Αντικατάσταση KTM 950 Adventure με ...;

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η κατανάλωση που γράφω είναι τσεκαρισμένη για μεγάλο χρονικό διάστημα και δυστυχώς ακριβής για τη μηχανή μου: 10.2-11λ/100χλμ εντός και 6.7-7.5λ/100χλμ (ξαναείδα τα τεφτέρια μου!). Έχω διαβάσει τις καταναλώσεις που λέει ο el-Gatto (και άλλοι, πχ σε advrider) αλλά δεν μπορώ να φανταστώ πως. Mιλάμε για εντελώς ομαλή οδήγηση, σχεδόν παπιού, χωρίς καθόλου ταρζανιές, αλλά συχνά σε κίνηση (Γαλατσίου/Πατησίων). Δεν έχω πειράξει τίποτα στα καρμπιρατέρ και ακολουθώ ευλαβικά το πρόγραμμα συντήρησης σε εξουσιοδοτημένο (όχι επειδή έχω κόλλημα αλλά επειδή γνωρίζω καλά το μάστορα και τον εμπιστεύομαι). Πιθανώς θα μπορούσε να επιδέχεται διάφορες ρυθμίσεις και να πέσει και θα μ ενδιέφερε.

clear, συντάσσομαι αρκετά με την εμπειρία που περιγράφεις. Είμαι σε αντίστοιχες σκέψεις, όχι βέβαια λόγο ηλικίας αλλά πρωτεραιοτήτων. Όπως είπα, νιώθω ότι θα ήθελα περισσότερη σιγουριά και αξιοπιστία από το όχημα που με μεταφέρει και ίσως (αυτό το "ίσως" είναι που εξωτερικεύω με το αρχικό μου ποστ) λιγότερο "fun". Δεν έχω αυτοκίνητο, και ούτε με βολεύει, και θεωρώ τον εαυτό μου μηχανόβιο αλλά αυτή τη χρονική στιγμή δεν είναι το χόμπι μου η μηχανή.

Το Τ700 φαντάζει εκπληκτική επιλογή από πολλές απόψεις! Είχα χάσει ακόμη και το γεγονός ότι είναι δικύλινδρο! :happy: Τόσο από εμφάνιση όσο και το μοτέρ πρέπει να σκίζει. Η Γιαμάχα έκανε φοβερή κίνηση. Βέβαια και αυτό είναι ένα on-off που μοιάζει έτοιμο να μπει χώμα ανα πάσα στιγμή. Αλήθεια πώς είναι μέσα στην πόλη; Το σενάριο για αγορά με χρηματοδότηση μπορεί να μην είναι τόσο κακό αν και χρονικά ίσως δεν είναι καλή στιγμή για τέτοιο οικονομικό άνοιγμα.

Νομίζω πρέπει να ξανακαβαλήσω ένα TA650 και ένα Versys για να προχωρήσει η σκέψη! :cool: Διόλου απίθανο να καταλήξω στο ότι δεν μου κάνουν και να αρχίσω να σκέφτομαι την "παντρειά" του 950 ή την αγορά νέου (Τ700).
Mη σε φοβίζει η "Παντρειά". Διορθώνεται.(οι χωρισμοί είναι περισσότεροι ,αφού...) ;)

Σε καταλαβαίνω. Εκανα την ίδια κίνηση στο pic-up της Κρίσης.
Είχα 950ADV + 950SM ,τα εδωκα κ τα δυό ,κ πήρα Τενερέ660.
Το Τενερέ ,για να το φέρω στα μέτρα μου ,κόστισε όσο έφυγε το ADV.
To SM τό φαγα σε υποχρεώσεις κ βόλτες.

Στα δικά σου τώρα.
Αν δεν έχεις αυτ/το κ χρησιμοποιείς την μοτό για καθημερινό μέσο κ εργάτη ,το ΚΤΜ950 ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ !!!
Είναι για ΓΟΥΣΤΑ ΜΟΝΟ.


Το ΤΑ είναι μια καλή επιλογή ,αν δε σε πειράζει που θα καίει (σχεδόν) όσο το ΚΤΜ ,κ που για να έχεις ένα Αστεράτο ,θα σου στοιχίσει όσο θα σου φύγει το ΚΤΜ

Το Versys επίσης καλή επιλογή ,αλλά δεν κάνει για δικάβαλα διαστάσεων.
Αν είσαι 65 κιλά εσύ κ 45 η κυρά ,θα βολευτείτε. Αν δεν...το ξεχνάς.

Το VStrom είναι the BEST γι αυτά που ζητάς ,αλλά δεν σ αρέσει.
Κρίμα ,γιατί πολοί Στρωματάδες ζητούν ανταλλαγή με 950/990.

Αν θες να δεις το θέμα Ορθο-Λογιστικά ,2 είναι οι επιλογές σου.

f650gs & KLE500
Tιμή απόκτησης + κόστος επαναφοράς κ για τα 2 στο 2χίλιαρο.
Ακούραστοι εργάτες κ οι 2 ,με το GS να υπερέχει σε μικρή κατανάλωση κ το KLE σε έλειψη κραδασμών κ μηχανική αξιοπιστία.


Τo T7 είναι άλλο κεφάλαιο ,κ δεν νομίζω οτι η αγορά καινούριου με ΧΡΕΟΣ συνα΄δει με την σημερινή Ελληνική Λογιστική κατάσταση.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
clear, συντάσσομαι αρκετά με την εμπειρία που περιγράφεις. Είμαι σε αντίστοιχες σκέψεις, όχι βέβαια λόγο ηλικίας αλλά πρωτεραιοτήτων. Όπως είπα, νιώθω ότι θα ήθελα περισσότερη σιγουριά και αξιοπιστία από το όχημα που με μεταφέρει και ίσως (αυτό το "ίσως" είναι που εξωτερικεύω με το αρχικό μου ποστ) λιγότερο "fun". Δεν έχω αυτοκίνητο, και ούτε με βολεύει, και θεωρώ τον εαυτό μου μηχανόβιο αλλά αυτή τη χρονική στιγμή δεν είναι το χόμπι μου η μηχανή.

Το Τ700 φαντάζει εκπληκτική επιλογή από πολλές απόψεις! Είχα χάσει ακόμη και το γεγονός ότι είναι δικύλινδρο! :happy: Τόσο από εμφάνιση όσο και το μοτέρ πρέπει να σκίζει. Η Γιαμάχα έκανε φοβερή κίνηση. Βέβαια και αυτό είναι ένα on-off που μοιάζει έτοιμο να μπει χώμα ανα πάσα στιγμή. Αλήθεια πώς είναι μέσα στην πόλη; Το σενάριο για αγορά με χρηματοδότηση μπορεί να μην είναι τόσο κακό αν και χρονικά ίσως δεν είναι καλή στιγμή για τέτοιο οικονομικό άνοιγμα.

Νομίζω πρέπει να ξανακαβαλήσω ένα TA650 και ένα Versys για να προχωρήσει η σκέψη! :cool: Διόλου απίθανο να καταλήξω στο ότι δεν μου κάνουν και να αρχίσω να σκέφτομαι την "παντρειά" του 950 ή την αγορά νέου (Τ700).
o Gatos έχει δίκιο , οι εποχές δεν είναι για οικονομικά ανοίγματα και το Gs νομίζω θακρατήσει λιγάκι και την τιμή του. ( σε σχέση με το KLE)
Εγώ έχω αυτοκίνητο, οικογένεια γαρ, αλλά το Τ7 είναι και το καθημερινό μου όχημα και η κόρη μου και η σύζυγός είναι 1,74 και 70 κιλά ( έχω αλλάξει και πίσω ελατήριο - 110 ευρώ). Όπως είπα σε αλλον φίλο από το φόρουμ, πηγαίνω στην δουλειά και η μηχανή κάθεται. Δεν ξέρω αν σε καλύψει το test drive στην YAMAHA αλλά μπορώ να στο δώσω για κανένα τετράωρο να το κυκλοφορήσεις στο κέντρο αλλά και στην Αττική όδο που είναι απο κάτω και να έχεις ολοκληρωμένη άποψη (αρκεί να μην εμπλακείς σε ατύχημα :cool: ). Ισως το σκληρό ελατήριο να σε ξενίσει λίγο, αλλα κάνε και ένα
test drive του μισάωρου στην Yamaha για να δεις και εκεί τι παίζει.
το έξτρα κόστος απόκτησης το υπολογίζω στα 7.500 ευρώ σε βάθος 4ετίας. Αλλά θα εχεις δώσει
12.000 και θα πάρεις πίσω τα 5.000 τουλάχιστον. ( -7.000 ευρώ)
Σε ένα GS650 10ετίας, θα δώσεις με τα συμαζεματα 6000 ευρώ και θα πάρεις πίσω τα 2.500??? (-3500 ευρώ).
Σε βάθος 4ετίας λοιπόν ίσως η διαφορά των δύο επιλογών, λόγω αναλωσίμων και βλάβης να είναι και κάτω από 2500 ευρώ.
Αυτούς τους πρόχειρους υπολογισμούς έκανα και πήγα στο Τενερέ (και δεν διάλεξα ενα BMW F800 GS του 2017). Πλήρωσα την ξενοιασιά του καινούργιου.

Δεν στα λέω όλα αυτά ως θέσφατο ή ώς σοφία, απλά να σου δέιξω και ένα άλλο τρόπο σκέψης. ΄Οπου ΤΕΝΕΡΕ 700 , βάζεις όποιο καινούργιο ή σχεδόν καινουργιο σου γυαλίζει. ( KTM 390 ADV) Εχω προτείνω το ΤΕΝΕΡΕ λόγω ύψους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν ξέρω αν σε καλύψει το test drive στην YAMAHA αλλά μπορώ να στο δώσω για κανένα τετράωρο να το κυκλοφορήσεις στο κέντρο αλλά και στην Αττική όδο που είναι απο κάτω και να έχεις ολοκληρωμένη άποψη (αρκεί να μην εμπλακείς σε ατύχημα :cool: ). Ισως το σκληρό ελατήριο να σε ξενίσει λίγο, αλλα κάνε και ένα
test drive του μισάωρου στην Yamaha για να δεις και εκεί τι παίζει.

Δεν στα λέω όλα αυτά ως θέσφατο ή ώς σοφία, απλά να σου δέιξω και ένα άλλο τρόπο σκέψης. ΄Οπου ΤΕΝΕΡΕ 700 , βάζεις όποιο καινούργιο ή σχεδόν καινουργιο σου γυαλίζει. ( KTM 390 ADV) Εχω προτείνω το ΤΕΝΕΡΕ λόγω ύψους.
Είσαι ωραίος άνθρωπος :friendship:
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Είσαι ωραίος άνθρωπος :friendship:
Στο επίπεδο που μπορώ κάνω ότι μπορώ για να ειναι ευχαριστημένος ο (όποιος) συνμοτοσυκλετιστής.
Αλληλεγγυή γιατι χανόμαστε σαν κλάδος ( "μηχανόβιοι")
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κάποιος ανέφερε το nc αντί για τρανσαλπ. Θα συμφωνήσω και εγώ. Η αλήθεια είναι μάλλον είναι πολυ καλύτερη επιλογή αντί για το ΤΑ. Κοίτα και το integra το 700. Έχει 17αρες μπρος πίσω, είναι οικονομικό στην κατανάλωση. Αρκει να σε βολεύει η θέση οδήγησης. Εγώ το δοκίμασα από ένα συνάδελφο. Η θέση έχοντας συνηθίσει από ονοφ είναι λίγο παράξενη αλλά πιο άνετη από άλλα σκούτερ (tmax πχ). Η ποιότητα κύλισης πάντως είναι φοβερή.
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις γνώμες αλλά και κάποιες κατ' ιδίαν συζητήσεις με φίλους αλλά και παίρνοντας γνώμες από γνωστούς (sic) μάστορες 950/990, ο κύβος ερρίφθη. Το KTM πλύθηκε, φωτογραφήθηκε και μπήκε αγγελία (στο γνωστό σάιτ). Σ' αυτά που μου έκαναν πραγματικά εντύπωση ήταν το πόσο σίγουροι ήταν οι δύο μάστορες ότι α) δεν αξίζει να το δώσω σε τιμή 5000-6000 (!) προφανώς σε σχέση με το τί άλλες επιλογές υπάρχουν σε αυτό το budget (αλλά είναι κλασική περίπτωση "γάμου") και β) θα πωληθεί πολύ εύκολα γιατί είναι '05αρι και άρα χαωτικά καλύτερο από τα προηγούμενα.

Χτες έκανα test ride και το Tenere στο Χελιώτη. Ωραία μηχανή! Πολύ θετική εντύπωση το μοτέρ και ο όγκος/ζύγισμα της μηχανής. Μέτρια προς κακή εντύπωση η σέλα, τα πλαστικά και το υποπλαίσιο. Αρκετά ΟΚ οι αναρτήσεις και τα φρένα. Συνολικά, ας μου επιτραπεί η γνώμη ότι είναι σαφώς κατώτερο από ένα 950. Βέβαια πολύ πιο all-around και fun bike. Θεωρώ ότι αξίζει τα λεφτά του, αν κάποιος/α είναι διατεθημένος να αγοράσει καινούρια μηχανή αυτή την εποχή. Εγώ προσανατολίζομαι στο ότι μου φαίνεται too much με βάση τη χρήση που βλέπω να κάνω στο δίκυκλο τον επόμενο χρόνο, δηλαδή ελάχιστα ταξίδια-εκδρομές σε αντιδιαστολή με χρήση μέσα στην πόλη. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο παράγοντας "γούστα" μένει πίσω, δεν θεωρώ ότι θα μου ταίριαζε η αγορά μιας μηχανής-κούτα.

Τώρα βέβαια θα τα ζυγίσω όλα ξανά αν και εφόσαν φύγει το 950 αλλά είναι πιθανό να αγοράσω κάποιο σκούτερ για τον επόμενο χρόνο. Μου φαίνεται αδιανόητο σαν σκέψη η απώλεια "κανονικής μηχανής" αλλά νομίζω ότι είναι ένα καλό χρονικό σημείο "συμβιβασμου/πειραματισμού".
 
Top Bottom