Απαράδεκτη τακτική της BMW

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Έτσι για ενημέρωση να σας αναφέρω τι μου συνέβη και αφορά το F800GS μου αλλά ισχύει για όλα τα σύγχρονα μοντέλα BMW με σύστημα CANBUS.
Πριν καιρό άρχισε να κάνει διακοπές το κοντέρ και τελικά σταμάτησε να δουλεύει εντελώς , μαζί σταμάτησαν και οι χιλιομετρητές κ.λ.π. Παράλληλα άναψε μόνιμα το κόκκινο λαμπάκι ABS στο καντράν . Τονίζω ότι το ΑBS συνέχιζε να δουλεύει κανονικά μόνο το κοντέρ δεν δούλευε. Ξεκινώ λοιπόν το ψάξιμο και τις μετρήσεις σε καλώδια – αισθητήρες –κλέμες κλπ. Αφού δεν μπόρεσα να βρω τη φταίει ξεκινώ για Πάτρα (από Ιωάννινα) για να το συνδέσουμε στο διαγνωστικό της «μαμάς». Έκπληκτος ακούω τον μηχανικό να μου λέει ότι δείχνει χαλασμένη μονάδα ABS !! Ξανατονίζω ότι το ABS δούλευε κανονικά αλλά το κοντέρ παίρνει σήμα από τον εγκέφαλο του ABS όπου κάτι χάλασε και δεν παίρνει σήμα !!
Αφού απόρησα με την φιλοσοφία κατασκευής του συστήματος και τέλος πάντων αυτά συμβαίνουν , ρώτησα αν μπορώ να βάλω μεταχειρισμένο επειδή το καινούργιο ABS στοιχίζει (1000 + €).
Αν θέλεις βάλε μεταχειρισμένο και έλα να το «σετάρουμε» με το διαγνωστικό η απάντηση.
Έτσι και έκανα και μετά από ταλαιπωρία (βρες καλό μεταχειρισμένο , βάλε πάνω κ.λ.π.) ξεκινώ πάλι για Πάτρα για να το «σετάρω» ή αλλιώς «κωδικοποιήσω».
Το κοντέρ πλέον δουλεύει αλλά όχι το ABS.
Στην άψογη κατά τ άλλα αντιπροσωπία μαθαίνω ότι δεν μπορούν να το κωδικοποιήσουν πλέον επειδή πρόσφατα η BMW απαγόρευσε την τοποθέτηση μεταχειρισμένου ABS. Μόνο καινούργιο δέχεται !! Ο μόνος τρόπος είναι σε ανεξάρτητο διαγνωστικό και με κίνδυνο να καεί κάποιος εγκέφαλος από τους 5 !! που έχει το μηχανάκι. Αυτά …
Τώρα ψάχνω κομπιουτερά να μου το φτιάξει και έπειτα να χακάρει τα κεντρικά της BMW και να τους στείλει στην … λίθινη εποχή !!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Έτσι για ενημέρωση να σας αναφέρω τι μου συνέβη και αφορά το F800GS μου αλλά ισχύει για όλα τα σύγχρονα μοντέλα BMW με σύστημα CANBUS.
Πριν καιρό άρχισε να κάνει διακοπές το κοντέρ και τελικά σταμάτησε να δουλεύει εντελώς , μαζί σταμάτησαν και οι χιλιομετρητές κ.λ.π. Παράλληλα άναψε μόνιμα το κόκκινο λαμπάκι ABS στο καντράν . Τονίζω ότι το ΑBS συνέχιζε να δουλεύει κανονικά μόνο το κοντέρ δεν δούλευε. Ξεκινώ λοιπόν το ψάξιμο και τις μετρήσεις σε καλώδια – αισθητήρες –κλέμες κλπ. Αφού δεν μπόρεσα να βρω τη φταίει ξεκινώ για Πάτρα (από Ιωάννινα) για να το συνδέσουμε στο διαγνωστικό της «μαμάς». Έκπληκτος ακούω τον μηχανικό να μου λέει ότι δείχνει χαλασμένη μονάδα ABS !! Ξανατονίζω ότι το ABS δούλευε κανονικά αλλά το κοντέρ παίρνει σήμα από τον εγκέφαλο του ABS όπου κάτι χάλασε και δεν παίρνει σήμα !!
Αφού απόρησα με την φιλοσοφία κατασκευής του συστήματος και τέλος πάντων αυτά συμβαίνουν , ρώτησα αν μπορώ να βάλω μεταχειρισμένο επειδή το καινούργιο ABS στοιχίζει (1000 + €).
Αν θέλεις βάλε μεταχειρισμένο και έλα να το «σετάρουμε» με το διαγνωστικό η απάντηση.
Έτσι και έκανα και μετά από ταλαιπωρία (βρες καλό μεταχειρισμένο , βάλε πάνω κ.λ.π.) ξεκινώ πάλι για Πάτρα για να το «σετάρω» ή αλλιώς «κωδικοποιήσω».
Στην άψογη κατά τ άλλα αντιπροσωπία μαθαίνω ότι δεν μπορούν να το κωδικοποιήσουν πλέον επειδή πρόσφατα η BMW απαγόρευσε την τοποθέτηση μεταχειρισμένου ABS. Μόνο καινούργιο δέχεται !! Ο μόνος τρόπος είναι σε ανεξάρτητο διαγνωστικό και με κίνδυνο να καεί κάποιος εγκέφαλος από τους 5 !! που έχει το μηχανάκι. Αυτά …
Τώρα ψάχνω κομπιουτερά να μου το φτιάξει και έπειτα να χακάρει τα κεντρικά της BMW και να τους στείλει στην … λίθινη εποχή !!!
Θεσσαλονίκη σε βολεύει; Θέλεις να ρωτήσω;
 

staikosn1

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα, Κυψελη.
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW R 1100 GS, απ΄τα καλα ομως!
Αφου δουλευε το ABS γιατι αλλαχτηκε?
Επισης πως και δεν πηρες αλλη μια γνωμη για το αν φταιει κατι αλλο?
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Αφου δουλευε το ABS γιατι αλλαχτηκε?
Επισης πως και δεν πηρες αλλη μια γνωμη για το αν φταιει κατι αλλο?
Αλλάχτηκε γιατί ο εγκέφαλος της μονάδας δίνει σήμα στο κοντέρ. Και η μονάδα πάει πακέτο μηχανικά και εγκέφαλος.
Γνώμες πήρα ...άπειρες σύν το ατελείωτο λύσιμο - ψάξιμο σε όλο το μηχανάκι άλλαγή αισθητήρων κλπ.
Άν ήταν κάτι άλλο δεν θα διορθώνονταν με την νεα μονάδα όπως και έγινε.
Ξέχασα να αναφέρω ότι τωρα το κοντέρ δουλεύει αλλά όχι το ABS το οποίο θέλει "σετάρισμα"
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Φιλε μου δουλευω εδω και 17 χρονια τα can bus σε αυτ/τα(τα ιδια ειναι).Λοιπον ,αποσυνδεσε τη φισα της μοναδας τουABS ,αν ολα τα αλλα στο καντραν αποκατασταθουν τοτε εχεις καψει πηνιο can bus στο ABS(επισκευαζεται αν η μοναδα ειναι ανοιγομενη),αν συνεχισουν τα παρατραγουδα του καντραν εχεις προβλημα στην καλωδιωση του can bus κινησης(διαγνωση με παλμογραφο+πολυμετρο,επισκευη).
Και κατι αλλο ,οταν σου λενε το προβλημα ειναι πχ στο ABS τοτε πρεπει παντα να ζητας κωδικο βλαβης και διευθυνση ECU ,με αυτα μπορει ενας τεχνικος να σε βοηθησει απο μακρια.
Στο θεμα κωδικοποιησης μετ/νου ABS,διαβαζεις με ενα διαγνωστικο την κωδικοποιηση του παλιου εγκεφαλου Και την περνας στον "καινουργιο",αν το διαγνωστικο δεν διαβαζει καθολου το παλιο ΑΒS γιατι ταπαιξε εντελως ,τοτε γινεται manual κωδικοποιηση οπου περναει μεσα στον καινουργιο χρονολογια-εξοπλισμος του οχηματος χειροκινητα
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Φιλε μου δουλευω εδω και 17 χρονια τα can bus σε αυτ/τα(τα ιδια ειναι).Λοιπον ,αποσυνδεσε τη φισα της μοναδας τουABS ,αν ολα τα αλλα στο καντραν αποκατασταθουν τοτε εχεις καψει πηνιο can bus στο ABS(επισκευαζεται αν η μοναδα ειναι ανοιγομενη),αν συνεχισουν τα παρατραγουδα του καντραν εχεις προβλημα στην καλωδιωση του can bus κινησης(διαγνωση με παλμογραφο+πολυμετρο,επισκευη).
Και κατι αλλο ,οταν σου λενε το προβλημα ειναι πχ στο ABS τοτε πρεπει παντα να ζητας κωδικο βλαβης και διευθυνση ECU ,με αυτα μπορει ενας τεχνικος να σε βοηθησει απο μακρια.
Στο θεμα κωδικοποιησης μετ/νου ABS,διαβαζεις με ενα διαγνωστικο την κωδικοποιηση του παλιου εγκεφαλου Και την περνας στον "καινουργιο",αν το διαγνωστικο δεν διαβαζει καθολου το παλιο ΑΒS γιατι ταπαιξε εντελως ,τοτε γινεται manual κωδικοποιηση οπου περναει μεσα στον καινουργιο χρονολογια-εξοπλισμος του οχηματος χειροκινητα
Ωραιος!

Ενα like δεν αρκει για τοσο σημαντικες κ χρησιμες πληροφοριες.

adv phone
 

strofakias

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
Το καλυτερο
Φιλε μου δουλευω εδω και 17 χρονια τα can bus σε αυτ/τα(τα ιδια ειναι).Λοιπον ,αποσυνδεσε τη φισα της μοναδας τουABS ,αν ολα τα αλλα στο καντραν αποκατασταθουν τοτε εχεις καψει πηνιο can bus στο ABS(επισκευαζεται αν η μοναδα ειναι ανοιγομενη),αν συνεχισουν τα παρατραγουδα του καντραν εχεις προβλημα στην καλωδιωση του can bus κινησης(διαγνωση με παλμογραφο+πολυμετρο,επισκευη).
Και κατι αλλο ,οταν σου λενε το προβλημα ειναι πχ στο ABS τοτε πρεπει παντα να ζητας κωδικο βλαβης και διευθυνση ECU ,με αυτα μπορει ενας τεχνικος να σε βοηθησει απο μακρια.
Στο θεμα κωδικοποιησης μετ/νου ABS,διαβαζεις με ενα διαγνωστικο την κωδικοποιηση του παλιου εγκεφαλου Και την περνας στον "καινουργιο",αν το διαγνωστικο δεν διαβαζει καθολου το παλιο ΑΒS γιατι ταπαιξε εντελως ,τοτε γινεται manual κωδικοποιηση οπου περναει μεσα στον καινουργιο χρονολογια-εξοπλισμος του οχηματος χειροκινητα
ποιο διαγνωστικο κανει κωδικοποιηση σε κλειδωμενο εγκεφαλο? μαρκα?
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Φιλε μου δουλευω εδω και 17 χρονια τα can bus σε αυτ/τα(τα ιδια ειναι).Λοιπον ,αποσυνδεσε τη φισα της μοναδας τουABS ,αν ολα τα αλλα στο καντραν αποκατασταθουν τοτε εχεις καψει πηνιο can bus στο ABS(επισκευαζεται αν η μοναδα ειναι ανοιγομενη),αν συνεχισουν τα παρατραγουδα του καντραν εχεις προβλημα στην καλωδιωση του can bus κινησης(διαγνωση με παλμογραφο+πολυμετρο,επισκευη).
Και κατι αλλο ,οταν σου λενε το προβλημα ειναι πχ στο ABS τοτε πρεπει παντα να ζητας κωδικο βλαβης και διευθυνση ECU ,με αυτα μπορει ενας τεχνικος να σε βοηθησει απο μακρια.
Στο θεμα κωδικοποιησης μετ/νου ABS,διαβαζεις με ενα διαγνωστικο την κωδικοποιηση του παλιου εγκεφαλου Και την περνας στον "καινουργιο",αν το διαγνωστικο δεν διαβαζει καθολου το παλιο ΑΒS γιατι ταπαιξε εντελως ,τοτε γινεται manual κωδικοποιηση οπου περναει μεσα στον καινουργιο χρονολογια-εξοπλισμος του οχηματος χειροκινητα
φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση.
να διευκρινίσω : το ABS δούλευε κανονικά όχι όμως το κοντέρ.
τοποθετώντας άλλη μονάδα ABS δούλεψε το κοντέρ αλλά όχι το ABS , λογικό αφού θέλει κωδικοποίηση.
άρα το πρόβλημα ήταν στην πλακέτα του παλιού και όχι στην καλωδίωση.
άρα με μια απλή κωδικοποίηση λύνεται το πρόβλημα όπως σωστά αναφέρεις .
Αλλά όταν το προσπάθησε πρώην μηχανικός BMW με δικό του διαγνωστικό ενώ "έβλεπε" το διαγνωστικό την νέα μονάδα
δεν επέτρεπε κωδικοποίηση . Εν τέλη μου είπε ότι πρέπει να ασχοληθεί πολύ χρόνο , ίσως και μέρες .
Συν το ρίσκο ότι κατά την διαδικασία μπορεί να καεί κάποιος εγκέφαλος. Πoια είναι η γνώμη σου γι΄αυτό ;
Βρίσκω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ η BMW να μην επιτρέπει τοποθέτηση μεταχειρισμένης μονάδας.
Βρίσκω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την πιθανότητα βλάβης σε εγκέφαλο κατά την διαδικασία σεταρίσματος.
Με βρίσκετε υπερβολικό....;

(να κατέβω Μεσσηνία να το φτιάξουμε ; θα φέρω και ένα 15 κιλο τσίπουρο)
 
Τελευταία επεξεργασία:

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
φίλε μου ευχαριστώ για την απάντηση.
να διευκρινίσω : το ABS δούλευε κανονικά όχι όμως το κοντέρ.
τοποθετώντας άλλη μονάδα ABS δούλεψε το κοντέρ αλλά όχι το ABS , λογικό αφού θέλει κωδικοποίηση.
άρα το πρόβλημα ήταν στην πλακέτα του παλιού και όχι στην καλωδίωση.
άρα με μια απλή κωδικοποίηση λύνεται το πρόβλημα όπως σωστά αναφέρεις .
Αλλά όταν το προσπάθησε πρώην μηχανικός BMW με δικό του διαγνωστικό ενώ "έβλεπε" το διαγνωστικό την νέα μονάδα
δεν επέτρεπε κωδικοποίηση . Εν τέλη μου είπε ότι πρέπει να ασχοληθεί πολύ χρόνο , ίσως και μέρες .
Συν το ρίσκο ότι κατά την διαδικασία μπορεί να καεί κάποιος εγκέφαλος. Πια είναι η γνώμη σου γι΄αυτό ;
Βρίσκω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ η BMW να μην επιτρέπει τοποθέτηση μεταχειρισμένης μονάδας.
Βρίσκω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την πιθανότητα βλάβης σε εγκέφαλο κατά την διαδικασία σεταρίσματος.
Με βρίσκετε υπερβολικό....;
Νομιζω θα καει ο δικος μου εγκεφαλος με αυτα που σου λενε,ΟΧΙ δεν καιγεται εγκεφαλος απο κωδικοποιηση (η σεταρισμα οπως το λετε)αλλα ναι υπαρχει οντως η πιθανοτητα ο κατασκευαστης να εχει αποκλεισει αυτη την λειτουργια (κωδ/ση) σε μη παρθενους(μετ/νους) εγκεφαλους απ το διαγνωστικο του για ευνοητους(money-money)λογους.
Σε αυτην την περιπτωση θα πρεπει να απευθυνθεις σε συνεργειο με open software στο διαγνωστικο ,μην με ρωτησεις μαρκα διαγνωστικου (αν ηταν αυτοκινητο θασουλεγα)σιγουρα υπαρχουν καλα συνεργεια που διαθετουν τετοιο.
Εαν παλι δεν βρεις τοτε στειλε μου pm με τυπο μοτ/τας και κωδικο ABS και οταν βρω το χρονο (λιγη υπομονη)θα προσπαθησω να σου βρω λυση
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Πάντως απ'όσο θυμάμαι, πριν κάνα χρόνο (ίσως και λιγότερο), η (πρώην μου) "μαμά" είχε επαναπρογραμματίσει τα διαγνωστικά της και εγκαταστήσει νέο λειτουργικό στα μηχανάκια καθώς κυκλοφόρησαν πολλές απομιμήσεις GS-911 σε πολύ χαμηλότερη τιμή από το δικό της... Δεν ξέρω αν αυτό επηρεάζει κατά κάποιον τρόπο το διαγνωστικό του συνεργείου που έχει open software (ιδιαίτερα αν έχεις συνδεθεί μετά την αναβάθμιση και σου έχουν περάσει το νέο λειτουργικό).
Γενικά του διαόλου πράγματα... unstoppable... Καλά ξεμπερδέματα!
 

strofakias

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
Το καλυτερο
η καθε εταιρια (bosch,magneti marelli κτλ)δινει στοιχεια στις εταιριες με τα διαγνωστικα,και αναλογα η καθε μια προσαρμοζει το διαγνωστικο της.οι γερμανοι ομως συγκεκριμενα απ οτι ξερω απο αυτοκινητα τουλαχιστον (opel,audi)δεν εχουν αφησει κωδικα ανοιχτο για προγραμματισμο σε εγκεφαλους σε after market διαγνωστηκα.αν και υπαρχει ηλεκτρονικος που κανει αυτη τη δουλεια αλλα μονο τη μεταφορα δεδομενων.αν θελει μετα εξαερωση η μοναδα οταν τοποθετηθει επανω αυτο ειναι λιγο θεμα.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
η καθε εταιρια (bosch,magneti marelli κτλ)δινει στοιχεια στις εταιριες με τα διαγνωστικα,και αναλογα η καθε μια προσαρμοζει το διαγνωστικο της.οι γερμανοι ομως συγκεκριμενα απ οτι ξερω απο αυτοκινητα τουλαχιστον (opel,audi)δεν εχουν αφησει κωδικα ανοιχτο για προγραμματισμο σε εγκεφαλους σε after market διαγνωστηκα.αν και υπαρχει ηλεκτρονικος που κανει αυτη τη δουλεια αλλα μονο τη μεταφορα δεδομενων.αν θελει μετα εξαερωση η μοναδα οταν τοποθετηθει επανω αυτο ειναι λιγο θεμα.
Σε audi.μια κ το ανεφερες, εχω κανει πολλες φορες ,τα VAS5051,5052 κ το τελευταιο online databank system(τα του κατασκευαστη δηλαδη)δεν με αφηνουν ,με VCDS ομως ...μια χαρα
 

Panger

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Honda cbr1100xx
Triumph tiger 885i
Husqvarna te450
Σε audi.μια κ το ανεφερες, εχω κανει πολλες φορες ,τα VAS5051,5052 κ το τελευταιο online databank system(τα του κατασκευαστη δηλαδη)δεν με αφηνουν ,με VCDS ομως ...μια χαρα
Καλημέρα και από εμένα. Εχω θέμα σε audi a6 c5 με το κοντέρ...
Μετά από αλλαγή σασμάν σε 6αρι, δεν βγαίνει αξονακι για να παρει σήμα το κοντέρ οπότε πρεπει να παρει ηλεκτρονικά από το abs για να λειτουργήσει. Μπορείς να με βοηθήσεις σε αυτό; συγγνώμη για το off topic
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα και από εμένα. Εχω θέμα σε audi a6 c5 με το κοντέρ...
Μετά από αλλαγή σασμάν σε 6αρι, δεν βγαίνει αξονακι για να παρει σήμα το κοντέρ οπότε πρεπει να παρει ηλεκτρονικά από το abs για να λειτουργήσει. Μπορείς να με βοηθήσεις σε αυτό; συγγνώμη για το off topic
Καλημέρα.
Θέλεις δηλαδή να πάρεις σήμα ή παλμό από το abs καλωδιακά και να το πας στο κοντέρ?
 
Reactions: STF

Panger

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Honda cbr1100xx
Triumph tiger 885i
Husqvarna te450
Καλημέρα.
Θέλεις δηλαδή να πάρεις σήμα ή παλμό από το abs καλωδιακά και να το πας στο κοντέρ?
Ακριβώς αυτό. Εκτός αν υπάρχει και κάποια άλλη λυση ώστε να δουλέψει το κοντέρ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ακριβώς αυτό. Εκτός αν υπάρχει και κάποια άλλη λυση ώστε να δουλέψει το κοντέρ
Για αυτή την δουλειά θα πας σε κάποιον ηλεκτρολόγο από αυτούς που τοποθετούν και ταξίμετρα...
Και αυτά από κει παίρνουν παλμό. ;)
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Καλημέρα και από εμένα. Εχω θέμα σε audi a6 c5 με το κοντέρ...
Μετά από αλλαγή σασμάν σε 6αρι, δεν βγαίνει αξονακι για να παρει σήμα το κοντέρ οπότε πρεπει να παρει ηλεκτρονικά από το abs για να λειτουργήσει. Μπορείς να με βοηθήσεις σε αυτό; συγγνώμη για το off topic
κοιτα τον κωδικο αντ/κου του καντραν σου: !!! 919 !!! ! σημαινει πρεπει να βρει τροπο ο ηλεκτρολογος σου να τραβηξει απο καπου παλμο (μπορει να μην εχει το εξαρι,αλλα ισως εχει αναμονη.

Κωδικος αντ/κου καντραν: !!! 920 !!! ! σημαινει το καντραν εχει την δυνατοτητα να παρει τον παλμο μεσω can bus απλα με μια κωδικοποιηση.
 
Top Bottom