Αξιοπιστία Transalp?

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Aυτη ειναι και η μοναδικη χοντρη ζημια που μπορει να βγαλει ο κινητηρας του ΤΑ650 οταν συντηρειται σωστα (και του εκατσε του φιλου μου)
Και δεν φταιει για αυτο η χοντα Εχω δει πολλα ΤΑ να κυκλοφορουνε με τιγκα τεντωμενη την αλυσιδα Αυτο οφειλεται κατα την γνωμη μου στο οτι αυτος που την ρυθμιζει εχοντας την μοτο στο σταντ ειτε ακολουθει κατα γραμμα το μανουαλ που αναφερει τον τζογο που πρεπει να εχει ειτε νομιζει οτι εχει αρκετο τζογο πιανοντας την με το χερι Την ρυθμιζει λοιπον νομιζοντας σωστα και μετα φορτωνεται η μοτοσυκλετα με τον αναβατη και ισως και δικαβαλο και με το μισο σπιτι φορτωμενο Το ψαλιδι τοτε κινουμενο συνεχως στο οριο οπου η αλυσιδα τεντωνεται πανω απο το οριο που αντεχει αυτη και τα μεταλα του μπροστα γραναζιου Το γραναζι φθειρεται στο καρε του και αποκτα τζογο στην συναρμογη του με τον αξονα Οποτε πλεον αρχιζει να την ακουει και ο αξονας
Η σωστη ρυθμιση λοιπον της αλυσιδας γινεται με τον αναβατη πανω στην μοτο και σε συνθηκες οπου το ψαλιδι ειναι πληρως οριζοντιο Σε αυτην τη θεση του ψαλιδιου λοιπον πρεπει να υπαρχει ενα ελαχιστο λασκα της αλυσιδας

Ο τροπος με τον οποιο δενει το μπροστα γραναζι στον αξονα με ασφαλεια οδοντωτη και δυο βιδες εκατερωθεν του γραναζιου ειναι αποδεκτος και δεν δημιουργει αυτος το προβλημα Εξαλου η χοντα τον ιδιο τροπο χρησιμοποιει και σε μοτοσυκλετες με πολλαπλασια απο το τρανσαλπ δυναμη

Τελος να πω οτι καθε φορα που βαζουμε καινουριο γραναζι πρεπει να βαζουμε και καινουρια ασφαλεια καθοτι η παλια ακομα και αν δειχνει ΟΚ εχει λεπτυνει ανεπεσθητα κανοντας το προβλημα να εμφανιστει νωριτερα


Και ναι εγω αν ηταν να παρω μεταχειρισμενο ΤΑ θα εβγαζα το μπροστα γραναζι για να τσεκαρω τον αξονα Λιγος χρονος απαιτειτε με μηδαμινα εξοδα (στον μαστορα) Και αν του αρεσε του πωλητη!
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Ωραίο............ταξιδιωτικό μπράβο στους μαστόρους !!!!!
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
με την ευκαιρια εβαλα μια πριζα,ενα βολτομετρακι και χρησιμοποιησα τον διακοπτη των προβολεων ομιχλης μιας και ηταν το πρωτο πραγμα που ξηλωσα ,για να
κλεινω τα φωτα




και με τα σωστα αυτοκολλητα;)
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
τάπες προφόρτισης? αντίβαρα τιμονιού με πλαστικά προστατευτικά? η μπάρα τιμονιού είναι χρήσιμη?:thinking:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
τάπες προφόρτισης? αντίβαρα τιμονιού με πλαστικά προστατευτικά? η μπάρα τιμονιού είναι χρήσιμη?:thinking:
ταπες προφορτισης=απ τις καλυτερες βελτιωσεις που μπορουν να γινουν για το μπροστινο
αντιβαρα τιμονιου=απαραιτητα και δεν ειναι πλαστικα
μπαρα τιμονιου ειναι χρησιμη?=εσυ τι λες? για ψαχτο....
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
ταπες προφορτισης=απ τις καλυτερες βελτιωσεις που μπορουν να γινουν για το μπροστινο
αντιβαρα τιμονιου=απαραιτητα και δεν ειναι πλαστικα
μπαρα τιμονιου ειναι χρησιμη?=εσυ τι λες? για ψαχτο....
Σιγα ρε Κλουνη μην ειναι απαραιτητα στο ΤΑ τα αντιβαρα Γιατι εχει κραδασμους τετοιους που να ενοχλουν?
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Σιγα ρε Κλουνη μην ειναι απαραιτητα στο ΤΑ τα αντιβαρα Γιατι εχει κραδασμους τετοιους που να ενοχλουν?
να το πεις στην χαζη και ασχετη χοντα αυτο που βαζει αντιβαρα στο τρανσαλπ:friend:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
τάπες προφόρτισης? αντίβαρα τιμονιού με πλαστικά προστατευτικά? η μπάρα τιμονιού είναι χρήσιμη?:thinking:
Ταπες προφορτισης: Τοσο (λιγο) που στοιχιζουν σιγουρα χρησιμες ειναι αν προκειτε να φερεις το μπροστινο στα μετρα σου (οσο αυτο μπορει να γινει στο απλο μπροστινο του ΤΑ)
Αντιβαρα: Δεν εχω στο δικο μου ΤΑ και δεν εχω κανενα προβλημα με κραδασμους Ποιους κραδασμους δηλαδη? Αχρηστα κατα την γνωμη μου
Μπαρα τιμονιου: Χρησιμοτατη σε περιπτωση πτωσης αφου μειωνει τις πιθανοτητες να στραβωσει το τιμονι Πανω δε σε αυτην μπορεις να βαλεις τζιπιες, κινητο, μικρο τσαντακι κλπ κλπ
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
ευχαριστουμε για το φωτορομα:ok:ντζο! εισαι μερακλης , καλα και αξιοπιστα χλμ απο εδω και περα!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αντιβαρα: Δεν εχω στο δικο μου ΤΑ και δεν εχω κανενα προβλημα με κραδασμους Ποιους κραδασμους δηλαδη? Αχρηστα κατα την γνωμη μου
Μπαρα τιμονιου: Χρησιμοτατη σε περιπτωση πτωσης αφου μειωνει τις πιθανοτητες να στραβωσει το τιμονι Πανω δε σε αυτην μπορεις να βαλεις τζιπιες, κινητο, μικρο τσαντακι κλπ κλπ
Εχω κι'εγω αλλαξει το μαμισιο τιμονι με τα ενσωματωμενα αντιβαρα με ενα WRP χωρις αντιβαρα και δεν ειδα καμια διαφορα σε κραδασμους, ποιους κραδασμους που λεει κι'ο Κονκωστης. Η μπαρα ειναι σιγουρα χρησιμοτατη για το μαμισιο τιμονι, υπαρχει σχετικο αξεσουαρ Χονδα που κοστιζει σχετικα λιγο, 15 ευρωπουλα αν θυμαμαι καλα πριν πολλααα χρονια.
 

