Αντικατάσταση KTM 950 Adventure με ...;

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φιλε μην παρεις τρανσαλπ. Το μηχανακι ειναι αθλιο και επικινδυνο ειλικρινα... Οι πιθανοτητες να σαβουριαστεις αν πας με πανω απο 80κμ ειναι παρα πολλες....Ειχα τρανσαλπ και δυστηχως ειναι μονο για απλη μετακινηση. Ασε που καιει τον αμπακο... Ασπαστο ναι, ανετο ναι, ξεκουραστο οπωσδηποτε, αλλα γλυστραει, δεν στριβει, δεν φρεναρει κλπ....καλυτερα παρε ενα στρομ... για τα βερσυς εχω ακουσει οτι σπανε οι κεφαλες... αποψη μου σε αυτο που κοιτας πρεπει να δεις και μηχανακια πιο street παρα on off.... εκει οι επιλογες ειναι πιο πολλες...Υποψην μιλαω για μεταχειρισμενο 650... δεν ξερω πως ειναι το 700 ουτε ξερω πως ειναι μια βελτιωμενη τρανσαλπ... μιλαω για τα μευαχειρισμενα σωβρακα που με 2ο ατομο πανω οι αναρτησεις γινονται σαν κινεζικο παπακι....
E...χμμμ...μήπως τα παραλές λίγο...;
Μια χαρά στρίβει κ φρενάρει το ΤΑ ,αρκεί να έχει λάστιχα ,φρένα ,κ αναρτήσεις σε καλή κατάσταση.

Μάλλον είσαι απο κείνους που πιστεύουν ότι: "Οτι παίρνει μπρός κ τσουλάει ,ΔΕΝ το πειράζουμε."
Και δυστυχώς ,είναι πολλοί εκεί έξω.
Γι'αυτό είπε κι ο George_M. παραπάν ,οτι θα θέλει κ κανα 1000άρικο μετά την αγορά της.

Ναί ,όντως το ΤΑ είναι υπόδειγμα μηχανολογικής αξιοπιστίας ,κ ο καλύτερος μοτο-σύντροφος αυτού ,που δεν θέλει να σχολείται με την μοτό του.
ΑΛΛΑ!!Ακόμα κι αυτό ,
θέλει κάθε 2-3 χρόνια ένα καινούργιο ζευγάρι λάστιχα
θέλει κάθε 4 χρόνια ένα σερβις στα φρένα κ καινούργια υγρά κ τακάκια
στα 10 χρόνια ,μια αλλαγή κ στα σωληνάκια φρενων δεν θα'ταν κακή ιδέα
θέλει κάθε 4-5 χρόνια κι ένα σερβις αναρτήσεων ,σετάρισμα κ σωστή ρύθμιση τους
Οπως οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα ,για να είναι ασφαλής εκτός από (μερικώς) λειτουργική.

Α...ΝΑΙ...ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ...όσο κι αν φαίνεται περίεργο ,ακόμα κ τα ΤΑ ,χρειάζονται (που κ που) αλλαγή λαδιών κ φίλτρου λαδιού ,καθώς κ φίλτρου αέρα.
Δεν κάνω πλάκα!!

Αν τα αφήσεις όλα σώβρακο ,επειδή "τσουλάει" ,δεν φταίει η μοτό που είναι χρέπι ,αλλά ο "χρήστης" της.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Εγώ θα έλεγα να δεις κ κάνα Gs f650 ,800. Πιο οικονομικά μηχανάκια δν υπάρχουν για αυτά που προσφέρουν. Κ φρένα έχουν κ στρίβουν κ συντήρηση γίνεται οικονομικα . Κ οι παιδικές ασθένειες είναι συγκεκριμένες κ λυμένες. Κατανάλωση κοντά στο 5 στη πόλη κ πολλες φορές πιο κάτω. Εχει κ το γκαζάκι του
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
E...χμμμ...μήπως τα παραλές λίγο...;
Μια χαρά στρίβει κ φρενάρει το ΤΑ ,αρκεί να έχει λάστιχα ,φρένα ,κ αναρτήσεις σε καλή κατάσταση.

Μάλλον είσαι απο κείνους που πιστεύουν ότι: "Οτι παίρνει μπρός κ τσουλάει ,ΔΕΝ το πειράζουμε."
Και δυστυχώς ,είναι πολλοί εκεί έξω.
Γι'αυτό είπε κι ο George_M. παραπάν ,οτι θα θέλει κ κανα 1000άρικο μετά την αγορά της.

Ναί ,όντως το ΤΑ είναι υπόδειγμα μηχανολογικής αξιοπιστίας ,κ ο καλύτερος μοτο-σύντροφος αυτού ,που δεν θέλει να σχολείται με την μοτό του.
ΑΛΛΑ!!Ακόμα κι αυτό ,
θέλει κάθε 2-3 χρόνια ένα καινούργιο ζευγάρι λάστιχα
θέλει κάθε 4 χρόνια ένα σερβις στα φρένα κ καινούργια υγρά κ τακάκια
στα 10 χρόνια ,μια αλλαγή κ στα σωληνάκια φρενων δεν θα'ταν κακή ιδέα
θέλει κάθε 4-5 χρόνια κι ένα σερβις αναρτήσεων ,σετάρισμα κ σωστή ρύθμιση τους
Οπως οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα ,για να είναι ασφαλής εκτός από (μερικώς) λειτουργική.

Αν τα αφήσεις όλα σώβρακο ,επειδή "τσουλάει" ,δεν φταίει η μοτό ,αλλά ο "χρήστης" της.
Δεν τα παραλεω.... το μηχανακι που θα παρει μεταχειρισμενο απο το car.gr θα ειναι αυτο που περιγραφω....Αααννν οταν το παρει αρχισει και χωνει λεφτα να το συνεφερει, που για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα εκτος και αν το παντρευτει, τοτε αλλαζει το πραμα..... Αυτα τα μηχανακια εχουν 150.000 κμ το καθενα πλεον, και τα παντα πανω τους εκτος απο το μοτερ ειναι επικινδυνα.... μην παμε τωρα να χρυσωσουμε το χαπι....χιλιες φορες το NC που ειπανε πιο πανω....το τρανσαλπ ειναι για ξεκρανωτο παππου με σαγιοναρα που παει για ψωνια στο κεντρο.... 950 ειχε το παιδι....!!!
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Συμφωνώ σε ότι σου είπαν κάποιοι παραπάνω και με πιο εύστοχο σχόλιο τού Gato. Μην πετάξεις χρήματα για το ΤΑ. Έτσι ακριβώς όπως το γράφω και το εννοώ. Αθραυστο το οποίο ισχύει αλλά ώς εκεί. Απαιτεί πολλά χρήματα για να το φέρεις σε ένα καλό επίπεδο από άποψης αναρτήσεων και φρένων όμως το κέντρο βάρους της το πλαίσιο και το βάρος δεν θα σου αφήσουν πολλά περιθώρια για να αξιοποιηθεί η ανάρτηση για παράδειγμα. Με λίγα λόγια την πουτανα και να την φροντίσεις παρθένα δεν γίνεται.
Το τρίτο που περνάει από τα χέρια μου και έχω επιχειρήματα να υποστηρίξω την άποψη μου. Όσο για το κενό πού θα σου αφήσει μετά από το 950 πού και αυτό είχα είναι απλώς χαοτικό.
Αν οί ανάγκες σου είναι μόνο αυτές που περιγράφεις ένα 390 ή ένα versys 300 θα σε καλύψουν απόλυτα αν φυσικά δεν υπάρχει το ταμπού κτήσης και κατοχής μοτοσυκλέτας κάτω των 500 κυβικών κάτι πού στην Ελλάδα μεταφράζεται από την στρεβλή κατά περίπτωση κατεύθυνση του μάρκετινγκ και της νοοτροπίας του ελληνικού κοινού περί κυβικών πού ακόμη και αν δεν τα χρειάζομαι ΠΡΕΠΕΙ να τα έχω κερδίζοντας μια θέση στο επίπεδο του πρεστίζ.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και τα Βολιώτικα συνεργεία πιο πλούσια!!!!
Πω πω πω......... ουτε να ακουει δεν θελει πια για KTM......... :laugh:
Πρεπει να ηταν τρομακτικη εμπειρια τελικα!!!!! :fun


