Αναρτήσεις WP usd 48mm (Adventure 990 2008)

InquisitorXIII

Μέλος
Όνομα
Στελιος
Μοτό
KTM adventure 990
Καλημέρα σε όλους. Σαν νέο μέλος θα ήθελα να εκφράσω την χαρά μου να συμμετάσχω σε ενα τόσο οργανωμένο forum όπως αυτό.
Στο θέμα τώρα, προσφάτως πήρα ενα 990 adventure (το χαμηλό) και μετά απο γενική συντήρηση θέλησα να ρυθμίσω sag. Το θέμα είναι ότι με τέρμα σφιγμένη την προφορτιση δεν πιάνω καν το επιθυμητό.
Το ωραίο είναι ότι μετά από επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο της WP δεν βγάζουν σκληρότερα ελατήρια άλλο. Τι κάνω λοιπον; το μόνο που βρίσκω είναι της YSS τα οποία δεν τα ξέρω καθόλου..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα και καλώς όρισες.
Το αμορτισέρ είναι λειτουργικό όπως προβλέπεται...?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Edit: Άκυρο το παρακάτω ποστ, λόγω βιασύνης δεν κατάλαβα ότι εννοείς τη μπροστά ανάρτηση.



Καλημέρα, έχω μεταχειρισμένη ανάρτηση από 950 η οποία κάνει και σε 990, αν θες ρίξε μια ματιά στα χαρακτηριστικά του ελατηρίου.


 
Τελευταία επεξεργασία:

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Καλημέρα σε όλους. Σαν νέο μέλος θα ήθελα να εκφράσω την χαρά μου να συμμετάσχω σε ενα τόσο οργανωμένο forum όπως αυτό.
Στο θέμα τώρα, προσφάτως πήρα ενα 990 adventure (το χαμηλό) και μετά απο γενική συντήρηση θέλησα να ρυθμίσω sag. Το θέμα είναι ότι με τέρμα σφιγμένη την προφορτιση δεν πιάνω καν το επιθυμητό.
Το ωραίο είναι ότι μετά από επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο της WP δεν βγάζουν σκληρότερα ελατήρια άλλο. Τι κάνω λοιπον; το μόνο που βρίσκω είναι της YSS τα οποία δεν τα ξέρω καθόλου..
Δες τι ελατήρια φοράς τώρα και δες αν η YSS βγαζει σκληρότερα. Δεν θεωρώ ότι πρεπει ντε και καλά να είναι WP. Επίσης προσπάθησε να δεις ποσο μακρυά βρίσκεσαι με το sag έτσι ώστε να κανείς την πιο κοντινή επιλογή για να μην ξεφύγεις από την ανάποδη.
Πολλες φορές εχε στο νου σου ότι τα θέματα στα πιρούνια προκαλούνται και από το αμορτισερ. Επίσης το αν εχεις χαμηλώσει την τιμονοπλακα, μπορει να φορτώνεις μπροστά πιο πολύ.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
είναι 48mm όμως;

Ο άνθρωπος ζητάει ελατήρια για εμπρός και του λέμε για διαθέσιμο αμορτισέρ...
Όντως... :rolleyes:
Αύριο με τον κηδεμόνα μας...
 

InquisitorXIII

Μέλος
Όνομα
Στελιος
Μοτό
KTM adventure 990
Για να δώσω πιο πολλές λεπτομέρειες.
Αν θεωρητικά θέλω στο sag το 1/3 δλδ
210/3=70mm, εγω βυθιζομαι 85mm.( Με τέρμα σφίξιμο, κατι που δεν μου αρέσει καθόλου)
Ιδανικά θα ήθελα σκληρότερο ελατήριο και ρωτάω αν:
1) κάποιος έχει δοκιμάσει το YSS σαν ποιότητα
2)αν κάποιος αποστάτης θα έκανε δουλειά;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για να δώσω πιο πολλές λεπτομέρειες.
Αν θεωρητικά θέλω στο sag το 1/3 δλδ
210/3=70mm, εγω βυθιζομαι 85mm.( Με τέρμα σφίξιμο, κατι που δεν μου αρέσει καθόλου)
Ιδανικά θα ήθελα σκληρότερο ελατήριο και ρωτάω αν:
1) κάποιος έχει δοκιμάσει το YSS σαν ποιότητα
2)αν κάποιος αποστάτης θα έκανε δουλειά;
Εσένα θα σε βοηθήσει ο Κωστής ο el-Gatto
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για να δώσω πιο πολλές λεπτομέρειες.
Αν θεωρητικά θέλω στο sag το 1/3 δλδ
210/3=70mm, εγω βυθιζομαι 85mm.( Με τέρμα σφίξιμο, κατι που δεν μου αρέσει καθόλου)
Ιδανικά θα ήθελα σκληρότερο ελατήριο και ρωτάω αν:
1) κάποιος έχει δοκιμάσει το YSS σαν ποιότητα
2)αν κάποιος αποστάτης θα έκανε δουλειά;
Ενα ελατηριο οποιασδηποτε μαρκας κανει μια πολυ απλη δουλεια Οποτε ειτε αυτο λεγεται YSS ειτε WP ειτε οτιδηποτε αλλο καμια σημασια δεν εχει αρκει να εχει την σωστη σκληροτητα (και φυσικα χvροταξικα να μπορει να μπει)
Την ποιοτητα σε ενα epvnymo ελλατηριο μπροστινου συστηματος ειναι αδυνατον να την καταλαβεις σε αμεσο χρονικο διαστημα Εν ολιγοις θα περασουν πολλεεεεες χιλ χλμ πριν πεις οτι τελικα ηταν μαπα γιατι "εκατσαν"
Οποτε gnvmh moy αφου με την προφορτιση δεν εγινε τιποτα βαλε οτι βρηκες, δηλ τα YSS
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
2)αν κάποιος αποστάτης θα έκανε δουλειά;
Και να ερθει το sag στο επιθυμητο με αποστατη, παλι μαλακα θα ειναι τα ελατηρια. Δεν ειναι λυση αυτη.

Ενδεικτικα, για τα crf1000/1100 (που εχουν ιδιο βαρος με το 990) η ohlins προτεινει ελατηρια 0.7+ N/mm
 
Τελευταία επεξεργασία:

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
Με αποστάτη δεν κάνεις τίποτα. Θα ρυμθμίσεις στατικά το sag, αλλά στη χρήση το πηρούνι δε θα ανταποκρίνεται στο βάρος σου και επίσης θα μειώσεις τη διαδρομή της ανάρτησης. Τα YSS είναι μια χαρά ελατήρια, δεν πρόκειται να 'εχεις κανένα θέμα.
 

InquisitorXIII

Μέλος
Όνομα
Στελιος
Μοτό
KTM adventure 990
Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση. Η αλήθεια είναι ότι βοηθήσατε πολύ. Είχα κάποιες σκέψεις και νομίζω ότι βρέθηκε η λύση. Δλδ θα πάω σε σκληρότερο ΥSS. Το κόστος δεν είναι απαγορευτικό για δοκιμή περίπου (100€)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Yss ελατηριο που βρηκες; Συνηθως ελατηρια μπορστα μπορεις να βρεις απο την k-tech. Eibach για πισω συμφωνα με τις διαστασεις που θες. Το τι ελατηρια θες εχει να κανει με τις διαδρομες των αναρτησεων και το βαρος σου οποτε δε μπορει κανεις απλα να σου πει τι να βαλεις χωρις να τα ξερει αυτα.



Επισης εχε στα υποψιν οτι οι τιμες sag για χωματινα μηχανακια (η μηχανακια με μεγαλες διαδρομες) ειναι λιγο διαφορετικες απο αυτα που βλεπεις στο ιντερνετ, που προοριζονται για στριτ μηχανακια.

Οτι και να κανεις, φροντισε μπροστα να βαλεις λιγο πιο κοντα ελατηρια απο τα εργοστασιακα.
 
Top Bottom