Απαραβίαστα όρια ταχύτητας στην Ε.Ε. από το 2022!

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Μην χανεις τα λογια σου τζαμπα...οσοι ειναι Προβατα ιδανικοι πολιτες εχουν και αυτοι την γνωμη τους κα. τελος.


Αντε και Καλη μας Νυχτα.
Μια Κυριακή πρωί νωρίς το πρωί πάρε ένα αυτοκίνητο (όχι μηχανή) και βγες παραλιακή Π Φάληρο, Γλυφάδα ως Βουλιαγμένη.
ΑΝ δεν σε τρακάρει κανείς, θα δεις ποιοι είναι οι πολίτες αυτής της χώρας.
Εγώ πάντως έκανα τζόκινγκ κάποτε 6 χιλιόμετρα τη μέρα, έτρεχα μαραθώνιους σε κάτω από 5 ώρες και έκανα τρέκινγκ συχνά πυκνά σε βουνά και σε λαγκάδια.
Μέχρι που ένας πολίτης… Αποφάσισε να ζήσει το όνειρο του στην παραλιακή με ζάσταβα.
Κάπου εκεί στην δύνη της ταχύτητας, (ή της μαλακίας που τον έδερνε τέλος πάντων) έχασε τον έλεγχο, καβάλησε το πεζοδρόμιο κι έπεσε πάνω μου.
Αποτέλεσμα αναπηρία στο αριστερό πόδι. Πήρα όμως και 2 000 000 δρχ αποζημίωση ( ε και? )
Δεν μπορώ να τρέξω, δεν μπορώ να περπατήσω και κάθε Παρασκευή κάνω διαλογισμό να μου περάσουν οι πόνοι γιατί μια ζωή παυσίπονα δεν παίζει.
Καθαρά και ξάστερα λοιπόν πιο καλά με τα πρόβατα παρά με τα γαϊδούρια. Όμορφα κι ωραία.

:prft:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kαι τα προβατα εχουν αποψη, και οι επαναστατες, και τα τζιμανια, και οι στοκοι, και οι κοντοι, και οι ψηλοι, και οι χοντροι, και οι αδυνατοι, και οι μαυροι , και οι ασπροι και ολοι.

Το συγκεκριμενο συστημα υπαρχει εδω και χρονια υποχρεωτικα σε ολα τα αυτοκινητα στις χωρες του Περσικου. Τουλαχιστον σιγουρα σε Εμιρατα, Ομαν και Καταρ που εχω ιδια αποψη. Εκει λοιπον οι απολιτιστοι αλλοθρησκοι εχουν καμερες ταχυτητας με φωτογραφικη και ρανταρ και κινητες και σταθερες και με MMS και με ο,τι θες Π Α Ν Τ Ο Υ και ανα 500μ εως μαξ 2χλμ αποσταση. Απαξ και δεις φλασαρισμα, την "τσιμπας" και πληρωνεις την λυπητερη, δεν πα να'σαι και ο Εμιρης ο ιδιος... Τοσο απολιτιστοι. Εκει λοιπον, περα απο τις καμερες ταχυτητας ολα τα αυτοκινητα ειναι εφοδιασμενα με ενα πριχτομπλιμπλικι που απο τα 120 και πανω αρχιζει να σφυριζει και να αναβοσβηνει λαμπακι στο καντραν. Για να σου θυμισει οτι το μεγιστο οριο ειναι 120, απο εκει και πανω τρως φαπες. Στον κεντρικο αυτοκινητοδρομο που ενωνει τα Εμιρατα, εκτος κατοικημενων το οριο παει στα 140. Οπουδηποτε αλλου ειναι 120. Απο μολις 1km/h παραπανω, τρως κληση. Αν δε πας πανω απο 80 απο το οριο, αντε γεια. 800ευρω προστιμο, διπλωμα και κατασχεση οχηματος για 2 μηνες. Αν το ξανακανεις, δικαστηριο, ολικη κατασχεση οχηματος και διπλωματος για παντα. Ακομη τρακαρουν επειδη οδηγουν οπως να'ναι , αλλα πλεον δεν σκοτωνονται 500 ατομα το μηνα οπως παλιοτερα...