Κατσε στην Vstromαρα σου παιχταρα μου, να εχεις την ηρεμια σου!!! ;)
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Πω πω πω......... ουτε να ακουει δεν θελει πια για KTM......... :laugh:
Πρεπει να ηταν τρομακτικη εμπειρια τελικα!!!!! :fun


Κατσε στην Vstromαρα σου παιχταρα μου, να εχεις την ηρεμια σου!!! ;)




αλλά δεν μετανιώνω με τίποτα!!!! μεγάλη αγάπη το 640.... τεράστιος έρωτας το 950/990...
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις! Θα προσπαθήσω να εξηγήσω το σκεπτικό μου, όσο θολό είναι και τώρα στο μυαλό μου :happy:, απαντώντας στα περισσότερα ερωτήματα που τέθηκαν (el-Gatto , εσένα λοξοκοιτώ).

Θέση: Μου αρέσει ΦΟΒΕΡΑ το 950! Και είναι καταπληκτική μηχανή και πολύ απολαυστική. Απλώς εχω νιώσει ότι μπορεί να περνάει στα όρια του καπρίτσιου πια καθώς δεν είναι πρακτική στη ζωή μου. Και επειδή κάπως για καπρίτσιο προτιμώ να κάνω ποδήλατο πια, σκέφτομαι να τη δώσω και να πάρω κάτι που να κάνω τη δουλειά μου πιο σωστά. Γνωρίζω πολύ καλά ότι μηχανικά είναι υποδεέστερη από το KTM αλλά και τα σενάρια χρήσης και οδήγησης μου πια δεν συνάδουν με τη χρήση που "χρειάζεται" ή, αν θες, "προσφέρει" το ΚΤΜ. Από την άλλη είναι μια μηχανή που μπορεί να αξίζει να τη συντηρήσεις και να την "παντρευτείς" ακόμη και για τις λιγότερες στιγμές απόλαυσης. Επίσης, σκέφτομαι ότι σε λίγο καιρό μπορεί να χρειαστεί σέρβις στις βαλβίδες (καθώς καίει λάδι όπως όλα), το οποίο μπορεί να είναι ένα κόστος που να ξεπεράσει τα 1000€ (500€ + ΦΠΑ είναι η εργασία σε περίπτωση που δεν είναι μόνο top end rebuild και χρειαστεί να κατέβει το μοτέρ).

Η κατανάλωση που έχει αυτή τη στιγμή στην πόλη είναι 10-11.5λ/100 χλμ και στην Εθνική (με οδήγηση 135-145χλμω) γύρω στα 7.2λ/100 χλμ. Το πρώτο νούμερο το βρίσκω πλέον ενοχλητικό.

V-strom δεν παίρνω με τίποτα, δεν μου αρέσει καθόλου η αίσθηση του όγκου. Το Versys το έχω καβαλήσει μια φορά. Συμπαθητικό αλλά αδιάφορα. TA650 δεν έχω καβαλήσει αλλά έχω μια σχετική εικόνα από φίλους που το είχαν και πίνουν νερό στο όνομά του. Είμαι βέβαιος ότι, αν πάρω κάτι άλλο, θα μου μοιάζει ως μεγάλο παπί και σίγουρα θα υπάρχει χαωτική διαφορά από το 950. Σημείωση, είμαι 1.93 και 85 και επειδή θα ήθελα να εκδράμω με μηχανή (και δικάβαλλος), σκεφτόμουν για τουλάχιστον 600 κυβικά και V2. Όχι ότι έχω κολλήματα με τα μικρότερα! Εχω πάει Λάρισα από Εθνική με Suzuki DRZ 400 SM. :cool:

