"Αναζωογόνηση" Africa Twin XRV 650

Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Ακόμα θυμάμαι την πρώτη φορά, πίσω στο μακρινό 1988 που την είδα ζωντανή. Γερμανικά νούμερα, παρκαρισμένη στην 7ης Μεραρχίας, περνούσα με το Τρανσαλπ, την είδα και κόντεψα να πέσω........ Ολοκαίνουργια, γυαλιστερή, στα αγωνιστικά χρώματα του HRC, καθόμουν και την χάζευα ώρα, μου έτρεχαν τα σάλια, αλλά η αγορά της όνειρο θερινής νυκτός. Τον επόμενο χρόνο σταμάτησε η παραγωγή της και ποτέ δεν την απόκτησα........... Έκτοτε πολλά μηχανάκια ήρθαν και έφυγαν (και κάποια ξαναήρθαν) αλλά το εξήμισι έμενε όνειρο. Όνειρο που απλά περίμενε την ώρα του για να γίνει πραγματικότητα..........

Τον περασμένο λοιπόν Οκτώβρη, και μετά από ψάξιμο ενός περίπου χρόνου (όπου βοήθησαν και πολλοί φίλοι βλέποντας και απορρίπτοντας μηχανάκια), ήρθε η ώρα να κατεβεί από το πόστερ στον τοίχο του ονείρου και να πάρει την θέση της στο γκαράζ μου.



Παρά τα εικοσιέξι της χρόνια η κατάστασή της ήταν εξαιρετική στους τομείς που με ενδιέφεραν αλλά έπασχε από έλλειψη φροντίδας. Στοργή & Προδερμ is my middle name............. Απλά λίγο παρασυρθήκαμε και η στοργή δεν ήταν επιφανειακή ενώ το προδέρμ έφτασε μέχρι τα νεφρά............. Ο στόχος είναι να επανέλθει στην αρχική εργοστασιακή του μορφή και να συνεχίσει να χρησιμοποιείται καθημερινά. Το μηχανάκι είναι σε άριστη κατάσταση για την δουλειά αυτή, τουτέστιν είναι ατρακάριστο, ο κινητήρας είναι επίσης άψογος, υπήρχαν όμως αρκετές δουλειές, κυρίως διακοσμητικές, που θα γινόταν σταδιακά.

Την πρώτη κιόλας μέρα ασχολήθηκα με μερικές παρεμβάσεις που έχουν την σπιλώσει:
  • Κινέζικο top-case.......... Έλεος ρε παιδιά, είναι σαν να έχει δίπλα σου την Σκλεναρίκοβα και να την ντύνεις από το παζάρι.......... Και για να τοποθετηθεί η εκπάγλου κάλλονης κινεζιά ετούτη, βιδώθηκε κομμένη σχάρα από Άφρικα 750, επάνω στην (πανέμορφη) original σχάρα........




Κάτι έγινε, δεν συμφωνείτε;





Για την άθλια σέλα μην πείτε κουβέντα, δρομολογήθηκε από τότε η επιστροφή στην αυθεντική.

Συμπλέκτης που πατινάριζε κάποιες στιγμές και αλυσιδογράναζα ήταν τα εύκολα διαπιστώσιμα, ενώ μια προσεκτικότερη ματιά αποκάλυψε και δισκόφρενα στο όριο της αντικατάστασης.



 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Ο σκοπός μου όπως προείπα ήταν το μηχανάκι να επανέλθει στην κατάσταση που ήταν την μέρα που βγήκε από την γραμμή παραγωγής στο Χαμαμάτσου, και χωρίστηκε σε δύο στάδια (που αργότερα έγιναν τρία).

Το πρώτο στάδιο ήταν "καπάρωμα" μιας ράμπας στο φιλόξενο συνεργείο του Χρήστου (DannyTost) και σταδιακή "αποψίλωση" ακολουθώντας την παραδοσιακή μέθοδο "ότι είναι καλό το κρατάμε, ότι φτιάχνεται το φτιάχνουμε, ότι δεν φτιάχνεται το αλλάζουμε". Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της θεώρησης, εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω, θεωρήσαμε καλό να γίνει ξανά περιέλιξη στα πηνία μιας και σε ένα σημείο είχε μια ελαφριά διαφοροποίηση το χρώμα τους.

