Αναζητώ GS650 Dakar Βοήθεια

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Oπως αναφέρω στο τίτλο αναζητώ το συγκεκριμένο μηχανάκι για να μπορέσω κάποια στιγμή να σας ακολουθήσω στις off road αναζητήσεις σας.

Είμαι αστικός αναβάτης για 35+ χρόνια και μεγαλώνοντας με πιάνει αυτό το να ....... προλάβω να κάνω και άλλα πράγματα, προφανώς γιατί η ζωή περνάει.
Πριν 13+ χρόνια είχα ένα Funduro κυρίως για καθημερινή μετακίνηση όλο το χρόνο και κανά ταξιδάκι.
Κάποια μέρα σταματημένος σε φανάρι, ένα λεωφορείο έπεσε επάνω μου ! Αυτό ήτανε σκέφτηκα, ήρθε η σειρά μου !!! Ευτυχώς όταν συνήρθα διαπίστωσα ότι δεν είχα πάθει τίποτα, με μόνο βάρος πάνω μου τον οδηγό του λεωφορείου που είχε σχεδόν λιποθυμήσει από την τρομάρα του !
Ψυχολογικά την άκουσα, είχα και μικρά παιδιά και για ένα χρόνο καβάλησα ελάχιστα.

Αγόρασα συνειδητά Harley, ήθελα κάτι που δεν θα με προτρέπει να τρέχω, κάτι να με κάνει να απολαμβάνω την αργή μετακίνηση, στην άκρη του δρόμου να ακούω την εξάτμιση και να νιώθω τη ροπή. Ηταν και παλαιός πόθος μου αφότου είδα για πρώτη φορά την ταινία Easy Rider κάποτε στα 80's. Mου την έκανα δώρο στα 40 (το πρώτο και μοναδικό καινούριο μηχανάκι που απέκτησα).

Ηρθανε τα 50 !!
Πάντα γλυκοκοίταζα την GS1150, από τότε, πολλά χρόνια πριν που είχα δει ένα GS 80 ή 100, δεν είμαι σίγουρος, μαύρο με κίτρινο λογότυπο. Γερμανός αναβάτης με δερμάτινα. Επαρχία εγώ ..... έμεινε το στόμα ανοιχτό !
Δώρο μου λοιπόν στα 50, 1150 του 2001. Ερωτας ! Πάντα μου άρεσαν οι παλαιές μηχανές και αυτοκίνητα, δεν θέλω πολλά ηλεκτρονικά, θέλω να νιώθω τον κινητήρα και να "μυρίζω" τα χρόνια τους.
Βαριά ψηλή, είμαι γενικά αθλητικός, "καλοστεκούμενος" πλέον !! αλλά 172. Δεν πήρα μπόι, δεν με πήρανε και τα χρόνια όμως !
Στην αρχή ψάρωσα με τον καιρό την έμαθα. Μπήκα και χώμα, ξεθάρεψα, έκανα και ένα μάθημα με τον Σπανό, σηκώθηκα και όρθιος.
Ανακάλυψα ότι η άσφαλτος είναι βαρετή, προτιμώ το χώμα. Πατημένους χωματόδρομους οκ αλλά σε απαιτητικά κομμάτια, με μεγάλες κλίσεις και άγριο έδαφος, νιώθω μια ανασφάλεια. Τις προάλλες έκανα το γύρο του Υμηττού από Κορωπί πλευρά. Μια χαρά το έβγαλα, αλλά γενικά δεν είμαι χαλαρός, Είναι βαριά για τα 70 κιλά μου.
Πρόσφατα μου έπεσε σε ένα απότομο κατηφορικό στο Λαύριο και σημαδεύτηκε αν και με ελάχιστα χιλιόμετρα. Τη λυπήθηκα !
Δεν πρόκειται να τη δώσω όμως. Λένε ότι οι κινητήρες τους κρατάνε ...... έχω χρόνια μπροστά μου, εξάλλου με φτιάχνει μόνο που τη βλέπω. Μεγάλη υπόθεση αυτό στην ηλικία μου ...

Μπαίνω στο θέμα λοιπόν μετά από το ψυχογράφημά μου !

