Αξίζει bitubo σε varadero?

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγώ θα πώ μόνο το εξής..

Σιγά να μην είναι το εργοστασιακό αμορτισέρ του Varadero καλύτερο σε ποιότητα απο ένα Aftermarket επώνυμο..

Δεν ξέρω για την ιδιαιτερότητα του αμορτισερ στην επισκευή αλλά αν μπορεί να ξεπεραστεί αυτό το εμπόδιο σαφώς θα κράταγα το bitubo.
Άμα δεν έχεις ΟΕΜ αμορτισέρ, ποιός ο λόγος να αγοράσεις για να επισκευάσεις? Κράτα το bitubo, είναι επώνυμο αμορτισέρ, κάνε το σέρβις του και θα είναι σίγουρα καλύτερο από το ΟΕΜ.
αυτο και απο εμενα.
Άμα δεν έχεις ΟΕΜ αμορτισέρ, ποιός ο λόγος να αγοράσεις για να επισκευάσεις? Κράτα το bitubo, είναι επώνυμο αμορτισέρ, κάνε το σέρβις του και θα είναι σίγουρα καλύτερο από το ΟΕΜ.
Ολα αυτα μαζι.
Τα Βitubo ειναι καλα αμορτισερ και εχουν αρκετες καλες κρητικες στο ¨μεγαλο νησι¨, και οχι μονο!!!!
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Ρε kordix όχι και 41 το πιρούνι!!! Είναι.....43 (σιγά τα ωά).

Μάλιστα δεν ξέρω τι σκεφτόταν οι σχιστοματιδες αλλά στο μοντέλο με το abs μονο το ένα από τα δύο καλάμια είναι cartridge. Το άλλο είναι το απλό...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ρε kordix όχι και 41 το πιρούνι!!! Είναι.....43 (σιγά τα ωά).

Μάλιστα δεν ξέρω τι σκεφτόταν οι σχιστοματιδες αλλά στο μοντέλο με το abs μονο το ένα από τα δύο καλάμια είναι cartridge. Το άλλο είναι το απλό...
Με το μπαρδόν, εκάναμεν λάθος. Ε αμα είναι 43ρι μη κάνεις τίποτα :friendship::yew:.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Κάτσε να δω το μανουαλ και θα σου πω Λάμπρο.
Όταν μπορέσεις πάρε ένα στο χέρι & μέτρα το μήκος του δικού σου.
Θα σου πω μετά γιατί ρωτάω ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Γύρω στα 478mm. Γιατί Λάμπρο;
Έχω, ένα ζευγάρι μαμά μπροστινα ελατήρια απο ΜΚ3 . Έιχαν κάνει λιγότερα απο 40.000 χλμ & ξεκουράζονται απο το 2011.
Σου τα δίνω, αν θες να πειραματιστείς. Tα μέτρησα & είναι στα 450mm (αυτό λίγο φυσικά με προβληματιζει, πρεπει να δειτε με το Χριστόφορο εαν τα ΜΚ1,2,3 είχαν διαφορετικά αρχικά μήκοι).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχω, ένα ζευγάρι μαμά μπροστινα ελατήρια απο ΜΚ3 . Έιχαν κάνει λιγότερα απο 40.000 χλμ & ξεκουράζονται απο το 2011.
Σου τα δίνω, αν θες να πειραματιστείς. Tα μέτρησα & είναι στα 450mm (αυτό λίγο φυσικά με προβληματιζει, πρεπει να δειτε με το Χριστόφορο εαν τα ΜΚ1,2,3 είχαν διαφορετικά αρχικά μήκοι).
Βασικά σιγά.. Αν έχουν την ίδια εξωτερική διάμετρο, ένα τεφλονάκι 3 πόντους και έτοιμος. Γειά σου Λάμπρο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Η σκληροτητα ενος ελατηριου καθοριζεται εκτος απο την διαμετρο του, και απο το μηκος του, την απσταση των σπειρων μεταξυ τους, το κραμα που κατασκευαζεται, το παχος της βεργας απο το οποιο φτιαχτηκε, και αλλα που πιθανον να μου διαφευγουν
Δεν αρκει λοπον να εχουν απλα το ιδιο μηκος και ειναι αδυνατον να ξερουμε την σκληροτητα του εκτος και αν αυτη αναγραφεται πανω του (ή οπου αλλου)
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Έχω, ένα ζευγάρι μαμά μπροστινα ελατήρια απο ΜΚ3 . Έιχαν κάνει λιγότερα απο 40.000 χλμ & ξεκουράζονται απο το 2011.
Σου τα δίνω, αν θες να πειραματιστείς. Tα μέτρησα & είναι στα 450mm (αυτό λίγο φυσικά με προβληματιζει, πρεπει να δειτε με το Χριστόφορο εαν τα ΜΚ1,2,3 είχαν διαφορετικά αρχικά μήκοι).
Ευχαριστώ πολύ φίλε. Θα πειραματιστώ αρχικά με κάποιο αποστατη και χοντροτερο λαδακι και αν χρειαστεί κάτι θα σου πω. Ευχαριστώ και πάλι.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Ευχαριστώ πολύ φίλε. Θα πειραματιστώ αρχικά με κάποιο αποστατη και χοντροτερο λαδακι και αν χρειαστεί κάτι θα σου πω. Ευχαριστώ και πάλι.
:secret:Παντελή, πάρτα ρε συ.... και αν δεν τα θέλεις θα τα πάρω εγώ (μιάς και δεν έχω το θάρρος με τον Λάμπρο)..... :sneaky:
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Ρωτησα μετά στον τότε αντιπρόσωπο Αλεξόπουλο ο οποίος με έστειλε στον Wolf ο οποίος το σένιαρε μετά από δύο προσπάθειες,του το πήγα πίσω την πρώτη φορά γιατί η επαναφορά δεν δούλευε.Την δεύτερη φορά η επαναφορά δούλευε αλλά όταν ζεσταινόταν πολύ δούλευε πιο γρήγορα (η επαναφορά),τώρα ήταν το λάδι που έβαλε ήταν κάτι άλλο δεν ξέρω.
Η ιστορία επαναλάμβανεται ρε Γιωργαρα. Του το πήγα το αμορτισέρ, το πήρα σερβιρισμενο αλλά τζίφος. Κανονική τραμπαλα η μηχανή. Του πήγα ολόκληρη τη μηχανή και την άφησα εκεί. Για να δούμε...
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Παιδιά μην ψάχνεστε με το ΜΚ3 το αριστερό καλάμι είναι cadrige... τελείως διαφορετικές λειτουργίες με το ΜΚ2.

Στο ebay πουλάνε μαμά sowa καινούργια με 380€
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Παιδιά μην ψάχνεστε με το ΜΚ3 το αριστερό καλάμι είναι cadrige... τελείως διαφορετικές λειτουργίες με το ΜΚ2.

Στο ebay πουλάνε μαμά sowa καινούργια με 380€
Τάσο, και στο mk2 με abs έτσι είναι.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Τάσο, και στο mk2 με abs έτσι είναι.
Ναι τώρα το είδα....

Όσο για το πρόβλημα που έχεις με τα αμορτισέρ να ξέρεις ότι το Βαραντέρο είναι πολύ μαλακό μηχανάκι... πάρα πολύ μαλακό και είναι έτσι για να είναι ξεκούραστο στα ταξίδια που άλλωστε είναι ο προορισμός και ο χαρακτήρας της μηχανής., για αυτό ποι περισσότεροι κάτοχοι το λέμε βάρκαντερο. Το αμορτισέρ που επισκεύασες και έβαλες μπορεί να είναι σωστό. Μεγάλο ρόλο παίζει η ρύθμιση που κάνεις.
Είμαι 1000% σίγουρος ότι έχεις συνηθίσει από άλλα μηχανάκια με πιο σκληρές αναρτήσεις. Το ότι είναι μαλακές δεν λέει κάτι αν δεν ψαρεύει και δεν κουνάει η μηχανή στις στροφές και στα πολλά χιλιόμετρα.
Φυσικά μπορείς με τις ανάλογες επεμβάσεις να το σκληρύνεις και να το φέρεις στα μέτρα σου.

Με ενδιαφέρει το θέμα, όταν πας να την πάρεις γράψε εδώ τι είπατε με τον μάστορα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom