Αξιοπιστία Transalp?

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja


σφιχτηκαν ολες οι βιδες του καρτερ με τις ροπες του μανουαλ της χοντα και συνεχιζω....

για να μπει η τσιμουχα του αξονα του εμπρος γραναζιου,βαζουμε μονωτικη ταινια γυρω απο το καρε

και την λαδωνουμε ωστε να μπει ωραια και χωρις να την πληγωσουμε την τσιμουχα

ετοιμη και εδω φαινεται ο υπαιτιος αξονας που με αναγκασε να λυσω τον κινητηρα...
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
δεν ηθελα να τα κανω καθρεπτη-γυαλισω γιατι μετα θα εμπλεκα με ζιγκλερωματα και αλλα
απλα γυαλισα λιγο τις αγριαδες απο την χυτευση στις εισαγωγες-εξαγωγες για καλυτερη ροη




 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja

μετρηθηκαν ολα και βγηκαν αψογα,εκτος τα ελατηρια συμπλεκτη-καμπανας που το κατωτατο οριο
ειναι 53,9 και εγω τα βρηκα 53,6,οποτε παραγγειλα καινουργια της barnett


 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν γνωριζω το επαγγελμα σου.....
Αν δεν εισαι μηχανικος, πολλα μπραβο για ολη την δουλεια :hailbig:...στο joebar συνεργειο:D

Δεν μας ειπες ποσο κοστισε ολο αυτο, γιατι απο εδω και περα, εχεις πραγματικα ενα μοτερ πολυ αξιοπιστο και για πολλες χιλιαδες χλμ.......:friendship:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
λοιπον το κοστος της επισκευης...
μεταχειρισμενο πρωτευων αξονα σασμαν =30ευρω
σετ φλαντζες γενικης athena =140
σετ τσιμουχες σετ athena =20
πειροι πιστονιων-ασφαλειες,γραναζι,
ασφαλεια γραναζιου,βιδακια,ταπα
λαδιου,παξιμαδι καμπανας κλπ. honda =90
λαδια,φιλτρα,ξυδια,παραφλου,μπουζι κλπ.=70

με τις επισκευες-βελτιωσεις μοτο ασχολουμαι απο μικρος σαν χομπυ,αγαπη για την μοτοσυκλετα,αν και εχω δουλεψει πιτσιρικας σε καποια συνεργεια.
με τον πατερα μου ειχαμε μηχανουργειο (τορνο,φρεζα κλπ)
εδω και 25 χρονια ειμαι επαγγελματιας οδηγος
απ του χρονου θα εχω και πτυχιο μηχανικου-τεχνιτη οχηματων (στα γεραματα αποφασισα να το παρω):pointu:


ευχαριστω σας για τα καλα σας λογια:friendship:
 

xntinou

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS 07
Πραγματικά πολύ καλή δουλεια!

Και .. μερικές ερωτήσεις ..
Έτριψες τις βαλβίδες με grinding compound; είναι απαραίτητο να γίνει για να έχει νέο πάτημα η βαλβίδα ;

Καθάρισες βαλβίδες - πιστόνια με καθαριστικό καρμπυρατέρ ή κατι άλλο;

Το angle tightening στις βίδες της κεφαλής έχει την ίδια αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα με το δυναμόκλειδο;

Πραγματικά καινούριο το μοτέρ! :ok:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
εξαιρετικη εργασια,ακρως ποιοτικη που δυσκολα θα εκανε ακομα κ ενας επαγγελματιας.κυριοι ειστε αξιοι συγχαρητηριων καθως εχετε κ γνωσεις αλλα ξερετε να ''βαστατε'' εργαλεια!!
η δε αναλυτικη παρουσιαση με τοσες φωτο την κανει το απολυτο εγχειριδιο!!
η υπογα ακρως μαχημη κ εξοπλισμενη!
:friendship:

τωρα για το επικο V-52 μοτερ/μοντελο/ΤΑ650 τι να πω..? θα επαναλαβω κατι που ειχα γραψει παλιοτερα,οτι:

''η επιτυχια της συγκεκριμενης μοτοσυκλετας δεν ειναι στην αξιοπιστια της,στην πολυχρηστηκοτητα της κ στην φιλικοτητα της,ΑΛΛΑ στο γεγονος οτι ακομα κ τωρα,28 χρονια μετα την επισημη παρουσια της αποτελει σοβαρη υποψηφηφιοτητα καθε φορα που καποιος ζητει ενα all around μηχανακι!:)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σαν μεγαλοι τα καταφερατε!!! :p
Αμαρτια να λυνεις καινουργιο μοτερ για μια τοσο δα μικρη ζημια στην ουσια..
Όντως είναι αμαρτία.
Και ειδικά σε ΤΑ ,που συνήθως δεν παθαίνουν τίποτα για 100άδες χιλ χλμ.
Αυτός ήταν κ ο λόγος που πηρε ΤΑ ο Κλούνης.
Για να μην ασχολήθεί καθόλου με αυτό.
Και τού κατσε η χειρότερη στραβή ,να πρέπει να λύσει ολοκληρωτικά τον κινητήρα.

Αλλά δυστυχώς ,για να φτιαχτεί σωστά κ να συνεχίσει να είναι το μηχανάκι αξιόλογο κ αξιόπιστο ,αυτός ήταν ο μόνος ενδεδειγμένος τρόπος.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Επειδή ήμουν παρόν στο λύσιμο ,αυτό που μου έκανε τρελλή εντύπωση ,ήταν η κατάσταση του εσωτερικού των κάρτερ ,αλλά κ όλων των κινούμενων μερών του κινητήρα.
Ανοίγαμε τα κάρτερ ,κι αυτά λαμποκοπούσαν λές κ μόλις τα'χαμε πλύνει στην βούτα.
Ολα τα κινούμενα μέρη (πιστόνια-ελατήρια-εκκεντροφόροι-κομβία-κλπ) επίσης λαμποκοπούσαν σαν καινούργια ,κ οι μετρήσεις σε ένα-ένα ξεχωριστά έδιναν τιμές καινούργιων.
Λες κ ήταν αδούλευτα.

Ολα τα παραπάνω συνηγορούν σε μερικά συμπεράσματα:

1) Ποιοτικά υλικά + Ακρίβεια χυτευμένων μερών (απο την Χόνδα)
2) Ευλαβική συντήρηση (απο τον πρώην)
3) Προφανώς τα λίγα χλμ που αναγράφονται στον χλμτρητή ,πρέπει να είναι αληθινά.
 
Top Bottom