Γενικά, δεν έχω αποφασίσει κάτι, σκέφτομαι ότι χρονικά ίσως είναι η πιο σοφή επιλογή να το δώσω. Από την άλλη και το σενάριο να κρατήσω 1000-2000€ στην άκρη για ένα καλό σέρβις στο μέλλον μπορεί να είναι πιο αξιόπιστη επιλογή, δεδομένου ότι γνωρίζω την κατάσταση της μηχανής αρκετά καλά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Φιλε μην παρεις τρανσαλπ. Το μηχανακι ειναι αθλιο και επικινδυνο ειλικρινα... Οι πιθανοτητες να σαβουριαστεις αν πας με πανω απο 80κμ ειναι παρα πολλες....Ειχα τρανσαλπ και δυστηχως ειναι μονο για απλη μετακινηση. Ασε που καιει τον αμπακο... Ασπαστο ναι, ανετο ναι, ξεκουραστο οπωσδηποτε, αλλα γλυστραει, δεν στριβει, δεν φρεναρει κλπ....καλυτερα παρε ενα στρομ... για τα βερσυς εχω ακουσει οτι σπανε οι κεφαλες... αποψη μου σε αυτο που κοιτας πρεπει να δεις και μηχανακια πιο street παρα on off.... εκει οι επιλογες ειναι πιο πολλες...Υποψην μιλαω για μεταχειρισμενο 650... δεν ξερω πως ειναι το 700 ουτε ξερω πως ειναι μια βελτιωμενη τρανσαλπ... μιλαω για τα μευαχειρισμενα σωβρακα που με 2ο ατομο πανω οι αναρτησεις γινονται σαν κινεζικο παπακι....
:roflmao: :roflmao: :roflmao:



Συμφωνώ σε ότι σου είπαν κάποιοι παραπάνω και με πιο εύστοχο σχόλιο τού Gato. Μην πετάξεις χρήματα για το ΤΑ. Έτσι ακριβώς όπως το γράφω και το εννοώ. Αθραυστο το οποίο ισχύει αλλά ώς εκεί. Απαιτεί πολλά χρήματα για να το φέρεις σε ένα καλό επίπεδο από άποψης αναρτήσεων και φρένων όμως το κέντρο βάρους της το πλαίσιο και το βάρος δεν θα σου αφήσουν πολλά περιθώρια για να αξιοποιηθεί η ανάρτηση για παράδειγμα. Με λίγα λόγια την πουτανα και να την φροντίσεις παρθένα δεν γίνεται.
Το τρίτο που περνάει από τα χέρια μου και έχω επιχειρήματα να υποστηρίξω την άποψη μου. Όσο για το κενό πού θα σου αφήσει μετά από το 950 πού και αυτό είχα είναι απλώς χαοτικό.
Αν οί ανάγκες σου είναι μόνο αυτές που περιγράφεις ένα 390 ή ένα versys 300 θα σε καλύψουν απόλυτα αν φυσικά δεν υπάρχει το ταμπού κτήσης και κατοχής μοτοσυκλέτας κάτω των 500 κυβικών κάτι πού στην Ελλάδα μεταφράζεται από την στρεβλή κατά περίπτωση κατεύθυνση του μάρκετινγκ και της νοοτροπίας του ελληνικού κοινού περί κυβικών πού ακόμη και αν δεν τα χρειάζομαι ΠΡΕΠΕΙ να τα έχω κερδίζοντας μια θέση στο επίπεδο του πρεστίζ.
Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να κατέληξες σε τρία TA για οικονομικούς λόγους αλλά διαβάζοντας τα παραπάνω και περί χαοτικού κενού κτλ κάπως αυτο-ανερείσαι. Δεν είναι ένα, δεν είναι δύο.... είναι τρία!

Βρίσκω ότι τα παραπάνω είναι ακραίες θέσεις χωρίς ουσιώδη επιχειρήματα, παρά το γεγονός ότι τα επικαλείστε.
Αν αγοράζεις Transalp και θέλεις να στρίβεις σα να έχεις SS... δεν γίνεται. Αν η επιθυμία είναι μια εκδρομή μια χαρά στρίβει, συντήρηση θέλει όχι rally αναρτήσεις. Αν η επιθυμία είναι να μη σε βλέπει το συνεργείο παρά μόνον για τα σέρβις είναι σούπερ το TA.
Κατά τα άλλα και οι προτάσεις για V-strom και Versys είναι αξιολογότατες από άποψη χρήσης, αρκεί να σου αρέσουν και αισθητικά.

