Αντιμετώπιση κλαταρισματος ελαστικού.

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Μιας και ψάχνομαι γενικώς τον τελευταίο καιρό,είχαμε πρόσφατα κουβέντα με ένα φίλο για το θέμα 19-21 τροχό και κυρίως για το σαμπρέλα η tubeless.
Εγώ με το στρώμ,έχω ένα Κιτ επισκευής ελαστικών κατω απτην σέλα σε περίπτωση που πατήσει πρόκα,βίδα κλπ.οκ αν σκιστεί το λάστιχο (μακριά από μας) δεν έχεις επιλογές,παρά μόνο την οδική βοήθεια και αντικατάσταση του ελαστικού.
Στην περίπτωση της σαμπρέλας,εχω διαβάσει ότι παίζουν λεβιεδες και σαμπρέλες ώστε να βγάλεις την παλιά,να βάλεις καινούργια να την φουσκώσεις...
Επειδή αυτό είναι χρονοβόρο και αν σε πιάσει με βροχή ή νύχτα κλπ ίσως να δυσκολευτεί κάποιος πολύ να το κάνει,τι άλλες λύσεις υπάρχουν;
Έχω δει κάποια σπρέι,το γνωστό σαν φαστ,αλλά δεν ξέρω αν κάνει δουλειά,αν καταστρέφει το λάστιχο ή την ζάντα πχ.
Άραγε στο tubeless δουλεύει το ίδιο;
Για δώστε μας τα φώτα σας οι κατέχοντες.
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Αν σκιστεί το λάστιχο δεν νομίζω να υπάρχει σπρέι που να μπορεί να καλύψει το σκισιμο. Τα σπρέι είναι για να κλείνουν μικρές τρύπες μόνο.
Το λάστιχο κατά 99% θα σκιστεί στο βουνό σε χωμάτινη διαδρομή. Άρα το πιο λογικό είναι να είναι ημέρα και να έχει καλό καιρό. Στην άσφαλτο πιο πιθανό είναι να πατήσεις ένα καρφί και απλά να τρυπήσει.
Άρα, με ένα Κιτ επισκευής φτιάχνεις το tubeless ευκολα στην άκρη του δρόμου.
Ενώ με σαμπρέλα θα πρέπει να βγει τροχός, να ξεζανταρεις με τους λεβιεδες, να αλλάξεις σαμπρέλα κλπκλπ.




Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αν σκιστεί το λάστιχο δεν νομίζω να υπάρχει σπρέι που να μπορεί να καλύψει το σκισιμο. Τα σπρέι είναι για να κλείνουν μικρές τρύπες μόνο.
Το λάστιχο κατά 99% θα σκιστεί στο βουνό σε χωμάτινη διαδρομή. Άρα το πιο λογικό είναι να είναι ημέρα και να έχει καλό καιρό. Στην άσφαλτο πιο πιθανό είναι να πατήσεις ένα καρφί και απλά να τρυπήσει.
Άρα, με ένα Κιτ επισκευής φτιάχνεις το tubeless ευκολα στην άκρη του δρόμου.
Ενώ με σαμπρέλα θα πρέπει να βγει τροχός, να ξεζανταρεις με τους λεβιεδες, να αλλάξεις σαμπρέλα κλπκλπ.




Στάλθηκε από το P20 lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό κυρίως ρωτάω.αν σκάσει απλά ένα ελαστικό με σαμπρέλα,με το φαστ,είναι οκ;χαλάει το λάστιχο;κάνει κάποια ζημιά;
Πρέπει να αφαιρεθεί άμεσα ο αφρός η μπορεί να μείνει μέσα αν είσαι σε ταξίδι πχ;
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Το φαστ κάνει καλή δουλειά μέχρι να πας στο βουλκανιζατουέρ,ύστερα η σαμπρέλα πετιέται.
 
Reactions: dan

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Το φαστ κάνει καλή δουλειά μέχρι να πας στο βουλκανιζατουέρ,ύστερα η σαμπρέλα πετιέται.
οκ.
σε περιπτωση που εισαι σε ταξιδι πχ,μπορει να αντεξει χλμ και να το αφησεις πχ 1 μερα μεσα μεχρι να πας στο βουλκανιζατερ;
αντιστοιχα στα ελαστικα χωρις σαμπρελα;μπορει να κανει ζημια στο ελαστικο;
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Στο λαστιχο χωρις σαμπρέλα εαν σου πετυχει το κιτ επισκευης περνας κ απο ενα βενζιναδικο ελεγχεις τον αερα και μπορεις να ολοκληρωσεις το ταξιδι σου.
Στο λαστιχο με σαμπρελα μετα το φαστ πας κατευθειαν σε βουλκανιζατερ.
Δεν υπαρχει ενας κανονας για ολες τις τρυπες, καθε τρυπα εχει την χαρη της.:happy:
Ζημια στο λαστιχο δεν κανει, απλα εαν λερωθει με φαστ το λαστιχο ή η ζαντα θελει κοπο για να καθαρισει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Εχει κατι ζουμια που βάζεις απο πριν κ λεβε οτι βαστανε...μπορει.
Ειχα κ γω το ιδιο θεμα ωσπου σγορασα λεβιεδες,σαμπρελες,προστατευτικά ζαντες,γαντια,σαπούνια κ οτι αλλο χρειαζεται.ρωτησα,διαβασα,
συμβουλευτηκα,εκανα πρακτικη κ ξεπερασα καθε αγχος.
Αμα τυχει θα το φτιαξω.
Βασικη προϋπόθεση το 2πλο σταντ.δεν φανταζεσαι ποσο βοηθαει!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το καλύτερο θα ήταν να είσαι πάντα μαζί με ανθρώπους που το έχουν!!!! γενικώς με τέτοια πράματα
Παλιά δοκίμαζμενη συνταγή
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το φαστ θα κάνει δουλειά εάν η τρύπα είναι μικρή και δεν έχει σκίστει η σαμπρέλα...
Διαφορετικά βγάλσιμο και αλλαγή σαμπρέλας.
Χώρια που εάν η τρύπα είναι μεγάλη και βγει το φαστ έξω όλα τα υπόλοιπα θα γίνουν :mooning:...
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Το φαστ θα κάνει δουλειά εάν η τρύπα είναι μικρή και δεν έχει σκίστει η σαμπρέλα...
Διαφορετικά βγάλσιμο και αλλαγή σαμπρέλας.
Χώρια που εάν η τρύπα είναι μεγάλη και βγει το φαστ έξω όλα τα υπόλοιπα θα γίνουν :mooning:...
καταλαβα..
οποτε παιρνουμε συνεργα,κανουμε ταχυρυθμα μαθηματα εκμαθησης αλλαγης σαμπρελας στο youtube και απλα ευχομαστε να μην μας συμβει ποτε!:)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ηρθα με fast απο χωματινη Παναχαικο...με Dunlop λαστιχο και κλαταρισμα ψηλα...κρατησε παρα το κοπανημα χωμα και παρα το στροφιλικι περιπου 1 ωριτσα οδηγησης,προσεκτικους χειρισμους και χαμηλη ταχυτητα...οταν εφθασα Πατρα απλα πεταξα τη σαμπρελα(η οποια ειχε σπασει η βαλβιδα εξου και το κλαταρισμα)και αφου ξεπλυνα/φυσηξα και εσωτερικα το ελαστικο...ολα καλα...
ΤΙΠ!!!ΔΩΣΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ...αν βαλεις λαθος το φαστ απλα...U busted :oops:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
@Markas , Like πάτησες, φωτογραφίες όμως δεν βλέπω να αντικαθιστάς στο συγκεκριμένο θέμα... :D
 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
@Markas , Like πάτησες, φωτογραφίες όμως δεν βλέπω να αντικαθιστάς στο συγκεκριμένο θέμα... :D
Από τις 31 μέρες του Ιούλη, τις 24 ήμουν εκτός σπιτιού. Και για τον Αύγουστο, δεν προβλέπονται χειρότερα.
Αυτή τη στιγμή φίλε απολαμβάνω να ζω.
Για βοήθα και εσύ λιγάκι :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να το ξαναφέρω στο προσκήνιο το νήμα. Πριν την βόλτα που δεν έγινε με τον REH (για εμένα δεν έγινε δηλαδή) πήγα και πήρα δυό σαμπρέλε μισλέν χέβι ντιούτι. Για να υπάρχουν. Και ζιπάκια ταϊράπς χέβι μέταλ ιζ δε λο.

Ο REH είχε πάρει λεβιέδες. Που δεν ξέρω αν ξέρει να χρησιμοποιεί....

Το είχαμε συζητήσει με τον endtourista το ζήτημα κλατάρισμα, ότι είναι σοβαρό θέμα να μπορείς να φτιάξεις το λάστιχό σου στο βουνό αν τύχει κάτι. Αφρό σπρέι έχω, βέβαια είναι αρχαίος και μάλλον πρέπει να πάρω νέο πριν ανακαλύψω ότι είναι τζούφιος με τον άσχημο τρόπο. Στην άσφαλτο θα ταλαιπωρηθείς να έρθει οδική (ή κανένας φίλος ή η γυναίκα ή θα ξεποδαριαστείς μέχρι βενζινάδικο) αλλά λύση θα βρεις. Στο χώμα...

Βοήθεια που διάβασα στο εξωτερικό είναι κάτι τύπου slime που μπαίνει μέσα στην σαμπρέλα και μικρο-τραύματα τα επουλώνει αλλά δεν είναι πανάκεια. Πρέπει να δω αν υπάρχει κιόλας αυτό το πράγμα εδώ.

Οπότε πρέπει να μάθεις να ξεζαντάρεις, είτε για μπάλωμα είτε για αλλαγή.

Ευτυχώς έχω κάβα ζάντες (χρυσές από άφρικα) για πείραμα. Δεν σκοπεύω να τις χαλάσω αλλά τέλος πάντων ΑΝ γίνει μλκια καλύτερα όχι στου μηχανακίου που δουλεύει.

Λεβιέδες, υπάρχουν δοκιμασμένες προτάσεις για αγορά; Είχα διαβάσει άρθρο παλιότερα για κάποιον που είχε πάρει China κακής ποιότητας και στράβωσαν πριν κάνει δουλειά.


Ευχαριστώ τα μέγιστα εκ των προτέρων (και πάω να δω και το άλλο νήμα με τα εργαλεία συντήρησης αν γράφει κάτι).
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Στη σαμπρελα θες δε θες θα ξεζανταρεις. Δεν γινεται αλλιως. Μπορεις να εχεις ριξει απο πριν μεσα Slime , και αν σου κατσει προκα απλα την τραβας και το slime κανει τη δουλεια του. Εαν ειναι πιο χοντρο σκισιμο , το ξεζανταρεις ειτε για μπαλωμα ειτε για αλλαγη σαμπρελας. Μην υποτιματε τα μπαλωματα, κανουν μια χαρα δουλιτσα για να σε πανε μεχρι το κοντυνοτερο βουλκανιζατερ.

Εγω κουταλια των 10ευρω εχω και μια χαρα δουλεια κανουν. Απλα για να ξεζαντωσουν τα πιο Bruce Willis των ελαστικων, τα οποιαδηποτε bias λαστιχα με σκληρα πλαϊνα, χρησιμοποιω το πλαινο σταντ απο καποιο αλλο μηχανακι.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν είναι ακριβοί οι λεβιέδες, δηλαδή δεν αξιζει/συμφέρει να τους φέρεις από Κίνα.
Νομίζω ο thenos είχε φέρει κάτι πορτοκαλί από Κίνα και αυτοί στραβωσαν.

Το πιο σημαντικό είναι να είναι μεγάλοι για να κάνουν μοχλό και βέβαια να προτιμήσεις να είναι 3 για να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη.

Σαν διαδικασία δεν είναι δύσκολη, απλά θέλει practice για να κάνεις τις κινήσεις μηχανικά.
Η μόνη προσοχή που χρειάζεται είναι να μην τρυπήσεις τη σαμπρελα την ώρα που βάζεις το χείλος μέσα στο στεφάνι, γι αυτό θέλει να τη φουσκώσεις λίγο πριν κάνεις τη διαδικασία.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Πρεπει να ασχοληθω να παρω και εγω κανα λεβιε και εξτρα σαμπρελες τωρα με το Σουρουφού (CRF) .

Αυτο που με απασχολει βεβαια περισσοτερο ειναι να παρω/φτιαξω ενα φορητο σταντ/ορθοστατη για να σηκωνω τον καθε τροχο ωστε να τον βγαζω οπουδηποτε.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
Και εξτρα ερωτηση, μπαλωματα απο που παιρνουμε? Τα ποδηλατικα κανουν?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Και εξτρα ερωτηση, μπαλωματα απο που παιρνουμε? Τα ποδηλατικα κανουν?
Ναι κανουν. Αλλα γενικα ξαναλεω και τονιζω, μπαλωμα βαζουμε ΜΟΝΟ για να βγουμε απο τη μεση του πουθενα με 40χαω μαξ μεχρι το πλησιεστερο βενζιναδικο/βουλκανιζατερ.
 
Top Bottom