E...χμμμ...μήπως τα παραλές λίγο...;Φιλε μην παρεις τρανσαλπ. Το μηχανακι ειναι αθλιο και επικινδυνο ειλικρινα... Οι πιθανοτητες να σαβουριαστεις αν πας με πανω απο 80κμ ειναι παρα πολλες....Ειχα τρανσαλπ και δυστηχως ειναι μονο για απλη μετακινηση. Ασε που καιει τον αμπακο... Ασπαστο ναι, ανετο ναι, ξεκουραστο οπωσδηποτε, αλλα γλυστραει, δεν στριβει, δεν φρεναρει κλπ....καλυτερα παρε ενα στρομ... για τα βερσυς εχω ακουσει οτι σπανε οι κεφαλες... αποψη μου σε αυτο που κοιτας πρεπει να δεις και μηχανακια πιο street παρα on off.... εκει οι επιλογες ειναι πιο πολλες...Υποψην μιλαω για μεταχειρισμενο 650... δεν ξερω πως ειναι το 700 ουτε ξερω πως ειναι μια βελτιωμενη τρανσαλπ... μιλαω για τα μευαχειρισμενα σωβρακα που με 2ο ατομο πανω οι αναρτησεις γινονται σαν κινεζικο παπακι....
Μια χαρά στρίβει κ φρενάρει το ΤΑ ,αρκεί να έχει λάστιχα ,φρένα ,κ αναρτήσεις σε καλή κατάσταση.
Μάλλον είσαι απο κείνους που πιστεύουν ότι: "Οτι παίρνει μπρός κ τσουλάει ,ΔΕΝ το πειράζουμε."
Και δυστυχώς ,είναι πολλοί εκεί έξω.
Γι'αυτό είπε κι ο George_M. παραπάν ,οτι θα θέλει κ κανα 1000άρικο μετά την αγορά της.
Ναί ,όντως το ΤΑ είναι υπόδειγμα μηχανολογικής αξιοπιστίας ,κ ο καλύτερος μοτο-σύντροφος αυτού ,που δεν θέλει να σχολείται με την μοτό του.
ΑΛΛΑ!!Ακόμα κι αυτό ,
θέλει κάθε 2-3 χρόνια ένα καινούργιο ζευγάρι λάστιχα
θέλει κάθε 4 χρόνια ένα σερβις στα φρένα κ καινούργια υγρά κ τακάκια
στα 10 χρόνια ,μια αλλαγή κ στα σωληνάκια φρενων δεν θα'ταν κακή ιδέα
θέλει κάθε 4-5 χρόνια κι ένα σερβις αναρτήσεων ,σετάρισμα κ σωστή ρύθμιση τους
Οπως οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα ,για να είναι ασφαλής εκτός από (μερικώς) λειτουργική.
Α...ΝΑΙ...ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ...όσο κι αν φαίνεται περίεργο ,ακόμα κ τα ΤΑ ,χρειάζονται (που κ που) αλλαγή λαδιών κ φίλτρου λαδιού ,καθώς κ φίλτρου αέρα.
Δεν κάνω πλάκα!!
Αν τα αφήσεις όλα σώβρακο ,επειδή "τσουλάει" ,δεν φταίει η μοτό που είναι χρέπι ,αλλά ο "χρήστης" της.
Τελευταία επεξεργασία: