Αξίζει να κρατάμε παλιά λάδια;

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Δεν εννοώ χρησιμοποιημένα, αλλά υπολείμματα που μας έχουν περισσέψει από ανοιγμένες συσκευασίες.

Όταν η συσκευασία ανοιχτεί το λάδι που έχει απομείνει χάνει την ποιότητα του;



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχοντας κι εγώ από καιρό σε καιρό τέτοια "συλλογή", τα αναμειγνύω όλα σε ένα και τα χρησιμοποιώ για την λίπανση του αλυσοπρίονου....
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν θαβ λεγα πως είναι κακό να βάλεις λάδια ανοιγμένα και ένα χρόνο και βάλε εφόσον βέβαια είναι στη συσκευασία τους με καλά βιδωμενο το καπάκι αλλά να σου έχει περισσέψει 400ml από το ένα 300ml από άλλο ακόμα και ίδιο ιξώδες άλλης μάρκας και να τα κάνεις ομελέτα και αν τα ρίξεις σε ένα μοτέρ μέσα θα το έλεγα και έγκλημα. Ακομα και glx να ταν
Αν έχεις πχ 10w40 ημισυνθετικο. Ένα λίτρο της castrol, ένα λίτρο της aral και μισό λίτρο της eneos, και τα βάλεις σε εναν κινητήρα, τι θα πάθει;;;; Δεν θα λιπαίνεται; Θα έχει φθορές; Τίποτα δεν θα γίνει, τίποτα δεν θα παθει!
"Έγκλημα" γίνεται μόνο στην τσέπη και πουθενά αλλού!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Λες να αρχίσει τώρα "τεχνικοχημική" ανάλυση των λαδιών, όπως στο ατελείωτο θέμα "Τι λάδια χρησιμοποιήτε", που τελειωμό δεν έχει;;;
Γιατί αυτό θα είναι άλλο ένα έγκλημα :p!!!
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Αν έχεις πχ 10w40 ημισυνθετικο. Ένα λίτρο της castrol, ένα λίτρο της aral και μισό λίτρο της eneos, και τα βάλεις σε εναν κινητήρα, τι θα πάθει;;;; Δεν θα λιπαίνεται; Θα έχει φθορές; Τίποτα δεν θα γίνει, τίποτα δεν θα παθει!
"Έγκλημα" γίνεται μόνο στην τσέπη και πουθενά αλλού!!!
Αυτό έκανα χθες το βράδυ με τα ποτά , 40% το ένα 40% το άλλο , τα έριξα όλα μέσα … δεν πήγε καλά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λες να αρχίσει τώρα "τεχνικοχημική" ανάλυση των λαδιών, όπως στο ατελείωτο θέμα "Τι λάδια χρησιμοποιήτε", που τελειωμό δεν έχει;;;
Γιατί αυτό θα είναι άλλο ένα έγκλημα :p!!!


:roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η απάντηση για την ανάμιξη λαδιών δεν είναι τόσο πολύπλοκη. Βασίζεται βασικά στην πλήρη άγνοια μας του τι έχει μέσα κάθε λάδι. Ένα λάδι έχει μια βάση πάντα και από εκεί και έπειτα μπαίνουν πρόσθετα. Πρόσθετα που έχουν προκύψει από την μελέτη ετών χημικών μηχανικών και εργαστηρίων με επενδύσεις μεγάλες.

Εφόσον λοιπόν δεν είσαι χημικός μηχανικός και δεν έχεις στείλει δείγματα προς ανάλυση στο εργαστήριο να ξέρεις μια χημική ένωση πως αντιδράει με μια άλλη ουσιαστικά κάνεις ένα πείραμα στον κινητήρα σου σαν να πρόκειται για χημικό εργαστήριο.

Μπορεί ας πούμε για παράδειγμα ενα πρόσθετο που χρησιμοποιεί ένας κατασκευαστής να έρχεται σε αντίδραση με ενα πρόσθετο του άλλου και να ακυρώνει κάποιες από τις λιπαντικές ιδιότητες η να επηρεάζει την αντοχή στην θερμοκρασία η το σπάσιμο των δεσμών του λαδιού.

Εσύ το ξέρεις?? Εγώ δεν το ξέρω και δεν θέλω να το μάθω με ένα αποτυχημένο πείραμα.

Από εκεί και έπειτα άμεση σχέση έχει το μοτέρ που ρίχνουμε μέσα το λάδι και τι θα μας κοστίσει μια.αστοχια. Τι ανοχές εχει το μοτέρ,σε τι συμπίεση δουλεύει,τι σχετική απόδοση ανά λίτρο έχει και πολλά άλλα.

Ένα fiat punto 1.2 που λέει ο Αντώνης βρίσκω αύριο με 400€ μοτέρ και ρίχνω επάνω Κλάιν και επειδή είναι τόσο απλό και αδύναμο και καλό κατασκευασμένο πιθανώς και μια αστοχία στην λιπαντική διαδικασία να μην το επηρεάσει έντονα.

Σε ένα παπί daytona με 350€ παίρνεις ολόκληρο μοτέρ και ρίχνεις επάνω.

Σε ένα μοτέρ lc4 η lc8 η σε ένα cbr 1000 η σε ένα tracer η σε ένα triumph 800 η σε ένα aprilia tuono θα ρισκάρετε να κάνετε πείραμα η θα κάνατε πίσω?

Αναμένω τις απαντήσεις σας που κάνατε μίξη λαδιού και πόσα ρίσκα πήρατε.

Aldebaran αυτή η πληρωμένη απάντηση ήταν για σένα ρε να με καμαρώσεις.. :roflmao:

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καρμποκυκλικα οξέα,κετόνες,εστέρες,νιτρικά,οργανικές και ανόργανες βάσεις,καθαριστικά,αλκαλικά πρόσθετα,ρυθμιστές πυκνότητας, σουλφονατες μαγνησίου,σουλφονατες ασβεστίου,σαλυκιλατες και φενατες,πλαστικά πολυμερη,δισουλφιδικος μόλυβδος για μείωση τριβής,διθιοφοσφατες,διαλκυλδιθιοφοσφατες,nanoparticles,Inorganic Fullerene-like Tungsten Disulfide,anti-foam agents,antimisting agents όπως σιλικονη,wax crystal modifiers.

Κάποιες από τις χημικές ενώσεις που σε διάφορες μορφές και παραλλαγές χρησιμοποιουν κατασκευαστές στα λάδια τους.

Όποιος ξέρεις πως αντιδρούν μεταξύ τους και δεν είναι κατασκευαστής να τα έχει δουλέψει στο εργαστήριο και προτείνει να αναμιξει κάποιος λάδια ειδικά σε ένα ακριβό σε επισκευή μοτέρ να σηκώσει το χέρι του..
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Καρμποκυκλικα οξέα,κετόνες,εστέρες,νιτρικά,οργανικές και ανόργανες βάσεις,καθαριστικά,αλκαλικά πρόσθετα,ρυθμιστές πυκνότητας, σουλφονατες μαγνησίου,σουλφονατες ασβεστίου,σαλυκιλατες και φενατες,πλαστικά πολυμερη,δισουλφιδικος μόλυβδος για μείωση τριβής,διθιοφοσφατες,διαλκυλδιθιοφοσφατες,nanoparticles,Inorganic Fullerene-like Tungsten Disulfide,anti-foam agents,antimisting agents όπως σιλικονη,wax crystal modifiers.

Κάποιες από τις χημικές ενώσεις που σε διάφορες μορφές και παραλλαγές χρησιμοποιουν κατασκευαστές στα λάδια τους.

Όποιος ξέρεις πως αντιδρούν μεταξύ τους και δεν είναι κατασκευαστής να τα έχει δουλέψει στο εργαστήριο και προτείνει να αναμιξει κάποιος λάδια ειδικά σε ένα ακριβό σε επισκευή μοτέρ να σηκώσει το χέρι του..
Εμένα πάντως Κινέζικα μου ακούγονται
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Πολλές φορές έχει χρειαστεί να . Συμπληρώσω λάδι στο κουλούρι..
Έχω βάλει ίδιο ιξώδες... αλλά διαφορετική μάρκα...
Είτε γιατί δεν έχω βρει τό ίδιο.. η .. γιατί δεν θυμάμαι τί έχουν βάλει στο συνεργείο.. μιας και δεν τά αλλάζω ο ίδιος..
Το "γαϊδούρι".. όμως δεν καταλαβαίνει τίποτα..!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καρμποκυκλικα οξέα,κετόνες,εστέρες,νιτρικά,οργανικές και ανόργανες βάσεις,καθαριστικά,αλκαλικά πρόσθετα,ρυθμιστές πυκνότητας, σουλφονατες μαγνησίου,σουλφονατες ασβεστίου,σαλυκιλατες και φενατες,πλαστικά πολυμερη,δισουλφιδικος μόλυβδος για μείωση τριβής,διθιοφοσφατες,διαλκυλδιθιοφοσφατες,nanoparticles,Inorganic Fullerene-like Tungsten Disulfide,anti-foam agents,antimisting agents όπως σιλικονη,wax crystal modifiers.

Κάποιες από τις χημικές ενώσεις που σε διάφορες μορφές και παραλλαγές χρησιμοποιουν κατασκευαστές στα λάδια τους.

Όποιος ξέρεις πως αντιδρούν μεταξύ τους και δεν είναι κατασκευαστής να τα έχει δουλέψει στο εργαστήριο και προτείνει να αναμιξει κάποιος λάδια ειδικά σε ένα ακριβό σε επισκευή μοτέρ να σηκώσει το χέρι του..
Η πιο σωστή άποψη που έχω διαβάσει
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πολλές φορές έχει χρειαστεί να . Συμπληρώσω λάδι στο κουλούρι..
Έχω βάλει ίδιο ιξώδες... αλλά διαφορετική μάρκα...
Είτε γιατί δεν έχω βρει τό ίδιο.. η .. γιατί δεν θυμάμαι τί έχουν βάλει στο συνεργείο.. μιας και δεν τά αλλάζω ο ίδιος..
Το "γαϊδούρι".. όμως δεν καταλαβαίνει τίποτα..!!!
Σε ένα 1000 ninja δεν θα το δοκίμαζες....αυτό λέει ο βαγγος
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο παπί βάζω και λάδι από τις ελιές μου γιατί με 300€ αλλάζω μοτέρ. Αλλά ότι κάνουμε λάθος να το λέμε κιόλας. Απλά δε ξέρουμε. Και είναι λογικό οπότε καλύτερα να πάμε με τον ασφαλή δρόμο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στο παπί βάζω και λάδι από τις ελιές μου γιατί με 300€ αλλάζω μοτέρ. Αλλά ότι κάνουμε λάθος να το λέμε κιόλας. Απλά δε ξέρουμε. Και είναι λογικό οπότε καλύτερα να πάμε με τον ασφαλή δρόμο.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το λάδι είναι η ζωή ενός κινητήρα.
Αν είναι να του πετάμε μέσα ότι περισσευει, δεν θα φταίει μετά ο κατασκευαστής αν ανατιναχθει
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν κοιτάξετε τα service manuals των μοτ/των σας ,όσον αφορά την ποσότητα πλήρωσης λαδιού κινητήρα ,αναφέρονται 3 τιμες.
  1. Ποσότητα πλήρωσης για Αλλαγή μόνο λαδια --> Α ml
  2. Ποσότητα πλήρωσης για Αλλαγή Λαδια+Φίλτρο Λαδιού -->Α+ ml
  3. Ποσότητα πλήρωσης μετά απο πλήρη αποσυναρμολόγηση κινητήρα --> Α++++ ml
Χοντρικά κ βάση εμπειρίας να πω ,ότι η διαφορά μεταξύ μιας απλής αλλαγής λαδιών -vs- πλήρωσης μετα απο αποσυναρμολόγηση (τελείως αδειος κινητήρας δηλ) ,κυμαίνεται μεταξύ 450-750 ml ,ανάλογα τον τύπο του κινητήρα.
Αυτή λοιπόν είναι μια ποσότητα παλιού λαδιού που μένει μεσα στον κινητήρα αφού ανοίξεις τάπες.
Eιδικά σε αλλαγες λαδιών σε συνεργεία ,οπου ο χρόνος είναι χρημα ,άρα για στράγγισμα ούτε καν...αυτό προσαυξάνεται με κάποια (100-200) ακόμα ml.
Σε κινητήρες αυτ/των ,αυτή η διαφορά μπορείς να πλησιάσει το 1 lt

Οπως καταλαβαίνετε λοιπόν ,ΟΛΟΙ μας ,έχουμε αναμείξει ΠΟΛΛΕΣ φορές ,διαφορετικές μαρκες κ τύπους κ ιξώδη λαδιών ,σε όλους τους κινητήρες μας , όπως επίσης κ μεταχειριμένο (αυτό που πάντα μένει μεσα) με καινούργιο λάδι ,κ θα συνεχίσουμε να το κάνουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Τα απομεινάρια των λαδιών πάνε πάντα στο σκούτερ. Μιάς και καίει λάδια, μιά φορά τον μήνα συμπληρώνω με ότι απομείνει από μοτοσυκλέττες και αυτοκίνητα.....
Εχω να του αλλάξω λάδια 3-4 χρόνια.... Ολα τα δουλεύει...........
Επίσης διάφορα λαδώματα (μεντεσέδες λουκέτα εργαλεία πολιτικοί κλπ...........)
 
Top Bottom