Husky

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
Africa twin 750 rd04
Αυτο το επαθε γιατι φοραγε αλω γρανάζι μπροστα φορανε μονο το μαμα Honda και τίποτε άλλο και το transalp και τα Africa πίσω βαζεις οτι θες.γιατι το μαμα κουμπώνει ακριβώς εχει και το λάστιχο απέξω και δεν εχει έτσι καθολου τζογους και βέβαια δεν κανει και θόρυβο.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Αυτο το επαθε γιατι φοραγε αλω γρανάζι μπροστα φορανε μονο το μαμα Honda και τίποτε άλλο και το transalp και τα Africa πίσω βαζεις οτι θες.γιατι το μαμα κουμπώνει ακριβώς εχει και το λάστιχο απέξω και δεν εχει έτσι καθολου τζογους και βέβαια δεν κανει και θόρυβο.
οταν το αγορασα παντως,το μαμα γραναζι μπροστα φορουσε και ξερω πολλα τρανσαλπ που φορανε αφτερ μαρκετ μπροστα γραναζια για 100000χλμ+,χωρις
προβληματα.
εγω παντως μετα απο αυτο που επαθα,δεν το ρισκαρω και θα βαζω παντα το μαμα γραναζι.
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Πωωωωωω! ΠΏΣ μου είχε ξεφύγει αυτό το thread! :cautious:
Christof εκπληκτική δουλειά! Σχεδόν με πείσατε για τα Transalp ρε παιδιά!
Τί αρρώστια είναι αυτή :D Τ' αγαπάτε πολύ!

@christof40, αν ψηθείς να "πειραματιστείς" στο XRάκι μου (να αλλάξουμε πιστόνι-ελατήρια) να ξέρεις ότι διαθέτω "budget φρεσκαρίσματος"! :woot:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
All time classic....
Φουλ τεντωμένη αλυσίδα! Την έπαθα με την 1η Αφρικα, αλλά χτύπησε το ρουλεμαν του άξονα του εμπρός γραναζιού. Δεν έλυσα-έδεσα μοτέρ τότε, γιατί είχα άλλο καβάτζα.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Πωωωωωω! ΠΏΣ μου είχε ξεφύγει αυτό το thread! :cautious:
Christof εκπληκτική δουλειά! Σχεδόν με πείσατε για τα Transalp ρε παιδιά!
Τί αρρώστια είναι αυτή :D Τ' αγαπάτε πολύ!

@christof40, αν ψηθείς να "πειραματιστείς" στο XRάκι μου (να αλλάξουμε πιστόνι-ελατήρια) να ξέρεις ότι διαθέτω "budget φρεσκαρίσματος"! :woot:
απο αυριο πιανω το ktm990 του stauroulias (παντελη) για γενικη επισκευη μοτερ,μετα αμα θελεις φτιαχνω και το δικο σου.
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
απο αυριο πιανω το ktm990 του stauroulias (παντελη) για γενικη επισκευη μοτερ,μετα αμα θελεις φτιαχνω και το δικο σου.
:eek::eek: Τί έπαθε το δύσμοιρο; Καλά Χριστουγεννιάτικα θα το "σφάξετε"; :happy:

Εγώ το είπα ψιλο-αστιευόμενος αλλά όντως θα μ' ενδιέφερε να το κάνω/ουμε κάποια στιγμή ώστε να μάθω 5 πράματα!
Μπορούμε να το συζητήσουμε αν σ' ενδιαφέρει και σένα! :)
 
Top Bottom