Αντικατάσταση F650

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Χαιρετώ το φόρουμ,

Απέφευγα να ανοίξω άλλο ένα "Τι μηχανάκι να πάρω" μιας και συνήθως ο δημιουργός παίρνει απλά το μηχανάκι που του αρέσει αλλά εν τέλει θα ήθελα καμία γνώμη.
Έχω στην κατοχή μου το f650gs και γενικά δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο παράπονο πέραν της χαμηλής του απόστασης από το έδαφος. Όταν σε κάθε χωμάτινη διαδρομή (που δεν είναι απλά μη ασφάλτινος δρόμος) η ποδιά κοπανάει σε οτιδήποτε υπάρχει και ίσως το φαρδύ και 19αρι μπροστά ελαστικό.
Με άλλα λόγια θα ήθελα να πάω σε κάτι που να έχει καλύτερες χωμάτινες δυνατότητες.
Τα θέματα μου είναι
Δεν θέλω να αυξήθει η κατανάλωση και το βάρος
Ταξιδεύουμε συνήθως με την κοπέλα μου, αν και λιγα κιλα (68 εγώ, λιγότερο από 50 αυτή) θα πρέπει το μηχανάκι να μπορεί να μας κουβαλήσει μαζι με 2 βαλίτσες και 1 σάκο, είτε αυτό σημαίνει ιπποδύναμη, είτε αναρτήσεις, είτε πλαίσιο.
Ο αυτοκινητόδρομος είναι σπάνιο φαινόμενο αλλά δεν τον αποκλείω εντελώς. Συνήθως ταξιδεύουμε από επαρχιακούς, ασφάλτινους ή χωμάτινους.
Το budget ειναι γύρω στα 5χιλ για την μηχανή ώστε πουλώντας το f650 να γινει επένδυση σε καγκελα/βαλιτσες/λάστιχα/σέρβις, οτι χρειαστεί ενα μεταχειρισμένο δηλαδή.
Οι επιλογές που έχω στο μυαλό μου είναι

SWM - SUPERDUAL X , το μηχανάκι είναι σε προσφορά 7.500 με διπλέτες αλουμινίου και σχάρα. Αλλά θα είναι βολικό για τον συνεπιβάτη;

F650GS DAKAR , απλά πουλάω το απλό και παίρνω το ψηλό και τα extra λεφτα τα επενδύω σε εξοπλισμό και καλύτερες αναρτήσεις και μου μένουν και λεφτά. Ίσως αυτή είναι η πιο λογική λύση αλλά θα ήθελα να κάνω και μια αλλαγή.

KTM 640 ADVENTURE - Ιδανικά για αυτό θα κοίταγα αλλά η κατανάλωση απ όσο έχω ακούσει είναι αρκετά πάνω

KTM 690 ENDURO - Θα είναι οκ για δικάβαλο πολυωρο ταξίδι ; Θα τα καταφέρει ή θα με βρίζει το μηχανάκι ή η συνεπιβάτης;

BMW F800 - Ίσως κι αυτή είναι μια ρεαλιστική λύση αν και η προβληματική μου είναι ότι οι τιμές τους για μηχανάκια 10ετιας μου φαίνονται στον θεό. Δηλαδή θα φύγει όλο το budget στην απόκτηση της μηχανής και αν δεν είναι πένα το μηχανάκι και με διπλέτα θα μείνει στο γκαράζ να το κοιτάω.

Άλλη σκέψη , μιας και με την παρούσα κατάσταση δεν βλέπω το ταξίδι να συμβαίνει σύντομα κάνω υπομονή μπας και βγάλει η KTM κάτι αξιόλογο στο 490 adv.

Αυτά. Γνώμες;

Ευχαριστώ προκαταβολικά
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Χαιρετώ το φόρουμ,

