Αντιμετώπιση κλαταρισματος ελαστικού.

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ο "οξαποδω δάσκαλος" είχε γράψει κάποτε ότι τα ποδηλατικά δεν αντέχουν.
Δε βλέπω το λόγο γιατι να μην αντέχουν, του ποδηλάτου ανεβάζει πίεση μέχρι 40+ ανάλογα το ποδήλατο, στης μηχανής που είναι χαμηλότρη η πίεση γιατί να μην κάνει; Εγώ έχω και θα χρησιμοποιούσα αν:

  1. Δεν είχα άλλη σαμπρέλα
  2. Ήμουν στη μέση του πουθενά
Και όταν με το καλό επιστρεψω πολιτισμό αλλάγη σαμπρέλας. Εγώ πάντως τις δοκιμές σε εμπρός και πίσω τροχό τις έκανα σπίτι μου χαλαρός να δω πως γίνεται. Επίσης χρησιμοποίησα μόνο τα εργαλεία που κουβαλάω στη μηχανή, αλλιώς δεν έχει νόημα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ο "οξαποδω δάσκαλος" είχε γράψει κάποτε ότι τα ποδηλατικά δεν αντέχουν.
Ναι απλά είναι μόνο για κατάσταση ανάγκης όπως λέει και ο Κώστας, αν δεν έχεις πλέον άλλη σαμπρελλα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ο "οξαποδω δάσκαλος" είχε γράψει κάποτε ότι τα ποδηλατικά δεν αντέχουν.
Aμα ειναι κατι φτηνιαρικα ποδηλατικα σαν φλουδες απο ντοματα ναι, μαλλον δεν αντεχουν. Ενα ποιοτικο ποδηλατικο μπαλωμα ομως θα αντεξει για να σε βγαλει απο τη δυσκολη θεση. Παντως ανετα βρισκεις στο εμποριο μπαλωματα για μηχανες, πιο μπαμπατσικα. Αλλα στην αναγκη ενα ποδηλατικο θα κανει δουλεια. Δοκιμασμενο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πρεπει να ασχοληθω να παρω και εγω κανα λεβιε και εξτρα σαμπρελες τωρα με το Σουρουφού (CRF) .

Αυτο που με απασχολει βεβαια περισσοτερο ειναι να παρω/φτιαξω ενα φορητο σταντ/ορθοστατη για να σηκωνω τον καθε τροχο ωστε να τον βγαζω οπουδηποτε.
Δεν χρειάζεται, σχεδόν πάντα θα υπάρχει κάτι που θα μπορείς να βάλεις στην πόδια για να κρατήσεις τον τροχό ψηλά,κανοντας μοχλό με το πλαϊνό σταντ.
Τώρα αν είσαι στην έρημο Gobi και εισαι μόνος, χωρις να μπορέσεις να χώσεις κάτι από κάτω, ε ας πρόσεχες ρε φιλαράκι :roflmao:.
Αν δε μπορείς η είσαι μόνος η οτιδήποτε άλλο, τότε βάζεις 10 μεγάλα tie wraps να κρατάνε το λάστιχο και συνεχίζεις πολύ σιγά μέχρι το επόμενο βουλκανιζατεγ.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Πρεπει να ασχοληθω να παρω και εγω κανα λεβιε και εξτρα σαμπρελες τωρα με το Σουρουφού (CRF) .

Αυτο που με απασχολει βεβαια περισσοτερο ειναι να παρω/φτιαξω ενα φορητο σταντ/ορθοστατη για να σηκωνω τον καθε τροχο ωστε να τον βγαζω οπουδηποτε.
Πλαϊνός ορθοστάσης μοτοσυκλέτας Liftstick
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν είναι ακριβοί οι λεβιέδες, δηλαδή δεν αξιζει/συμφέρει να τους φέρεις από Κίνα.
Νομίζω ο thenos είχε φέρει κάτι πορτοκαλί από Κίνα και αυτοί στραβωσαν.

Το πιο σημαντικό είναι να είναι μεγάλοι για να κάνουν μοχλό και βέβαια να προτιμήσεις να είναι 3 για να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη.

Σαν διαδικασία δεν είναι δύσκολη, απλά θέλει practice για να κάνεις τις κινήσεις μηχανικά.
Η μόνη προσοχή που χρειάζεται είναι να μην τρυπήσεις τη σαμπρελα την ώρα που βάζεις το χείλος μέσα στο στεφάνι, γι αυτό θέλει να τη φουσκώσεις λίγο πριν κάνεις τη διαδικασία.
Μόνο που δεν πρόλαβαν καν να δοκιμαστούν για το ξεζαντάρισμα...
Στραβώσαν στο λύσιμο του μπουλονιού... :wacky:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Αν δε μπορείς η είσαι μόνος η οτιδήποτε άλλο, τότε βάζεις 10 μεγάλα tie wraps να κρατάνε το λάστιχο και συνεχίζεις πολύ σιγά μέχρι το επόμενο βουλκανιζατεγ.
Στην πράξη δεν δούλεψε αυτή η μέθοδος για κίνηση σε άσφαλτο διότι μόλις ζεστάθηκε το λάστιχο απέκτησε τάσεις φυγής από την ζάντα...
Ενδεχομένως στο χώμα να ήταν διαφορετικά.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στην πράξη δεν δούλεψε αυτή η μέθοδος για κίνηση σε άσφαλτο διότι μόλις ζεστάθηκε το λάστιχο απέκτησε τάσεις φυγής από την ζάντα...
Ενδεχομένως στο χώμα να ήταν διαφορετικά.
Θενο εχει δουλέψει σε trophy και για πολλά χιλιόμετρα και σε βαρύ μηχανάκι (gs).
Μήπως δεν το βάλατε καλά η πήγαινε με ταχύτητα μεγαλύτερη απ'ότι έπρεπε?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θενο εχει δουλέψει σε trophy και για πολλά χιλιόμετρα και σε βαρύ μηχανάκι (gs).
Μήπως δεν το βάλατε καλά η πήγαινε με ταχύτητα μεγαλύτερη απ'ότι έπρεπε?
Τι να σου πω...
Το ουσία είναι ότι μετά από λίγα χιλιόμετρα άρχισε τα χαζά...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ο xlgeorge είχε γράψει ότι με δεματικά είχε κάνει κάμποσα χιλιόμετρα άσφαλτο σε διακοπές
Ενδεχομένως να έφταιγε και το λάστιχο για το πρόβλημα.
Michelin wild ήταν για την ιστορία...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ο xlgeorge είχε γράψει ότι με δεματικά είχε κάνει κάμποσα χιλιόμετρα άσφαλτο σε διακοπές
Εξαρταται απο το λαστιχο. Αν ειναι σκληρουτσικο/TL τοτε δεν εχει θεμα με τα δεματικα. Αν ειναι σχετικα μαλακο, τοτε τεινει να ξεζανταρει και κοβει και καποια απο τα δεματικα.

Την πρωτη φορα μου συνεβει στη Σουγια στην Κρητη οπου δεν ειχα μπροστινη σαμπρελα αλλα ειχα ολα τ'αλλα. Εδεσα το μπροστινο λαστιχο με δεματικα και εκανα σχεδον 40χμ ετσι γυρνωτας προς Χανιά επειδη ειχα καραβι που δεν ηθελα/επρεπε να χασω. Το λαστιχο ητανε TKC70 (TL).

Tην δευτερη φορα ηταβε μετα απο εντουραδα στην Ευβοια οπου πατησα καρφι λιγο πριν τα διοδια των Αφιδνων. Ειχα σαμπρελες και αμπουλες αλλα οχι λεβιεδες γιατι ειχανε οι αλλοι της παρεας, αλλα ελα που οι αλλοι αποφασισανε να πανε απο τον παραδρομο για να αποφυγουν τα διοδια. Εκει τα δεματικα στο πισω T63 που ειναι σχετικα μαλακο δεν καναν δουλεια και μετα απο μερικα χιλιομετρα εγκατελειψα την προσπαθεια και φωναξα οδικη.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Λέτε για λεβιέδες εξαγωγής ελαστικών, αλλά δεν λέτε τι μήκος να έχουν οι λεβιέδες για να μπορέσεις να κάνεις δουλειά.
Εννοείται ότι θέλουμε να είναι όσο γίνεται μικρότεροι για να μεταφέρονται εύκολα
Οι λεβιέδες αρχίζουν από 20 εκατοστά και φτάνουν μέχρι 80 εκατοστά.
Ποιο θεωρείτε ότι είναι το ελάχιστο μήκος για <εύκολα> λάστιχα και ποιο για <δύσκολα> λάστιχα;
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Εγω με λεβιεδες των 15Ε 22cm περιπου εκανα δουλεια σε 90/90/21 150/70/17 anakee adventure.
Έχουν γράψει ότι με anakee adventure είναι σχεδόν αδύνατον να αλλάξεις λάστιχο, και εσύ τα κατάφερες με λεβιέδες 22 cm;
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Υπαρχουν και υγρα που βαζεις μεσα στην σαμπρελα πριν φουσκωθει και τοποθετηθει. Δεν τα εχω δοκιμασει ποτε ομως. Υποθετω πως οσο μεγαλυτερη η πιεση του αερα στο λαστιχο τοσο το καλλιτερο.

Παντως εχω μια αλλη ερωτηση σχετικη με το θεμα. Οι ποδηλατικες ζαντες παιρνουν αυτοκολλητες ταινιες για μετατροπη σε TL που δουλεουν αριστα. Καποιες απο αυτες ειναι και πολυ φαρδιες, τυπου 40mm. Γιατι να μη κανουν καλη δουλεια σε ζαντες μηχανης?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Υπαρχουν και υγρα που βαζεις μεσα στην σαμπρελα πριν φουσκωθει και τοποθετηθει. Δεν τα εχω δοκιμασει ποτε ομως. Υποθετω πως οσο μεγαλυτερη η πιεση του αερα στο λαστιχο τοσο το καλλιτερο.

Παντως εχω μια αλλη ερωτηση σχετικη με το θεμα. Οι ποδηλατικες ζαντες παιρνουν αυτοκολλητες ταινιες για μετατροπη σε TL που δουλεουν αριστα. Καποιες απο αυτες ειναι και πολυ φαρδιες, τυπου 40mm. Γιατι να μη κανουν καλη δουλεια σε ζαντες μηχανης?
Ακόμα και αν κάνουν (πολύ πιθανό), εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι τέτοιου είδους "μετατροπές"!
Δεν τους έχω εμπιστοσύνη! Είναι μεγάλη η διαφορά στα χλμ, από ένα ποδήλατο και μια μηχανή!!!
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Ναι και σχετικα ευκολα. Στο πισω, με το σταντ ξεκολλησα το λαστιχο απο το χειλος. Δεν βγηκε το λαστιχο τελειως, απο την μια μερια μονο για να βγει η σαμπρελα. Και εγω παραξενευτηκα,το περιμενα δυσκολοτερο. Παλιο λαστιχο ομως.
 
Top Bottom