Απο αυτο που διαβαζω λοιπον στο συγκεκριμενο μεμο της επιτροπης των καρεκλοκενταυρων ευροβουλευτων (που απ'οτι φαινεται παλι μονο εμεις τα προβατα διαβασαμε και κανεις αλλος) αυτο που θελουν να κανουν ειναι μια γενικη κινηση για την προστασια κυριως του αμαχου πληθυσμου, δηλαδη των πεζων. Αναμεσα σε αυτα που προτεινει να μπαινουν ως υποχρεωτικος στανταρ εξοπλισμος απο εδω και περα ειναι αυτοματο φλασερ στα φωτα φρενων σε περιπτωση φρενων πανικου, καμερες και ρανταρ οπισθοπορειας , αισθητηρες κινησης στη μασκα και τις μπροστινες γωνιες, αισθητηρα αναγνωρισης καταστασης οδηγου (μεθη, ζαλαδα, αυπνια, εχει πιασει την παρλα) υπενθυμιση για ορια ταχυτητας, αισθητηρες πιεσης TPMS και διαφορα αλλα γκατζετακια ΠΟΥ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΗΔΗ ΑΔΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΩΣ ΕΞΤΡΑ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ φορ γκοντς σεικ!!!

Παρακατω ακολουθει το επιμαχο σημειο για την ISA = Intelligent Speed Assistance = Εξυπνη Βοηθεια Ταχυτητας. Πριν παραβαλλω το οριτζιναλ κειμενο και απο κατω την μεταφραση, να πω στο σημειο αυτο πως εδω και πολλα χρονια ολα τα αεροπλανα της πολιτικης αεροποριας εχουν ενσωματομενο στα χειριστηρια τους ενα συστημα δονησης περιπου σαν εκεινο των κινητων/χειρστηριων παιχνιδομηχανων αλλα πολυ πιο δυνατο, που αρχιζει και δονειται δυνατα ταυτοχρονα με ηχητικο και οπτικο αλαρμ για να "ξυπνησει" τον πιλοτο και να του πει οτι με τις υπαρχουσες συνθηκες και τις ρυθμισεις του αεροσκαφους προκειται να πεσει σε απωλεια στηριξης, με λιγα λογια να χασει τον ελεγχο. Γιατι στο χειριστηριο? 1ον γιατι ενας πιλοτος που πεταει εχει παντα τα χερια του στο χειριστηριο και 2ον γιατι εκει εχει αποδειχθει οτι του "ξυπναει" πιο γρηγορα την αντιδραση να ριξει το ριγχος και να αυξησει ταχυτητα για να σωσει την απωλεια στηριξης.

Επειδη το να βαλεις ενα συστημα τοσο ισχυρης δονησης σε ενα τιμονι αυτοκινητου προφανως εχει συνεπειες που δεν τις θελουμε, αλλα κι επειδη το γκαζι ειναι εκεινο που δημιουργει το προβλημα στη συγκεκριμενη περιπτωση (ο υπολογιστης/ρανταρ διαβαζει πχ. πινακιδα 80χαω στο δρομο αλλα ο οδηγος παταει γκαζι) λενε οι καρεκλοκενταυροι να γινει στανταρ ενα συστημα που θα δονει εντονα το πενταλ του γκαζιου! Εγω τουλαχιστον αυτο διαβαζω. Διαβαστε κι εσεις ομως που δεν ειστε προβατα και δεν θελετε να σας κοντρολαρουν:

Πρωτοτυπο:
"
Article 6​

2. Intelligent speed assistance systems shall have the following minimum specifications:
(a) it shall be possible to provide the driver with dedicated and appropriate haptic feedback on the accelerator control, or through other effective means, that the applicable speed limit is exceeded;
(b) it shall not be possible to switch off or supress the system;
(c) it shall be possible for the driver to override the system’s prompted vehicle speed smoothly through normal operation of the accelerator control;
(d) where a cruise control system is engaged, the intelligent speed assistance system must automatically adapt to road speed limit.
(da) its performance targets shall be set in order to avoid or minimise the error rate in real driving conditions;
(db) it shall be in normal operation mode upon each activation of the vehicle master control switch.


Recital 6a (new)

There should be a possibility to switch off the intelligent speed assistance, for instance, when a driver experiences false warnings or inappropriate feedback as a result of inclement weather conditions, temporary conflicting road markings in construction zones and misleading, defective or missing road signs. Such switch-off feature should be under

the control of the driver, last as long as necessary and may be easily switched on by the driver. The system should be always active when switching the ignition on and the driver should always be made aware whether the system is on or off."

