Αξιοπιστία Transalp?

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
πριν 2 μηνες πουλησα σε εναν φιλο το xtr 660 που ειχα και αγορασα 1 honda transalp 650 του 2005
με 39,000χλμ,φουλ εξτρα και σε αριστη κατασταση.
το αγορασα συνηδειτα μιας και ειχα οδηγησει εκτενως και για πολλα χρονια τρανσαλπ.
ηθελα ενα ησυχο,ηρεμο,ξεκουραστο μηχανακι να ρολαρω χαλαρα και να ακουω τα πουλακια που
κελαηδανε και τα τζιτζικια:) λογω γηρατειας
και το κυριοτερο να ειναι αξιοπιστο και να μην χρειαστει ποτε να του κανω καποια επισκευη παρα μονο
τα προβλεπομενα σερβις του (μιας και ολα τα κανω μονος μου)
ΑΜ ΔΕΕΕΕ





 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
λοιπον,οι φωτο απο το φαγωμενο καρε και το κολλημενο γραναζι τις πηρα απο το νετ για να σας δειξω
το προβλημα.
εγω δεν εβγαλα σε αυτην την φαση φωτο.
παντως και στο δικο μου, το καρε ετσι ειναι και χειροτερα
αυτο ωφειλεται σε 2 παραγοντες.
1)το γραναζι ασφαλιζει με μια ροδελα και 2 βιδακια οπως στα παπια και οχι οπως στις περισσοτερες
μοτοσυκλετες με κεντρικο παξιμαδι που πιανει στον αξονα.
θα σκεφτηκε η χοντα.....
το τρανσαλπ ειναι ταφος απο ροπη και γκαζια,οπωτε βαλτου ενα μπροστα γραναζι απο c50 παπι και
ειμαστε ο.κ

2)ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν ασχετος και τεντωνε τερμα την αλυσιδα

αυτα τα 2 σε συνδυασμο μου δωσαν τον αξονα στο χερι.
οταν πηγα να το αγορασω το εψαξα λεπτομερως μαζι με τον γατο και το βρηκαμε αψογο.
κανεις ανθρωπος στον κοσμο δεν μπορει να δει τετοια ζημια (αυτα ειναι λαχειο)
δηλ. τι να ελεγα στον πωλητη;
κατσε να σου λυσω το μπροστα γραναζι για να δω αν το καρε ειναι καλο;
γιατι αλλιως δεν μπορεις να το ελενξεις-δεις.
οταν το εκανα δοκιμαστικη βολτα πριν το αγορασω,στην λ.βουλιαγμενης με την βαβουρα που
επικρατει εκει και φορωντας το κρανος,πως μπορουσα να ακουσω οτι ακουγεται η αλυσιδα;
και οταν την ακουσα,μετα απο 2 βδομαδες που το ειχα αγορασει,πιο γατονι θα καταλαβαινε οτι
ειναι φαγωμενο το καρε και οχι οτι ειναι χαλασμενη η αλυσιδα;
αγορασα λοιπον ενα σετακι αλυσιδα-γραναζια καινουργια και παροτι ειχα αμφιβολιες γιατι οπτικα
η αλυσιδα και τα γραναζια που φορουσε φαινονταν καινουργια,πηγα να τ αλλαξω.
οταν ξεπριτσινωσα την αλυσιδα και την πηρα στα χερια μου ειδα οτι ηταν αψογη....
εκει αρχισα να ανυσηχω.....βλεπω και το μαμα μπροστα γραναζι αψογο και πλεον φοβαμαι να το βγαλω γιατι αρχισα να καταλαβαινω τι παιζει

αφου το εβγαλα και πηρα την κρυαδα,εβαλα ενα καινουργιο γραναζι,εβαλα και την ασφαλεια,το
κεντραρισα προσεκτικα,του πηρα τους τζογους και εκανα 2 πονταρισιες στο γραναζι με τον αξονα.
το εβαλα μπροστα,κουμπωσα δευτερα και το ειδα να γυρναει ολοισια και αψογα.
οπωτε λεω,αγιε κλουνει με προστατεψες και την γλυτωσα φτηνα

μετα εβαλα καινουργια αλυσιδα και πισω γραναζι,αναψα ενα τσιγαρο και ειπα....
τι γατονι μαστορατζα εισαι ρε κλουνει;

αφου εκανα το τσιγαρο λεω,δεν το κανω και μια βολτα να καμαρωσω το μοτορι;
τι το θελα;

εντονος θορυβος ακουγοταν απο το μπροστα γραναζι

λυσιμο παλι το καπακι γραναζιου και ξανα ελενχος αν γυρναει ισια.
ισια γυρναγε το μαμημενο

περνω μικρομετρο με βελονα και μετραω.....2 δεκατα εκκεντρο

και μ αυτα και μ αυτα κατεληξε ο κινητηρας του τρανσαλπ μου στο χειρουργικο μου τραπεζι.

υ.γ σαφως μπορω να κυνηγησω τον καταστηματαρχη νομικα αλλα απο την εμπειρια μου αυτα ειναι
(πιασε το αυγο και κουρευτω)
θα μπορουσα και με μια μικρη διορθωση στο κεντραρισμα του γραναζιου να το φτιαξω καπως ωστε
να το βαλω αγγελια και να το πουλησω αλλα ουτε και αυτο μπορω να το κανω.

θα ακολουθησει φωτορεπορταζ με την επισκευη του τρανσαλπ
παραμεινατε συντονισμενοι
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Χριστοφ, ταχουμε ξαναπει, επεσες στην περιπτωση παιρνοντας Τρανσαλπ 650 σε αριστη κατασταση, του οποιου ομως ο προηγουμενος ιδιοκτητης δεν ηξερε και ρυθμιζε την αλυσιδα "πετρα" o_O :eek: Αυτο ειναι γνωστο θεμα κακο-συντηρησης και κακο-μεταχειρησης σε Τρανσαλπ αλλα ΚΑΙ Αφρικα, και οχι θεμα αξιοπιστιας
Η αξιοπιστια των Τρανσαλπ και ιδιως του 650, που δεν εχει τα θεματα του 600 (ανορθωτη ή και ηλεκτρονικη τα παλιοτερα), ειναι γνωστη και αποδεδειγμενη :secret::yew:


Περιμενουμε το φωτορομαντζο με την επισκευη, καποιοι απο μας ειδαμε μερη της ..live :ok: :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

YianPep

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Africa twin 750
Ντίζες να κρέμονται,παραφλού χυμένα στις πλάκες,πλαστικά-ντεπόζιτα-περιφερειακά-σέα-μέα στην αποθήκη ή στο πατάρι
Περιορισμένος χρόνος-χρήμα ν ασχοληθείς
Προβληματισμοί-συζητήσεις-θεωρίες-προυπολογισμοί
Σε παρομοια φάση είμαι Χριστόφορε ,τουλάχιστον εσυ το έλυσες απ ότι καταλαβαίνω
Βάλε πράμα να χαζεύουμε,να γουστάρουμε,να μαθουμε
Τιποτα δεν ειναι "αξιόπιστο".. μέταλα είναι με τις ανοχές τους,τα όρια τους,τα κατασκευαστικά τους λάθη,την λάθος συντήρηση απο μέρους μας
και φτάνουμε σ αυτό που είπες : να το βαλω αγγελια και να το πουλησω αλλα ουτε και αυτο μπορω να το κανω.
Ειτε γιατί δε θέλω να την αποχωριστώ,είτε γιατι δέ γουστάρω να "κοροιδέψω" τον επόμενο(όπως πιθανόν έκαναν εμένα),είτε γιατι δεν έχω τη δυνατότητα τώρα να πάρω αυτο που θέλω??
Βαλε πράμα να γουστάρουμε να πέρνουμε ιδέες και δύναμη
ΥΓ.Καλούς χωματόδρομους να χεις με τα τακουνάτα!!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
ως ενας απο τους χιλιαδες ευχαριστημενους κ πιστους κατοχους ΤΑ650 θα πω οτι ο τιτλος του θεματος απαιτει αλλαγη καθως αδικει περα ως περα το συγκεριμενο μηχανακι.(αμα θες το αναλυουμε αυτο..)

απο την αλλη ομως ρε Χριστοφορε με τοσες ανακατασκευες που εχεις κανει κ εισαι -απο οτι φαινεται- χρονια στο μοτο-κουρμπετι απορω ΠΩΣ την πατησες κ δεν ειδες βασικα πραματα που κ μονο απο τις 2 φωτο κανουν μπαμ..(δλδ δεν χρειαζοταν να λυσεις μοτερ για να παρεις χαμπαρι οτι ειναι μακελεμενο)
1) 2005 μοντελο κ 35.000 απο μαγαζι κραζει απο μακρυα οτι ειναι ''λουμπα'' κ κλασικα θα σου ειπε την καραμελα οτι το ειχε ναυτικος η' γερος γιατρος η' καμια κορη στρατηγου... κτλ..:p
2α)η πινακιδα ειναι χωρις το μπλε σηματακι GR στην ακρη που σημαινει οτι εχει εκδοθει εως το 2004 αν δεν απατομαι,αρα δεν μπορει να ειναι μοντελο ταξινομιμενο το 2005 γιατι θα ειχε νεου τυπου πινακιδα.
2β)επισης κανενα ''μαμα'' ΤΑ650 ΔΕΝ εχει μαυρες ζαντες κ πινακιδα παλιου τυπου καθως τα μαυρα rims βγηκαν στην αγορα απο το μοντελο του 2006 (RD11) κ μετα!αρα παλι παμε στο 2α..;)
3)το τιμονι ειναι αλλαγμενο (φαινονται τα αντιβαρα,το μαμισιο τα εχει εσωτερικα να ξερεις;)) κ γιατι αραγε να το κανει καποιος στα 35χιλ χιλιομετρα,το μαμα ειναι εξαιρετικο ανετο..
4)το βαμενο μαυρο κωλοφαναρο,αλλοι καθρεπτες,μπλε ταπες στα καλαμια πανω -εμενα προσωπικα- που κανουν για σημαδια πρωην κατοχου που ηταν ψιλο-ανησυχος κ εχω πολλες υποψιες οτι θα βρεις -ευχομαι να πεσω εξω- κ αλλα ''λαχεια'' λυνοντας το...:cautious:

επισης οι φουσκες ειναι πολυ ''νεες'' για 2005 μοντελο,εμενα ειναι του 2007 κ εχουν ηδη απο καιρο σημαδια κοπωσης/πυλοκαιριας.
ενω απο τα πισω καγκελα λειπει η γλωσσα που ''τσακωνει'' την βαλιτσα,τωρα θα μου πεις κ τι εγινε?
ναι οκ... αλλα ενας που εχει βαλει εντουρο μασπιεδες κ τακουνατα λαστιχα τι τα θελει τα καγκελα..θα ξαναρωτησω ανησυχος...:pc:

τεσπα ισως ειμαι ολιγο υπερβολικος...ελπιζω να πανε ολα καλα κ αναμενω το ρεπορτο σου...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Ενα σημαντικο ερωτημα που με απασχολει ειναι το παρακατω.

α)Πηρες τον Γατο,πηγατε να δειτε τη μηχανη πλακωθηκατε και μετα στα τσιπουρα
η
β)Πηρες τον Γατο,πλακωθηκατε στα τσιπουρα και μετα πηγατε να δειτε τη μηχανη?

Αny way,οπως λεει και καποιος φιλος.Αυτο που επαθες εμαθα να το κοιταω,απο κατι παρομοιο που ειχα δει σε μαστορα εδω και πολλα χρονια.Πλεον πριν παρω μηχανη,περα απο τον κλασσικο ελεγχο,ειναι το πρωτο που κοιταζω.Εχω δει απιστευτα πραγματα και εχω γλυτωσει και φιλαρακια απο κακοτοπιες.

Φυσικα οπως λεει ο Γιωργος πιο πανω υπαρχουνε πραγματα που ξενιζουν επανω στη μηχανη.Αν δεν εισαι γνωστης της συγκεκριμενης μηχανης (μεσα σε αυτους και εγω),δεν ειναι ευκολο να τα αναγνωρισεις.Ευτυχως εχεις τις γνωσεις και θα σου κοστισει λιγο.

Την επομενη φορα ασε τον Γατο να συμαζεψει κανα Πηγασο,πριν παθει εγκεφαλικο ο αλλος και παρε εμενα.Πρωτα θα δουμε την μηχανη και μετα θα παμε για τσιπουρα.


ΥΓ Mε ευκαιρια το συγκεκριμενο θεμα ειναι σημαντικο να ριξεται μια ματια στο μπροστα γραναζι.Συνηθως 2-3 βιδες ειναι και θα σας γλυτωσει απο αρκετα εξοδα.Εμενα τουλαχιστον με γλυτωσε τρεις φορες σε κουκλα κατα τα αλλα μηχανη.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ο gattos πήγε μαζί με τον christof στον "ελεγχο" της κιουρίας , κυρίως για παρέα κ για μιά 2η γνώμη ,καθώς ο φίλος μου ο Κλούνης είναι πολύ πιό έμπειρος απο μένα σε τεχνικά θέματα.
Πολλά χρόνια δε ,κάτοχος κ καβαλάρης "προβληματικών" Ευρωπαϊκών ,ποτέ μου δεν συνάντησα παρόμοια αστοχία ,οπότε δεν θα μπορούσα να είμαι υποψιασμένος για το ΤΑ.
(όπου ΤΑ>βλ.ΤέραςΑξιοπιστίας)

Τα ΤΑ ,τα γνωρίζω σαν τρίτος ,απο τους φίλους που τα έχουν στην παρέα ,και έχω παραδεχτεί τον allround χαρακτήρα τους ,καθώς επίσης κ την αντοχή κ αξιοπιστία τους ,αφού τα φιλαράκια που τα έχουν ,"ασελγούν" πάνω τους μονίμως εδώ κ 100-150Κ χλμ ,κι αυτά δεν κάνουν κιχ.

Επίσης ,μια κ ποτέ δεν μου "κούνησε" το ΤΑ ,λόγω μη ενδιαφέροντος , δεν το'χω ψάξει ιδιέταιρα ,για το που κ τι πονάει πάνω του.

Είχα διαβάσει στο νετ για αυτό το πρόβλημα του καρέ του άξονα στα ΑΤ ,χωρίς να δω αναφορές οτι η Χόνδα το κληρονόμησε κ στα ΤΑ ,οπότε ,δεν ήμουν υποψιασμένος.

Ο christof πάλι ,είχε αποφασίσει να πάρει ΤΑ ,όχι επειδή το γούσταρε τρελλά ,αλλά επειδή χρειαζόταν γι αυτή την περίοδο της ζωής του ,την αποδεδειγμένη ηρεμία κ αξιοπιστία του.

Το ελέγξαμε αρκετά.
Ειδικά εγώ το "ψείρισα" στα διάφορα "σημάδια" ,μέχρι του σημείου ο καταστηματάρχης να παίρνει μπροστά μου τηλ τον πρώην ιδιοκτήτη ,ζητώντας του διευκρινήσεις για τους λόγους επέμβασης που αφορούσαν κάποια "σημάδια" που του επέδειξα.
Τον κούρασα των καταστηματάρχη με το "ψείρισμα" ,
μέχρι κ τον Κλούνη κούρασα ,ο οποίος σε κάποια στιγμή μου είπε:
"Ελα μωρέ ,αστο πιά ,θα το πάρω ,Τρανσάλπ είναι ,τι να πάθει...;"

Ομως κανένας απο τους δυό μας (δυστυχώς) δεν γνώριζε-σκέφτηκε την συγκεκριμένη αστοχία ,ώστε να την ελέγξει.

Κατά τ'άλλα ,το συγκεκριμένο ΤΑ επελέχθη απο τον christof ,επειδή ήταν(είναι) εξωτερικά σε ΑΨΟΓΗ κατάσταση κ με πολλά εξτρα ,τα οποία αφού είχε σκοπό να βάλει κι ο ίδιος σ'ένα "μαμά" ,κατέβαζαν αυτομάτως το κόστος κτήσης.

Όσο για τις αισθητικές κ τις πρακτικές επεμβάσεις πάνω του ,με διάφορα after market στοιχεία ,προσωπικά δεν μου δημιούργησαν αρνητικές σκέψεις ,μια κ συνηθίζω κι εγώ ,να φέρνω τις μοτό μου στα πρακτικά κ αισθητικά μου μέτρα με ανάλογες επεμβάσεις.

Και επειδή ανεφέρθη ,τα τακουνάτα ελαστικά κ τα χωμάτινα μαρσπιέ ,ήταν προσθήκες του Κλούνη μετά την αγορά του.
Το μηχανάκι ήταν με ασφάλτινα ελαστικά ,μαμά μαρσπιέ ,και κανένα ίχνος φθοράς πάνω του ,το οποίο να έδειχνε υποψία χωμάτινης χρήσης.
(οχι βέβαια οτι ,αν υπήρχε ,θα θεωρούταν κάτι αρνητικό)

Τις υποψίες για την "αλήθεια" του χλμετρητή ,τις είχαμε κι οι δυό.
Αλλά κ πάλι επικράτησε η αποδεδειγμένη αξιοπιστία του ΤΑ ("ΤΑ είναι ,ας έχει κ τα διπλά ,κ τι έγινε..")

Πάντως ,επειδή τώρα που μιλάμε ,το ΤΑ έχει λυθεί-δεθεί-κ κυκλοφορεί ήδη ,αναμείνατε την εξέλιξη του φωτο-ρεπορτάζ επισκευής ,κατα την οποία αποδείχτηκε οτι ,τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα ήταν όλα σε άψογη οπτικά κατάσταση ,καθώς επίσης κ οι μετρήσεις ανοχών που έγιναν με μικρόμετρο-φίλερς κτλ ,έδειξαν τα πάντα όλα να βρίσκονται στα άνω όρια των προδιαγραφών τους(σαν καινούργια δηλαδή)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
ως ενας απο τους χιλιαδες ευχαριστημενους κ πιστους κατοχους ΤΑ650 θα πω οτι ο τιτλος του θεματος απαιτει αλλαγη καθως αδικει περα ως περα το συγκεριμενο μηχανακι.(αμα θες το αναλυουμε αυτο..)
Συνονοματε συνδιαλπιστη George-Μενεουτσε, το ιδιο ακριβως ειπαμε μεταξυ μας και με τον Konkost οταν το πρωτοανεβασε, δεν ηθελα να το γραψω στο ποστ μου πιο πανω αλλα το εκανες εσυ, θενκς :ok:

Ο τιτλος σαφως αδικει το συγκεκριμενο μηχανακι αλλα για οσους απο μας γνωριζουμε προσωπικα τον Χριστοφορο, ξερουμε οτι ο τιτλος αποτελει καυστικη υπερβολη αστεϊσμου και οχι προσβολη και απαξιωση προς το συγκεκριμενο μοντελο, του οποιου αλλωστε αν δεν ειχε αναγνωρισει την αξια του, δεν θα το επελεγε σαν αγορα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ο τιτλος του νηματος ειναι πρωφανες χιουμοριστικος
το transalp ειναι ενα απο τα πιο αξιοπιστα μηχανακια που κυκλοφορουνε.
αυτο που αγορασα εγω ειναι αναφισβιτητα σε αριστη κατασταση με πραγματικα χλμ.
στο ποστ νο3 εξηγω γιατι ειχε αυτην την ζημια
εξηγω επισης γιατι κανεις ανθρωπος στον κοσμο δεν μπορει να ελενξει αυτην την ζημια αν δεν βγαλει πρωτα το μπροστα γραναζι.
οι πινακιδες του ειναι απο επαρχια και το 2005,ναι βγαιναν τοτε με τις παλιες πινακιδες.
αυτο δεν με απασχολει γιατι εγω κοιταω τον αριθμο πλαισιου για να δω το ετος κατασκευης του και το συγκεκριμενο ειναι του 2005.
η ζημια δεν ειναι ακριβη σε ανταλλακτικα αλλα μεγαλο μανικι να κανεις ολο το ΤΑ φυτιλια και να το ξαναδεσεις
ασε που αμα δεν γνωριζεις καλα απο χρονισμους V κινητηρων ειναι και αυτο μεγαλη σπαζοκεφαλια.
βαζω μερικες φωτο απο το ΤΑ οπως το αγορασα




 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
δεν εχω την εμπειρια των παραπανω για τα τρανσαλπ!
αλλα εχω διαβασει και εχω μιλησει αρκετα με κατοχους
θεωρω οτι ειναι μηχανακι σταθμος στο παγκοζμιο γιγνεσθαι
οπως ολες οι μηχανες ομως ετσι και αυτο εχει τα αδυναμα σημεια του που με την βοηθεια και καποιων οχι τοσο ενημερομενων μηχανικων η καποιας ατυχης στιγμης σε καποια σφηξιματα!!! κλπ πανω σε ενα τυπικο σερβις μπορει να διογκωσουν την αδυναμια του συστηματος και να το κανουν προβλημα
αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη
ωραιο θεμα
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
το σαββατο στριμωξα στην υπογα μου τον γατο και λευκαδιο και ξεκινησαμε να λυνουμε το (αξιοπιστο μοτερ του τρανσαλπ
)

εγω και ο γατος λυναμε και ο λευκαδιος μας εδινε οδηγιες βλεποντας το manual απ το λαπτοπ

με συνοπτικες διαδικασιες βγαλαμε την κυλινδροκεφαλη απο τον πισω κυλινδρο
 
Top Bottom