Αξιοπιστία Transalp?

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Αυτό φιλαράκι'μ ,για βάλτο με λίνκ της hyperpro σε περικαλώ.
Περίεργο μου φαίνεται να δίνει 100% εύρος κιλών.:thinking:
Συνήθως δίνουν max+20 κιλά περιθώριο.




Ναι ρε ,αφού μια ζωή βαριόσουνα το διάβασμα ,που να ξέρεις λοπόν απο θεωρία για να συμφωνήσεις και στην πράξη. :D
(σε τάπωσα μαστροΚλούνη):p

Hyperpro KIT ANT+POST Honda XL 650 V TRANSALP `00-`06
Hyperpro KIT ANT+POST Honda XL 650 V TRANSALP `00-`06, Anno: `00-`06, Dettagli: Il kit comprende molla anteriore, molla posteriore, olio ed istruzioni per il corretto montaggio e per la taratura della moto. Le molle progressive Hyperpro offrono molti vantaggi: permettono un miglioramento della frenatura, migliorano la stabilità e la tenuta di strada. Il peso ottimale del pilota è tra 60 – 120 Kg. Non vanno personalizzate in base al peso. K (rigidezza) Variabile progressivamente da 7 a 14. Rigidezza proporzionale alla sollecitazione: morbida nell’uso stradale, per un maggiore comfort, rigida nell’uso sportivo su pista per un migliore controllo della moto. Si mantengono le regolazioni originali della moto.
http://www.ebay.com/itm/Hyperpro-KIT-ANT-POST-Honda-XL-650-V-TRANSALP-00-06-/111569324673?hash=item19fa0cca81:g:8ksAAOSw1ZBUrjlM

parlaro italiano γατε?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Anche se, ora che ci penso meglio, questa non è la versione ufficiale del Hyperpro tecnico.
E 'il testo del fornitore.

Anche se mi annoio, mi guarderò, e ritorno.
 
Reactions: yns

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Hyperpro KIT ANT+POST Honda XL 650 V TRANSALP `00-`06
Hyperpro KIT ANT+POST Honda XL 650 V TRANSALP `00-`06, Anno: `00-`06, Dettagli: Il kit comprende molla anteriore, molla posteriore, olio ed istruzioni per il corretto montaggio e per la taratura della moto. Le molle progressive Hyperpro offrono molti vantaggi: permettono un miglioramento della frenatura, migliorano la stabilità e la tenuta di strada. Il peso ottimale del pilota è tra 60 – 120 Kg. Non vanno personalizzate in base al peso. K (rigidezza) Variabile progressivamente da 7 a 14. Rigidezza proporzionale alla sollecitazione: morbida nell’uso stradale, per un maggiore comfort, rigida nell’uso sportivo su pista per un migliore controllo della moto. Si mantengono le regolazioni originali della moto.
http://www.ebay.com/itm/Hyperpro-KIT-ANT-POST-Honda-XL-650-V-TRANSALP-00-06-/111569324673?hash=item19fa0cca81:g:8ksAAOSw1ZBUrjlM

parlaro italiano γατε?
Το κείμενο είναι της motochepassione_it και όχι της Hyperpro :p
Πάντως λέει ότι δεν εξατομικεύονται ανάλογα με το βάρος.
Και στο site υπάρχει ένας κωδικός μόνο για το 650,
XL 650 V TRANSALP `00-`06
Μπροστά: SP-HO06-SSA013
Πίσω: SP-HO06-SSB013
Κιτ και τα 2: SP-HO06-SSC013
Και η σημείωση ότι βγαίνουν και σε μαύρα και γραμμικά.
Κατάλογος: http://hyperpro.com/en/wp-content/uploads/sites/3/2015/10/Hyperpro-Replacement-springs.pdf

Τα δικά μου τα είχα πάρει από εδώ: http://store.so-products.com/
Για το Transalp το έχει το kit στα 195 εδώ.
Νομίζω πως τα μεταφορικά ήταν 25€ (δεν τα βρίσκω τώρα).
Περίμενα 3 βδομάδες.
 
Reactions: est

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Οσο κι αν το έψαξα ,κυρίως στο επίσημο site της Hyperpro ,αλλά και αλλού ,δεν βρήκα πουθενά τεχνικά χαρακτηριστικά ,ούτε βέβαια και εύρος κιλών.
Και το θεωρώ περίεργο ,μην πω οτι μου ψιλο"βρωμάει" κιόλας λίγο.
Ειδα οτι δίνει έναν κ μόνο κωδικό (μπρός & πίσω επίσης) ,κ δεν αμφιβάλω οτι ,θα το'χουν μελετήσει ,και όντως θα δουλεύει.

Συνεχίζει όμως να μου φαίνεται περίεργη η απο 60-120 κιλά δυνατότητα άψογης λειτουργίας της ανάρτησης με το ίδιο ελατήριο ,μια και έτσι ακυρώνεται όλη η επιστήμη των αναρτήσεων ,κατα την οποία ακόμα και 10 κιλά διαφορά ,είναι αρκετά για να χρειαστεί διαφορετικό ελατήριο ,ωστε να έχεις το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Αν δεχτούμε λοιπόν οτι αυτό ισχύει ,και οτι απλά προφορτίζοντας μόνιμα το ελατήριο αρκετά ,μπορούμε να το κανουμε να δουλέψει ικανοποιητικά στα κιλά που θέλουμε να διαχειριστούμε...
Τότε γιατί να πληρώσουμε για άλλο ελατήριο ,και να μην σφίξουμε/προφορτίσουμε τα μαμά ,ωστε σκληραίνοντάς τα ,να πάρουμε το ίδιο αποτέλεσμα...;

Δεν νομίζω οτι λύνονται τόσο απλά οι τόσο μεγάλες διαφορές βαρών.
Αν ήταν έτσι ,θα υπήρχαν μόνο 2 τύποι ελατηρίων ,και κανένας δεν θα αγόραζε ,μόνο θα προφόρτιζε.

Επειδή όμως δεν είμαι σε καμία περίπτωση και ειδικός επι του θέματος...
Διατηρώ μιαν επιφύλαξη ,υπο την σκέψη οτι ,όντας προοδευτικά ,μήπως κι έχουν προβλέψει όντως στην κατασκευή τους ,την διαχείρηση τόσο μεγάλου εύρους κ φάσματος φορτίων.

Ας πεί κ κάποιος πιό γνώστης.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
δεν ξερω βρε γατε,παντως σε μενα δουλευουν αψογα οι αναρτησεις με τα ελατηρια της hyperpro.
εσυ που ψειρισες την μαιμου ψαχνοντας και τοποθετοντας αμορτισερ πισω ειδικα κατασκευασμενο για τον τενεκε σου και τα κιλα σου,σου βγηκε κουτσουρο:friend:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τωρα το βλεπω αυτο, ειναι γεγονος οτι η Hyperpro δεν εχει βημα 15 κιλων στο πισω οπως πχ η Ohlins. Απο την αλλη, τα ελατηρια της δουλευουν αψογα στο Τρανσαλπ, οπως εγραφα προηγουμενα στο νημα κανουν τις αναρτησεις σαφως πιο στιβαρες (αν βεβαια το πισω αμορτισερ εχει ακομη καλη αποσβεση) χωρις να αλλοιωνουν τον "μαγικο χαλι" χαρακτηρα του.

@est: Στεφανε, τα μπροστινα (γραμμικα) ελατηρια της Ohlins κανουν το μπροστινο πετρα και θελει μετα πολυ παιξιμο με τα λαδια χωρις να βρισκεται σιγουρα ακρη. Αν παντως θελεις μπροστινα ελατηρια Ohlins, τα πουλαει μισοτιμης ενας φιλος που ταβαλε και ταβγαλε, επικοινωνησε. Θαλεγα παντως στην επομενη βολτα να δοκιμασεις το δικο μου ή του Χριστοφ (Hyperpro) και του Konkost (WP) και αποφασιζεις.

