Αξίζει να κρατάμε παλιά λάδια;

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν εννοώ χρησιμοποιημένα, αλλά υπολείμματα που μας έχουν περισσέψει από ανοιγμένες συσκευασίες.

Όταν η συσκευασία ανοιχτεί το λάδι που έχει απομείνει χάνει την ποιότητα του;

025cd237dceddec2c54d13153c755556.jpg


Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Χριστός...:wht:
 
Δεν εννοώ χρησιμοποιημένα, αλλά υπολείμματα που μας έχουν περισσέψει από ανοιγμένες συσκευασίες.

Όταν η συσκευασία ανοιχτεί το λάδι που έχει απομείνει χάνει την ποιότητα του;

025cd237dceddec2c54d13153c755556.jpg


Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μόνο τα υγρά φρένων θέλουν πέταμα!!!
Τα λάδια όχι!!! ;)
 
Άμα σας περισσεύει τπτ σε 15.50 ημισυνθετικο με χαρά να σας απαλλάξω εγώ από την παρουσία τους.
Αλλά δεν βολεύουν τα logistics συνηθως
:D
 
Και εγώ πιστεύω ότι τα αδούλευτα λάδια δεν χαλάνε
 
Δεν εννοώ χρησιμοποιημένα, αλλά υπολείμματα που μας έχουν περισσέψει από ανοιγμένες συσκευασίες.

Όταν η συσκευασία ανοιχτεί το λάδι που έχει απομείνει χάνει την ποιότητα του;

025cd237dceddec2c54d13153c755556.jpg


Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
[/QUOT

κανε τα ενα κοκτειλ και ονόμασε το λιπαντικό αλυσίδας :p
 
Δεν εννοώ χρησιμοποιημένα, αλλά υπολείμματα που μας έχουν περισσέψει από ανοιγμένες συσκευασίες.

Όταν η συσκευασία ανοιχτεί το λάδι που έχει απομείνει χάνει την ποιότητα του;

025cd237dceddec2c54d13153c755556.jpg


Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Άλλη μάρκα σε κάθε αλλαγή έβαζες; :p

Για να απαντήσω και στο ερώτημα, προσωπικά θεωρώ τα χρησιμοποιώ.
 
Αυτά που περισσεύουν τα βάζω στο ζετάκι.
Τώρα αν έχεις την συσκευασία ανοιχτή πάνω από χρόνο ... εγώ δεν θα τα έβαζα στο μηχανάκι.
 
Αν έχεις Χόντα....Βάλτα.
Σε ευρωπαϊκά βάζε φρεσκα :p
 
Εγω θα επαιρνα και 6-7 μεριδες ψωμι.





















:ha
 
Ριχτα ολα μεσα στο μοτερ και περιμενε να δεις τι θα συμβει :roflmao: :roflmao:



Τιποτα πρακτικα δεν παθαινουν τα λαδια αν δεν μπουν στο μοτερ
 
Εγω τα βαζω παντως ας ειναι ανοιγμενα και ενα χρονο.

Τελευταια κοιταω να βαζω ιδια λαδια τουλαχιστον στα 2/3 μηχανακια και η αληθεια ειναι οτι εξοικονομω αρκετο χρημα...!
 
Δεν θαβ λεγα πως είναι κακό να βάλεις λάδια ανοιγμένα και ένα χρόνο και βάλε εφόσον βέβαια είναι στη συσκευασία τους με καλά βιδωμενο το καπάκι αλλά να σου έχει περισσέψει 400ml από το ένα 300ml από άλλο ακόμα και ίδιο ιξώδες άλλης μάρκας και να τα κάνεις ομελέτα και αν τα ρίξεις σε ένα μοτέρ μέσα θα το έλεγα και έγκλημα. Ακομα και glx να ταν
 
Δεν θαβ λεγα πως είναι κακό να βάλεις λάδια ανοιγμένα και ένα χρόνο και βάλε εφόσον βέβαια είναι στη συσκευασία τους με καλά βιδωμενο το καπάκι αλλά να σου έχει περισσέψει 400ml από το ένα 300ml από άλλο ακόμα και ίδιο ιξώδες άλλης μάρκας και να τα κάνεις ομελέτα και αν τα ρίξεις σε ένα μοτέρ μέσα θα το έλεγα και έγκλημα. Ακομα και glx να ταν

Ναι οντως αυτο δε διευκρινιστηκε, λαδια ΙΔΙΑΣ μαρκας και ιξωδους παντα ας ειναι ανοιγμενα δεν εχεις κανενα θεμα.
 
Εγώ δεν πετάω τίποτα απο αχρησιμοποητα λαδια. Ακόμα και 100ml λαδι w5 να μείνει θα το βάλω στο λαδικι να ρίχνω στα κολαουζα να ανοίγω σπειρωματα. :cool:
 
Και τα χρησιμοποιημένα λάδια μια χαρά κάνουν για να λαδώνουν τα καλούπια τους οι μπεντατζίδες στις οικοδομές.
 
Ναι οντως αυτο δε διευκρινιστηκε, λαδια ΙΔΙΑΣ μαρκας και ιξωδους παντα ας ειναι ανοιγμενα δεν εχεις κανενα θεμα.

Έχω ένα Fiat Punto του 08' 1300cc 75 άλογα. Το μόνο λάδι που δεν έχει γευτεί είναι το, μουρουνέλαιο. Οτιδείποτε άλλο το έχει δοκιμάσει σε κάθε αναλογία και ποσότητα, εννείοτε και την σοβαρή έληψη του :muted::eek:. Νομίζω ότι αυτό το μοτέρ θα γυρίζει μέχρι να κρυώσει ο ήλιος :laugh::roflmao::roflmao:


Εντάξει στα μηχανάκια είμαι by the book αλλά μην τρελένεστε κιόλας :cool:
 
Έχω ένα Fiat Punto του 08' 1300cc 75 άλογα. Το μόνο λάδι που δεν έχει γευτεί είναι το, μουρουνέλαιο. Οτιδείποτε άλλο το έχει δοκιμάσει σε κάθε αναλογία και ποσότητα, εννείοτε και την σοβαρή έληψη του :muted::eek:. Νομίζω ότι αυτό το μοτέρ θα γυρίζει μέχρι να κρυώσει ο ήλιος :laugh::roflmao::roflmao:


Εντάξει στα μηχανάκια είμαι by the book αλλά μην τρελένεστε κιόλας :cool:
Άθάνάτό μότέρ....έχώ πόλύ γνώστό μέ τέτόίό punto μέ 400000km
 
Εχω γνωστό με φιατ ντομπλο του 16 , πετρέλαιο, με 540000 χλμ και δε καιει σταγόνα λάδι........... χωρις επισκευη εννοείται
 
Back
Top Bottom