Aυτη ειναι και η μοναδικη χοντρη ζημια που μπορει να βγαλει ο κινητηρας του ΤΑ650 οταν συντηρειται σωστα (και του εκατσε του φιλου μου)
Και δεν φταιει για αυτο η χοντα Εχω δει πολλα ΤΑ να κυκλοφορουνε με τιγκα τεντωμενη την αλυσιδα Αυτο οφειλεται κατα την γνωμη μου στο οτι αυτος που την ρυθμιζει εχοντας την μοτο στο σταντ ειτε ακολουθει κατα γραμμα το μανουαλ που αναφερει τον τζογο που πρεπει να εχει ειτε νομιζει οτι εχει αρκετο τζογο πιανοντας την με το χερι Την ρυθμιζει λοιπον νομιζοντας σωστα και μετα φορτωνεται η μοτοσυκλετα με τον αναβατη και ισως και δικαβαλο και με το μισο σπιτι φορτωμενο Το ψαλιδι τοτε κινουμενο συνεχως στο οριο οπου η αλυσιδα τεντωνεται πανω απο το οριο που αντεχει αυτη και τα μεταλα του μπροστα γραναζιου Το γραναζι φθειρεται στο καρε του και αποκτα τζογο στην συναρμογη του με τον αξονα Οποτε πλεον αρχιζει να την ακουει και ο αξονας
Η σωστη ρυθμιση λοιπον της αλυσιδας γινεται με τον αναβατη πανω στην μοτο και σε συνθηκες οπου το ψαλιδι ειναι πληρως οριζοντιο Σε αυτην τη θεση του ψαλιδιου λοιπον πρεπει να υπαρχει ενα ελαχιστο λασκα της αλυσιδας
Ο τροπος με τον οποιο δενει το μπροστα γραναζι στον αξονα με ασφαλεια οδοντωτη και δυο βιδες εκατερωθεν του γραναζιου ειναι αποδεκτος και δεν δημιουργει αυτος το προβλημα Εξαλου η χοντα τον ιδιο τροπο χρησιμοποιει και σε μοτοσυκλετες με πολλαπλασια απο το τρανσαλπ δυναμη
Τελος να πω οτι καθε φορα που βαζουμε καινουριο γραναζι πρεπει να βαζουμε και καινουρια ασφαλεια καθοτι η παλια ακομα και αν δειχνει ΟΚ εχει λεπτυνει ανεπεσθητα κανοντας το προβλημα να εμφανιστει νωριτερα
Και ναι εγω αν ηταν να παρω μεταχειρισμενο ΤΑ θα εβγαζα το μπροστα γραναζι για να τσεκαρω τον αξονα Λιγος χρονος απαιτειτε με μηδαμινα εξοδα (στον μαστορα) Και αν του αρεσε του πωλητη!
Και δεν φταιει για αυτο η χοντα Εχω δει πολλα ΤΑ να κυκλοφορουνε με τιγκα τεντωμενη την αλυσιδα Αυτο οφειλεται κατα την γνωμη μου στο οτι αυτος που την ρυθμιζει εχοντας την μοτο στο σταντ ειτε ακολουθει κατα γραμμα το μανουαλ που αναφερει τον τζογο που πρεπει να εχει ειτε νομιζει οτι εχει αρκετο τζογο πιανοντας την με το χερι Την ρυθμιζει λοιπον νομιζοντας σωστα και μετα φορτωνεται η μοτοσυκλετα με τον αναβατη και ισως και δικαβαλο και με το μισο σπιτι φορτωμενο Το ψαλιδι τοτε κινουμενο συνεχως στο οριο οπου η αλυσιδα τεντωνεται πανω απο το οριο που αντεχει αυτη και τα μεταλα του μπροστα γραναζιου Το γραναζι φθειρεται στο καρε του και αποκτα τζογο στην συναρμογη του με τον αξονα Οποτε πλεον αρχιζει να την ακουει και ο αξονας
Η σωστη ρυθμιση λοιπον της αλυσιδας γινεται με τον αναβατη πανω στην μοτο και σε συνθηκες οπου το ψαλιδι ειναι πληρως οριζοντιο Σε αυτην τη θεση του ψαλιδιου λοιπον πρεπει να υπαρχει ενα ελαχιστο λασκα της αλυσιδας
Ο τροπος με τον οποιο δενει το μπροστα γραναζι στον αξονα με ασφαλεια οδοντωτη και δυο βιδες εκατερωθεν του γραναζιου ειναι αποδεκτος και δεν δημιουργει αυτος το προβλημα Εξαλου η χοντα τον ιδιο τροπο χρησιμοποιει και σε μοτοσυκλετες με πολλαπλασια απο το τρανσαλπ δυναμη
Τελος να πω οτι καθε φορα που βαζουμε καινουριο γραναζι πρεπει να βαζουμε και καινουρια ασφαλεια καθοτι η παλια ακομα και αν δειχνει ΟΚ εχει λεπτυνει ανεπεσθητα κανοντας το προβλημα να εμφανιστει νωριτερα
Και ναι εγω αν ηταν να παρω μεταχειρισμενο ΤΑ θα εβγαζα το μπροστα γραναζι για να τσεκαρω τον αξονα Λιγος χρονος απαιτειτε με μηδαμινα εξοδα (στον μαστορα) Και αν του αρεσε του πωλητη!