Αξιοπιστία Transalp?

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Με όλα αυτά που ξέρω και όλα αυτά που διαβάζω έχω την εντύπωση ότι η αξιοπιστία έχει γυρίσει
μπούμερανγκ στη Honda δηλαδή μιας και φτιάχνω υψηλής αξιοπιστίας και τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες (DCT ... κλπ)
εξαργυρώνω αυτό το πλεονέκτημα, επαναπαύομαι και αφήνω τα άλλα στην τύχη τους.

Αυτή η θεώρηση δεν φαίνεται να λειτούργησε την τελευταία δεκαετία.
Tι λέτε και εσείς?

Φαίνεται ότι τα πράγματα να αλλάζουν με το νέο Africa.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Αυτό που έκανε την προηγούμενη 10ετία ήταν να μην προχωράει τόσο πολύ η εξέλιξη σε κάποια μοντέλα της. Έβγαζε μηχανάκια σωστά και σχεδόν ανταγωνιστικά αλλά μέχρι εκεί. Δεν έβγαζε αυτό που θα μπορούσε ή που περίμενε ο κόσμος. Κρατούσε πιο χαμηλό προφίλ και δεν τολμούσε. Δεν έβγαζε το "νικητή" αλλά κάποιο που απλά έπαιζε στο πόντιουμ ή στην 5άδα αν ήταν πολύ ανταγωνιστικά τα πράγματα και υπήρχαν προτάσεις από πολλές εταιρείες. Αλλά και πάλι, σωστό ήταν το μηχανάκι και ο κάτοχός του κατά 50-60% δεν θα εκμεταλλευόταν πλήρως τις δυνατότητές του (όπως συμβαίνει και σε πολλά άλλα μηχανάκια...)
Αυτή την έλλειψη τόλμης λοιπόν μπορώ να της την καταλογίσω και, ναι συμφωνώ, αυτό δείχνει να αλλάζει με το νέο Άφρικα.

Δεν πιστεύω όμως ότι έκανε σε κάποια φάση "έκπτωση" στην ποιότητα και την αξιοπιστία.
Ειδικά αν αναλογιστεί κανείς και το μέγεθος τον πωλήσεων..
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Για την πίσω το ηξερα , κ είναι αυτή που δακρύζει λόγω της εξαγωγής που την ζεσταίνει.

Ομως έχω μια υποψία πως εχει θέμα κ η εμπρός, δεν είμαι σίγουρος όμως θα δώ οταν κάνω τεύχη το μηχανάκιον.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
μερικες ερωτησεις και τα φωτα σας να μην ανοιγω νεο θεμα μπας και αρχισω να μαζευω και το δικο μου ΤΑ 650 01 ιταλικο
1.Κωδικος ρουλεμαν τιμονιου και μαρκα μηπως υπαρχει και αν οι διαστασεις ειναι αυτες 26x47x15,4 26x47x15,4;
2.SKF η KOYO;
3.Τσιμουχες ρουλεμαν τιμονιου πανε μαζι με το σετ η χωρια;
4.Για να βγει το εμπρος ψευδοκαπακο κατεβαινει μοτερ;
5.Αντικατασταση σωληνων ψυγειου με αυτες της Χοντα (πανακριβες) η σιλικονουχες εμποριου;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
μερικες ερωτησεις και τα φωτα σας να μην ανοιγω νεο θεμα μπας και αρχισω να μαζευω και το δικο μου ΤΑ 650 01 ιταλικο
1.Κωδικος ρουλεμαν τιμονιου και μαρκα μηπως υπαρχει και αν οι διαστασεις ειναι αυτες 26x47x15,4 26x47x15,4;
2.SKF η KOYO;
3.Τσιμουχες ρουλεμαν τιμονιου πανε μαζι με το σετ η χωρια;
4.Για να βγει το εμπρος ψευδοκαπακο κατεβαινει μοτερ;
5.Αντικατασταση σωληνων ψυγειου με αυτες της Χοντα (πανακριβες) η σιλικονουχες εμποριου;
1. Οι διαστασεις σε κωνικα ρουλεμαν ειναι 47*26*15 και οχι 26x47x15,4 που εγραψες
2. Εγω εβαλα ΝΤΝ
Κοyο παντως δυσκολα θα βρεις σε αυτες τις διαστασεις Για skf δεν ξερω
3.Τσιμουχες ρουλεμαν τιμονιου να βαλεις γνησιες για να εισαι (πιο) σιγουρος Κοστιζουν περιπου 4-6Ε η καθε μια
4. Γιατι να το βγαλεις Χανει λαδι απο την λαστιχενια τσιμουχα Συνηθως αυτο συμβαινει στον πισω κυλινδρο Παντως δεν ξερω αν βγαινει με το μοτερ πανω Λογικα ναι
5.Ααααααν χρειαζονται αντικατασταση τοτε σιλικονουχες (αν υπαρχουν για το ΤΑ650 Υπαρχουν; Εχεις βρει;) ή μεταχειρισμενοι
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
προχθες αλλαξα κ γω την πισω φλατζα του κυλινδρου,μετα απο 9 ετη χρησης κ 63.000χιλ.
παρατηρησα πριν το πλυσιμο μια υγρασια λαδιου στο σημειο κ ιχνος διαρροης σαν ενα δακρυ.
σαφως μπορουσε να περιμενει μερικες δεκαδες/χιλιαδες χιολιομτερα ακομα καθως δεν ηταν τοσο αμμεσο αλλα ποιος ο λογος να μαζευονται εκκρεμοτητες.
η φλατζα που βγηκε ειδα οτι ειχε 2 μικρες ''ραγαδες'' για αρχη...
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
4.Για να βγει το εμπρος ψευδοκαπακο κατεβαινει μοτερ;
Όχι δεν χρειάζεται να κατέβει το μοτέρ. Βγαίνει (ταχυδακτυλουργικά) λίγο δύσκολα, αλλά βγαίνει.
Άλλαξα τεντωτήρα καδένας εμπρός κυλίνδρου και δεν χρειάστηκε κατέβασμα το μοτέρ......
 

TIME

Μέλος
Όνομα
Γεώργιος
Μοτό
r1150gs , Emw Marathon
γειά σας και από εμένα!
Κατά το παρελθόν είχα κι εγώ ένα transalp 600 του 1996 αγορασμένο μεταχειρισμένο το 2002 με 40.000.
Το κράτησα 2 χρόνια και κατόπιν μεταπήδησα σε Africa.
Το Transalp το πούλησα σε κολλητό μου και αυτός με τη σειρά του το έδωσε σε συγγενή του μετά από 2,5 χρόνια , όπου και εκείνος το πούλησε με τη σειρά του σε κάποιον άλλον που το βλέπω καθημερινά!
Το μόνο που ζήτησε όλα αυτά τα χρόνια έκτος από το καθιερωμένο σέρβις που γινόταν ευλαβικά , ήταν ένα σινεμπλόκ τιμονόπλακας που ο @@@@@@@ ο Σαρακάκης το έδινε 170 ευρώ τότε και αυτό διότι δεν πωλούσε ξεχωριστά το σινεμπλόκ!!!!
Τελικά μπήκαν δύο ροδέλες και το τιμόνι έσφιξε και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!!!
:biker2:


Μου φαντάζει πραγματικά πολύ περίεργο να έβγαλε τέτοια ζημιά ....και αυτό γιατί το δικό μου πραγματικά δεν κυκλοφορούσε μόνο σε άσφαλτο που σημαίνει πως το ζόριζα αρκετά....συν τοις άλλοις το φόρτωνα και σαν γαϊδούρι....
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Μια ερωτηση...σημερα το πρωι που πηγα να βαλω μπροστα το μηχανακι δεν πηρε με την πρωτη και οταν πηρε
εκανε σαν να ρετεριζε ο πισω κυλινδρος για 1 δευτερολεπτο μετα εσπρωσε και ηταν ενταξει..πριν 10000χλμ
ειχα κανει μεγαλο σερβις..
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μια ερωτηση...σημερα το πρωι που πηγα να βαλω μπροστα το μηχανακι δεν πηρε με την πρωτη και οταν πηρε
εκανε σαν να ρετεριζε ο πισω κυλινδρος για 1 δευτερολεπτο μετα εσπρωσε και ηταν ενταξει..πριν 10000χλμ
ειχα κανει μεγαλο σερβις..
Αν δοκιμασες να το βαλεις μπροστα χωρις τσοκ ειναι λογικο να ρεταρισε για λιγο λογω κρυου
Αν παλι το εβαλες μπροστα με τσοκ τοτε ισως για λιγο να ειχε κολλησει το τσοκ λογω κρυου
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Ακόμα ένα υπέροχο θέμα !
Ευχαριστούμε Χριστόφορε ! :friendship:
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Όχι το έβαλα χωρίς τσοκ..μάλλον αυτό φταίει..
το ΤΑ θελει το τσοκ του κατα τους χειμερινους μηνες ποσο μαλλον με αυτες τις θερμοκρασιες των τελευταιων ημερων.
Χθες που εβγαλα βολτα την μεγαλοκοπελα μου εβαλα μπροστα με τσοκ και παλι για καποια 10-20 δευτ. δουλευε οπως ηθελα.Αλλα το -5 δεν επετρεπε την αψογη λειτουργια απο την πρωτη μιζια.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Εδώ στην αθηνα δεν είχε -5 είχε 2 βαθμούς, απλά στο διάστημα που το έχω δεν μου το είχε κάνει ποτέ και μου φάνηκε περίεργο..
 

giorgosgoun

Μέλος
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
XL700VA TRANSALP
με την ευκαιρια εβαλα μια πριζα,ενα βολτομετρακι και χρησιμοποιησα τον διακοπτη των προβολεων ομιχλης μιας και ηταν το πρωτο πραγμα που ξηλωσα ,για να
κλεινω τα φωτα




και με τα σωστα αυτοκολλητα;)
MHN κλεινεις τα φωτα θα χαιρετησει ο ανορθωτης συντομοτερα...
 
Top Bottom