Μερικές ακόμη φώτο της πρώτης μέρας στην ράμπα:










Δεξιά το μαμά, αριστερά το WP. Το μαμά όμως αποδείχθηκε και σε εξαιρετική κατάσταση και σχεδόν εφάμιλλο ποιοτικά και δυναμικά του WP (στο εξήμισι, η Χόντα προφανώς δεν τσιγκουνεύτηκε στις αναρτήσεις) οπότε το μαμά παραμένει πάνω στο μηχανάκι και το WP παραμένει στην καβάντζα.













Οδοντόβουρτσα, το πλέον χρήσιμο εργαλείο για την σωστή φροντίδα της μηχανής



 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Και ενώ όλα προχωρούσαν μια χαρά, μέσα στο καταχείμωνο σκάει η βόμβα: Ο Χρήστος μεταστεγάζεται στην Θεσσαλονίκη.............. Χαλάστηκα. Πρώτον και κύριο δεν θα είχα την δυνατότητα να ρίξω προσωπική δουλειά όπως ήθελα και δεύτερο θα αργούσαμε. Κάθε εμπόδιο σε καλό όμως μιας και το τελικό αποτέλεσμα της πολλής δουλειάς που έριξαν τα παιδιά ήταν αντάξιο των προσδοκιών μου. Το μηχανάκι λοιπόν μεταφέρθηκε (σε κούτες) στην Θεσσαλονίκη όπου περάσαμε στο δεύτερο στάδιο, από όπου και οι επόμενες φώτο:







Ρε, κάπου το ξέρω αυτό το χέρι, κάπου το ξέρω...........



Και αυτό το σουλούπι γνωστό μου φαίνεται........





 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or


Και το T-shirt σαν πολύ οικείο...........



Ωχ, ωχ, τί βλέπω;



Πάναΐτσα μ'......... τί γυρεύει η αλεπού στο παζάρι; (Για του μη γνωρίζοντες, πρόκειται για φίλο από το mybike, τον Χρήστο, ευρύτερα γνωστό ως "ΓΙΑΜΑΧΑΚΙΑΣ 666"..........



Μερικές φορές είναι καλύτερο να μασσάς............

Χρηστάρα, σ' ευχαριστώ και σένα (αλλά θα έχω και τον νού μου κάθε φορά που θα την καβαλάω, ήσουν πολλές ώρες πολύ κοντά στο μηχανάκι...........
)

 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Πάμε τώρα στα τελειώματα:





Και αρχίζει η συναρμολόγηση:













Τρίφτηκαν, γυαλίστηκαν , βάφτηκαν τα πάντα και (πλην του κουστουμιού) το μηχανάκι είναι σε κατάσταση βιτρίνας.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Εκτός από αυτά που φαίνονται, υπάρχει και μια μεγάλη λίστα από αυτά που έγιναν αλλά δεν φαίνονται:
  • Καινούργια αλυσιδογράναζα
  • Δίσκοι συμπλέκτη
  • Περιέλιξη πηνίων
  • Αντικατάσταση όλων των ρουλεμάν
  • Πλήρες σέρβις με ρύθμιση βαλβίδων, αλλαγή μπουζιών και όλων των υγρών
  • Καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ, φίλτρο αέρα DNA
  • Καινούργιες δισκόπλακες και τακάκια μπρος-πίσω
  • Μπροστινά ελατήρια ohlins
  • Αλλαγή στις προστατευτικές φυσούνες στα καλάμια με μπλε (το "μαμά χρώμα)
  • Αλλαγή θήκης στις ηλεκτρονικές (είχε γίνει ανάκληση αλλά ο τότε ιδιοκτήτης προφανώς δεν την έκανε)
  • Μπαταρία
Όσο όμως γινόταν όλα αυτά τα θεάρεστα στην Ανατολική Φραπεδούπολη (Καλαμαριά), εγώ δεν έμεινα με σταυρωμένα χέρια και έτσι αποκτήθηκαν:
  • Πλήρες σετ από τα "μαμά" αυτοκόλλητα (που θα σκαναριστούν επαγγελματικά για να τα έχω στο αρχείο αν ποτέ κάποιος τα χρειαστεί)
  • Τα σφουγγαράκια που αγκαλιάζουν τα όργανα (αλλά το δεξί που περιέχει και το θερμόμετρο δεν είναι σε πολύ καλή κατάσταση, αν κάποιος έχει κάτι υπ' όψη του θα ήμουν βαθύτατα υπόχρεος)
  • Κάγκελα (Νίκελ...... δεν ξέρω αν θα πρέπει να τα κάνω άσπρα ή μαύρα)
  • Θερμίστορ επισκευής δεικτών βενζίνης (ευχαριστώ Manuel)
  • Καπάκι ουράς μιας και το δικό μου το είχε σημαδέψει άσχημα αυτός που έπιασε το κινεζομπαούλο με ξυλόβιδες (ευχαριστώ Ελίνα - Vaelsod)
  • Και, βρέθηκε άνθρωπος που είχε μανίσια σέλα σε πολύ καλή κατάσταση και ήθελε να τις ανταλλάξουμε (ευχαριστώ Γιώργο - Ravendark)
Και μιας και πιάσαμε την απονομή των Όσκαρ, να ευχαριστήσω ξανά το NFS team για την άψογη δουλειά πέρα και πάνω από την απλή επαγγελματική σχέση.Επίσης να ευχαριστήσω όσους επί έναν σχεδόν χρόνο με βοήθησαν στην αναζήτηση της μηχανής, μαζεύοντας πληροφορίες και βλέποντας μηχανάκια σε Πάτρα, Πειραιά, Κρήτη, Θεσσαλονίκη κλπ, είτε βρίσκοντας γνωστούς που το έκαναν για μένα. Μιχάλη (FlyingInADream), Γιάννη (ksino1100), Κώστα (icelover), Μαρίλυ (Μαρίλυ), Παναγιώτη (ΑΛΛΟΣ), σας ευχαριστώ από βάθους καρδίας.

Εντός των ημερών ξεκινάει η τρίτη και τελευταία φάση που προβλέπει πλήρες βάψιμο στα εργοστασιακά χρώματα και προδιαγραφές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nikosp

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Όνομα
nikos
Μοτό
HONDA DOMINATOR 650
αυτή προσπάθεια δεν μου κάνει και τόσο ως αναζωογόνηση africa twin .



περισσότερο μου κάνει ως ,,,,:thinking::thinking:


,<< κοιτάτε κιορατάδες και σκάστε από την ζήλεια σας >>:yew:

η

<< πως κάνετε μια μοτοσυκλέτα 25ετιας να δείχνει μόλις βγήκε από την κούτα >>:secret:

η

<< ποιος μίλησε για ποιότητα και μακροζωία ε ε ε ε ,ποιος ,,,, >>:friend:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Ακόμα η σούμα δεν έγινε, η εκτίμησή μου είναι πως τελειωμένο το μηχανάκι, μαζί με την αγορά του, τα μέχρι τώρα κόστη (με λιγότερη προσωπική μου εργασία από όσο ήθελα και υπολόγιζα), το επερχόμενο βάψιμο (το οποίο θα γίνει στον κατά την γνώμη πολλών κορυφαίο μοτοβαφέα της Β. Ελλάδας), τα λάστιχα, και ίσως και κάποια άλλα απρόβλεπτα έξοδα, το υπολογίζω γύρω στο τάλληρο.
Ακόμα και αν αφήσουμε απ' έξω την ανεκτίμητη για εμένα συναισθηματική αξία, ακόμα και αν το ότι πρόκειται για ένα πραγματικό κομμάτι της Μοτοσυκλετιστικής Ιστορίας δεν μετράει, τί έχουμε; Ένα πραγματικά διπλής χρήσης, αλεξίσφαιρο μηχανάκι, V2 στα 650 cc, καλοφτιαγμένο (παλαιάς "κοπής", όπως δεν φτιάχνονται πλέον σήμερα), με όλα του ή σχεδόν όλα του καινούργια, χωρίς "παιδικές ασθένειες", και που με στοιχειώδη φροντίδα, θα "περπατάει" για άλλα τόσα χρόνια. Μην σας πω πως αρχίζει να φαίνεται και σαν ευκαιρία........
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι ανακατασκευες στα παλιά οχήματα, δεν έχουν χρηματικό όριο.
Οι υπερβάσεις των butget είναι στο προγραμμα.
Και φυσικά, είναι πολύ δύσκολο να πάρεις τα χρήματα σου πίσω.
Όλα κρύβονται στην μαγική λέξη, που είπε ο Παναγιώτης

Συναισθηματικη αξία. ....
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Έτσι ακριβώς είναι, δεν υπάρχει ταρίφα, τα πάντα εξαρτώνται από το πόσο βαθιά θέλεις να φτάσεις και πόσο κοντά στις μαμά προδιαγραφές θέλεις να το φέρεις. Το δικό μου ας πούμε ΔΕΝ χρειαζόταν περιέλιξη τα πηνία, ούτε άμεση αντικατάσταση των ρουλεμάν και των δίσκων, και ίσως κάποιοι να ήταν "ικανοποιημένοι" με το χαραγμένο πίσω καπάκι και να μην τους χαλούσε η after market ανατομική σέλα.

Εγώ από την άλλη, θέλω να "ζωντανέψω" το πόστερ που είχα στον τοίχο, να έχω ένα μηχανάκι σαν καινούργιο, σαν την μέρα που βγήκε από την γραμμή παραγωγής, θέλω το μηχανάκι που δεν μπόρεσα να πάρω τότε ρε φίλε. Ε, αυτό κοστίζει κάτι παραπάνω, κοστίζει αλλά αξίζει............

"Να πραγματοποιείς τα νεανικά σου όνειρα - Αξία ανεκτίμητη"
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Θα συμφωνήσω με τον gsmaniac.Νομίζω ότι η αναφορά του κόστους έχει να κάνει καθαρά με το αν κάποιος που θέλει να εκπληρώσει αντίστοιχο όνειρο. Για τον ιδιοκτήτη, η όλη διαδικασία απόκτησης,ανακατασκευής και κατοχής μίας τέτοιας μοτοσυκλέτας που είτε την καβαλάει είτε απλά την κοιτάει είναι κάτι ανεκτίμητης αξίας.Προσωπικά στον δρόμο περισσότερο θαυμάζω παλιά μηχανάκια (και αυτοκίνητα βέβαια) που παραμένουν σε μερακλίδικα χέρια από τα ολοκαίνουρια μοντέλα.Παναγιώτη να σαι καλά και να απολαμβάνεις ότι έχεις στο γκαράζ σου...
 

obelix

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Kawasaki
Όταν ξεκινάς μια ανακατασκευή σα κι αυτή, ποτέ δε ξέρεις πόσο θα κοστίσει. Ξεκινάς λέγοντας ότι θα αλλάξεις λίγα πράγματα και τα αλλάζεις όλα σχεδόν, χώρια κάποια πράγματα που σου βγαίνουν στην πορεία. Πολλά μπράβο για τη δουλειά σου Παναγιώτη. Να την καβαλάς και να τη χαίρεσαι την καινούργια σου μηχανή.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ωραια η 650 η Africa...ΜΠΡΑΒΟ Παναγιωτη κ για την επιλογη της αλλά και για το μερακι εσενα και σ'ολα τα παιδια που βοηθησαν να την κανετε "πένα"...Θελω οδοιπορικο αντάξιο της...σκονισμενη και λασπωμενη χαμενη στα βουνα και στα δαση... :)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
να δωσω μια μικρη συμβουλη, που κανει την διαφορα σε αυτες τις περιπτωσεις????
αγορασε καινουργιους διακοπτες(φωτα, φλας, κλπ).....
δινει πραγματικα αισθηση καινουργιου...;)
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Kαλη συνεχεια στο project Παναγιωτη, εξαιρετικη δουλεια με αγαπη και παθος!!!

Ανακατασκευασα μια vespa απο τις καινουργιες και σε καταλαβαινω εν μερη.....περιμενω απο τον Απριλιο λαστιχα με λευκο προφιλ της continental απο Γερμανια και δεν μπορω να το ολοκληρωσω!!!

Σε τετοιες δουλειες ολα στο προγραμμα ειναι και πρεπει να το απολαμβανουμε;)
 
Top Bottom