Απέφευγα να ανοίξω άλλο ένα "Τι μηχανάκι να πάρω" μιας και συνήθως ο δημιουργός παίρνει απλά το μηχανάκι που του αρέσει αλλά εν τέλει θα ήθελα καμία γνώμη.
Έχω στην κατοχή μου το f650gs και γενικά δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο παράπονο πέραν της χαμηλής του απόστασης από το έδαφος. Όταν σε κάθε χωμάτινη διαδρομή (που δεν είναι απλά μη ασφάλτινος δρόμος) η ποδιά κοπανάει σε οτιδήποτε υπάρχει και ίσως το φαρδύ και 19αρι μπροστά ελαστικό.
Με άλλα λόγια θα ήθελα να πάω σε κάτι που να έχει καλύτερες χωμάτινες δυνατότητες.
Τα θέματα μου είναι
Δεν θέλω να αυξήθει η κατανάλωση και το βάρος
Ταξιδεύουμε συνήθως με την κοπέλα μου, αν και λιγα κιλα (68 εγώ, λιγότερο από 50 αυτή) θα πρέπει το μηχανάκι να μπορεί να μας κουβαλήσει μαζι με 2 βαλίτσες και 1 σάκο, είτε αυτό σημαίνει ιπποδύναμη, είτε αναρτήσεις, είτε πλαίσιο.
Ο αυτοκινητόδρομος είναι σπάνιο φαινόμενο αλλά δεν τον αποκλείω εντελώς. Συνήθως ταξιδεύουμε από επαρχιακούς, ασφάλτινους ή χωμάτινους.
Το budget ειναι γύρω στα 5χιλ για την μηχανή ώστε πουλώντας το f650 να γινει επένδυση σε καγκελα/βαλιτσες/λάστιχα/σέρβις, οτι χρειαστεί ενα μεταχειρισμένο δηλαδή.
Οι επιλογές που έχω στο μυαλό μου είναι

SWM - SUPERDUAL X , το μηχανάκι είναι σε προσφορά 7.500 με διπλέτες αλουμινίου και σχάρα. Αλλά θα είναι βολικό για τον συνεπιβάτη;

F650GS DAKAR , απλά πουλάω το απλό και παίρνω το ψηλό και τα extra λεφτα τα επενδύω σε εξοπλισμό και καλύτερες αναρτήσεις και μου μένουν και λεφτά. Ίσως αυτή είναι η πιο λογική λύση αλλά θα ήθελα να κάνω και μια αλλαγή.

KTM 640 ADVENTURE - Ιδανικά για αυτό θα κοίταγα αλλά η κατανάλωση απ όσο έχω ακούσει είναι αρκετά πάνω

KTM 690 ENDURO - Θα είναι οκ για δικάβαλο πολυωρο ταξίδι ; Θα τα καταφέρει ή θα με βρίζει το μηχανάκι ή η συνεπιβάτης;

BMW F800 - Ίσως κι αυτή είναι μια ρεαλιστική λύση αν και η προβληματική μου είναι ότι οι τιμές τους για μηχανάκια 10ετιας μου φαίνονται στον θεό. Δηλαδή θα φύγει όλο το budget στην απόκτηση της μηχανής και αν δεν είναι πένα το μηχανάκι και με διπλέτα θα μείνει στο γκαράζ να το κοιτάω.

Άλλη σκέψη , μιας και με την παρούσα κατάσταση δεν βλέπω το ταξίδι να συμβαίνει σύντομα κάνω υπομονή μπας και βγάλει η KTM κάτι αξιόλογο στο 490 adv.

Αυτά. Γνώμες;

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Οχι στο 640 και στο 690 για αυτην τη χρηση.
Ψηφιζω F800
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χαιρετώ το φόρουμ,

Απέφευγα να ανοίξω άλλο ένα "Τι μηχανάκι" να πάρω μιας και συνήθως ο δημιουργός παίρνει απλά το μηχανάκι που του αρέσει αλλά εν τέλει θα ήθελα καμία γνώμη.
Έχω στην κατοχή μου το f650gs και γενικά δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο παράπονο πέραν της χαμηλής του απόστασης από το έδαφος. Όταν σε κάθε χωμάτινη διαδρομή (που δεν είναι απλά μη ασφάλτινος δρόμος) η ποδιά κοπανάει σε οτιδήποτε υπάρχει και ίσως το φαρδύ και 19αρι μπροστά ελαστικό.
Με άλλα λόγια θα ήθελα να πάω σε κάτι που να έχει καλύτερες χωμάτινες δυνατότητες.
Τα θέματα μου είναι
Δεν θέλω να αυξήθει η κατανάλωση και το βάρος
Ταξιδεύουμε συνήθως με την κοπέλα μου, αν και λιγα κιλα (68 εγώ, λιγότερο από 50 αυτή) θα πρέπει το μηχανάκι να μπορεί να μας κουβαλήσει μαζι με 2 βαλίτσες και 1 σάκο, είτε αυτό σημαίνει ιπποδύναμη, είτε αναρτήσεις, είτε πλαίσιο.
Ο αυτοκινητόδρομος είναι σπάνιο φαινόμενο αλλά δεν τον αποκλείω εντελώς. Συνήθως ταξιδεύουμε από επαρχιακούς, ασφάλτινους ή χωμάτινους.
Το budget ειναι γύρω στα 5χιλ για την μηχανή ώστε πουλώντας το f650 να γινει επένδυση σε καγκελα/βαλιτσες/λάστιχα/σέρβις, οτι χρειαστεί ενα μεταχειρισμένο δηλαδή.
Οι επιλογές που έχω στο μυαλό μου είναι...

F650GS DAKAR , απλά πουλάω το απλό και παίρνω το ψηλό και τα extra λεφτα τα επενδύω σε εξοπλισμό και καλύτερες αναρτήσεις και μου μένουν και λεφτά. Ίσως αυτή είναι η πιο λογική λύση αλλά θα ήθελα να κάνω και μια αλλαγή.

Ευχαριστώ προκαταβολικά
Θεωρώ ότι η μετάβαση στο Dakar είναι η καλύτερη επιλογή από αυτές που έχεις βάλει όσον αφορά το κόστος, το φόρτωμα και την άνεση του συνεπιβάτη.
Και το 800 GS είναι καλή περίπτωση αλλά ξεφεύγεις αρκετά σε χρήματα...
Αφού σε ικανοποιεί αυτό που έχεις τώρα άλλαξε απλά την έκδοση του... ;)
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Κατα πρώτον θεωρώ ότι πρέπει ο τίτλος να αλλάξει σε Μετά το F650 τι;;;
Κατά δεύτερον το πρώτο μου μηχανακι ηταν F650GS μονοκυλινδρο οπότε θα συσκεφθώ μετά του εαυτού μου και θα επανέλθω.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Αναρτήσεις στο ηδη υπαρχον μηχανακι;το εχεις σκεφτεί;

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και τροχούς; Πολλά λεφτά για μετατροπές μου φαίνοται που σε περίπτωση μεταπώλησης δεν θα εκτιμηθούν. Ειδικά όταν υπάρχει ήδη ψηλή έκδοση στην οποία μπορώ να κάνω κάποιες βελτιώσεις πχ καλύτερα ελατήρια.
Η αλήθεια είναι πως για το DAKAR με κόβω εκτός αν εμφανιστεί καμια ευκαιρία F800.
Το SWM το σκέφτομαι ότι θα πάρω κάτι παρόμοιο με το DAKAR απλά καινούριο σε μια αρκετά καλή τιμή.
Δεν βιάζομαι ούτως ή άλλως, πιο πολύ η αλήθεια είναι άνοιξα το θέμα για να δω αν θα συνεχισω να κοιτάω το 640 και το 690 και μήπως υπάρχει καμιά άλλη ακόμα ιδέα που δεν έχω σκεφτεί.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
+1 Για το F650GS DAKAR .
Μια ακόμα επιλογή θα ήταν και το xt660z αν το ύψος του δεν σε δυσκολεύει.
Οι τιμές που τα δίνουν είναι τραβηγμένες. Δεν το έβαλα σαν επιλογή γιατί με 1κ λιγότερο παίρνεις DAKAR στην ίδια ή και καλύτερη κατάσταση 2 χρονων παλαιότερο συν ότι το γνωρίζω ήδη και οδηγικά αλλά και στα θέματα συντήρησης/προβλημάτων
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Δεν ειναι τοσο πολλα οσο νομιζεις...συν οτι πουλας και οτι σου μενει.ο kaf εχει κανει νομιζω μετατροπη στο μπροστινο και το πισω παιρνεις απο dakar.
Για να βρεις καλο dakar θες τα διπλα λεφτα αποτι πουλιεται ενα απλο.
Ολα αυτα βεβαια αν εισαι ικανοποιημενος με το δικο σου και το εμπιστευεσαι.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Οι τιμές που τα δίνουν είναι τραβηγμένες. Δεν το έβαλα σαν επιλογή γιατί με 1κ λιγότερο παίρνεις DAKAR στην ίδια ή και καλύτερη κατάσταση 2 χρονων παλαιότερο συν ότι το γνωρίζω ήδη και οδηγικά αλλά και στα θέματα συντήρησης/προβλημάτων
Αν σε καλύπτει στα υπόλοιπα πλην τροχού και αναρτήσεων, άνετα το κάνεις το απλό Dakar με ένα κόστος κάτω από 250€. Επίσης αν σε ενδιαφέρει μπορείς να επενδύσεις σε καλύτερες αναρτήσεις από τις στοκ για να είσαι και ένα τουλάχιστον επίπεδο πάνω από Dakar. Μπορείς επίσης να βάλεις και τροχό από funduro πίσω που είναι ελαφρύτερος (ή ιδανικά κέντρο από funduro με 18αρι στεφάνι για μεγαλύτερη ποικιλία σε ελαστικά) και να έχεις δυο σεταπ, ασφάλτινο 17"/19" και χωμάτινο 17" ή 18"/21". Εγώ αυτό θα έκανα (μερικά από αυτά που έγραψα τα έχω κάνει ήδη ή τα ετοιμάζω), προφανώς γιατί είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το σύνολο σε όλους τους τομείς.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
αυτό που περιγράφεις συμπεραίνω οτι είναι ένα τουριστικό μηχανάκι που θα σας κινεί και τους δυο σε επαρχιακό και καμιά χωμάτινη περιπετιούλα
το σουπερντουαλ εκτος απο το επιχείρημα αγορά γιατί μου αρεσει, εχει νόημα να το αγοράσεις και να ξηγίεσαι μονοκάβαλο ταξιδιώτικό εντούρο με τα παλικάρια απο το φόρουμ

η χρήση που περιγράφεις στο χώμα την κάνουν όλες οι μοτοσυκλέτες ανεξάρτητα κυβικών και είδους. Αντί να πάρεις μια εξειδικευμένη χωμάτινη, κάνε εγκεφαλική αναβάθμιση στο σχολείο του σπανού, που θα σου μάθει πολλά στο χώμα είτε μονός είτε με την κοπέλα να κάνεις ότι διέλευση θέλεις με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια

από μένα μετά το f650 στα 5000 μεταχ. εώς τα 200kg πας στο δικύλινδρο cb500x, τουριστικό μηχανάκι μεσαίας κατηγορίας με αντβε λούκ και άνετο στο κάθεμερα
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Αν σε καλύπτει στα υπόλοιπα πλην τροχού και αναρτήσεων, άνετα το κάνεις το απλό Dakar με ένα κόστος κάτω από 250€. Επίσης αν σε ενδιαφέρει μπορείς να επενδύσεις σε καλύτερες αναρτήσεις από τις στοκ για να είσαι και ένα τουλάχιστον επίπεδο πάνω από Dakar. Μπορείς επίσης να βάλεις και τροχό από funduro πίσω που είναι ελαφρύτερος (ή ιδανικά κέντρο από funduro με 18αρι στεφάνι για μεγαλύτερη ποικιλία σε ελαστικά) και να έχεις δυο σεταπ, ασφάλτινο 17"/19" και χωμάτινο 17" ή 18"/21". Εγώ αυτό θα έκανα (μερικά από αυτά που έγραψα τα έχω κάνει ήδη ή τα ετοιμάζω), προφανώς γιατί είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το σύνολο σε όλους τους τομείς.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Το μηχανάκι αυτή την στιγμή έχει 130.000 χλμ και 18 χρόνια ζωής και προφανώς εμφανίζει συχνά προβλήματα που χρηζουν επισκευής, άλλες φορές υψηλού κόστους άλλες όχι, οπότε σκεφτόμουν ότι κάποια στιγμή σύντομα θα χρειαστεί να γίνει η αντικατάσταση, έστω και αν είναι ένα μηχανάκι με το 1/3 των χλμ και 5 χρόνια νεότερο.Δεν θέλω να κάνω μια βελτίωση και μετά από λίγο να μου βγάλει ζημιά 350ε ας πούμε γιατί θα ξενερώσω πολύ. Μπορεί να το σκέφτομαι και τελείως λάθος.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Εγώ θα σου έλεγα να δεις και το XTZ660 το προηγουμενο Τενερέ. Ίσως σε προβληματίσει μόνο στο ύψος.
Πχ
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
αυτό που περιγράφεις συμπεραίνω οτι είναι ένα τουριστικό μηχανάκι που θα σας κινεί και τους δυο σε επαρχιακό και καμιά χωμάτινη περιπετιούλα
το σουπερντουαλ εκτος απο το επιχείρημα αγορά γιατί μου αρεσει, εχει νόημα να το αγοράσεις και να ξηγίεσαι μονοκάβαλο ταξιδιώτικό εντούρο με τα παλικάρια απο το φόρουμ

η χρήση που περιγράφεις στο χώμα την κάνουν όλες οι μοτοσυκλέτες ανεξάρτητα κυβικών και είδους. Αντί να πάρεις μια εξειδικευμένη χωμάτινη, κάνε εγκεφαλική αναβάθμιση στο σχολείο του σπανού, που θα σου μάθει πολλά στο χώμα είτε μονός είτε με την κοπέλα να κάνεις ότι διέλευση θέλεις με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια

από μένα μετά το f650 στα 5000 μεταχ. εώς τα 200kg πας στο δικύλινδρο cb500x, τουριστικό μηχανάκι μεσαίας κατηγορίας με αντβε λούκ και άνετο στο κάθεμερα
Δεν ξέρω τι εννοεί ο καθένας χωμάτινη περιπετιούλα και δεν ξέρω πως τα μαθήματα θα με βοηθήσουν από το να μην βρίσκει η ποδιά σε πέτρες ή κλαδιά ή μετά απο ένα άλμα 10 εκ. Όταν λέω χώμα εννοώ χώμα σε λογικά πλαίσια, όχι δυσκολο μονοπάτι enduro αλλά όχι απλά επαρχιακό χωμάτινο φάση πυροσβεστικής. Πολλές φορές έχει κατέβει η συνεπιβάτης σε σημεία λόγω κλίσης ή εδάφους και το καταλαβαίνω ότι ότι μηχανή να πάρω αυτό θα γίνεται σε κάποια κομμάτια. Φέτος πχ φεύγοντας απο βαρδούσια και πηγαίνοντας προς καρπενήσι νόμιζα ότι θα αφήσω τον κινητήρα κάπου στην διαδρομή. Σε κάτι 2ημερα προς ορος πατέρα-γεράνεια πάλι τα ίδια. Δεν ψάχνω μηχανή μετακίνησης, τουριστικό μηχανάκι ψάχνω να μπορεί να ανταποκριθεί στο χώμα και με δεύτερο ατομο θέλω. Το ξέρω οτί πολλοί δεν το θεωρούν "σωστό" αλλά αυτή την χρήση κάνουμε
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Το μηχανάκι αυτή την στιγμή έχει 130.000 χλμ και 18 χρόνια ζωής και προφανώς εμφανίζει συχνά προβλήματα που χρηζουν επισκευής, άλλες φορές υψηλού κόστους άλλες όχι, οπότε σκεφτόμουν ότι κάποια στιγμή σύντομα θα χρειαστεί να γίνει η αντικατάσταση, έστω και αν είναι ένα μηχανάκι με το 1/3 των χλμ και 5 χρόνια νεότερο.Δεν θέλω να κάνω μια βελτίωση και μετά από λίγο να μου βγάλει ζημιά 350ε ας πούμε γιατί θα ξενερώσω πολύ. Μπορεί να το σκέφτομαι και τελείως λάθος.
Μάλλον έχεις δίκιο όπως το σκέφτεσαι. Ίσως καλύτερες επιλογές κατά τη γνώμη μου τότε, XTZ660 ή DAKAR με 2 μπουζί (ή SERTAO σε ποιο καινούριο). Ότι σου αρέσει περισσότερο.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
τα αντβε αλλά και γενικώς τα χωμάτινα μηχανάκια έχουν ενδοτικές αναρτήσεις, που σημαίνει ότι τα 900mm σέλας όταν θα ανέβουν δύο άτομα πάνω και κανας σάκος, το ground clearance απο 250πχ γίνεται 150mm, εκεί ότι και να πάρεις απο τα adve που αναφέρθηκαν θα έχεις το ίδιο θέμα
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
το τενερε 660 είναι καλη περίπτωση για εσάς αλλά στατικά είναι δύσκολο να το μετακινείς αν δεν έχεις μπόι 190mm
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
τα αντβε αλλά και γενικώς τα χωμάτινα μηχανάκια έχουν ενδοτικές αναρτήσεις, που σημαίνει ότι τα 900mm σέλας όταν θα ανέβουν δύο άτομα πάνω και κανας σάκος, το ground clearance απο 250πχ γίνεται 150mm, εκεί ότι και να πάρεις απο τα adve που αναφέρθηκαν θα έχεις το ίδιο θέμα
Το καταλαβαίνω αυτό προφανώς αλλά τώρα έχω σαν βάση13εκ ground clearance το οποίο κι αυτό μειώνεται προφανώς στα 2 ατομα + τσάντες
 
Top Bottom