως ένα κιτ υπερκυβισμού, πρόγραμμα (όπως παλιά σετάραμε το fcr..) κλπ τέτοια καλούδια να το έκαναν πιο ενδιαφέρον.
Θα βγάλουν βέβαια οι φίλοι μας στην άλλη μεριά του Ατλαντικού ότι πρέπει.

Mα αυτό είναι το θέμα ότι χρειάζεστε πάνω από 2500 έξτρα και θεωρώ κρίμα να φτάσει στα λεφτά που περνεις τενερε
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Και θα πας να κάνεις το tet Βουλγαρίας και θα κάνεις 3 μέρες να γυρίσεις Αθήνα χαχαχαχαχα


Η μην μου πεις αυτό που λένε οι ΜΜΕδακιδες ότι θα κάνεις μονοπάτι χαχαζαζα

Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Dakkar1983

WannaBe
Περιοχή
Αιγάλεω
Όνομα
Νικόλαος
Μοτό
Husqvarna 701 enduro 2024
Και με το tenere να είσαι, δε νομίζω ότι μπορείς να πας παραπάνω από 130χλμ με χωμάτινα ελαστικα.. Υπάρχει και η λύση τού τρέιλερ αν θες να κάνεις tet Βουλγαρίας με μικρό μηχανάκι.;). Κατά την προσωπική μού γνώμη είναι ένα πολύ καλό σύνολο με καλά περιφερειακά και με αξιοπιστία SUZUKI για travel enduro. Θέλει κάποιες προσθήκες (αλλά και ποια δεν θέλουν)και είναι έτοιμο! Αν δεν έβρισκα το 701 ευκαιρία θα πήγαινα για αυτό..
 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Και με το tenere να είσαι, δε νομίζω ότι μπορείς να πας παραπάνω από 130χλμ με χωμάτινα ελαστικα.. Υπάρχει και η λύση τού τρέιλερ αν θες να κάνεις tet Βουλγαρίας με μικρό μηχανάκι.;). Κατά την προσωπική μού γνώμη είναι ένα πολύ καλό σύνολο με καλά περιφερειακά και με αξιοπιστία SUZUKI για travel enduro. Θέλει κάποιες προσθήκες (αλλά και ποια δεν θέλουν)και είναι έτοιμο! Αν δεν έβρισκα το 701 ευκαιρία θα πήγαινα για αυτό..

Eτσι έλεγα και γω πριν το καβαλήσω .... Οκ ωραίο μοτέρ αλλά βάλε μου ένα Ε δίπλα σαυτο (είχα Ε τέσσερα χρονια) ...είναι κυριολεκτικά σκουπίδι ή θελει 3500 για μένα προσωπικά ... Επίσης αλλά τα 130 στο μονοκύλινδρος και άλλα στο δικυλινδρο μην μας παραμυθιάζομαι με την πιπίλα της μικρή κατηγορίας..... Εκτός αν ο θέλει κάποιος να κάνει τσάρκα στην Πάρνηθα και πάλι πίσω στο κλουβί
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Και θα πας να κάνεις το tet Βουλγαρίας και θα κάνεις 3 μέρες να γυρίσεις Αθήνα χαχαχαχαχα


Η μην μου πεις αυτό που λένε οι ΜΜΕδακιδες ότι θα κάνεις μονοπάτι χαχαζαζα

Στάλθηκε από το Power Armor 19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χρόνο έχουμε λέμε ....χαχαχα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Eτσι έλεγα και γω πριν το καβαλήσω .... Οκ ωραίο μοτέρ αλλά βάλε μου ένα Ε δίπλα σαυτο (είχα Ε τέσσερα χρονια) ...είναι κυριολεκτικά σκουπίδι ή θελει 3500 για μένα προσωπικά ... Επίσης αλλά τα 130 στο μονοκύλινδρος και άλλα στο δικυλινδρο μην μας παραμυθιάζομαι με την πιπίλα της μικρή κατηγορίας..... Εκτός αν ο θέλει κάποιος να κάνει τσάρκα στην Πάρνηθα και πάλι πίσω στο κλουβί
Αποστόλη με το CCM είχα γυρίσει την μισή Ελλάδα με ταχύτητες ως 110 σε επαρχιακούς κυρίως και εθνική όπου είχε χρειαστεί.

Επίσης μη μπερδεύουμε τις κατηγορίες.

Για μένα είναι μεγα λαθος η μη ύπαρξη 6ης ταχύτητας. Αλλά μέχρι εκεί. Με ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ θα είναι έτοιμο για όλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Eτσι έλεγα και γω πριν το καβαλήσω .... Οκ ωραίο μοτέρ αλλά βάλε μου ένα Ε δίπλα σαυτο (είχα Ε τέσσερα χρονια) ...είναι κυριολεκτικά σκουπίδι ή θελει 3500 για μένα προσωπικά ... Επίσης αλλά τα 130 στο μονοκύλινδρος και άλλα στο δικυλινδρο μην μας παραμυθιάζομαι με την πιπίλα της μικρή κατηγορίας..... Εκτός αν ο θέλει κάποιος να κάνει τσάρκα στην Πάρνηθα και πάλι πίσω στο κλουβί
Απόστολε, δε πρέπει να είσαι απόλυτος για τιποτα σε αυτή τη ζωή. Μου χτύπησε λίγο άσχημα το παραμύθιασμα και η πιπίλα. Δεν είμαστε όλοι οι ανθρώποι ίδιοι και οι προτιμήσεις μας διαφέρουν. Τα σιδερα είναι για να μας υπηρετουν, με άλλο τρόπο εμένα με άλλο εσένα.
Η σύγκριση με Ε ειναι εντελώς λάθος. Αυτά που μπορούσε να κάνει το S μαμά δε μπορούσε να τα κάνει το Ε και ανάποδα. Είναι άλλο πράγμα το εντούρο και άλλο πράγμα η ονοφάδα, το πρωτο πολύ στοχευμένο το δευτερο πολυποίκιλο.
Τέλος, δεν υπάρχει on/off μικρό, μεσαίο ή μεγάλο που να μην θέλει χρήματα για να προσαρμοστεί στα θέλω του κάθε αναβάτη και δεν είναι η δύναμη το ζητούμενο σε μια σωστή μοτοσυκλέτα, ειναι ένα σωστό σύνολο.

Αποστόλη με το CCM είχα γυρίσει την μισή Ελλάδα με ταχύτητες ως 110 σε επαρχιακούς κυρίως και εθνική όπου είχε χρειαστεί.

Επίσης μη μπερδεύουμε τις κατηγορίες.

Για μένα είναι μεγα λαθος η μη ύπαρξη 6ης ταχύτητας. Αλλά μέχρι εκεί. Με ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ θα είναι έτοιμο για όλα.
Κωστή με πρόλαβες, πολύ σωστά. Αν έβαζαν την 6η πιθανά θα είχαμε ΤΟ on/off της δεκαετίας στη μικρή κατηγορία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το οδήγησα λίγο (για ένα 25λεπτο) στο φεστιβάλ* του Λαυρίου και μου άρεσε.
*Η διαδρομή είχε λίγο φλατ χώμα και ορεινό ασφάλτινο στροφιλίκι.
Πολύ ευχάριστο μοτέρ,γεμάτο χαμηλά (για τα κυβικά του) με άριστη λειτουργία ψεκασμού (πάρα πολύ σημαντικό για την συμπεριφορά όλης της μηχανής), ελαφρύς και με καλή αίσθηση συμπλέκτης,πραγματικό παιχνίδι στην άσφαλτο.
Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν πολύ ποιοτικές στο χώμα, 'σημάδευα' τα πιο 'δύσκολα' σημεία της διαδρομής και πέρναγε αέρα ως ενιαίο σύνολο.
Δεν 'έπαιξα' με το TC λόγο μικρής διάρκειας της δοκιμής.
Δεν ξέρω με πόσα χλμ/ώρα μπορεί να ταξιδέψει (λόγο σφιχτής διαδρομής στο τεστ δεν μπόρεσα να καταλάβω) αλλά αν μπορεί να πηγαίνει *άνετα με πραγματικά 120/125χλμ ώρα εμένα μου αρκεί όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για πιο έξω ..
*Το άνετα εννοώ το μοτέρ να μην μουγκρίζει και να έχει τρελούς κραδασμούς (που δεν μου φάνηκε ότι έχει) ,σέλες κλπ δεν με απασχολούν μιας και είμαι μαθημένος στα μονοκύλινδρα εδώ και χρόνια.
Για τα δικά μου θέλω και αν αποφάσιζα να δώσω 8500, θα ήθελα ψηλότερο τιμόνι (ή αποστάτες),ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο, μεταλλική ποδιά,πίσω σχάρα . Γενικά λίγα πράγματα που δεν θα ξεπεράσουν τα 1000 ευρώ.
Δεν θα τεντώσει χέρια με τα γκάζια του αλλά για συνειδητοποιημένους θιασώτες των μονοκύλινδρων on/off νομίζω πως αξίζει μια δεύτερη ματιά.
 

KO$74S81

Born to lose ♠️ Live to win
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Απο περιεργεια εψαξα τα specs του >20 χρονων exc 400 του 2004, το οποιο ειχε 44 (δηλωμενα) αλογα, εναντι των 38 του καινουργιου suzuki.
Παρ' οτι η ιπποδυναμη μπορει να μην ειναι το πρωταρχικο κριτηριο σε τετοια μηχανακια, δεν παυει να εντυπωσιαζει αυτη η συγκριση.
Το οτι ηταν πουσαρισμενος κινητηρας, απαιτητικος σε συντηρηση και επιρρεπης σε βλαβες, δεν το πολυακουω, το δικο μου δουλευει ρολοι,
με ελαχιστη συντηρηση στην βολταδορικη βεβαια και οχι πολυ εξοντωτικη χρηση του ολα αυτα τα 21 χρονια.
Εχει μεινει λιγο στασιμο το πραγμα, δεν χρειαζεται παραπανω δυναμη, οποτε υπηρξε εξελιξη μονο σε περιφερειακα, η παιζει κατι αλλο που δεν πιανω?
 
Top Bottom