Αξίζει;

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ο 19 τροχός είναι πιο σταθερός και πιο χρηστικός θα έλεγα και στο καθημερινό αλλά και στο ταξιδιωτικό και όσο το βάρος αφού το ύψος εξηγήθηκε παραπάνω , θεωρώ ότι έχει να κάνει με το στήσιμο/ζύγισμα της μηχανής και κατεπεκτασιν το χαντλιγκ και την εργονομική άνεση που εδώ η BMW απέχει παρασάγγας από τις υπόλοιπες εταιρείες στο χαλαρό αματερ ιδίως κοινό
Εκφράζω προσωπικές απόψεις πάντα
 
Reactions: STF

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Επειδή το ακούω αρκετά και με φέρνει κάπως σε δύσκολη θέση.

Το πως αντιμετώπισα το ατύχημα είναι ότι θα έκανε ο κάθε άνθρωπος όταν ζει μια δύσκολη περιπέτεια υγείας ή μη. Παλεύεις να την ξεπεράσεις. Έχουμε μεγάλη δύναμη μέσα μας. Όλοι. Καλό να μην το ανακαλύπτουμε μέσω δυσάρεστων καταστάσεων αλλά έτσι είναι η ζωή.

Απο εκεί και πέρα το θέμα είναι να πάρεις το μάθημα σου. Και το πήρα.

Όταν έκανα ιστιοπλοΐα για πολλά χρόνια ένα από τα πιο σημαντικά διδάγματα είναι πως η θάλασσα είναι επικίνδυνη όταν δεν τη σέβεσαι. Ισχύει στα πάντα.

Αρνούμαι να ζήσω με φόβο.
Θέλω να ζω με σεβασμό σε ότι κάνω.

Όχι ότι δε φοβάμαι. Φοβάμαι πολλά πράγματα, αλλά δεν μπορώ να αφήσω το φόβο να με καταβάλει όταν είναι σημαντικά για μένα. Πχ bungee jumping δε θα έκανα ποτέ γιατί φοβάμαι αλλά δε με νοιάζει κιόλας.

Ασφαλής όμως δεν αισθανόμουν ούτε μέσα στο σπίτι μου, ποσο μάλλον όταν ήμουν κατάκοιτη ή κουτσή κτλ κτλ στη σκέψη πχ πως με τόση έντονη σεισμική δραστηριότητα τα τελευταία χρόνια στην περιοχή μας αν συνέβαινε κάτι δε θα υπήρχε η δυνατότητα να κατέβω τις σκάλες πέντε ορόφων, ποσο μάλλον με τις γάτες αγκαλιά, γιατί επουδενί θα της άφηνα πίσω.

Όλα είναι διαχειρίσιμα. Αρκεί να θες.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
80 εκατοστά έχουν τα r1200 και 195 κιλά.
Ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους κλπ, που είναι πολύ εύκολα διαχειρισιμο σε όλες τις συνθήκες.
Ιδεες λέμε.... Εσύ ξέρεις καλύτερα.
Και το 1150 τόσο ήταν Κώστα στην χαμηλή θέση. Αλλά συμφωνώ απόλυτα ότι τα 200 τόσα κιλά γεμάτη, στην ουσία έτσι όπως υπάρχει η κατανομή, είναι σαν να έχεις 50 κιλά. Ήταν ότι ευκολότερο είχα ποτέ, και ξέρεις δεν είμαι πρώτο μπόι. Το 955 φίλου που είχε το βάρος στο 1 μέτρο + από το έδαφος ήταν σαν 500 κιλά.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Σε αυτό το μηχανάκι θα σε έβλεπα άνετα..

Αυτό μου ήρθε κι εμένα στο μυαλό.
Νατάσα,αφού μπήκες στην διαδικασία κοίταξε το πλαίσιο και γενικά εγώ θα έλεγα να βγάλεις ένα κοστολογιο στο περίπου και όταν θα έχεις πιο χειροπιαστα δεδομένα τα βάζεις κάτω ( κι εμείς μαζί σου αν θες) και βλέπεις αν συμφέρει η όχι την τσέπη.
Από εκεί και πέρα το αν θες να αλλάξεις μηχανακι ή όχι - ασχέτως κόστους- είναι άλλη συζήτηση.
Τα δύσκολα πέρασαν,τα καλά είναι μπροστά σου!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Νατάσσα είχα πτώση το 2014 με ένα cb1000r, με το οποίο συρθηκαμε στην άσφαλτο και εγώ κατέληξα στη μέση του δρόμου και αυτό καρφώθηκε κάτω από ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο. Το αποτέλεσμα ήταν το μηχανάκι γύρω γύρω να έχει αρπάξει γενικά με μικρόζημιες αλλά τεπόζιτό και τιμόνι έγιναν χάλια. Ευτυχώς πλαίσιο και καλάμια ήταν εντάξει.
Μου έφυγε ενάμιση χιλιάρικο για να το μαζέψω θυμάμαι μαζί με τα εργατικά, αλλά μόλις το ξανακαβαλησα και έκανα μια βόλτα μετά από σχεδόν 1μιση χρόνο κατάλαβα γιατί μου αρέσουν τα μοτοσακά.

Εγώ στη θέση σου θα έφτιαχνα το μηχανάκι μου, πρώτα για να δω αν ακόμα μου αρέσει το άθλημα.
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Νατάσσα είχα πτώση το 2014 με ένα cb1000r, με το οποίο συρθηκαμε στην άσφαλτο και εγώ κατέληξα στη μέση του δρόμου και αυτό καρφώθηκε κάτω από ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο. Το αποτέλεσμα ήταν το μηχανάκι γύρω γύρω να έχει αρπάξει γενικά με μικρόζημιες αλλά τεπόζιτό και τιμόνι έγιναν χάλια. Ευτυχώς πλαίσιο και καλάμια ήταν εντάξει.
Μου έφυγε ενάμιση χιλιάρικο για να το μαζέψω θυμάμαι μαζί με τα εργατικά, αλλά μόλις το ξανακαβαλησα και έκανα μια βόλτα μετά από σχεδόν 1μιση χρόνο κατάλαβα γιατί μου αρέσουν τα μοτοσακά.

Εγώ στη θέση σου θα έφτιαχνα το μηχανάκι μου, πρώτα για να δω αν ακόμα μου αρέσει το άθλημα.
Φτιάξτο και θάρθει μόνο του.Αν της φερθείς ευγενικά...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νατάσσα είχα πτώση το 2014 με ένα cb1000r, με το οποίο συρθηκαμε στην άσφαλτο και εγώ κατέληξα στη μέση του δρόμου και αυτό καρφώθηκε κάτω από ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο. Το αποτέλεσμα ήταν το μηχανάκι γύρω γύρω να έχει αρπάξει γενικά με μικρόζημιες αλλά τεπόζιτό και τιμόνι έγιναν χάλια. Ευτυχώς πλαίσιο και καλάμια ήταν εντάξει.
Μου έφυγε ενάμιση χιλιάρικο για να το μαζέψω θυμάμαι μαζί με τα εργατικά, αλλά μόλις το ξανακαβαλησα και έκανα μια βόλτα μετά από σχεδόν 1μιση χρόνο κατάλαβα γιατί μου αρέσουν τα μοτοσακά.

Εγώ στη θέση σου θα έφτιαχνα το μηχανάκι μου, πρώτα για να δω αν ακόμα μου αρέσει το άθλημα.
Έλα ρε είχα πάθει ίδια ιστορία νομίζω ήταν 2007..εβρεχε και σερνομανε κάτω καμία 30αρε μέτρα και η μηχανή δε φρέναρε με τίποτα. Μέχρι που τη κάρφωσε κάτω από ένα αμάξι το φελεκι μου. Λιγότερο θα είχα πονέσει με κλωτσιά στ @ρχεις.. (είναι και τοπικ κοπέλας πιπέρι)
 

zannisvel

Μέλος
Όνομα
Ζαννής
Μοτό
NC750X
2008 την έφαγα και εγώ τη σούπα μου στη βροχή με ένα R6 ολοκαίνουριο. Ούτε θέλω να θυμάμαι ποσό μου είχε κοστίσει να τη φτιάξω και με προσωπική εργασία. Όταν την καβάλησα μετά από μήνες καταλαβα ότι έπρεπε να την αλλάξω…. Είχα δει το Ζ1000 και είχε καρφωθεί στο μυαλό μου όποτε έπεισα τον εναυτολογείτο μου ότι φοβόμουν το R6 και έπρεπε να σοβαρευτώ καβαλώντας το Kawasaki. :yew:

ps. Κλειδα, ώμος, γόνατο ευτυχως καθόλου γδαρσίματα λόγω εξοπλισμού και βρεγμένου οδοστρώματος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

strokt up

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
hayabusa junior 110cc
Εκ πρώτης όψεως απο την φωτογραφία αν με τις μετρήσεις δεν έχει "πάρει" το πλαίσιο εγώ θα το επισκευαζα.
Μπροστά τα πηρουνια αν δεν έχουν κάνει τσακίσεις ισιωνουν με πολύ μικρό κόστος. Μασπιε οδηγού ευκαιρία για ρυθμιζομενα που θα είναι και πιο φθηνά απο το να βάλεις τα δικά του γνησια.
Βαψιματακι το ντεπόζιτο και τοπικά το πλαισιο.
Καινουργιο τιμονακι μανετες αντιβαρα κλπ
Ολα αυτά όπως είπα εαν το πλαίσιο είναι οκ αλλιώς μετά πας σε άλλες ιστορίες.
 

Magelanos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Ίλιον
Όνομα
Πανος
Μοτό
1)BMW K1200S
2)BMW F650
Ακόμα και να κοστίσει τα μισά σε σχέση με καινούριο, ναι αξίζει να το φτιάξεις εφόσον δεν έχει ζημιά στο πλαίσιο. Γιατί το μοντέλο του 21 είναι ακριβώς το ίδιο με το δικό σου με μόνη διαφορά στα φρένα και τα χρώματα. Θα σου έλεγα όχι αν πήγαινες σε καινούριο και σε διαφορετικό μοντέλο. Οπότε έτσι κρατάς το μηχανάκι σου, και σου μένουν λεφτά για βενζίνες και ταξίδια :ok:
 
Top Bottom