ΥΓ Η ιδια ιστορια με τα Ohlins μπροστα ισχυει και για αλλα μηχανακια. Για παραδειγμα, στο VFR ενω εχω πισω Ohlins, μπροστα εχω Wilbers καθως με προειδοποιησανε καποιοι που βαλανε Ohlins οτι το εκανε πετρα και μετα ψαχνοντουσαν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Από την στιγμή που είναι προοδευτικά, με κάθε απόσταση 2 διαδοχικών σπειρών διαφορετική από την προηγούμενη, έχουν τεραστιο ευρος (50-250 ας πούμε).
Φυσικά το sag πάει περίπατο (κ δεν είναι απαραίτητος μπουσουλας για κάποιον που ξέρει κ αντιλαμβάνεται τη μοτο) αλλά ειδικά για το transalp, θεωρώ ότι θα είναι κλάσεις καλύτερα από τα μαμά, που ούτε μονο το βαρος της μότο δεν μπορούν σηκώσουν.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
@est: Στεφανε, τα μπροστινα (γραμμικα) ελατηρια της Ohlins κανουν το μπροστινο πετρα και θελει μετα πολυ παιξιμο με τα λαδια χωρις να βρισκεται σιγουρα ακρη.... Θαλεγα παντως στην επομενη βολτα να δοκιμασεις το δικο μου ή του Χριστοφ (Hyperpro) και του Konkost (WP) και αποφασιζεις.
ΥΓ Η ιδια ιστορια με τα Ohlins μπροστα ισχυει και για αλλα μηχανακια. Για παραδειγμα, στο VFR ενω εχω πισω Ohlins, μπροστα εχω Wilbers καθως με προειδοποιησανε καποιοι που βαλανε Ohlins οτι το εκανε πετρα και μετα ψαχνοντουσαν.
Επιβεβαιωνω ισχυουν επακριβως αυτα ΚΑΙ για το F800GS...
Οποιος θελει ασφαλτινο μπροστινο παει σε Ohlins(πετρα!!!) οποιος θελει μικτη χρηση ή ακομα "χειροτερα" πιο πολυ χωματινη χρηση,ψαχνεται για αλλες λυσεις περα απο Ohlins,με την Hyperpro να ειναι η χρυση τομη σε ασφαλτο/χωμα και την WP να δινει το ιδανικο ελατηριο εμπρος για χωμα/ασφαλτο(και προσωπικη μου επιλογη...) :)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως στο Tenere μου τα μπροστινά -γραμμικά- ελατήρια της Ohlins δουλεύουν πολύ καλά (συνυπολογίζοντας πάντα περί τίνος μηχανής πρόκειται). Φυσικά η προφόρτιση για χρήση στο χώμα είναι τέρμα ανοιχτή και μετά μια ολόκληρη στροφή μέσα. Θυμίζω πως η διαδρομή της εμπρός ανάρτησης του Tenere είναι 210mm, έναντι των 200mm στα Transalp 650 μέχρι το 2004 και 220mm που νομίζω πως είναι στα Transalp 650 από το 2005 και μετά.
Να πω εδώ πως η τοποθέτηση των ελατηρίων μου έγινε από την wolf-racing που έχει συνεργασία με την Andreani-Group/Ohlins η οποία υποτίθεται πως έχει ασχοληθεί με το σωστό παίξιμο των λαδιών και ως προς το ύψος της στάθμης (ή το βάρος αν θέλετε) και ως προς το ιξώδες στις αναρτήσεις της Ohlins ώστε να γίνεται το καλύτερο δυνατό σετάρισμα στη κάθε μηχανή. Νομίζω για τη δική μου η Andreani-Group έδινε μια διαφορά 10ml λιγότερα (αν θυμάμαι καλά), έχει περάσει και καιρός, το ιξώδες ήταν 15 (επίσης αν θυμάμαι καλά). Πάντως εκεί μου έβαλαν Motul το οποίο αργότερα για άλλους λόγους αντικατέστησα με το αντίστοιχο Ohlins.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
:UH: ok.... κατάλαβα....
Θα κρατήσω τα μαμά ελατήρια για τις διαδρομές σπίτι δουλειά... Θα καβατζάρω ένα σετάκι Ohlins για το καλοκαίρι που θα ταξιδέψω φορτωμένος με κυρά και μπαγκάζια, Παράλληλα θα πάρω κι ένα σετ Hyperpro για τις Κυριακές που θα θέλω λίγο χώμα και σίγουρα ένα μπροστινό WP για τις πουροντουράδες.

Αφού καταστάλαξα σε ελλατήριο, ας μου πείτε και τι λάδια να βάλω και με τι ιξώδες...


 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
:UH: ok.... κατάλαβα....
Θα κρατήσω τα μαμά ελατήρια για τις διαδρομές σπίτι δουλειά... Θα καβατζάρω ένα σετάκι Ohlins για το καλοκαίρι που θα ταξιδέψω φορτωμένος με κυρά και μπαγκάζια, Παράλληλα θα πάρω κι ένα σετ Hyperpro για τις Κυριακές που θα θέλω λίγο χώμα και σίγουρα ένα μπροστινό WP για τις πουροντουράδες.

Αφού καταστάλαξα σε ελλατήριο, ας μου πείτε και τι λάδια να βάλω και με τι ιξώδες...


Η για να μην τα μπλεξεις τοοοοοοοοσο πολυ με τα ελατηρια,δωσε το ΤΑ και παρε ενα 990adv που εχει απο μαμα οτι θελησεις και ρυθμιζεις οπως θες αναλογως τι και που κινεισαι...Συν τα λιιιιιγα ακομα οφελη που θα εχεις απο τον διαφορετικο τροπο που κινειται το 990...:thinking:
Μην ξεχνας βεβαια αν κανεις την αλλαγη οτι...:rolleyes:τα μεταξωτα ματοσακά θελουν και μεταξωτους :mooning: αν τυχον και δεις καμμια άλλη διαφορά σε σχεση με το ΤΑ...:sneaky::inlove:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μην ξεχνας βεβαια αν κανεις την αλλαγη οτι...:rolleyes: τα μεταξωτα ματοσακά θελουν και μεταξωτους :mooning: αν τυχον και δεις καμμια άλλη διαφορά σε σχεση με το ΤΑ...:sneaky::inlove:
Μαθο, εγω σε αλλο φορουμ του ειπα να κοιταξει κανενα μεταχειρω F800GS γιατι το θελει για καθε μερα και γιατι ειναι και ενα εννενηντα κατι και ψαχνει να ψηλωσει το ΤΑ :rolleyes: Αλλα και το μπου μου βου εχει τα θεματα του ...εεε θελει κι'αυτο μεταξωτο κ@λο ;) :D
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μαθο, εγω σε αλλο φορουμ του ειπα να κοιταξει κανενα μεταχειρω F800GS γιατι το θελει για καθε μερα και γιατι ειναι και ενα εννενηντα κατι και ψαχνει να ψηλωσει το ΤΑ :rolleyes: Αλλα και το μπου μου βου εχει τα θεματα του ...εεε θελει κι'αυτο μεταξωτο κ@λο ;) :D
Ευτυχως φιλε ο δικος μου κ@λος δεν ζητησε μετάξια ως ωρας...:)φτου μην το(ν)ματιαξω η Γερμανιδα δεν θελει φρου φρου και "θεματα"...οπότε θα ελεγα να δει για '10αρι μονΔελο και μετα αν θελει να ελαχιστοποιησει τα "μεταξια"...:hungover::ok: Και ειναι σιγουρο οτι ΔΕΝ θα το μετανοιωσει ουτε λεπτο.Κι ολο και καπου θα τα πουμε σε καποιο βουνο κι απο κοντα :)
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Για να επαναφέρω το θέμα στα Τρανσαλπ και τις αναρτήσεις, να πω ότι στον καφέ της Τετάρτης οδήγησα για λίγο και τα 2 Τρανσαλπ.
- του Χριστόφορου με Hyperpro και το συνιστώμενο λάδι και
- του Κώστα με WP και 15άρι λάδι.
Και τα δυο σετ είναι προοδευτικά.

Κατ'αρχάς τους ευχαριστώ και από εδώ για τη δοκιμή.
Συμπέρασμα, να πω την αλήθεια μου, ακόμη δεν έχω βγάλει.
Και τα 2 είναι σαφώς καλύτερα από τα δικά μου τα μαμίσια και στα 2 μου άρεσαν μεμονωμένα στοιχεία, αλλά στο σύνολο δεν ξέρω αν είναι αυτό ακριβώς που ψάχνω.

Τα Hyperpro μέχρι και τη μέση περίπου της λειτουργίας τους μοιάζουν πολύ με τα μαμίσια, πράγμα που θα ήθελα να αλλάξω προς το πιο στιβαρό/σφιχτό. Από εκεί και μετά σκληραίνουν αρκετά έως πολύ (ίσως και απότομα) και δείχνουν να τα καταφέρνουν και να μην τερματίζουν παρά μόνο ίσως στα πολύ δύσκολα. Σε λακουβίτσες δε και μικρο-ανωμαλίες λειτουργούν άψογα αποσβένοντας τα πάντα.
Τα WP από την άλλη εξαρχής είναι πιο σφιχτά (και μου άρεσε αυτό) ενώ η μετέπειτα σκληρότητά τους δείχνει να κλιμακώνεται ομαλότερα. Μου το είπε ο Κώστας, το είδα κι εγώ πως το 15άρι λάδι είναι υπερβολή και συνολικά α)καθυστερεί το σύστημα και β)μεταφέρει "άχρηστες πληροφορίες". Ίσως να είναι κι αυτό που δεν με αφήνει να βγάλω καθαρό συμπέρασμα.
Προσπάθησα αυτές τις ημέρες να βρω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ και για τις υπόλοιπες επιλογές που παίζουν. Εκεί που καταλήγω είναι πως Wilbers, Hyperpro, Wirth & Hagon έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά και λειτουργία με πιο οικονομικά τα Wirth και τα υπόλοιπα πάνω-κάτω στα ίδια. Η Wilbers βγάζει και τα Promoto ως budget επιλογή με υποτίθεται τα ίδια μέταλλα αλλά με μεγαλύτερο ποσοστό απόκλισης μεταξύ τους. Ουσιαστικά είναι τα Β´διαλογής όπως τα ξέρουμε. Τα WP δεν βγαίνουν πια όπως με ενημέρωσε ο εδώ διανομέας/αντιπρόσωπος. Ο ίδιος με ενημέρωσε πως η Ohlins δίνει γραμμικά για το μηχανάκι μου (με 12 εκατοστά αποστάτη, πράγμα που με κάνει να απορώ αν είναι όντως για το μηχανάκι μου).
@XLGeorge αν μπορείς μάθε σε παρακαλώ λεπτομέρειες για αυτά που έχει ο φίλος και τα δίνει μισοτιμής. Έχουν τους ίδιους αποστάτες; Με τι λάδι τα δούλεψε και με τι κενό;
Δίνω αρκετές πιθανότητες να κατασταλάξω στα Ohlins. Σε αυτό βοήθησε ένα κειμενάκι που διάβασα ενός τύπου με ένα Τενερέ. (Έχουν πάνω κάτω τα ίδια κιλά και διαδρομή).
Αν όχι στα Ohlins θα κοιτάξω να βρω κι άλλες επιλογές σε γραμμικό.
Μπερδεμένος είμαι ακόμα, ελπίζω όμως να μην τα είπα μπερδεμένα και να καταλάβατε περίπου τι θέλω να πω και τι επιζητώ.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Για να επαναφέρω το θέμα στα Τρανσαλπ και τις αναρτήσεις, να πω ότι στον καφέ της Τετάρτης οδήγησα για λίγο και τα 2 Τρανσαλπ.
- του Χριστόφορου με Hyperpro και το συνιστώμενο λάδι και
- του Κώστα με WP και 15άρι λάδι.
Και τα δυο σετ είναι προοδευτικά.

Κατ'αρχάς τους ευχαριστώ και από εδώ για τη δοκιμή.
Συμπέρασμα, να πω την αλήθεια μου, ακόμη δεν έχω βγάλει.
Και τα 2 είναι σαφώς καλύτερα από τα δικά μου τα μαμίσια και στα 2 μου άρεσαν μεμονωμένα στοιχεία, αλλά στο σύνολο δεν ξέρω αν είναι αυτό ακριβώς που ψάχνω.

Τα Hyperpro μέχρι και τη μέση περίπου της λειτουργίας τους μοιάζουν πολύ με τα μαμίσια, πράγμα που θα ήθελα να αλλάξω προς το πιο στιβαρό/σφιχτό. Από εκεί και μετά σκληραίνουν αρκετά έως πολύ (ίσως και απότομα) και δείχνουν να τα καταφέρνουν και να μην τερματίζουν παρά μόνο ίσως στα πολύ δύσκολα. Σε λακουβίτσες δε και μικρο-ανωμαλίες λειτουργούν άψογα αποσβένοντας τα πάντα.
Τα WP από την άλλη εξαρχής είναι πιο σφιχτά (και μου άρεσε αυτό) ενώ η μετέπειτα σκληρότητά τους δείχνει να κλιμακώνεται ομαλότερα. Μου το είπε ο Κώστας, το είδα κι εγώ πως το 15άρι λάδι είναι υπερβολή και συνολικά α)καθυστερεί το σύστημα και β)μεταφέρει "άχρηστες πληροφορίες". Ίσως να είναι κι αυτό που δεν με αφήνει να βγάλω καθαρό συμπέρασμα.
Προσπάθησα αυτές τις ημέρες να βρω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ και για τις υπόλοιπες επιλογές που παίζουν. Εκεί που καταλήγω είναι πως Wilbers, Hyperpro, Wirth & Hagon έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά και λειτουργία με πιο οικονομικά τα Wirth και τα υπόλοιπα πάνω-κάτω στα ίδια. Η Wilbers βγάζει και τα Promoto ως budget επιλογή με υποτίθεται τα ίδια μέταλλα αλλά με μεγαλύτερο ποσοστό απόκλισης μεταξύ τους. Ουσιαστικά είναι τα Β´διαλογής όπως τα ξέρουμε. Τα WP δεν βγαίνουν πια όπως με ενημέρωσε ο εδώ διανομέας/αντιπρόσωπος. Ο ίδιος με ενημέρωσε πως η Ohlins δίνει γραμμικά για το μηχανάκι μου (με 12 εκατοστά αποστάτη, πράγμα που με κάνει να απορώ αν είναι όντως για το μηχανάκι μου).
@XLGeorge αν μπορείς μάθε σε παρακαλώ λεπτομέρειες για αυτά που έχει ο φίλος και τα δίνει μισοτιμής. Έχουν τους ίδιους αποστάτες; Με τι λάδι τα δούλεψε και με τι κενό;
Δίνω αρκετές πιθανότητες να κατασταλάξω στα Ohlins. Σε αυτό βοήθησε ένα κειμενάκι που διάβασα ενός τύπου με ένα Τενερέ. (Έχουν πάνω κάτω τα ίδια κιλά και διαδρομή).
Αν όχι στα Ohlins θα κοιτάξω να βρω κι άλλες επιλογές σε γραμμικό.
Μπερδεμένος είμαι ακόμα, ελπίζω όμως να μην τα είπα μπερδεμένα και να καταλάβατε περίπου τι θέλω να πω και τι επιζητώ.
Η μέση και καλύτερη λύση για τα παλαιού τύπου πηρούνια μας όταν βάζουμε after market ελατήρια είναι το SAE 15 λάδι.
Η εμπειρία μου και σε ΑΤ και σε ΤΑ είναι ότι με μικρότερου SAE λάδι, κοπανάνε στην επιστροφή, λογικό γιατί δεν έχουν βαλβίδες ελέγχου επαναφοράς.
Έχω δοκιμάσει ελατήρια WP, Wilbers και Promoto.