Μεταφραση:

Αρθρο 6
...
2. Τα συστηματα Εξυπνης Υποβοηθησης Ταχυτητας θα εχουν τις εξης ελαχιστες προδιαγραφες:
(α) Θα ειναι δυνατο να προσδιδουν στον οδηγο με αποκλειστικη και καταλληλη αισθητηρια αναδραση στο χειριστηριο του επιταχυντη , ή με αλλα αποτελεσματικα μεσα, οτι το οριο ταχυτητας εχει ξεπεραστει.
(β) Δεν θα ειναι δυνατο να απενεργοποιηθει ή να σιγαστει το συστημα.
(γ) Θα ειναι δυνατο για τον οδηγο να παρακαμψει την προτεινομενη απο το συστημα ταχυτητα του οχηματος ομαλα δια μεσω κανονικης χρησης του χειριστηριου επιταχυντη.
(δ) οπου εχει ενεργοποιηθει συστημα αυτοματης διατηρησης ταχυτητας, το εξυπνο συστημα υποβοηθησης ταχυτητας πρεπει αυτοματα να το προσαρμοζει στο οριο ταχυτητας της οδου.
(δα) οι στοχοι αποδοσης του θα τεθουν ετσι ωστε να αποφευγεται ή να ελαχιστοποιειται το ποσοστο λαθους σε συνθηκες πραγματικης οδηγησης.
(δβ) Θα μπαινει σε κατασταση κανονικης λειτουργιας με καθε ενεργοποιηση του κεντρικου διακοπτη ελεγχου του οχηματος.

Αιτιολογιση 6Α
Θα πρεπει να υπαρχει η δυνατοτητα να απενεργοποιειται η εξυπνη υποβοηθηση ταχυτητας, για παραδειγμα οταν ο οδηγος λαμβανει εσφαλμενες προειδοποιησεις ή ακαταλληλες αναδρασεις ως αποτελεσμα κακων καιρικων συνθηκων, αντικρουομενων προσωρινων σημανσεων σε ζωνες κατασκευαστικων εργων και παραπλανητικων, ελαττωματικων ή αποντων πινακιδων οδικης σημανσης. Μια τετοια ικανοτητα απενεργοποιησης θα πρεπει να ειναι στον ελεγχο του οδηγου, να διαρκει οσο χρειαζεται και να μπορει να ενεργοποιηθει ξανα ευκολα απο τον οδηγο. Το συστημα θα πρεπει να ειναι παντα ενεργο οταν ενεργοποιειται ο διακοπτης αναφλεξης και ο οδηγος θα πρεπει παντα να γινεται ενημερος εαν το συστημα ειναι ενεργοποιημενο ή απενεργοποιημενο."


Εγω με το προβατισσο μυαλο μου βλεπω οτι το συγκεκριμενο ειναι βοηθημα τυπου σαν το ESP/ASC/ΜΤC ή ξερω γω πως το λεει ο εκαστοτε κατασκευαστης, που ναι μεν σε βοηθαει να μην σκοτωθεις τοσο ευκολα (γιατι θαυματα δεν κανει) , το σβηνεις οποτε γουσταρεις και δεν τρεχει καστανο... Ή ακομη καλυτερα θα ειναι μια εξελιγμενη μορφη του μπιπ μπιπ μπιπ που ειχα στην αραπια, απλα δε θα βαραει στανταρ στα 120 αλλα θα διαβαζει τις πινακιδες και θα βαραει στο οριο που διαβαζει. Θα μπορουσαν βεβαια τα καθαρματα να βαλουν GPS και να ξερει ακριβως που ειναι και τι οριο εχει εκει αλλα σε μια τετοια περιπτωση ολοι θα λεγανε οτι τους παρακολουθουν και θα ειχαν και δικιο.

Δεν εκατσα να γραψω ολοκληρο κατεβατο και μεταφραση γιατι βαριεμαι και δεν εχω τι να κανω, ουτε επειδη θελω να μαλωσω με κανεναν. Απλα τα παιρνω κρανιο οταν βλεπω θεωριες συνομωσιας και επαναστασεις πισω απο πληκτρολογια, με την τριχα τριχια, για εντελως ασημαντα πραγματα στη ζωη μας, ενω εκει που πρεπει να δειξει ο καθενας μας τα καλαμπαλικια του και την μαγκια του κανουμε μωκο κι ελαμωρετωρατιακανσακατσαμαλως...

BTW οσοι εχετε το τελευταιο Κορολα (λογικα παιζει και σε πολλα αλλα απο τα τελευταια αυτοκινητα) διαβαστε καλα το εγχειριδιο οδηγιων (RTFM) γιατι θα εκπλαγειτε... Το εταιρικο κορολακι που ειχα εγω (μοντ.16) ειχε ενσωματομενο "μαυρο κουτι" οπως τα αεροπλανα, με καταγραφεα γυροσκοπικο και φωνης, ωστε σε περιπτωση ατυχηματος να εχει καταγεγραμμενα τα τελευταια 10 λεπτα πριν την συγκρουση...
 
Τελευταία επεξεργασία:

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
... ενω εκει που πρεπει να δειξει ο καθενας μας τα καλαμπαλικια του και την μαγκια του κανουμε μωκο κι ελαμωρετωρατιακανσακατσαμαλως...
Αρ γιου τοκιν του μι? :cautious:

 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
.. Το εταιρικο κορολακι που ειχα εγω (μοντ.16) ειχε ενσωματομενο "μαυρο κουτι" οπως τα αεροπλανα, με καταγραφεα γυροσκοπικο και φωνης, ωστε σε περιπτωση ατυχηματος να εχει καταγεγραμμενα τα τελευταια 10 λεπτα πριν την συγκρουση...
Ήταν εταιρικό γι'αυτό! Για να ξέρουν πότε λουφαρετε, πόσο λουφαρετε, και πόσο κακα λόγια λέτε για το αφεντικούλη σας!!!:secret:!
:allk::ll:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
H Honda έχει ήδη ένα αντίστοιχο μπλιμπλίκι, το σίβικ που κυκλοφορούσαμε στην Αγγλία είχε καμπανάκι στα 35 και στα 50 μίλια για να ειδοποιεί ότι τα πέρασες. Για την Ελλάδα (και δεν με εξαιρώ εννοείται) το όριο ταχύτητας είναι διακοσμητικό. Θα γελάσω πολύ με το σύστημα σε κάτι επαρχιακούς με πινακίδα 30 και 20. Σε γενικές γραμμές και εντός αστικού ιστού δεν το θεωρώ λάθος πάντως, ακόμα και αν δούλευε με τον τρόπο που έλεγαν οι Κασσάνδρες.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Μια Κυριακή πρωί νωρίς το πρωί πάρε ένα αυτοκίνητο (όχι μηχανή) και βγες παραλιακή Π Φάληρο, Γλυφάδα ως Βουλιαγμένη.
ΑΝ δεν σε τρακάρει κανείς, θα δεις ποιοι είναι οι πολίτες αυτής της χώρας.
Εγώ πάντως έκανα τζόκινγκ κάποτε 6 χιλιόμετρα τη μέρα, έτρεχα μαραθώνιους σε κάτω από 5 ώρες και έκανα τρέκινγκ συχνά πυκνά σε βουνά και σε λαγκάδια.
Μέχρι που ένας πολίτης… Αποφάσισε να ζήσει το όνειρο του στην παραλιακή με ζάσταβα.
Κάπου εκεί στην δύνη της ταχύτητας, (ή της μαλακίας που τον έδερνε τέλος πάντων) έχασε τον έλεγχο, καβάλησε το πεζοδρόμιο κι έπεσε πάνω μου.
Αποτέλεσμα αναπηρία στο αριστερό πόδι. Πήρα όμως και 2 000 000 δρχ αποζημίωση ( ε και? )
Δεν μπορώ να τρέξω, δεν μπορώ να περπατήσω και κάθε Παρασκευή κάνω διαλογισμό να μου περάσουν οι πόνοι γιατί μια ζωή παυσίπονα δεν παίζει.
Καθαρά και ξάστερα λοιπόν πιο καλά με τα πρόβατα παρά με τα γαϊδούρια. Όμορφα κι ωραία.

:prft:
Φιλε πραγματικα λυπαμαι πολυ γι αυτο που σου συνεβη,αλλα συνεχιζω να πιστευω οτι ο απολυτος ελεγχος δεν ειναι λυση,ασε που οτυπος με το ζασταβα ακομα και με υποχρεωτικο οριο μπορει παλι να το εριχνε πανω σου.
Το τελευταιο πραγμα που απασχολει τους εξουσιαστες (πολιτικους κ μη,φανερους κ μη)ειναι η ασφαλεια μας ,την οποια χρησιμοποιουν ως αλλοθι καθε φορα που πανε να περασουν σε καινουρια επιπεδα την ασκηση εξουσιας και ελεγχου(οχι ,δεν ειμαι αναρχικος,ουτε εχτρεμοαριστερος κουλτουριαρης).
Υπαρχουν νομοι, η εφαρμογη τους και αυστηρη τιμωρια της μη τηρησης τους θα ηταν αρκετη.
Δεν δεχομαι να μου επιβαλουν ηλεκτρονικους νταβατζηδες.Θελω την ελευθερια μου και φυσικα καταννοω οτι δεν πρεπει να παραβιασω την ελευθερια του διπλανου μου.
Ξερω οτι δεν σκεφτονται ολοι ετσι,υπαρχουν πολλοι που κανουν καταχρηση της ελευθεριας τους,Παρολα αυτα συμπαθα με αλλα προτιμω να παρω τα ρισκα μου .
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Kαι τα προβατα εχουν αποψη, και οι επαναστατες, και τα τζιμανια, και οι στοκοι, και οι κοντοι, και οι ψηλοι, και οι χοντροι, και οι αδυνατοι, και οι μαυροι , και οι ασπροι και ολοι.

Το συγκεκριμενο συστημα υπαρχει εδω και χρονια υποχρεωτικα σε ολα τα αυτοκινητα στις χωρες του Περσικου. Τουλαχιστον σιγουρα σε Εμιρατα, Ομαν και Καταρ που εχω ιδια αποψη. Εκει λοιπον οι απολιτιστοι αλλοθρησκοι εχουν καμερες ταχυτητας με φωτογραφικη και ρανταρ και κινητες και σταθερες και με MMS και με ο,τι θες Π Α Ν Τ Ο Υ και ανα 500μ εως μαξ 2χλμ αποσταση. Απαξ και δεις φλασαρισμα, την "τσιμπας" και πληρωνεις την λυπητερη, δεν πα να'σαι και ο Εμιρης ο ιδιος... Τοσο απολιτιστοι. Εκει λοιπον, περα απο τις καμερες ταχυτητας ολα τα αυτοκινητα ειναι εφοδιασμενα με ενα πριχτομπλιμπλικι που απο τα 120 και πανω αρχιζει να σφυριζει και να αναβοσβηνει λαμπακι στο καντραν. Για να σου θυμισει οτι το μεγιστο οριο ειναι 120, απο εκει και πανω τρως φαπες. Στον κεντρικο αυτοκινητοδρομο που ενωνει τα Εμιρατα, εκτος κατοικημενων το οριο παει στα 140. Οπουδηποτε αλλου ειναι 120. Απο μολις 1km/h παραπανω, τρως κληση. Αν δε πας πανω απο 80 απο το οριο, αντε γεια. 800ευρω προστιμο, διπλωμα και κατασχεση οχηματος για 2 μηνες. Αν το ξανακανεις, δικαστηριο, ολικη κατασχεση οχηματος και διπλωματος για παντα. Ακομη τρακαρουν επειδη οδηγουν οπως να'ναι , αλλα πλεον δεν σκοτωνονται 500 ατομα το μηνα οπως παλιοτερα...

Απο αυτο που διαβαζω λοιπον στο συγκεκριμενο μεμο της επιτροπης των καρεκλοκενταυρων ευροβουλευτων (που απ'οτι φαινεται παλι μονο εμεις τα προβατα διαβασαμε και κανεις αλλος) αυτο που θελουν να κανουν ειναι μια γενικη κινηση για την προστασια κυριως του αμαχου πληθυσμου, δηλαδη των πεζων. Αναμεσα σε αυτα που προτεινει να μπαινουν ως υποχρεωτικος στανταρ εξοπλισμος απο εδω και περα ειναι αυτοματο φλασερ στα φωτα φρενων σε περιπτωση φρενων πανικου, καμερες και ρανταρ οπισθοπορειας , αισθητηρες κινησης στη μασκα και τις μπροστινες γωνιες, αισθητηρα αναγνωρισης καταστασης οδηγου (μεθη, ζαλαδα, αυπνια, εχει πιασει την παρλα) υπενθυμιση για ορια ταχυτητας, αισθητηρες πιεσης TPMS και διαφορα αλλα γκατζετακια ΠΟΥ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΗΔΗ ΑΔΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΩΣ ΕΞΤΡΑ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ φορ γκοντς σεικ!!!

