batman
Μέλος
Πριν λίγες μέρες,σε ενα ταξίδι προς Καρδίτσα, να βρω γυναικοκόριτσα, το θηρίο κάπου έξω απο τη Λαμία στο δρόμο για Καρπενήσι(θα πήγαινα απο κει,Σμοκοβο,Λίμνη ,κλπ) ξαφνικά,σταμάτησε να μεταδίδει κίνηση...
Με καμμία ταχύτητα,ενώ τις έπαιρνε κανονικα.Και είχα ξεχάσει και το κινητο.Ευτυχώς,έγινε εξω απο μια μαντρα μεταχ αυτοκινήτων και βγηκε ένας ευγενικος Λαμιωτης,και μου έδωσε τηλέφωνο να πάρω τη γυναίκα και την οδική βοήθεια και καταφύγιο μέχρι να έρθει το φορτηγο..Η συνέχεια,γνωστή,επιστροφή στην Αθήνα,ήρθε και η μοτο στο συνεργείο.Στο συνεργείο,λοιπόν,με το που πήγα,μου είπαν να αρχίσουμε να ψαχνουμε για άξονα,μεταχειρισμένο.Χωρίς να λυθεί το διαφορικό,να δούμε με σιγουριά τι έχει γίνει.
Αναρωτιέμαι τα εξής:
1)Είναι σίγουρα άξονας,ή μπορεί να είναι και σταυρός του άξονα που είναι πολύ πιο φθηνή βλάβη,ή ακόμη και δίσκος που μου είπε ο άνθρωπος που οδηγούσε το φορτηγό της οδικής?Και ο Μάκης(που είχε τη μαντρα με τα αυτοκίνητα και με εξυπηρέτησε)
Μάλιστα και οι δυο είπαν οτι μπορεί να συμβεί χωρίς κανένα πατινάρισμα πριν,έτσι ξαφνικά(δύσκολο το βρίσκω αυτό).
Μπορεί να φανει αυτό χωρίς να λυθεί το διαφορικό?
Το θέμα με το λύσιμο του διαφορικού,είναι οτι δεν θέλει το συνεργείο, να το λύσει και να έχει μια ράμπα κατειλημμένη μέχρι να βρεθεί το ανταλακτικο,αλλά ούτε και να με χρεώσει 2 φορές το λύσε δέσε,αν και δεν νομίζω οτι είναι δουλειά πάνω απο 20λεπτο,για μηχανικό με εργαλεία και χώρο.
2)δεν βρίσκω μεταχειρισμένο για adv,παρά μόνο για απλό,που είναι διαφορετικά κατα 1 καρέ και δεν ταιριάζει.Αν είναι σίγουρα ο άξονας,έχω υπόψιν μου έναν καινούργιο απο ένα παλληκάρι σε άλλη τιμή απο την αντιπροσωπεία,και σκέφτομαι,οτι εφόσον δεν πρόκειται να πουλήσω τη μοτό άμεσα,είναι η καλύτερη λύση.
3) Τον είχα αλλάξει το Νοέμβριο του 11 στις 70000 χλμ.Τώρα έχω 122000χλμ.
Δικαιολογείται λέτε,πάλι τέτοια φθορά,ακόμη και με κάποιες χωμάτινες?
Χωρίς σούζες και απότομα ανοίγματα που λένε οτι καταστρέφει τον άξονα..
Με καμμία ταχύτητα,ενώ τις έπαιρνε κανονικα.Και είχα ξεχάσει και το κινητο.Ευτυχώς,έγινε εξω απο μια μαντρα μεταχ αυτοκινήτων και βγηκε ένας ευγενικος Λαμιωτης,και μου έδωσε τηλέφωνο να πάρω τη γυναίκα και την οδική βοήθεια και καταφύγιο μέχρι να έρθει το φορτηγο..Η συνέχεια,γνωστή,επιστροφή στην Αθήνα,ήρθε και η μοτο στο συνεργείο.Στο συνεργείο,λοιπόν,με το που πήγα,μου είπαν να αρχίσουμε να ψαχνουμε για άξονα,μεταχειρισμένο.Χωρίς να λυθεί το διαφορικό,να δούμε με σιγουριά τι έχει γίνει.
Αναρωτιέμαι τα εξής:
1)Είναι σίγουρα άξονας,ή μπορεί να είναι και σταυρός του άξονα που είναι πολύ πιο φθηνή βλάβη,ή ακόμη και δίσκος που μου είπε ο άνθρωπος που οδηγούσε το φορτηγό της οδικής?Και ο Μάκης(που είχε τη μαντρα με τα αυτοκίνητα και με εξυπηρέτησε)
Μάλιστα και οι δυο είπαν οτι μπορεί να συμβεί χωρίς κανένα πατινάρισμα πριν,έτσι ξαφνικά(δύσκολο το βρίσκω αυτό).
Μπορεί να φανει αυτό χωρίς να λυθεί το διαφορικό?
Το θέμα με το λύσιμο του διαφορικού,είναι οτι δεν θέλει το συνεργείο, να το λύσει και να έχει μια ράμπα κατειλημμένη μέχρι να βρεθεί το ανταλακτικο,αλλά ούτε και να με χρεώσει 2 φορές το λύσε δέσε,αν και δεν νομίζω οτι είναι δουλειά πάνω απο 20λεπτο,για μηχανικό με εργαλεία και χώρο.
2)δεν βρίσκω μεταχειρισμένο για adv,παρά μόνο για απλό,που είναι διαφορετικά κατα 1 καρέ και δεν ταιριάζει.Αν είναι σίγουρα ο άξονας,έχω υπόψιν μου έναν καινούργιο απο ένα παλληκάρι σε άλλη τιμή απο την αντιπροσωπεία,και σκέφτομαι,οτι εφόσον δεν πρόκειται να πουλήσω τη μοτό άμεσα,είναι η καλύτερη λύση.
3) Τον είχα αλλάξει το Νοέμβριο του 11 στις 70000 χλμ.Τώρα έχω 122000χλμ.
Δικαιολογείται λέτε,πάλι τέτοια φθορά,ακόμη και με κάποιες χωμάτινες?
Χωρίς σούζες και απότομα ανοίγματα που λένε οτι καταστρέφει τον άξονα..