Μεγάλο ρόλο παίζει επίσης και η ποσότητα του λαδιού που θα βάλουμε μέσα.
Παρακάτω είναι μια σελίδα από το βιβλιαράκι που συνοδεύει τα ελατήρια της Wilbers και αναφέρεται στα θέματα αυτά.

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η μέση και καλύτερη λύση για τα παλαιού τύπου πηρούνια μας όταν βάζουμε after market ελατήρια είναι το SAE 15 λάδι.
Η εμπειρία μου και σε ΑΤ και σε ΤΑ είναι ότι με μικρότερου SAE λάδι, κοπανάνε στην επιστροφή, λογικό γιατί δεν έχουν βαλβίδες ελέγχου επαναφοράς.
Έχω δοκιμάσει ελατήρια WP, Wilbers και Promoto.

Μεγάλο ρόλο παίζει επίσης και η ποσότητα του λαδιού που θα βάλουμε μέσα.
Ετσι ακριβως, εχω παιξει με λαδια διαφορετικου ιξωδους σε μη-cartridge πηρουνια απο XLR250, XLV650, KMX200 και KDX200 και εχω καταληξει οτι 15αρι (εξαρταται βεβαια και απο τη μαρκα / cst@40) ειναι η καλυτερη μεση λυση.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@est: Στεφανε, οπως τα λες ειναι ειναι τα Hyperpro, αυτο που μου αρεσει εμενα ειναι οτι στην αρχικη τους διαδρομη εχουν την ανεση των μαμισιων αλλα στα δυσκολα / μεγαλα βυθισματα ανταπεξερχονται πολυ καλα - βεβαια εχω καταφερει να τα τερματισω 2-3 φορες στο χωμα αλλα μονο σε χαντακια-ταφρους πηγαινοντας πολυ γρηγορα. Τωρα τα WP, ακομα και με 10αρι λαδι, περνανε πολυ περισοτερη πληροφορηση στα χερια του οδηγου και σιγουρα δεν εχουν την αισθηση μαγικο-χαλι των μαμισιων και των Hyperpro.

Ειχα σκεφτει και τα Wilbers καθως ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο αυτα στο πηρουνι του VFR (το οποιο ομως ειναι τυπου cartridge). Θα επανελθω με πμ για τα Ohlins του φιλου, θατανε καλο να βαλει μπροστινα Ohlins και καποιος γνωστος μας τρανσαλπας για ναχουμε μετρο συγκρισης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Η απόλυτη αναβάθμιση όμως στα μή-cardridge πηρούνια των μηχανακιών μας είναι αυτή:



Βαλβίδες ελέγχου της απόσβεσης. Αυτές που έβαλα εγώ είναι της Race-tech αλλά υπάρχουν κι από άλλες μάρκες.
Η διαφορά στη λειτουργία του πηρουνιού είναι τεράστια αλλά χρειάζεται υπομονή και επιμονή να παίξεις με τις ρυθμίσεις και τα λάδια.

Εδώ περιγράφεται με λίγα λόγια το πως τοποθετούνται...

http://xrv650story.eu/do-it-yourself/modifications/race-tech-emulators

:)
 
Top Bottom