Αποφάσισα να αποκτήσω ένα ελαφρύτερο για το χώμα και όχι μόνο.
Ο 17 χρόνος μεγάλος μου γιός που ασχολείται με το enduro bike με τρώει για enduro μηχανάκι, 250κεκ 4χρονο. Είναι μια σκέψη, αλλά θέλω τη μηχανή να την έχω και στην καθημερινότητα (η Harley δεν χωράει πλέον) και επίσης να μπορώ να πάω και λίγο μακρύτερα προκειμένου να ψαχτώ με κανέναν χωματόδρομο, σκηνάκι καμινέτο, προτιμώ και τα βουνά αν και θαλασσινός.
Είμαι σίγουρος ότι το enduro θα με κάνει καλύτερο οδηγό, το ελαφρύ μηχανάκι με τα πλαστικά του δεν θα χαλάει σε κάθε πτώση, θα μάθω πολλά. Μπορεί αυτή να είναι τελικά η επιλογή, αλλά είναι μόνο για το χώμα και περισσότερο για τα κοντινά. Το crf300rally μου αρέσει, τα κάνει όλα, αλλά πανάκριβο.
Δεν έχω βγάλει από το μυαλό μου την επιλογή του enduro, αμφιταλαντεύομαι.

Η λογική όμως λέει να πάρω ένα περισσότερο all around, να είναι ελαφρύτερο από τη μεγάλη (ακόμα και τα 200 του dakar μου φαίνονται λίγα πλέον) να το έχω κάθε μέρα και με τακουνάτα λάστιχα να μπαίνω ευκολότερα στο χώμα και στις λάσπες.
Προβληματίστηκα και με άλλα drz kle klr klx κλπ κλπ αλλά μάλλον το dakar θα είναι η επιλογή μου. Πρέπει να μου αρέσει δεν σκαμπάζω και πολλά από μηχανολογικά για να πάρω ένα παλιό και να το φτιάξω.

Τελειώνω .....

Εάν κάποιος έχει ή γνωρίζει κάποιο dakar που αξίζει θα με διευκόλυνε πολύ.
Αν πάλι έχει κάποιο άλλο και πιστεύει ότι μου ταιριάζει, επίσης.

Εχω βρει κάποια εκτός Αθηνών, Γρεβενά, Ναύπακτο και Θεσσαλονίκη. Εάν έχετε εικόνα γι αυτά ή μπορείτε να ρίξετε μια ματιά υπόσχομαι στις εκδρομές να μένω τελευταίος με τη σκόνη σας όλη δική μου !!
Budget αυτό το ρημάδι που δυσκολεύει την κατάσταση ! Δεν μπορώ να ξεπεράσω τα 2-2500.
Ναύπακτο : https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/34693825-bmw-f-650-gs-dakar
Γρεβενά Κοζάνη Car.gr - Bmw F 650 GS Dakar '05
Γρεβενά Car.gr - Bmw F 650 GS Dakar '05
Θεσσαλονίκη Car.gr - Bmw F 650 GS Dakar '05 Dakar
Σάμος Car.gr - Bmw F 650 CS '05 F 650 GS DAKAR

Οταν μεγαλώσω και ψηλώσω, θα πάρω ένα Τ700 αυτό είναι για μένα, αλλά δεν βγαίνει σε short έκδοση !
Εαν δεν ... ψηλώσω θα πάρω ένα αντίστοιχο αλλά σε 400 ή 500cc, όταν το αποφασίσει η yamaha και φυσικά short ....!

Mέχρι τότε μεταχείρο !
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Νομιζω ενα xt660r /tenere 660 ειναι καλλιτερες επιλογες. Το dakar εκτος απο βαρυ εχει και ψηλα το κεντρο βαρους και επισης χαρακτηριστικη ελλειψη νευρου για μεγαλο μονοκυλινδρο στις χαμηλες στροφες. Παντως ειναι φοβερα ανετο στο ταξιδι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Νομιζω ενα xt660r /tenere 660 ειναι καλλιτερες επιλογες. Το dakar εκτος απο βαρυ εχει και ψηλα το κεντρο βαρους και επισης χαρακτηριστικη ελλειψη νευρου για μεγαλο μονοκυλινδρο στις χαμηλες στροφες. Παντως ειναι φοβερα ανετο στο ταξιδι.
το έχω κοιτάξει το 660 αλλά δυστυχώς είναι εκτός budget.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Νομιζω ενα xt660r /tenere 660 ειναι καλλιτερες επιλογες. Το dakar εκτος απο βαρυ εχει και ψηλα το κεντρο βαρους και επισης χαρακτηριστικη ελλειψη νευρου για μεγαλο μονοκυλινδρο στις χαμηλες στροφες. Παντως ειναι φοβερα ανετο στο ταξιδι.
Χμ...Μάλλον τα λές ανάποδα ,Αγι.
Το XTR ,κ ακόμα χειρότερα το XTZ ,έχουν ψηλά το κέντρο βάρους ,επειδή εχουν ψηλά κ μπροστά τα τεπόζιτά τους.
Τα 650GS ,έχουν το τεπόζιτο κάτω από τη σέλα ,χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους ,και αυτός ,είναι ο κύριος λόγος που είναι τόσο φιλικά στη χρήση κ ευκολο-οδήγητα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Χμ...Μάλλον τα λές ανάποδα ,Αγι.
Το XTR ,κ ακόμα χειρότερα το XTZ ,έχουν ψηλά το κέντρο βάρους ,επειδή εχουν ψηλά κ μπροστά τα τεπόζιτά τους.
Τα 650GS ,έχουν το τεπόζιτο κάτω από τη σέλα ,χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους ,και αυτός ,είναι ο κύριος λόγος που είναι τόσο φιλικά στη χρήση κ ευκολο-οδήγητα.
Αν το εχεις πιο προσφατο απο μενα δεν θα επιμεινω. Σε διαφορετικους χρονους εχω οδηγησει και τα τρια μηχανακια, xtr, xtz και dakar και αυτο που μου εχει εντυπωθει ειναι ποσο βαρια αισθηση μου εδωσε το τελευταιο. Επισης το dakar ειναι νομιζω και αρκετα ψηλοτερο απο το εδαφος, παρ ολο που το τεποζιτο του ειναι χαμηλα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αν το εχεις πιο προσφατο απο μενα δεν θα επιμεινω. Σε διαφορετικους χρονους εχω οδηγησει και τα τρια μηχανακια, xtr, xtz και dakar και αυτο που μου εχει εντυπωθει ειναι ποσο βαρια αισθηση μου εδωσε το τελευταιο. Επισης το dakar ειναι νομιζω και αρκετα ψηλοτερο απο το εδαφος, παρ ολο που το τεποζιτο του ειναι χαμηλα.

Kαι εγω παντως την ιδια αισθηση ειχα οταν τα οδηγησα, με το πιο ατσουμπαλο να ειναι το tenere. Το δε μπεμβε, ευκολοδηγητο σαν σκουτερ σχεδον, και με μια γρηγορη αναζητηση εχει και χαμηλοτερο ground clearance απο το ΧΤ σε ολες του τις εκδοσεις. Τωρα βεβαια καλη τυχη να βρεις καλο gs, ολα ειναι πλεον πολυ παλια και με πολλα χιλιομετρα.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Kαι εγω παντως την ιδια αισθηση ειχα οταν τα οδηγησα, με το πιο ατσουμπαλο να ειναι το tenere. Το δε μπεμβε, ευκολοδηγητο σαν σκουτερ σχεδον, και με μια γρηγορη αναζητηση εχει και χαμηλοτερο ground clearance απο το ΧΤ σε ολες του τις εκδοσεις. Τωρα βεβαια καλη τυχη να βρεις καλο gs, ολα ειναι πλεον πολυ παλια και με πολλα χιλιομετρα.
Το πρόβλημα είναι ότι δύσκολο να βρεθεί ένα καλό για τους λόγους που είπες. Αυτος είναι κ ο λόγος που ζητώ τη βοήθεια του Forum για να εξετάσουμε και αυτά της επαρχίας. Όσον αφορά το βάρος, θεωρώ ότι η μετακίνηση του τεποζιτου χαμηλά στο dakar, το έκανε ελαφρύτερο σαν αίσθηση κ λεπτότερο από το προηγούμενο gs650.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Σ ευχαριστώ πολύ φαίνεται ενδιαφέρον. Θα το δω και από κοντά.
 
Top Bottom