Πρέπει να απαντάμε σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες του καθενός.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
αλλά δεν μετανιώνω με τίποτα!!!! μεγάλη αγάπη το 640.... τεράστιος έρωτας το 950/990...
Και πολυ καλα κανεις!!!
Ολα εμπειριες ειναι και ολα χρειαζονται, και τα καλα (japan :happy:) και τα κακά (ktm:laugh:)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις! Θα προσπαθήσω να εξηγήσω το σκεπτικό μου, όσο θολό είναι και τώρα στο μυαλό μου :happy:, απαντώντας στα περισσότερα ερωτήματα που τέθηκαν (el-Gatto , εσένα λοξοκοιτώ).

Θέση: Μου αρέσει ΦΟΒΕΡΑ το 950! Και είναι καταπληκτική μηχανή και πολύ απολαυστική. Απλώς εχω νιώσει ότι μπορεί να περνάει στα όρια του καπρίτσιου πια καθώς δεν είναι πρακτική στη ζωή μου. Και επειδή κάπως για καπρίτσιο προτιμώ να κάνω ποδήλατο πια, σκέφτομαι να τη δώσω και να πάρω κάτι που να κάνω τη δουλειά μου πιο σωστά. Γνωρίζω πολύ καλά ότι μηχανικά είναι υποδεέστερη από το KTM αλλά και τα σενάρια χρήσης και οδήγησης μου πια δεν συνάδουν με τη χρήση που "χρειάζεται" ή, αν θες, "προσφέρει" το ΚΤΜ. Από την άλλη είναι μια μηχανή που μπορεί να αξίζει να τη συντηρήσεις και να την "παντρευτείς" ακόμη και για τις λιγότερες στιγμές απόλαυσης. Επίσης, σκέφτομαι ότι σε λίγο καιρό μπορεί να χρειαστεί σέρβις στις βαλβίδες (καθώς καίει λάδι όπως όλα), το οποίο μπορεί να είναι ένα κόστος που να ξεπεράσει τα 1000€ (500€ + ΦΠΑ είναι η εργασία σε περίπτωση που δεν είναι μόνο top end rebuild και χρειαστεί να κατέβει το μοτέρ).

Η κατανάλωση που έχει αυτή τη στιγμή στην πόλη είναι 10-11.5λ/100 χλμ και στην Εθνική (με οδήγηση 135-145χλμω) γύρω στα 7.2λ/100 χλμ. Το πρώτο νούμερο το βρίσκω πλέον ενοχλητικό.

V-strom δεν παίρνω με τίποτα, δεν μου αρέσει καθόλου η αίσθηση του όγκου. Το Versys το έχω καβαλήσει μια φορά. Συμπαθητικό αλλά αδιάφορα. TA650 δεν έχω καβαλήσει αλλά έχω μια σχετική εικόνα από φίλους που το είχαν και πίνουν νερό στο όνομά του. Είμαι βέβαιος ότι, αν πάρω κάτι άλλο, θα μου μοιάζει ως μεγάλο παπί και σίγουρα θα υπάρχει χαωτική διαφορά από το 950. Σημείωση, είμαι 1.93 και 85 και επειδή θα ήθελα να εκδράμω με μηχανή (και δικάβαλλος), σκεφτόμουν για τουλάχιστον 600 κυβικά και V2. Όχι ότι έχω κολλήματα με τα μικρότερα! Εχω πάει Λάρισα από Εθνική με Suzuki DRZ 400 SM. :cool:

Γενικά, δεν έχω αποφασίσει κάτι, σκέφτομαι ότι χρονικά ίσως είναι η πιο σοφή επιλογή να το δώσω. Από την άλλη και το σενάριο να κρατήσω 1000-2000€ στην άκρη για ένα καλό σέρβις στο μέλλον μπορεί να είναι πιο αξιόπιστη επιλογή, δεδομένου ότι γνωρίζω την κατάσταση της μηχανής αρκετά καλά.

κατ αρχην τα εξοδα συντηρησης ειναι σιγουρα αρκετα χαμηλοτερα...επισης στα 80κ αν δεν εχει καποιο προβλημα το μοτερ δεν υπαρχει κανενας λογος να το κατεβασεις/λυσεις.

Η καταναλωση με τζετινγκ μπορει να πεσει αρκετα, που θα εχει και σαν side effect να ανεβει και η αποκριση/ισχυς

Με λιγη δουλιτσα σε αναρτησεις πραγματικα η μηχανη μεταλλάσσεται, και θα αναρωτιεσαι γιατι δεν εκανες τις αλλαγες νωριτερα...

τωρα βεβαια ολα κυκλοι ειναι στη ζωη, και αν θεωρεις πως αυτος ο κυκλος εκλεισε για σενα, θα μπορουσες να κοιταξεις τι επιλογες υπαρχουν σε σκουτερ. Θα εκπλαγεις απο το ποσο ικανα ειναι σε καθε ειδους τερεν, και καθε ειδους απαιτηση (κινηση σε πολη, ταξιδια, μονοκαβαλος δικαβαλος)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η κατανάλωση που έχει αυτή τη στιγμή στην πόλη είναι 10-11.5λ/100 χλμ και στην Εθνική (με οδήγηση 135-145χλμω) γύρω στα 7.2λ/100 χλμ. Το πρώτο νούμερο το βρίσκω πλέον ενοχλητικό
Γιατί τόσο υψηλή κατανάλωση...?
Έχεις βάλει "χέρι" στα καρμπυρατέρ...?
Εγώ παίζω γύρω στα 5.8-6.8 λιτρα/100...
Μία φορά μου έκαψε γύρω στα 12λιτ/100 όταν κάναμε στην Βερδικούσσα διαδρομή. στο enduro camp η οποία ήταν στο μεγαλύτερο μέρος της μονοπάτια...
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
:roflmao::roflmao::roflmao:





Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να κατέληξες σε τρία TA για οικονομικούς λόγους αλλά διαβάζοντας τα παραπάνω και περί χαοτικού κενού κτλ κάπως αυτο-ανερείσαι. Δεν είναι ένα, δεν είναι δύο.... είναι τρία!

Βρίσκω ότι τα παραπάνω είναι ακραίες θέσεις χωρίς ουσιώδη επιχειρήματα, παρά το γεγονός ότι τα επικαλείστε.
Αν αγοράζεις Transalp και θέλεις να στρίβεις σα να έχεις SS... δεν γίνεται. Αν η επιθυμία είναι μια εκδρομή μια χαρά στρίβει, συντήρηση θέλει όχι rally αναρτήσεις. Αν η επιθυμία είναι να μη σε βλέπει το συνεργείο παρά μόνον για τα σέρβις είναι σούπερ το TA.
Κατά τα άλλα και οι προτάσεις για V-strom και Versys είναι αξιολογότατες από άποψη χρήσης, αρκεί να σου αρέσουν και αισθητικά.

