Ανεβατόριο, ανυψωτικό μοτοσυκλέτας.

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κρατάει;;;;;;)
Ναι, ενταξει.
Βέβαια είναι κάπως οριακά, αλλά βασικές εργασίες θα αντέξει, πράγμα για το οποίο το χρειάζομαι.. :ok:
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Πέσιμο... Να σου πω για πέσιμο, να είμαι νύχτα στο γκαράζ με το ttr πάνω στο αναβατοριο να παλεύω να βάλω ψαλίδι μόνος μου η κάτι τέτοιο δε θυμάμαι και να κάνει να γέρνει να έχω πάρει τη μηχανή αγκαλιά απ το πλάι να μην έχω να με ακούσει άνθρωπος βοηθήστε χωριανοί!!! Και όχι μια φορά αυτό. Άμα παλεύεις να κάνεις μόνος σου δουλειές πολλές φορές ξεπερνάς κάποια όρια ασφαλείας.

Αυτά όλα με μονοκυλινδρο μηχανάκια και μηχανάκια που αν τελικά ακουμπήσουν κάτω δε παθαίνουν και κάτι εύκολα. Όχι για μηχανές δρόμου με πλαστικά και τέτοια!

Ετσι κι αλλιώς αυτά τα ανυψωτικά δε κάνουν για μηχανές δρόμου. Θέλουν πλαίσιο σωληνωτό από κάτω να πιάσουν. Enduro φάση η ψευδο εντουρο.

Πάντα σε χοντρές δουλειές σηκωμένο το μηχανάκι και πάνω στη ράμπα το δένω κιόλας. Απλά στο ttr η πόδια από κάτω ήταν κοιλη και μαμιοταν!

Μίλα ρε χριστιανέ όταν θες βοήθεια, το πολύ πολύ να βάλεις τους καφέδες ;):happy:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μίλα ρε χριστιανέ όταν θες βοήθεια, το πολύ πολύ να βάλεις τους καφέδες ;):happy:
Αντώνη μου μια χαρά τα λες. Απλά όταν βρίσκεις χρόνο και κάνεις τέτοιες δουλειές βράδυ 11 και 12 και 1 και καμια Κυριακή μεσημέρι είναι δύσκολο να καλέσεις κάποιον φίλο! Πας με ότι έχεις!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καταλήξαμε κάπου σε σταντ, γιατί έρχεται αυτή την εβδομάδα το σετάκι δισκοπλακες και...

Μηχανή χωρίς κεντρικό σταντ δεν την δουλεύεις. Εντάξει υπάρχει η σκέψη να βάλω τούβλα κάτω από την ποδιά ασουμε, redneck garage και έτσι. Άτιμη πενφε
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καταλήξαμε κάπου σε σταντ, γιατί έρχεται αυτή την εβδομάδα το σετάκι δισκοπλακες και...

Μηχανή χωρίς κεντρικό σταντ δεν την δουλεύεις. Εντάξει υπάρχει η σκέψη να βάλω τούβλα κάτω από την ποδιά ασουμε, redneck garage και έτσι. Άτιμη πενφε
Πανε παρε ενα σετακι τετοια με 15ευρα να κανεις δουλεια μαζι με το γρυλο του αμαξιου.

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πανε παρε ενα σετακι τετοια με 15ευρα να κανεις δουλεια μαζι με το γρυλο του αμαξιου.

Έχω, αλλά τι θα κάνουν; Στο ψαλίδι δεξιά και αριστερά και ο γρύλος στην ποδιά ας πούμε;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Έχω, αλλά τι θα κάνουν; Στο ψαλίδι δεξιά και αριστερά και ο γρύλος στην ποδιά ας πούμε;
Εγω σηκωνα ποδια με γρυλο και εβαζα αυτα ειτε κατω απο ποδια ειτε στα καγκελα, ισα ισα για να ισορροπήσει πλευρικα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καταλήξαμε κάπου σε σταντ, γιατί έρχεται αυτή την εβδομάδα το σετάκι δισκοπλακες και...

Μηχανή χωρίς κεντρικό σταντ δεν την δουλεύεις. Εντάξει υπάρχει η σκέψη να βάλω τούβλα κάτω από την ποδιά ασουμε, redneck garage και έτσι. Άτιμη πενφε
Νομίζω ότι ένα σταντ που να αντέχει βάρος 160 κιλών θα αντέξει τις βασικές εργασίες, για το xchallenge, που ίσως είναι πιο ελαφρυ από το 640.

Αν βγάλεις τροχό θα πρέπει να βάλεις κάτι κάτω από τον άλλον τροχό για στήριξη.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν έχει κάγκελα. Υπήρχαν engine bars για αυτό το μοντέλο, δεν ξέρω αν θα χωράνε με το μεγάλο ντεπόζιτο.

Και δεν είναι θέμα να ισορροπήσει απλά, θέλω να βγάλω τροχούς οπότε πρέπει να έχει σταθερότητα.

Αστείο αυτό με την στήριξη, άλλη "δουλειά" για λάδια, άλλη για τα υπόλοιπα.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Έχω, αλλά τι θα κάνουν; Στο ψαλίδι δεξιά και αριστερά και ο γρύλος στην ποδιά ας πούμε;
Χρόνια χρησιμοποιώ τρίποδα σε μονοκυλινδρα για οποιοδήποτε εργασία (βγάλσιμο τροχών, πηρουνιου κλπ) χωρίς κανένα πρόβλημα.Στην συγκεκριμένη φωτογραφία και μηχανάκι τα τρίποδα πιάνουν στον σκελετό, αν ήθελα να σηκώσω το μπροστινό μέρος τα έβαζα πιο μπροστά στην ποδιά.
Το μόνο που εκανα ήταν να βάλω σφουγγαράκια στο πάνω μέρος των τριποδων για να μην σημαδευουν το πλαίσιο.
Ένα έτοιμο σταντ για εντουρο (να αντέχει όμως αρκετά κιλά για μεγάλο μονοκύλινδρο) είναι σίγουρα καλύτερη περίπτωση αλλά μιας και έκανα δουλειά με δαύτα δεν αγόρασα ποτέ.

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Χρόνια χρησιμοποιώ τρίποδα σε μονοκυλινδρα για οποιοδήποτε εργασία (βγάλσιμο τροχών, πηρουνιου κλπ) χωρίς κανένα πρόβλημα.Στην συγκεκριμένη φωτογραφία και μηχανάκι τα τρίποδα πιάνουν στον σκελετό, αν ήθελα να σηκώσω το μπροστινό μέρος τα έβαζα πιο μπροστά στην ποδιά.
Το μόνο που εκανα ήταν να βάλω σφουγγαράκια στο πάνω μέρος των τριποδων για να μην σημαδευουν το πλαίσιο.
Ένα έτοιμο σταντ για εντουρο (να αντέχει όμως αρκετά κιλά για μεγάλο μονοκύλινδρο) είναι σίγουρα καλύτερη περίπτωση αλλά μιας και έκανα δουλειά με δαύτα δεν αγόρασα ποτέ.

Αυτο εκανα κι εγω στον Τενεροσαυρο των 240κιλων πριν του βαλω σταντ και δεν ειχα ποτε θεμα.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Στο Xchallenge, πέρασα μια ντίζα στο πίσω άξονα και βίδωσα αριστερά δεξιά δυο bobins
οπότε χρησιμοποιώ ένα μεταποιημένο, ως προς το ύψος, stand πίσω ψαλιδιού για street.

Αν χρειαστεί να βγάλω και τον εμπρός τροχό τότε μαζί με το πίσω stand βάζω ένα καροτσόγρυλο
στη ποδιά και το ασφαλίζω με ιμάντες.

Δυο τροχοί στον αέρα, λάδια, φίλτρα. αλυσίδα, γρανάζια... όλα προσβάσιμα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είπαμε αυτό που πήρε ο Γιάννης παραπάνω. Μέτρα πόσο ύψος απόσταση απο τη ποδιά το μηχανάκι και στην ανάγκη γερό παιδί είσαι άμα λείπουν 2-3 πόντοι θα το βοηθάς λίγο να ανέβει.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Έχω χρησιμοποιήσει αυτό, δανεικό από φίλο, για να αλλάξω ρουλεμάν τιμονιού στο transalp. Φτηνή λύση και έκανα δουλειά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιά που καλώς εχόντων των πραγμάτων θα πεταχτώ Τζωρτζόπουλο για παντελόνι, βρήκα και το λινκ από το αναβατόριο που λέτε και το αφήνω παρακαταθήκη στον μελλοντικό αναγνώστη.


TZortzopoulos ::: MOTO FASHION & ACCESSORIES
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτά όλα τα αναβατόρια που βάζετε θέλουν προσοχή σε ένα σημείο. Δεν είναι τυχαίο ότι τα περισσότερα αναφέρουν βάρος ανύψωσης μέχρι 140 κιλά.
Έχουν έναν τροχό από κάτω, ο οποίος κινείται μέσα στο μεταλλικό λούκι μέχρι να "κλειδώσει" με το βάρος της μοτοσυκλέτας στην άνω θέση. Συνήθως αυτός ο τροχός είναι πλαστικός. Με βαριές μοτοσυκλέτες αυτός ο τροχός αρχίζει με τον καιρό και τη χρήση και γίνεται οβάλ. Κάποια μέρα έχει πάρει όλες τις ανοχές που μπορεί να δώσει το πλαστικό και ο οβάλ τροχός κάνει ένα κρακ και πάρε τη μηχανή κάτω (με έναν εκκωφαντικό ήχο που σκίζει τα κωλοβάρδουλα σου). Είχα δει από καιρό ότι είχε γίνει οβάλ ο τροχός -κάποτε σήκωνα το XT660Z- αλλά δεν έδωσα και πολύ σημασία... εσείς δώστε την απαραίτητη προσοχή σε αυτό που σας λέω για να μη χρειαστεί το πάθημα να γίνει μάθημα.

Μετά από αυτό στο ίδιο αναβατόρια αφαίρεσα μοχλό ανύψωσής και προσάρμοσα με πατέντα έναν γρύλο αυτοκινήτου και δεν πάει πουθενά, έγινε πιο σταθερό από οτιδήποτε άλλο μπορούσα να φανταστώ. Όποτε θέλω σηκώνω πίσω τροχό, μπροστά τροχό ή και ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα στον αέρα.









 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom