Αντικατάσταση F650

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το πιο "σωστό" μηχανάκι είναι το Τ700, αλλά από ότι καταλαβαίνω είναι εκτός προϋπολογισμού. Ζόρικη η αντικατάσταση ενός καλού πολυεργαλείου. Το SWM είναι πιο κοντά στο ζητούμενο, αλλά καλό θα ήταν να πάτε μαζί με την κοπέλα να το βολτάρετε.
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Συνεχίζω να κοιτάω dakar και αν εμφανιστεί καμια ευκαιρία f800.
Αποκλύω 640/690.
Τα τενερε 660 όσα παίζουν ανά καιρούς στο καρ ή ειναι πολύ σκοτωμένα ή ζητάνε πολλά (προσωπική γνώμη) για μηχανάκι 10 ετών με αρκετά χλμ και εξτρα ενα τοπ κεης και δυο προβολακια. Τα χω στον νου μου γενικά αλλά δεν έχω δει και καμιά "ευκαιρία".
Το swm όντως πρέπει να πάμε να το δούμε αλλά επειδή σκέφτομαι κάπως ότι πρώτα πρέπει να πουλήσω το 650 το καθυστερώ, κακώς βέβαια.
Το caballero ωραίο το χω δει κι από κοντά. Αλλά με 7.5κ χωρίς ένα έξτρα, ξεκάθαρα παω για το swm, συν οτι στο caballero οι λαιμοι της εξάτμισης για κάποιον λόγο περνανε μπροστα από την ποδιά, η θεση του τελικού είναι οτι πρέπει για να πάθει έγκαυμα ο συνοδηγός και δεν το κόβω να χει χώρο για φόρτωμα.
Τ7 πολύ θα θελα αλλα με 11κ +1 στανταρ για εξοπλισμό θα τρωω σκετο ρυζι για 5 χρόνια
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Περναω καθημερινα απο Καλλιροης..χαζευω το SWM ειναι πολεμικο...ομορφο με χωρους καλους...σιγουρα κανει για τη χρηση που θελεις..
Μονο για τη σελα δικαβαλο εχω ενσταση..οχι οτι δεν ειναι οκ. αλλα το BMW ειναι κορυφη στην ανεση κ το εχετε συνηθισει...αλλα τη σελα τη βελτιωνεις ευκολα δεν ειναι αποτρεπτικο...!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ήταν αρκετά ακριβό κανονικά, τα τελευταία τα έδωσαν σε πολύ ωραίες τιμές αλλά λεφτά τότε δεν. Είναι πολύ ωραίo long term keeper το Sertao με πολύ δυνατές προοπτικές.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Αυτά γιατί δεν έπιασαν Ελλάδα άραγε?
Βρήκα μία ανάκληση στο ελληνικό bikeit.gr
Ήταν αρκετά ακριβό κανονικά, τα τελευταία τα έδωσαν σε πολύ ωραίες τιμές αλλά λεφτά τότε δεν. Είναι πολύ ωραίo long term keeper το Sertao με πολύ δυνατές προοπτικές.
Και επιπλέον ήταν μια από τα ίδια μιας και επι της ουσίας οι διαφορες σε σχέση με το πρώτο Dakar, ήταν ελάχιστες, αισθητικές κατά βάση. Αρκετοί από αυτούς που πήραν sertao, είχαν ήδη Dakar και ήθελαν κάτι ίδιο αλλά πιο φρέσκο ή γενικότερα αυτοί που ήθελαν την νεότερη εκδοχή και εκτέλεση της ίδιας συνταγής.

Αυτό με την ανάκληση το γνωρίζω, δεν ήταν τίποτα σπουδαίο. Μια αναβάθμιση λογισμικού μόνο.

Και βέβαια θα το έπαιρνα...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Υπάρχει μόνο ένα στην Ελλάδα προς πώληση αυτή τη στιγμή.

Εγώ ομολογώ ότι δε το γνώριζα καν το μοντέλο.

Μου κάνει εμένα:
  • ελαφρύ
  • μονοκύλινδρο
  • ψηλό
  • φρένα Brembo
  • ABS
  • αισθητικά το βρίσκω ΠΟΛΥ όμορφο
  • αισθητικά πίνακας οργάνων ΠΟΛΥ όμορφος
  • αισθητικά ταχύμετρο ΠΟΛΥ όμορφο
Στα Αρνητικά του θα έβαζα:
  • μπροστινά καλάμια
  • 5 ταχύτητες (ξεκάθαρα off-road. Βέβαια και το G650GS, που δεν έχει ακτινωτές ζάντες, με χαμηλότερη διαδρομή αναρτήσεων, 5 ταχύτητες έχει..)
  • 48 όνομαστικά άλογα (εντάξει δεν είναι και ΤΟ αρνητικό)
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Υπάρχει μόνο ένα στην Ελλάδα προς πώληση αυτή τη στιγμή.

Εγώ ομολογώ ότι δε το γνώριζα καν το μοντέλο.

Μου κάνει εμένα:
  • ελαφρύ
  • μονοκύλινδρο
  • ψηλό
  • φρένα Brembo
  • ABS
  • αισθητικά το βρίσκω ΠΟΛΥ όμορφο
  • αισθητικά πίνακας οργάνων ΠΟΛΥ όμορφος
  • αισθητικά ταχύμετρο ΠΟΛΥ όμορφο
Στα Αρνητικά του θα έβαζα:
  • μπροστινά καλάμια
  • 50 όνομαστικά άλογα (εντάξει δεν είναι και ΤΟ αρνητικό)
Ένα σύγχρονο dakar είναι...
Μια χαρά δηλαδή...
Μόνο που έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας δεν είναι πλέον rotax αλλά ενδεχομένως να κάνω και λάθος...
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
"οι BMW dealers θα πρέπει να υποδεχτούν το Dakar... εεε το Sertao, με ανοιχτές αγκάλες.."

Ένα άρθρο με ωραίες φωτογραφίες, όχι πολύ τεχνικό review, και δυο-τρεις αναφορές "συγκριτικά" με το σύγχρονό του, KLR650.
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Μόνο που έχω την εντύπωση ότι ο κινητήρας δεν είναι πλέον rotax αλλά ενδεχομένως να κάνω και λάθος...
Έχεις δίκιο, μόλις διάβασα ότι κατασκευάζεται από την Loncin, στην Κίνα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο κινητήρας είναι 100% εγκεκριμένο από την πενφέ αντίγραφο του ρόταξ, δηλαδή είναι ρόταξ, με βελτιωμένο καπάκι συμπλέκτη, το οποίο βάΝουν οι κάτοχοι πενφέ και προτείνεται για το Χ μου.

Και το μπροστινο φτιάχνεται "πανεύκολα" με δότη Yamaha, ταιριάζουν καλάμια τιμονόπλακες τα πάντα όλα με ελάχιστες ή καθόλου αλλαγές.
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Ο κινητήρας είναι 100% εγκεκριμένο από την πενφέ αντίγραφο του ρόταξ, δηλαδή είναι ρόταξ, με βελτιωμένο καπάκι συμπλέκτη, το οποίο βάΝουν οι κάτοχοι πενφέ και προτείνεται για το Χ μου.

Και το μπροστινο φτιάχνεται "πανεύκολα" με δότη Yamaha, ταιριάζουν καλάμια τιμονόπλακες τα πάντα όλα με ελάχιστες ή καθόλου αλλαγές.
α δεν τα γνώριζα αυτά, κυρίως το δεύτερο.

Το πρώτο λίγο-πολύ το φανταζόμουν ότι θα υπήρχε κάποια έγκριση.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Ο κινητήρας είναι 100% εγκεκριμένο από την πενφέ αντίγραφο του ρόταξ, δηλαδή είναι ρόταξ, με βελτιωμένο καπάκι συμπλέκτη, το οποίο βάΝουν οι κάτοχοι πενφέ και προτείνεται για το Χ μου.

Και το μπροστινο φτιάχνεται "πανεύκολα" με δότη Yamaha, ταιριάζουν καλάμια τιμονόπλακες τα πάντα όλα με ελάχιστες ή καθόλου αλλαγές.
Για τον κινητήρα ισχύουν και συγκεκριμένα απ’οσο γνωρίζω η κατασκευή των απαρτιων γίνεται Κίνα και η συναρμολόγηση αλλού (Γερμανία νομίζω).

Και το μπροστινό φτιάχνεται αλλά σίγουρα όχι κατόπιν καθόλου αλλαγών. Ανάλογα με το μοντέλο δότη, απαιτούνται και οι ανάλογες αλλαγές που έχουν να κάνουν κυρίως με τον άξονα του λαιμού και συνδυαστικά τον άξονα του τροχού, την διατήρηση ή όχι του abs και του τροχού του ίδιου. Επίσης αν διατηρηθεί ο τροχος, θα χρειαστεί αποστατες και για διατηρηθεί η δαγκάνα, θέλει ανταπτορα.

Δουλεύω το δικό μου επι του παρόντος αλλά με πολύ αργούς ρυθμούς.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για κάποιο μοντέλo δεν χρειάζεται το παραμικρό. Δεν θυμάμαι απ' έξω ποιό αλλά μπορώ σχετικά εύκολα να το βρω, είναι plug and play τιμονόπλακες και καλάμια.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Για κάποιο μοντέλo δεν χρειάζεται το παραμικρό. Δεν θυμάμαι απ' έξω ποιό αλλά μπορώ σχετικά εύκολα να το βρω, είναι plug and play τιμονόπλακες και καλάμια.
Μιλάς για το Χchalelge το δικό σου ή για Dakar/Sertao? Αν το δεύτερο, τότε το μόνο που ξέρω να μπαίνει ως έχει το KYB πηρουνι από YZ, με την προϋπόθεση ότι θα χρησιμοποιηθεί και ο τροχός από ΥΖ, αρα no ABS και 260mm δίσκος αντί για 300mm. Και πάλι μένει να κανεις πατέντα για την κλειδαριά και το κλείδωμα τιμονιού.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που λες θυμόμουν. Για τον δίσκο μπορεί να παίξει αποστάτης στην δαγκάνα φαντάζομαι.

Το Χ παίρνει καλάμια από ΚΤΜ enduro, αποστάτη φρένου από 950, θέλει νέους αποστάτες τροχών και είναι οκ.
 

christoslazy

Bad habits die hard
Περιοχή
Larisa
Όνομα
Christos Lazidis
Μοτό
BMW F650GS DAKAR 2005
KAWASAKI ZZR 600 2006 Black UK edition
Αυτό που λες θυμόμουν. Για τον δίσκο μπορεί να παίξει αποστάτης στην δαγκάνα φαντάζομαι.

Το Χ παίρνει καλάμια από ΚΤΜ enduro, αποστάτη φρένου από 950, θέλει νέους αποστάτες τροχών και είναι οκ.
Ναι σίγουρα στο Χ είναι easy γιατί κρατάς τιμονοπλακες.

Στο f ακόμα και με ανταπτορα και oversized δίσκο και χωρις αβς, σου μένει η δαγκάνα από YZ που έχει έμβολα 28/26 mm, ενώ στο Dakar και sertao είναι 32/30 mm. Γενικά βολεύει η λύση αλλά ενδείκνυται μόνο για χώμα γιατί το φρένο θα είναι πολύ υποδεέστερο. Επίσης τα καλάμια από YZ, είναι σίγουρο ότι θα θέλουν δουλίτσα για να δουλέψουν με σχεδόν διπλάσιο βαρος.

Γι’αυτο κι εγώ προτίμησα τη λύση WP, προτιμώντας να κάνω δουλειά στο λαιμό αλλά διατηρώντας πιο ευκολα τροχό και φρένα (βέβαια θα αλλάξω και δαγκάνα εν προκειμενω με μια τετραπιστονη με έμβολα παρόμοιας διαμέτρου).


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
(βέβαια θα αλλάξω και δαγκάνα εν προκειμενω με μια τετραπιστονη με έμβολα παρόμοιας διαμέτρου).
Nομιζω πως η τετραπιστονη ειναι υπερβολη και ισως και λαθος αν η μηχανη χρησιμοποιειται και στο χωμα Δεν ειναι τυχαιο που ολες οι χωματιμες μοτο εχουν μπροστα (διπιστονη επι το πλειστον) δαγκανα με γλυστρα
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Προσωπικά δεν είμαι πολύ φαν τέτοιων αλλαγών, αφενός γιατί δεν έχω εργαλεία/χώρο.

Αν τα είχα, μάλλον θα δοκίμαζα αλλαγές/βελτιώσεις.

Αν και γενικά δε μου φαίνονται και πολύ ελκυστικές.

(Στο τριπλ για παράδειγμα, σκεφτόμουν να βάλω δαφκάνες από το R, αλλά το παράτησα το σχέδιο.)
 
Top Bottom