Πρέπει να απαντάμε σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες του καθενός.
Δεν κατέληξα στα τρία ΤΑ για οικονομικούς λόγους απαραίτητα. Το 600 το 98 ήταν ένα μηχανάκι το οποίο στεκόταν άνετα στο περιβάλλον του τότε ανταγωνισμού. Το 2ο πού ήταν 650 αγοράστηκε φθηνά και υπήρχε αραγμενο κάτω από το σπίτι τρία χρόνια με χρήση 3000 χλμ περίπου τον χρόνο και αυτό κυρίως σε εκδρομές στα Βαλκάνια και ώς Αυστρία λόγω του ότι ερχόμουν στην Ελλάδα κάθε 4μηνο για λίγες μέρες. Το 3ο ήταν ειδική περίπτωση γιατί πάρθηκε ενώ υπήρχε και άλλη μοτο αλλά για τον λόγο ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε φέρει σε πολύ καλό επίπεδο σε σχέση με τα θέλω μου. Το ότι καίει παπάδες το ότι επίσης τσιμπάει λάδια άν το καρυδωσεις είναι γεγονός χωρίς αμφισβήτηση. Όχι δεν ζήτησα να στρίβει σαν ss . Αυτό το φέρνεις ώς παράδειγμα εσύ και ούτε απαιτησα ποτέ από το ΤΑ κάτι τέτοιο.
Τώρα γιατί αυτοαναιρουμαι δεν κατάλαβα γιατί το λες. Χαοτική δεν είναι η διαφορά μεταξύ των δύο;
Ποιές είναι οί ακραίες θέσεις μου;
Ο Gato λέει ακριβώς αυτό πού εκφράζω και εγώ προλαβαινοντας με στον σχολιασμό.
Τώρα άν ακραίες είναι οί απόψεις μου ότι αρκετές μοτο κάτω τών 500 κυβικών στέκονται με άνεση πιο πάνω από το ΤΑ και κάνουν τα πάντα καλύτερα από αυτό μπορεί για κάποιον να χαρακτηριστούν ακραίες πλην όμως τού ότι είναι ρεαλιστικές.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Δεν έχουν νόημα οι αντιπαραθεσεις
Δεν βοηθάμε τον φιλο
Ίσως η λύση του φίλου να είναι άλλη τελικά...
Πχ πουλάει το ΚΤΜ τσιμπάει ενδεχομένως 4χιλ βάζει κ κάτι ακόμα κ παίρνει ένα κούτα CRF250 Rally κ κάνεις ότι θες με δαύτο.
Ασε Που καεί τόσο λίγο ώστε την διαφορα που θα πληρώσεις θα στην ξεχρεωσει από την χαμηλή του κατανάλωση κ πάνω απ όλα θα χεις κούτα μότο...!!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
παίρνει ένα κούτα CRF250 Rally κ κάνεις ότι θες με δαύτο.
με 1,93 ύψος??? προσπαθώ να το κάνω εικόνα και μου κάθεται κάπως..... μήπως θα του είναι λίγο μικρό??? ήρεμα ρωτάω....
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
..........., θα μπορουσες να κοιταξεις τι επιλογες υπαρχουν σε σκουτερ. Θα εκπλαγεις απο το ποσο ικανα ειναι σε καθε ειδους τερεν, και καθε ειδους απαιτηση (κινηση σε πολη, ταξιδια, μονοκαβαλος δικαβαλος)
Οχι βρε παιδι μου απο το 950 να κοιταξει κατι σε..... σκουτερ :muted:!!!!!!!!!!!!!!!

Εσυ θελεις να τον δεις πρεζακι ετσι;;;;;;; :fun
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
με 1,93 ύψος??? προσπαθώ να το κάνω εικόνα και μου κάθεται κάπως..... μήπως θα του είναι λίγο μικρό??? ήρεμα ρωτάω....
Μπορεί κ να χεις δίκιο Τεο ξέρω κ γω.. Ιδέες λεω
Πάντως κ τοΤΑ δεν είναι κ ψηλότερο από το CRF, πιο φαρδύ είναι κ σέλα επίσης
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
χιλιες φορες να μαζεψεις κανα 2000€ να τα ριξεις στο κτμ να εισαι ησυχος για αλλα 80.000κμ παρα να παρεις τρανσαλπ. αυτο το μηχανακι εχει ενα και μονο πλεονεκτημα..... ειναι αγχολυτικο.... δεν σε νοιαζει τιποτα....μονος-δικαβαλος 5η και σουλατσαρισμα.... αυτα! ειναι σαν αυτοκινητο.... δεν ειναι μηχανη.... μεχρι και τα κριπτον του τα καθιζουν ρεεεειιιι!!!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
χιλιες φορες να μαζεψεις κανα 2000€ να τα ριξεις στο κτμ να εισαι ησυχος για αλλα 80.000κμ παρα να παρεις τρανσαλπ. αυτο το μηχανακι εχει ενα και μονο πλεονεκτημα..... ειναι αγχολυτικο.... δεν σε νοιαζει τιποτα....μονος-δικαβαλος 5η και σουλατσαρισμα.... αυτα! ειναι σαν αυτοκινητο.... δεν ειναι μηχανη.... μεχρι και τα κριπτον του τα καθιζουν ρεεεειιιι!!!
Φίλος είχες ποτές; κ αν ναι ποια η χρήση που έκανες; και
Γιατί το επελεξες.. Δοκίμασες ποτές να αξιοποιήσεις αυτές τις λίγες (θεωρητικά) ικανότητες του..
Σε γλεπω πολύ απόλυτο..
 
Top Bottom