Mη σε φοβίζει η "Παντρειά". Διορθώνεται.(οι χωρισμοί είναι περισσότεροι ,αφού...)Η κατανάλωση που γράφω είναι τσεκαρισμένη για μεγάλο χρονικό διάστημα και δυστυχώς ακριβής για τη μηχανή μου: 10.2-11λ/100χλμ εντός και 6.7-7.5λ/100χλμ (ξαναείδα τα τεφτέρια μου!). Έχω διαβάσει τις καταναλώσεις που λέει ο el-Gatto (και άλλοι, πχ σε advrider) αλλά δεν μπορώ να φανταστώ πως. Mιλάμε για εντελώς ομαλή οδήγηση, σχεδόν παπιού, χωρίς καθόλου ταρζανιές, αλλά συχνά σε κίνηση (Γαλατσίου/Πατησίων). Δεν έχω πειράξει τίποτα στα καρμπιρατέρ και ακολουθώ ευλαβικά το πρόγραμμα συντήρησης σε εξουσιοδοτημένο (όχι επειδή έχω κόλλημα αλλά επειδή γνωρίζω καλά το μάστορα και τον εμπιστεύομαι). Πιθανώς θα μπορούσε να επιδέχεται διάφορες ρυθμίσεις και να πέσει και θα μ ενδιέφερε.
clear, συντάσσομαι αρκετά με την εμπειρία που περιγράφεις. Είμαι σε αντίστοιχες σκέψεις, όχι βέβαια λόγο ηλικίας αλλά πρωτεραιοτήτων. Όπως είπα, νιώθω ότι θα ήθελα περισσότερη σιγουριά και αξιοπιστία από το όχημα που με μεταφέρει και ίσως (αυτό το "ίσως" είναι που εξωτερικεύω με το αρχικό μου ποστ) λιγότερο "fun". Δεν έχω αυτοκίνητο, και ούτε με βολεύει, και θεωρώ τον εαυτό μου μηχανόβιο αλλά αυτή τη χρονική στιγμή δεν είναι το χόμπι μου η μηχανή.
Το Τ700 φαντάζει εκπληκτική επιλογή από πολλές απόψεις! Είχα χάσει ακόμη και το γεγονός ότι είναι δικύλινδρο! Τόσο από εμφάνιση όσο και το μοτέρ πρέπει να σκίζει. Η Γιαμάχα έκανε φοβερή κίνηση. Βέβαια και αυτό είναι ένα on-off που μοιάζει έτοιμο να μπει χώμα ανα πάσα στιγμή. Αλήθεια πώς είναι μέσα στην πόλη; Το σενάριο για αγορά με χρηματοδότηση μπορεί να μην είναι τόσο κακό αν και χρονικά ίσως δεν είναι καλή στιγμή για τέτοιο οικονομικό άνοιγμα.
Νομίζω πρέπει να ξανακαβαλήσω ένα TA650 και ένα Versys για να προχωρήσει η σκέψη! Διόλου απίθανο να καταλήξω στο ότι δεν μου κάνουν και να αρχίσω να σκέφτομαι την "παντρειά" του 950 ή την αγορά νέου (Τ700).
Σε καταλαβαίνω. Εκανα την ίδια κίνηση στο pic-up της Κρίσης.
Είχα 950ADV + 950SM ,τα εδωκα κ τα δυό ,κ πήρα Τενερέ660.
Το Τενερέ ,για να το φέρω στα μέτρα μου ,κόστισε όσο έφυγε το ADV.
To SM τό φαγα σε υποχρεώσεις κ βόλτες.
Στα δικά σου τώρα.
Αν δεν έχεις αυτ/το κ χρησιμοποιείς την μοτό για καθημερινό μέσο κ εργάτη ,το ΚΤΜ950 ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ !!!
Είναι για ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΝΟ.
Το ΤΑ είναι μια καλή επιλογή ,αν δε σε πειράζει που θα καίει (σχεδόν) όσο το ΚΤΜ ,κ που για να έχεις ένα Αστεράτο ,θα σου στοιχίσει όσο θα σου φύγει το ΚΤΜ
Το Versys επίσης καλή επιλογή ,αλλά δεν κάνει για δικάβαλα διαστάσεων.
Αν είσαι 65 κιλά εσύ κ 45 η κυρά ,θα βολευτείτε. Αν δεν...το ξεχνάς.
Το VStrom είναι the BEST γι αυτά που ζητάς ,αλλά δεν σ αρέσει.
Κρίμα ,γιατί πολοί Στρωματάδες ζητούν ανταλλαγή με 950/990.
Αν θες να δεις το θέμα Ορθο-Λογιστικά ,2 είναι οι επιλογές σου.
f650gs & KLE500
Tιμή απόκτησης + κόστος επαναφοράς κ για τα 2 στο 2χίλιαρο.
Ακούραστοι εργάτες κ οι 2 ,με το GS να υπερέχει σε μικρή κατανάλωση κ το KLE σε έλειψη κραδασμών κ μηχανική αξιοπιστία.
Τo T7 είναι άλλο κεφάλαιο ,κ δεν νομίζω οτι η αγορά καινούριου με ΧΡΕΟΣ συνα΄δει με την σημερινή Ελληνική Λογιστική κατάσταση.