Αντικατάσταση KTM 950 Adventure με ...;

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Χαιρετώ την ομήγυρη! Μετά από αρκετό καιρό απουσίας από το φόρουμ, ξαναμπήκα με νοσταλγία κι, επιπλέον, επιζητώντας τη φορουμική "σοφία" :)

Τελευταία έχω όλο και περισσότερες σκέψεις να δώσω το KTM Adventure 950 ('05) που έχω για να πάρω κάτι "λιγότερο" και σίγουρα οικονομικότερο στη χρήση, πρωτίστως στην καθημερινή κατανάλωση αλλά και στη συντήρηση. Τη μηχανή την έχω στα χέρια μου 5 χρόνια και έχει 72.000 χλμ. Είναι συντηρημένη ευλαβικά και δουλεύει αρκετά καλά ως τώρα. Διάφορα θέματα που έχει βγάλει με τρόμπα βενζίνης, ανορθωτή (υπέρταση και κάψιμο αρκετών ηλεκτρονικών), τρόμπα πίσω φρένου, διαρροή από o-rings καρμπιρατέρ κλπ έχουν πάντα αντιμετωπιστεί (όχι τόσο οικονομικά!).

Σκέφτομαι ότι πλέον η χρήση που κάνω περιορίζεται σε 15-25 χλμ ανα δύο μέρες (λόγω χρήσης ποδηλάτου!) στην πόλη (για χώμα ούτε λόγος) και μια φορά στο τόσο (μπορεί και το εξάμηνο!) ταξίδι εθνική δικάβαλλος + φορτωμένος. Και αναρωτιέμαι αν τώρα είναι η περίοδος για αλλαγή σε κάτι πιο ταιριαστό με τη χρήση. Δεν ψάχνω μία λύση αγοράς παπιού ή σκούτερ για το κάθε μέρα και διατήρησης της μηχανής για τις μεγάλες βόλτες. Θέλω σίγουρα κάποιο δικύλινδρο (αλλιώς θα κοίταζα και 690) και μάλιστα χωρίς να δώσω πολλά χρήματα. Βλέπω ότι αυτή τη στιγμή τα 950 πωλούνται στο car.gr για 4500-5500€ (και το δικό μου έχει κάποια έξτρα όπως Acrapovic, σέλα, κλπ αλλά έχει και κάποιες φθορές στα πλαστικά λόγω παλαιώτερων πτώσεων σε χώμα και αυξημένης θερμοκρασίας/πλυσίματος, έχουν ξεφτύσει τα πίσω φτερά). Θα μπορούσα θεωρητικώς να το δώσω γύρω στα 5000€ (λέμε τώρα) και να βάλω και άλλα 1000-1500€, αν χρειαστεί. Βέβαια, σκέφτομαι ότι ακόμη και κάτι του στυλ Transalp θα μου ταίριαζε γάντι και να κρατήσω τα χρήματα για βελτιώσεις και συντήρηση.

Βέβαια, ποιό Transalp να δω; :D Το 700, αν και πιο καινούριο, μάλλον είναι υποδεέστερο του 650 ως κινητήρας, πέραν του ABS. Θα εκτιμούσα κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για τα Transalp και πιθανά προβλήματα που θα πρέπει να τσεκάρω αν πάω να δω αγγελίες, μιας και πολλοί του φόρουμ πίνουν νερό στο όνομά τους αλλά και έχουν πολυ-χρησιμοποιήσει. Ενώ έχω πλέον καλή εικόνα για τα πιθανά προβλήματα που βγάζουν τα 950 (υπάρχει και η βίβλος: OC Hall of Wisdom + advrider), δεν έχω καθόλου εικόνα για τα Transalp, αν και έχω όρεξη για μελέτη! ;)

