Αντικατάσταση μονωτικού υλικού σε τελικό Akrapovic.

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Πριν κάμποσο καιρό παρατήρησα κάποιες χρωματικές αλλοιώσεις στην επιφάνειας της εξάτμισης, καθώς επίσης το αυτοκόλλητο είχε προχωρημένη διάβρωση από τη θερμοκρασία όπου σύμφωνα με κάποιους, δεν ξέρω ποιους, είναι ένδειξη ότι το μονωτικό υλικό πρέπει να αντικατασταθεί.

Τηλέφωνο λοιπόν στον Παπασταύρου να βρω το γνήσιο κιτ της Akrapovic το οποίο συμπεριλαμβάνει μαζί με τον υαλοβάμβακα και τα σχετικά ανοξείδωτα πριτσίνια, αυτοκόλλητο και τις μεταλλικές ταινίες που αγκαλιάζουν το τελικό μπροστά και πίσω. Δυστηχως δεν έβγαλα άκρη στον Παπασταύρου, δεν καταλάβαιναν ακριβώς τι τους ζητούσα και αποφάσισα να μην ψάξω άλλο στη γύρα και να μπω στο ΝΕΤ να παραγγείλω. Βρίσκω λοιπόν στο παρακάτω λινκ το σχετικό κιτ και προχωράω στην παραγγελία.


Ωστόσο η κούτα που έφτασε μετά από 12 μέρες περιείχε μόνο τον υαλοβάμβακα και τα ανοξείδωτα πριτσίνια, οι μεταλλικοί δακτύλιοι και το αυτοκόλλητο είχαν κάνει φτερά. Τεσπά, δεν είχα χρόνο να το επιστρέψω οπότε προχώρησα στην αντικατάσταση με σκοπό να βάλω τους παλιούς δακτυλίους και να χρησιμοποιήσω κάτι παλιά αυτοκόλλητα που είχα.



Στάλθηκε από το 23073RPBFG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν είχα ιδέα πως γίνεται αυτή η δουλειά οπότε βουτιά στο σωλήνα και άντληση πληροφορίας.


Σε πρώτη φάση πρέπει να τρυπήσουμε τα πριτσίνια για να μπορέσουμε να ξεκουμπωσουμε τις άκρες του τελικού για να μας δώσει χέρι στο υλικό. Τα πριτσίνια είναι ανοξείδωτα 4,8χιλ, οπότε με ένα 5άρι τρυπάνι κοβαλτίου καλής ποιότητας και με αργές στροφές στο δράπανο τρυπάμε ένα ένα τα πριτσίνια. Βάζουμε και λιπαντικό η WD40 στην τρύπα για να βοηθήσουμε το τρυπάνι να μην αναπτύξει υπερβολική θερμοκρασία και χάσουμε την ικανότητα διάτρησης.




 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Αφού έχουμε βγάλει όλα τα πριτσίνια, προχωράμε με την αφαίρεση των άκρων. Η δουλειά αυτή δεν είναι δύσκολη, ωστόσο θέλει θέλει κάποιου είδους περίτεχνες κινήσεις γιατί τα άκρα είναι σφηνωμένα πολύ καλά. Εγω ζέστανα το κυρίως σώμα με ένα θερμοπίστολο και στη συνεχεια με τη ματσόλα κατάφερα και τα έβγαλα. Μου πήρε κάμποση ώρα βέβαια, όχι κάμποση βασικά αλλά αρκετή γιατί φοβόμουν μην κάνω ζημιά στο ανθρακόνημα αλλά και μη στρεβλωσω μόνιμα το κυρίως σώμα. Ένα tip το οποίο με βοήθησε να σπάσω την αρχική σφράγιση των δύο επιφανειών είναι να βάλουμε ένα κατσαβίδι σπασμένο και να χτυπήσουμε ελαφρά μέσα από τις οπές των πριτσινιών.

Αφού αφαιρέσουμε τα άκρα μας αποκαλύπτεται η γέμιση η οποία όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε είναι αρπαγμενη σε ποσοστό άνω του 50 τα εκατό. Από εδώ και πέρα η δουλειά θέλει γάντια, μάσκα και γυαλιά προστασίας για τις γνωστές αρνητικές συνέπειες του υαλοβάμβακα, ο οποίος παρεπιπτόντως είναι σκόνη σε κάποια σημεία και αιωρείται στην ατμόσφαιρα κατά την επεξεργασία του.

Το αφαιρούνται και τον τοποθετούμε αμέσως σε σακούλα όπου την κλείνουμε ερμητικά.



Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Σε καλή κατάσταση δείχνει, τουλάχιστον υπάρχει υλικό. Σε ένα τελικό Arrow που είχα κάνει την ίδια εργασία έλειπε τοθλάχιστον το μισο απο μέσα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε καλή κατάσταση δείχνει, τουλάχιστον υπάρχει υλικό. Σε ένα τελικό Arrow που είχα κάνει την ίδια εργασία έλειπε τοθλάχιστον το μισο απο μέσα...
Έτσι....τσάμπα το αλλαξε
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν τελείωσα ακόμα ρε διάβολοι...
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Ωραίος ο Γιάννης και αναλυτικότατος !!
Κάτι παρόμοιο είχα κάνει και στη crd που είχα στο klx ,πέρασα από το stelpet πήρα πετροβάμβακα ,16 ευρώ τον είχε, για εξάτμιση, άνοιξα και το άλλαξα ..άαα και μια φλατζοκολα θερμοκρασίας....γκρι ,πριν πριτσινώσω :roflmao:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.....Από εδώ και πέρα η δουλειά θέλει γάντια, μάσκα και γυαλιά προστασίας για τις γνωστές αρνητικές συνέπειες του υαλοβάμβακα, ο οποίος παρεπιπτόντως είναι σκόνη σε κάποια σημεία και αιωρείται στην ατμόσφαιρα κατά την επεξεργασία του.
Για αυτό το λογο, αυτή είναι μια δουλειά που αξίζει μέχρι το τελευταίο σεντς, να πληρώσεις να την κάνει κάποιος άλλος!!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Σιγά ρε εραστή.....δύο μέρες να τελειωσεις
Θα σου μάθω tandra γέροντα να ξανανιώσεις στην τρίτη ηλικία...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Για αυτό το λογο, αυτή είναι μια δουλειά που αξίζει μέχρι το τελευταίο σεντς, να πληρώσεις να την κάνει κάποιος άλλος!!!!!
Έτσι Νίκο όπως τα λες είναι.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Για αυτό το λογο, αυτή είναι μια δουλειά που αξίζει μέχρι το τελευταίο σεντς, να πληρώσεις να την κάνει κάποιος άλλος!!!!!
Δηλαδή ο άλλος ας ψοφήσει δεν πειράζει; Χαχα

κατάλαβα πως το λες μην παρεξηγηθείς, προφανώς ο pro θα χει προστατευτικά μάσκα κτλπ, απλά όπως το διαβασα γέλασα σχεδόν χαιρέκακα.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Καπταιν δεν ξεκινάς να το συναρμολογείς;
Αρκετά το σκάλισες , ΚΤΜ θα παραμείνει δεν θα αλλάξει τπτ
 
Τελευταία επεξεργασία:

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Eπειδη δεν γνωριζω. Τι κακο κανει ο υαλοβαμβακας?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Eπειδη δεν γνωριζω. Τι κακο κανει ο υαλοβαμβακας?
Υαλοβάμβακας, πετροβάμβακας, αμίαντος κτλ, δεν κάνει σε καμμία περίπτωση να εισπνέονται. Ορισμένα δεν πρέπει να έρχονται ούτε σε επαφή με το δέρμα.
Θέλει καλό αερισμό ο χώρος (τεχνιτο αερισμό), φόρμες ολόσωμες με λάστιχο στα άκρα, μάσκες κτλ!!!!!
Όπως είπα, για να την κάνεις αυτή δουλειά μόνος σου και για να πάρεις όλα τα μέτρα προφύλαξης είναι φασαρία μεγάλη. Συν ότι πρέπει να γίνει σε εξωτερικό χώρο δικό σου, γιατί οι μαλακίες όλες αυτές, θα μείνουν μέσα στο γκαράζ ή στην αποθήκη ή όπου αλλού την κάνεις σε εσωτερικό χωρο!
Την πας σε μαγαζί, πληρώνεις ΟΤΙ σου πουν και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και "καθαρό"!!! Εκείνοι ξέρουν!
 

sugariasgeorge

#γλυκος_kariolis
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Δεν τελείωσα ακόμα ρε διάβολοι...
Σιγά ρε εραστή.....δύο μέρες να τελειωσεις
Θα 'πρεπε να πληρώσετε για τις πληροφορίες αλλά ας είναι...
Είστε φίλοι μου....
Λοιπόν...
Εάν θέλετε να γίνεται μεγάλοι εραστές και να κάνετε την κυρά σας να "φωνάζει" τουλάχιστον μια μέρα (μη πω δυο) μετά την πράξη να θυμάστε να σκουπίζεστε στις κουρτίνες....

Μα όλα εγώ πχια ??? :UH:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom