Ο Polaris είναι ο shindengen sh775. Ο κορυφαίος νομίζω είναι ο sh847 τού καινούργιου vstrom
Αυτό ακριβώς.
Απλά τους φοράει η Polaris στα μηχανοκίνητά της.
Αυτό που μου άρεσε στο κίτ που πήρε ο Ανδρέας (μαζί με τον
shindengen sh775)
είναι ότι ,εκτός απο έναν πολύ καλής ποιότητας ανορθ.-σταθ/τη ,στο κίτ υπήρχαν κ πολύ καλής ποιότητας φίσσες ,ασφαλιστική πλακέτα με δίοδο (για προστασία απο αντιστροφή πολικότητας) κσθώς κ πλήρης καλωδίωση ,η οποία καταργεί ΟΛΗΝ την εργοστασιακή καλωδίωση που έχει να κάνει με τον ανορθωτή.(βλ. εναλλαγή ΑC>DC-ανόρθωση-σταθεροποίηση-φόρτιση-ρεύμα-γείωση)
Το κοψε-ράψε δεν αρέσει σε πολλούς (ούτε κ σε μένα)
Αλλά με την προϊστορία των διαπιστωμένα κακών kαλωδιώσεων κ φισσών στα 950/990 ,το οτι πέταξα (κατα την τοποθέτηση) τόσα φθαρμένα μαμά λεπτά (κακώς) καλώδια κ 2 ξεραμμένες μισοκαβουρδισμένες μαμά φίσσες ,μόνο για καλό μπορώ να το μετρήσω.
Αν δε κάποιος ,βάλει δίπλα-δίπλα τα καλώδια πρίν κ μετά ,καθώς κ τις φίσσες ,δεν θα ξέρει αν θα πρέπει να κλάψει ή να γελάσει με την διαφορά ποιότητας.
Χώρια που μετά την τοποθέτηση ,η φόρτιση γίνεται απ'ευθείας στην μπαταρία ,χωρίς περεμβολές κ τρίπλες μέσα απο την πλεξούδα.
Σίγουρα η τοποθέτηση του συγκεκριμένου κιτ ,δεν είναι τόσο απλή υπόθεση ,κ προϋποθέτει κάποιες γνώσεις ,ωστε να ξέρεις τι κάνεις κ γιατί.
Σίγουρα όμως επίσης ,το να βάλω έναν (έστω κ εξίσου καλό) ανορθωτή ,πάνω σε ταλαιπωρημένα καλώδια κ ξεραμένες-οξειδωμένες φίσσες ,είναι μισή δουλειά ,η οποία μάλιστα -ως έναν βαθμό- αναιρεί τμήμα της μακροημέρευσης-αξιοπιστίας ,της όλης αναβάθμισης.
Τα θετικά με τους made in Greece ανορθωτές (των οποίων δεν έχω λόγο να αμφισβητίσω την ποιότητα) είναι η χαμηλότερη τιμή απόκτησης ,η 2ετής εγγύηση ,και η αμεσότητα λύσης σε περίπτωση προβλήματος.
Πάντως εγώ ,στο δικό μου μηχανάκι ,αν έβαζα (όποιον) καινούργιο ανορθωτή ,θα άλλαζα έτσι κι αλλιώς φίσσες-καλωδιώσεις-συνδεσμολογία κ θα πρόσθετα ασφαλιστική προστασία.