Αν υπάρχει και αντιπρόταση (εκτός του Tenere 700!), είμαι όλος αυτιά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Βάλε αγγελία το πολεμικό να φύγει κ μετά άνετα βρίσκεις πενα 650αρι ΤΑ στα 3χιλ.
Σαφώς θα δώσεις 1 χιλ ακόμα ώστε να έρθει σε λογαριασμο
Δλδ αναρτήσεις άμεσα κ 2..3 πραγματάκια που τρώνε λεφτά.
Όπως πίσω φλάντζα στο ψευτοκαπακο, oring κυλινδρων κ ένα γερό σερβις κ έλεγχος ψυγείων.
Σαφώς τσεκάρεις τυχόν φθορά κεντρικού άξονα εμπρός γραναζιου ενώ άμα βαλεις αφτερ εξάτμιση η συνοδηγός θα σε ευχαριστεί καθώς η μαμά βγάζει ζέστη στο δεξί πίσω πατακι
Το είχα για 80.000 κ πήγα παντού, από εξωτερικό σε ταξίδια 3.500χιλ δικάβαλος φορτωμένος έως χώμα στην Καλλιακοουδα.
Θα κανει πολύ καλά αυτό που θες.
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Βάλε αγγελία το πολεμικό να φύγει κ μετά άνετα βρίσκεις πενα 650αρι ΤΑ στα 3χιλ.
Σαφώς θα δώσεις 1 χιλ ακόμα ώστε να έρθει σε λογαριασμο
Δλδ αναρτήσεις άμεσα κ 2..3 πραγματάκια που τρώνε λεφτά.
Όπως πίσω φλάντζα στο ψευτοκαπακο, oring κυλινδρων κ ένα γερό σερβις κ έλεγχος ψυγείων.
Σαφώς τσεκάρεις τυχόν φθορά κεντρικού άξονα εμπρός γραναζιου ενώ άμα βαλεις αφτερ εξάτμιση η συνοδηγός θα σε ευχαριστεί καθώς η μαμά βγάζει ζέστη στο δεξί πίσω πατακι
Το είχα για 80.000 κ πήγα παντού, από εξωτερικό σε ταξίδια 3.500χιλ δικάβαλος φορτωμένος έως χώμα στην Καλλιακοουδα.
Θα κανει πολύ καλά αυτό που θες.
Πιθανώς λάθος ερώτηση αλλά στα 80.000χλμ σου είχε βγάλει κάτι ανησυχητικό; Βλέπω διάφορες αγγελίες (όχι και τόσες πολλές στην Αθήνα) και όλα έχουν 30-50.000χλμ πράγμα δύσκολο για την ηλικία τους ή κακό καθώς πιθανότατα η μηχανή έχει περάσει παρατεταμένη ακινησία. Γενικότερα, δεν δίνω μεγάλη σημασία στα δηλωμένα χιλιόμετρα στις αγγελίες απλώς για να έχω μια γενική εικόνα του με τί μπορεί να αντιμετωπίσω πιο άμεσα. Δυστυχώς η αγορά μεταχειρισμένου από άγνωστο, πέραν από την αξιολόγηση της μηχανικής κατάστασης της μηχανής (όσο γίνεται), ενέχει σε μεγάλο βαθμό το κομμάτι της "ψυχολόγησης" του πωλητή και του κατά πόσο ευσταθή η ιστορία που θα σου παρουσιάσει...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Χαιρετώ την ομήγυρη! Μετά από αρκετό καιρό απουσίας από το φόρουμ, ξαναμπήκα με νοσταλγία κι, επιπλέον, επιζητώντας τη φορουμική "σοφία" :)

Τελευταία έχω όλο και περισσότερες σκέψεις να δώσω το KTM Adventure 950 ('05) που έχω για να πάρω κάτι "λιγότερο" και σίγουρα οικονομικότερο στη χρήση, πρωτίστως στην καθημερινή κατανάλωση αλλά και στη συντήρηση. Τη μηχανή την έχω στα χέρια μου 5 χρόνια και έχει 72.000 χλμ. Είναι συντηρημένη ευλαβικά και δουλεύει αρκετά καλά ως τώρα. Διάφορα θέματα που έχει βγάλει με τρόμπα βενζίνης, ανορθωτή (υπέρταση και κάψιμο αρκετών ηλεκτρονικών), τρόμπα πίσω φρένου, διαρροή από o-rings καρμπιρατέρ κλπ έχουν πάντα αντιμετωπιστεί (όχι τόσο οικονομικά!).

Σκέφτομαι ότι πλέον η χρήση που κάνω περιορίζεται σε 15-25 χλμ ανα δύο μέρες (λόγω χρήσης ποδηλάτου!) στην πόλη (για χώμα ούτε λόγος) και μια φορά στο τόσο (μπορεί και το εξάμηνο!) ταξίδι εθνική δικάβαλλος + φορτωμένος. Και αναρωτιέμαι αν τώρα είναι η περίοδος για αλλαγή σε κάτι πιο ταιριαστό με τη χρήση. Δεν ψάχνω μία λύση αγοράς παπιού ή σκούτερ για το κάθε μέρα και διατήρησης της μηχανής για τις μεγάλες βόλτες. Θέλω σίγουρα κάποιο δικύλινδρο (αλλιώς θα κοίταζα και 690) και μάλιστα χωρίς να δώσω πολλά χρήματα. Βλέπω ότι αυτή τη στιγμή τα 950 πωλούνται στο car.gr για 4500-5500€ (και το δικό μου έχει κάποια έξτρα όπως Acrapovic, σέλα, κλπ αλλά έχει και κάποιες φθορές στα πλαστικά λόγω παλαιώτερων πτώσεων σε χώμα και αυξημένης θερμοκρασίας/πλυσίματος, έχουν ξεφτύσει τα πίσω φτερά). Θα μπορούσα θεωρητικώς να το δώσω γύρω στα 5000€ (λέμε τώρα) και να βάλω και άλλα 1000-1500€, αν χρειαστεί. Βέβαια, σκέφτομαι ότι ακόμη και κάτι του στυλ Transalp θα μου ταίριαζε γάντι και να κρατήσω τα χρήματα για βελτιώσεις και συντήρηση.

Βέβαια, ποιό Transalp να δω; :D Το 700, αν και πιο καινούριο, μάλλον είναι υποδεέστερο του 650 ως κινητήρας, πέραν του ABS. Θα εκτιμούσα κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για τα Transalp και πιθανά προβλήματα που θα πρέπει να τσεκάρω αν πάω να δω αγγελίες, μιας και πολλοί του φόρουμ πίνουν νερό στο όνομά τους αλλά και έχουν πολυ-χρησιμοποιήσει. Ενώ έχω πλέον καλή εικόνα για τα πιθανά προβλήματα που βγάζουν τα 950 (υπάρχει και η βίβλος: OC Hall of Wisdom + advrider), δεν έχω καθόλου εικόνα για τα Transalp, αν και έχω όρεξη για μελέτη! ;)

Αν υπάρχει και αντιπρόταση (εκτός του Tenere 700!), είμαι όλος αυτιά!
Συγνώμη αλλά μετά το 950, το τρανσαλπ θα σου φανεί παπί. Και δεν θα σου λείψει μόνο το γκάζι αλλα και οι αναρτήσεις.
Πρόσφατα οδήγησα ένα Άφρικα 750 και μου φάνηκε ψώφιο και φαντάσου κυκλοφορώ με gs 1150 αναβαθμισμένο μεν, αλλά και πάλι δεν το λες και σούπερ γκαζερό.
Αφού δεν θες χώμα πήγαινε σε κάτι πιο ζωηρό πχ vstrom ή versys όπως γράφουν τα παιδιά πιο πάνω.
Πριν κάνεις κάτι κάνε μια βόλτα ένα τρανσαλπ πρώτα. Αν σου αρέσει πάρε το γιατί είναι σούπερ γερό αλλά πρώτα να το κάνεις βόλτα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αμα παρεις τρανσαλπ μετα το 950 φροντισε να εχεις και πυροσβεστηρα κοντα για οταν του βαλεις φωτια να το καψεις :eek:

αμα θες οικονομια μπορεις να δεις τα NC, τιμια και οικονομικα μηχανακια...τωρα αντιπροτασεις στο τ7, στην ουσια αυτο με το κτμ ειναι μια κατηγορια μονα τους πλεον, οποτε για κατι αντιστοιχο θα πρεπει να περιμενεις λιγο καιρο ακομα...εναλλακτικα, μην βγαζεις εκτος εξίσωσης τα μονοκυλιδρα, πραγματικα αξιζουν για λιγα χιλιομετρα και οικονομικη μετακινηση
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πήγαινε οδηγα με το καλό τρανσαλπ, βερσυς, βεστρομ και αν καταλήξεις για βεστρομ ξερω να σου πω ότι θες
Οδηγα όμως πρώτα, το είχα και το ΤΑ 650 υπόψιν και το 990
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εφ'όσον το 950 σου ,είναι καλο-συντηρημένο κ με λυμένα τα όποια προβλήματα βγάζει ,ερωτώ:
Για ποιόν ακριβώς λόγο??? σκέφτεσαι να το δώσεις ,κ να πάρεις με ελάχιστα χρήματα λιγότερα* ένα ΤΑ650 ,το οποίο είναι επίσης 2C-V ,έχει το ίδιο βάρος με το 950 ,αλλά πολύ ψηλότερα το κέντρο βάρους του από το 950 ,με τα μισά άλογα του 950 ,αναρτήσεις κ πλαίσιο σαφώς υποδεέστερα του 950 ,κ κατανάλωση καυσίμου την ίδια με το 950 ...?
Ειλικρινά θα ήθελα να καταλάβω το σκεπτικό σου.


* Μην κοιτάς τις αναγραφόμενες τιμές των αγγελιών.
Πωλούνται τα φτηνότερα.
Και τα (βάσει αναγραφόμενης τιμής) ακριβότερα ,όταν πωλούνται ,δεν ξέρει κανείς μας την τελικά συμφωνημένη τιμή πώλησης ,η οποία συνήθως είναι (έως κ αρκετά) χαμηλότερη της αναγραφόμενης..
Οπότε ,μην τα "δένεις κόμπο" αυτά τα 4,500-5,500 που βλέπεις-ελπίζεις ,ειδικά για ένα ΚΤΜ950 15αετίας με 72,000 χλμ.
Μια ρεαλιστική τιμή ,για να φύγει σχετικά γρήγορα ,εφ'όσον είναι "καθαρό" λειτουργικά ,με φθαρμένα κουστούμια από πτώσεις κ χημικά ,είναι τα 4,000.

Οσο θα σου κοστίσει ένα ίδιας χρονολογίας (2005) καθαρό κ περιποιημένο ΤΑ650 + αυτά που είπε (σωστά) ο Γιώργης από πάν ,ότι θα χρειαστεί να του "ρίξεις" όταν το πάρεις.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
να πω κι εγώ τη γνώμη μου

πριν πεταχτεί ο petros KLR και σου προτείνει KLR.....
και αφού θες μόνο άσφαλτο...
versys 650 από το 2009 και μετά (δεν έχω άποψη, αλλά με αυτά που διάβαζα αρκετό καιρό, πρέπει αν είναι ιδανική περίπτωση για τη χρήση σου)
vstrom 650 (με abs) έχω άποψη, όχι αντικειμενική.... (I love my vstrom αφού....)
και είσαι άρχοντας (άσε που για το v-strom υπάρχει και ολόκληρος οδηγός για το τι θα πάρεις μετά......)
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
να πω κι εγώ τη γνώμη μου

πριν πεταχτεί ο petros KLR και σου προτείνει KLR.....
και αφού θες μόνο άσφαλτο...
versys 650 από το 2009 και μετά (δεν έχω άποψη, αλλά με αυτά που διάβαζα αρκετό καιρό, πρέπει αν είναι ιδανική περίπτωση για τη χρήση σου)
vstrom 650 (με abs) έχω άποψη, όχι αντικειμενική.... (I love my vstrom αφού....)
και είσαι άρχοντας (άσε που για το v-strom υπάρχει και ολόκληρος οδηγός για το τι θα πάρεις μετά......)
Ε ναι μη χάσει τα λεντοπροβολακια ο χριστιανός :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
να πω κι εγώ τη γνώμη μου

πριν πεταχτεί ο petros KLR και σου προτείνει KLR.....
και αφού θες μόνο άσφαλτο...
versys 650 από το 2009 και μετά (δεν έχω άποψη, αλλά με αυτά που διάβαζα αρκετό καιρό, πρέπει αν είναι ιδανική περίπτωση για τη χρήση σου)
vstrom 650 (με abs) έχω άποψη, όχι αντικειμενική.... (I love my vstrom αφού....)
και είσαι άρχοντας (άσε που για το v-strom υπάρχει και ολόκληρος οδηγός για το τι θα πάρεις μετά......)
Σου δίνεται μια ευκαιρία να ξαναγίνεις ασερνικό.
Μην την αφήσεις να πάει χαμένη.
Σου μιλώ σαν φίλος που θέλει το καλό σου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
onroad
Σπερνεις τυφώνες μαρή πεταλουδίτσα..
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Σου δίνεται μια ευκαιρία να ξαναγίνεις ασερνικό.
Μην την αφήσεις να πάει χαμένη.
Σου μιλώ σαν φίλος που θέλει το καλό σου.
Και τα Βολιώτικα συνεργεία πιο πλούσια!!!!
Στις επόμενες δημοτικές εκλογές με βλέπω δήμαρχο!!!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Και τα Βολιώτικα συνεργεία πιο πλούσια!!!!
Στις επόμενες δημοτικές εκλογές με βλέπω δήμαρχο!!!
Και αφού χαρούν τα συνεργεία, σε κόβω κάπως έτσι να κυκλοφορας μετά...
[url=https://ibb.co/HTY75rZ][/URL]
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Χαιρετώ την ομήγυρη! Μετά από αρκετό καιρό απουσίας από το φόρουμ, ξαναμπήκα με νοσταλγία κι, επιπλέον, επιζητώντας τη φορουμική "σοφία" :)

Τελευταία έχω όλο και περισσότερες σκέψεις να δώσω το KTM Adventure 950 ('05) που έχω για να πάρω κάτι "λιγότερο" και σίγουρα οικονομικότερο στη χρήση, πρωτίστως στην καθημερινή κατανάλωση αλλά και στη συντήρηση. Τη μηχανή την έχω στα χέρια μου 5 χρόνια και έχει 72.000 χλμ. Είναι συντηρημένη ευλαβικά και δουλεύει αρκετά καλά ως τώρα. Διάφορα θέματα που έχει βγάλει με τρόμπα βενζίνης, ανορθωτή (υπέρταση και κάψιμο αρκετών ηλεκτρονικών), τρόμπα πίσω φρένου, διαρροή από o-rings καρμπιρατέρ κλπ έχουν πάντα αντιμετωπιστεί (όχι τόσο οικονομικά!).

Σκέφτομαι ότι πλέον η χρήση που κάνω περιορίζεται σε 15-25 χλμ ανα δύο μέρες (λόγω χρήσης ποδηλάτου!) στην πόλη (για χώμα ούτε λόγος) και μια φορά στο τόσο (μπορεί και το εξάμηνο!) ταξίδι εθνική δικάβαλλος + φορτωμένος. Και αναρωτιέμαι αν τώρα είναι η περίοδος για αλλαγή σε κάτι πιο ταιριαστό με τη χρήση. Δεν ψάχνω μία λύση αγοράς παπιού ή σκούτερ για το κάθε μέρα και διατήρησης της μηχανής για τις μεγάλες βόλτες. Θέλω σίγουρα κάποιο δικύλινδρο (αλλιώς θα κοίταζα και 690) και μάλιστα χωρίς να δώσω πολλά χρήματα. Βλέπω ότι αυτή τη στιγμή τα 950 πωλούνται στο car.gr για 4500-5500€ (και το δικό μου έχει κάποια έξτρα όπως Acrapovic, σέλα, κλπ αλλά έχει και κάποιες φθορές στα πλαστικά λόγω παλαιώτερων πτώσεων σε χώμα και αυξημένης θερμοκρασίας/πλυσίματος, έχουν ξεφτύσει τα πίσω φτερά). Θα μπορούσα θεωρητικώς να το δώσω γύρω στα 5000€ (λέμε τώρα) και να βάλω και άλλα 1000-1500€, αν χρειαστεί. Βέβαια, σκέφτομαι ότι ακόμη και κάτι του στυλ Transalp θα μου ταίριαζε γάντι και να κρατήσω τα χρήματα για βελτιώσεις και συντήρηση.

Βέβαια, ποιό Transalp να δω; :D Το 700, αν και πιο καινούριο, μάλλον είναι υποδεέστερο του 650 ως κινητήρας, πέραν του ABS. Θα εκτιμούσα κάποιες κατευθυντήριες γραμμές για τα Transalp και πιθανά προβλήματα που θα πρέπει να τσεκάρω αν πάω να δω αγγελίες, μιας και πολλοί του φόρουμ πίνουν νερό στο όνομά τους αλλά και έχουν πολυ-χρησιμοποιήσει. Ενώ έχω πλέον καλή εικόνα για τα πιθανά προβλήματα που βγάζουν τα 950 (υπάρχει και η βίβλος: OC Hall of Wisdom + advrider), δεν έχω καθόλου εικόνα για τα Transalp, αν και έχω όρεξη για μελέτη! ;)

Αν υπάρχει και αντιπρόταση (εκτός του Tenere 700!), είμαι όλος αυτιά!
Aν και εφοσον δεν προκειτε να πας χωμα τοτε σιγουρα δεν κοιτας για ΤΑ650 Και οπως σου εγραψαν και παραπανω τοτε ενα vstrom ή versys (και οχι μονο αυτα) ειναι σιγουρα καλυτερες επιλογες
Αν ομως θελεις και το ταξιδιωτικο χωμα στο μενου τοτε πραγματι το ΤΑ650 ειναι ισως το μοναδικο που με φτηνη τιμη αποκτησης (και χρησης αν πιανουν τα χερια σου) μπορει να γινει μοτοσυκλετα πασπαρτου Και σουπερ μαρκετ< και ταξιδι, και χωμα
Το εχω πολλαααα χρονια και το ξερω Και το εχω δοκιμασει κυριολεκτικα παντου Καπου δε και υπερ του δεοντος Σκυλος μαυρος! Στο λεξικο διπλα στην λεξη αξιοπιστια θα επρεπε να υπαρχει μια φωτογραφια του ΤΑ650!
Τα μοναδικα που μου εχει βγαλει στα 14 χρονια χρησης ειναι η πίσω φλάντζα του ψευτοκαπακου (18 ευρω) τα oring των κυλινδρων (5 ευρω) και το γραναζακι του ατερμονα του κοντερ (κανα 20αρικο) Και τα τρια λεφτα δεν μου φαγανε (την επισκευη την εκανα μονος μου), και τα τρια θα μπορουσα να μην τα επισκευασω αμεσα
Δυστυχως τα περισσοτερα που πουλιουνται ειναι κακοσυντηρημενα και ας δειχνουν εξωτερικα σαν καινουρια με κυριοτερο προβλημα (και ενδειξη ασχετου ιδιοκτητη) την φθορα στον αξονα του μπροστινου γραναζιου Η οποια οταν υπαρχει οφειλεται σε υπερβολικα και επι μακρον τεντωμενη αλυσιδα (το ιδιο προβλημα μπορει καποιος να το συναντησει και σε africa, dominaton κλπ) Η ζημια αυτη ειναι και η μοναδικκη που μπορει να σε ξεπαραδιασει αφου για να φτιαχτει πρεπει να ανοιχτει ο κινητηρας
Κατα τα αλλα οι μαμα αναρτησεις για χαλαρες βολτες ειναι ΟΚ πλην του μπροστινου που θελει αμεση επεμβαση σε λαδια και ισως και ελατηρια Για κατι παραπανω ομως κυριως στο χωμα ειναι ανεπαρκεις Το πλαισιο δεν με εχει προβληματισει πουθενα οπως επισης και τα φρενα (με τακακια nissin μπροστα) το ιδιο Ο κινητηρας ειναι νωχελικος και εφοσον ειναι καλοσυντηρημενος θα σου καιει γενικα περι τα 6 με 6,5 λτρ/100χλμ Σε πυκνη κυκλοφορια και σε σβελτη οδηγηση στο χωμα θα καιει ενα κλικ παραπανω οχι ομως και πανω απο 7 Και σε ταξιδι σε εθνικη με 120-130 ενα κλικ πιο πανω απο τα 6 Γενικα παντως στις ψηλες στροφες καιει Και καιει κατα την γνωμη μου δυσαναλογα πολυ για αυτο που προσφερει
Κοστος συντηρησης Ανταλλακτικα συντηρησης και στο ...περιπτερο και μαλλον σε λογικες τιμες πλην του φιλτρου αερα που εινα πανακριβο Αλλα σε αφτερ μαρκετ ειναι φτηνο εως και σχεδον τσαμπα

Αυτα
Οτι αλλο θελεις ρωτα
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Ξεκινάω από το να μην το δώσεις, είναι κρίμα τέτοια μοτοσυκλέτα να δίνεται 4500 με τόσο ποιοτικές αναρτήσεις, φανταστικό στήσιμο, που μπορεί να κάνει τα πάντα με λίγους συμβιβασμούς κι αφού έχεις αντιμετωπίσει όλες τις παιδικές ασθένειες του. Αν δεν κατάφερα να σε πείσω, μαζί με τα προαναεφερομενα ασχημα(sorry), αλλά εξαιρετικα γιαπωνέζικα (vstrom, versys)κοίτα και τα cb500x etc etc, μηδενική κατανάλωση και ταξιδακι όπως θα έκανες και με ένα transalp...
Πάντα να θυμάσαι ότι συγκριτικά με αυτό που θα δώσεις για να πάρεις οποιοδήποτε θα σου φαίνεται ότι είναι κάτι μεταξύ βάρκας, σομιε, μπετονιερας και πάλι σορυ. Για την ιστορία ήμουν κάτοχος transalp 600 1989,με ταμπούρο πίσω, ήμουν μικρός και τα λεφτά πήγαιναν μέχρι εκεί καθώς είχα κι ένα ccm404 για χώμα. Το 2008 πήρα το 990 το οποίο έχω ακόμα. Μην το κάνεις, :laugh::laugh::laugh:
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Φιλε μην παρεις τρανσαλπ. Το μηχανακι ειναι αθλιο και επικινδυνο ειλικρινα... Οι πιθανοτητες να σαβουριαστεις αν πας με πανω απο 80κμ ειναι παρα πολλες....Ειχα τρανσαλπ και δυστηχως ειναι μονο για απλη μετακινηση. Ασε που καιει τον αμπακο... Ασπαστο ναι, ανετο ναι, ξεκουραστο οπωσδηποτε, αλλα γλυστραει, δεν στριβει, δεν φρεναρει κλπ....καλυτερα παρε ενα στρομ... για τα βερσυς εχω ακουσει οτι σπανε οι κεφαλες... αποψη μου σε αυτο που κοιτας πρεπει να δεις και μηχανακια πιο street παρα on off.... εκει οι επιλογες ειναι πιο πολλες...Υποψην μιλαω για μεταχειρισμενο 650... δεν ξερω πως ειναι το 700 ουτε ξερω πως ειναι μια βελτιωμενη τρανσαλπ... μιλαω για τα μευαχειρισμενα σωβρακα που με 2ο ατομο πανω οι αναρτησεις γινονται σαν κινεζικο παπακι....
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom