Άκου λοιπόν....γιατί δεν τα γνωρίζεις όλα και φυσικό είναι να μην τα γνωρίζεις γιατί δεν ξέρεις όλα τα μοτέρ της bmw.
Έχω κάνει ταξίδια στην Ευρώπη 8000 χλμ δικαβαλα φορτωμένα κλπ κλπ κάποια από αυτά με φίλους από εδώ μέσα.
Ούτε σε αυτά τα χλμ χρειάστηκε να συμπληρώσω λάδι και δεν γνωρίζω αν ήταν το μοναδικό σούπερ ντουπερ μπόξερ, αλλά έτσι έγινε.
Και στο επετειακό του 2010 μια από τα ίδια....δύσκολα και επίπονα ταξίδια μέσα στην ζέστη και ποτέ μα ποτέ δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω λάδι.
Ίσως να φταίει το ότι ποτέ δεν έβαλα λάδι από ντιζελομηχανη....ίσως λέω.
Στη δικιά μου μηχανή κάνω σέρβις κάθε δέκα χιλιάδες. Στα εφτά με εφταμιση χιλιάδες, συμπληρώνω πάντα, απ'τα πρώτα χρόνια μέχρι σήμερα, διακόσια με διακόσια πενήντα ml!!!! Δεν έχει αλλάξει αυτή η ποσότητα καθόλου!
Στα οκτώ χιλιάδες που αναφέρεσαι, πιστεύεις ότι δεν σου έκαψε λάδι;;;;;;
Στο ξαναλέω! Κάνεις λάθος και στο υπογράφω!!!! Ξανά και ξανά!!!!!
Άλλο αυτό που γράφεις "
Ούτε σε αυτά τα χλμ χρειάστηκε να συμπληρώσω λάδι" και άλλο το, ΔΕΝ έκαψε! Σταμάτα να μπερδεύεσαι!!!!
Και αυτό που λες για το λάδι ντηζελομηχανης,
για την δημιουργία εντυπώσεων, εσύ πιστεύεις ότι εκείνη η μία φορά που συμπλήρωσα την ποσότητα που σου είπα, από τότε καίει λάδια παραπάνω;;;
Ή οπότε χρειάζεται συμπλήρωμα, βάζω πάντα 20w50 απλό ορυκτέλαιο (αν δεν έχω απ'την ίδια μάρκα) χωρίς να κοιτάζω μαρκα, καεί παραπάνω λάδια;;;
Το αν κάποιος έχει κάνει 300-400-500 χιλιάδες χλμ και ένας άλλος μόνο 1000 χλμ, αυτό δεν σημαίνει ότι σε ΟΛΑ έχει δίκιο, εκ προοιμίου!!!!!!!
Δεν μιλάμε τώρα, για μπουφάν και διαδρομές πχ, που παίζουν ρόλο τα χλμ!!!!