Παρακατω ακολουθει το επιμαχο σημειο για την ISA = Intelligent Speed Assistance = Εξυπνη Βοηθεια Ταχυτητας. Πριν παραβαλλω το οριτζιναλ κειμενο και απο κατω την μεταφραση, να πω στο σημειο αυτο πως εδω και πολλα χρονια ολα τα αεροπλανα της πολιτικης αεροποριας εχουν ενσωματομενο στα χειριστηρια τους ενα συστημα δονησης περιπου σαν εκεινο των κινητων/χειρστηριων παιχνιδομηχανων αλλα πολυ πιο δυνατο, που αρχιζει και δονειται δυνατα ταυτοχρονα με ηχητικο και οπτικο αλαρμ για να "ξυπνησει" τον πιλοτο και να του πει οτι με τις υπαρχουσες συνθηκες και τις ρυθμισεις του αεροσκαφους προκειται να πεσει σε απωλεια στηριξης, με λιγα λογια να χασει τον ελεγχο. Γιατι στο χειριστηριο? 1ον γιατι ενας πιλοτος που πεταει εχει παντα τα χερια του στο χειριστηριο και 2ον γιατι εκει εχει αποδειχθει οτι του "ξυπναει" πιο γρηγορα την αντιδραση να ριξει το ριγχος και να αυξησει ταχυτητα για να σωσει την απωλεια στηριξης.

Επειδη το να βαλεις ενα συστημα τοσο ισχυρης δονησης σε ενα τιμονι αυτοκινητου προφανως εχει συνεπειες που δεν τις θελουμε, αλλα κι επειδη το γκαζι ειναι εκεινο που δημιουργει το προβλημα στη συγκεκριμενη περιπτωση (ο υπολογιστης/ρανταρ διαβαζει πχ. πινακιδα 80χαω στο δρομο αλλα ο οδηγος παταει γκαζι) λενε οι καρεκλοκενταυροι να γινει στανταρ ενα συστημα που θα δονει εντονα το πενταλ του γκαζιου! Εγω τουλαχιστον αυτο διαβαζω. Διαβαστε κι εσεις ομως που δεν ειστε προβατα και δεν θελετε να σας κοντρολαρουν:

Πρωτοτυπο:
"
Article 6​

2. Intelligent speed assistance systems shall have the following minimum specifications:
(a) it shall be possible to provide the driver with dedicated and appropriate haptic feedback on the accelerator control, or through other effective means, that the applicable speed limit is exceeded;
(b) it shall not be possible to switch off or supress the system;
(c) it shall be possible for the driver to override the system’s prompted vehicle speed smoothly through normal operation of the accelerator control;
(d) where a cruise control system is engaged, the intelligent speed assistance system must automatically adapt to road speed limit.
(da) its performance targets shall be set in order to avoid or minimise the error rate in real driving conditions;
(db) it shall be in normal operation mode upon each activation of the vehicle master control switch.


Recital 6a (new)

There should be a possibility to switch off the intelligent speed assistance, for instance, when a driver experiences false warnings or inappropriate feedback as a result of inclement weather conditions, temporary conflicting road markings in construction zones and misleading, defective or missing road signs. Such switch-off feature should be under

the control of the driver, last as long as necessary and may be easily switched on by the driver. The system should be always active when switching the ignition on and the driver should always be made aware whether the system is on or off."

Μεταφραση:

Αρθρο 6
...
2. Τα συστηματα Εξυπνης Υποβοηθησης Ταχυτητας θα εχουν τις εξης ελαχιστες προδιαγραφες:
(α) Θα ειναι δυνατο να προσδιδουν στον οδηγο με αποκλειστικη και καταλληλη αισθητηρια αναδραση στο χειριστηριο του επιταχυντη , ή με αλλα αποτελεσματικα μεσα, οτι το οριο ταχυτητας εχει ξεπεραστει.
(β) Δεν θα ειναι δυνατο να απενεργοποιηθει ή να σιγαστει το συστημα.
(γ) Θα ειναι δυνατο για τον οδηγο να παρακαμψει την προτεινομενη απο το συστημα ταχυτητα του οχηματος ομαλα δια μεσω κανονικης χρησης του χειριστηριου επιταχυντη.
(δ) οπου εχει ενεργοποιηθει συστημα αυτοματης διατηρησης ταχυτητας, το εξυπνο συστημα υποβοηθησης ταχυτητας πρεπει αυτοματα να το προσαρμοζει στο οριο ταχυτητας της οδου.
(δα) οι στοχοι αποδοσης του θα τεθουν ετσι ωστε να αποφευγεται ή να ελαχιστοποιειται το ποσοστο λαθους σε συνθηκες πραγματικης οδηγησης.
(δβ) Θα μπαινει σε κατασταση κανονικης λειτουργιας με καθε ενεργοποιηση του κεντρικου διακοπτη ελεγχου του οχηματος.

Αιτιολογιση 6Α
Θα πρεπει να υπαρχει η δυνατοτητα να απενεργοποιειται η εξυπνη υποβοηθηση ταχυτητας, για παραδειγμα οταν ο οδηγος λαμβανει εσφαλμενες προειδοποιησεις ή ακαταλληλες αναδρασεις ως αποτελεσμα κακων καιρικων συνθηκων, αντικρουομενων προσωρινων σημανσεων σε ζωνες κατασκευαστικων εργων και παραπλανητικων, ελαττωματικων ή αποντων πινακιδων οδικης σημανσης. Μια τετοια ικανοτητα απενεργοποιησης θα πρεπει να ειναι στον ελεγχο του οδηγου, να διαρκει οσο χρειαζεται και να μπορει να ενεργοποιηθει ξανα ευκολα απο τον οδηγο. Το συστημα θα πρεπει να ειναι παντα ενεργο οταν ενεργοποιειται ο διακοπτης αναφλεξης και ο οδηγος θα πρεπει παντα να γινεται ενημερος εαν το συστημα ειναι ενεργοποιημενο ή απενεργοποιημενο."


Εγω με το προβατισσο μυαλο μου βλεπω οτι το συγκεκριμενο ειναι βοηθημα τυπου σαν το ESP/ASC/ΜΤC ή ξερω γω πως το λεει ο εκαστοτε κατασκευαστης, που ναι μεν σε βοηθαει να μην σκοτωθεις τοσο ευκολα (γιατι θαυματα δεν κανει) , το σβηνεις οποτε γουσταρεις και δεν τρεχει καστανο... Ή ακομη καλυτερα θα ειναι μια εξελιγμενη μορφη του μπιπ μπιπ μπιπ που ειχα στην αραπια, απλα δε θα βαραει στανταρ στα 120 αλλα θα διαβαζει τις πινακιδες και θα βαραει στο οριο που διαβαζει. Θα μπορουσαν βεβαια τα καθαρματα να βαλουν GPS και να ξερει ακριβως που ειναι και τι οριο εχει εκει αλλα σε μια τετοια περιπτωση ολοι θα λεγανε οτι τους παρακολουθουν και θα ειχαν και δικιο.

Δεν εκατσα να γραψω ολοκληρο κατεβατο και μεταφραση γιατι βαριεμαι και δεν εχω τι να κανω, ουτε επειδη θελω να μαλωσω με κανεναν. Απλα τα παιρνω κρανιο οταν βλεπω θεωριες συνομωσιας και επαναστασεις πισω απο πληκτρολογια, με την τριχα τριχια, για εντελως ασημαντα πραγματα στη ζωη μας, ενω εκει που πρεπει να δειξει ο καθενας μας τα καλαμπαλικια του και την μαγκια του κανουμε μωκο κι ελαμωρετωρατιακανσακατσαμαλως...

BTW οσοι εχετε το τελευταιο Κορολα (λογικα παιζει και σε πολλα αλλα απο τα τελευταια αυτοκινητα) διαβαστε καλα το εγχειριδιο οδηγιων (RTFM) γιατι θα εκπλαγειτε... Το εταιρικο κορολακι που ειχα εγω (μοντ.16) ειχε ενσωματομενο "μαυρο κουτι" οπως τα αεροπλανα, με καταγραφεα γυροσκοπικο και φωνης, ωστε σε περιπτωση ατυχηματος να εχει καταγεγραμμενα τα τελευταια 10 λεπτα πριν την συγκρουση...
Η προαιρετικη ειδοποιηση υπερβασης του οριου ταχυτητας υπαρχει ηδη στα περισσοτερα ευρωπαικα αυτ/τα απ το 2000 και μετα,οσοι την ενεργοποιησαν κατα λαθος με ρωτουσαν πως απενεργοποιειται(στο συνεργειο),αυτο ειναι ενα συστημα μηπως ξεχαστει αυτος που ΘΕΛΕΙ να συμμορφωθει.
Ο Τιτλος αναφερει απαραβιαστα και σε αυτο ειμαι αντιθετος.
Τελος οποιος ειναι διατεθειμενος να παραδωσει την ελευθερια του για την ασφαλεια του ...Πιστευεις οτι εισαι ασφαλης χωρις ελευθερια????????????

ΔΕν συνηθιζω να γραφω τοσα πολλα ,οποιοι καταλαβατε,καταλαβατε.Οποιοι παλι νομιζουν οτι εγω δεν καταλαβα...δικαιωμα τους
 

Stathis

"όποιος φοβάται ,πέφτει και κοιμάται"
Περιοχή
Λαμία
Όνομα
Στάθης
Μοτό
KTM LC8 990 Adventure '11
Μια Κυριακή πρωί νωρίς το πρωί πάρε ένα αυτοκίνητο (όχι μηχανή) και βγες παραλιακή Π Φάληρο, Γλυφάδα ως Βουλιαγμένη.
ΑΝ δεν σε τρακάρει κανείς, θα δεις ποιοι είναι οι πολίτες αυτής της χώρας.
Εγώ πάντως έκανα τζόκινγκ κάποτε 6 χιλιόμετρα τη μέρα, έτρεχα μαραθώνιους σε κάτω από 5 ώρες και έκανα τρέκινγκ συχνά πυκνά σε βουνά και σε λαγκάδια.
Μέχρι που ένας πολίτης… Αποφάσισε να ζήσει το όνειρο του στην παραλιακή με ζάσταβα.
Κάπου εκεί στην δύνη της ταχύτητας, (ή της μαλακίας που τον έδερνε τέλος πάντων) έχασε τον έλεγχο, καβάλησε το πεζοδρόμιο κι έπεσε πάνω μου.
Αποτέλεσμα αναπηρία στο αριστερό πόδι. Πήρα όμως και 2 000 000 δρχ αποζημίωση ( ε και? )
Δεν μπορώ να τρέξω, δεν μπορώ να περπατήσω και κάθε Παρασκευή κάνω διαλογισμό να μου περάσουν οι πόνοι γιατί μια ζωή παυσίπονα δεν παίζει.
Καθαρά και ξάστερα λοιπόν πιο καλά με τα πρόβατα παρά με τα γαϊδούρια. Όμορφα κι ωραία.

:prft:
Δυστυχώς φίλε μου, δεν μπορεί να σε γλυτώσει κανένα σύστημα, όσο προνοητικό κι αν είναι, από την μαλακία που έχουν κάποιοι στον εγκέφαλο. .........λυπάμαι πολύ για το ατύχημα σου και προς θεού............ούτε κάγκουρας είμαι, ούτε λάτρης της τρελλής ταχύτητας !Απλά , δεν μπορώ την υποκρισία των "σωτήρων" μας και δεν μπορώ να δεχτώ σαν παράδειγμα τις χώρες του Περσικού (που αναφέρει ο φίλος)όπου η έννοια της ελευθερίας, δεν υπάρχει. ............όσο για τις διαφορετικές απόψεις ,είναί όλες σεβαστές!!!!!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ήταν εταιρικό γι'αυτό! Για να ξέρουν πότε λουφαρετε, πόσο λουφαρετε, και πόσο κακα λόγια λέτε για το αφεντικούλη σας!!!:secret:!
:allk::ll:
Το αμαξι ηταν νοικιασμενο. To συστημα αυτο το εχει εγκατεστημενο η ΤΟΥΟΤΑ απο το εργοστασιο. Απ΄οτι διαβαζω στο ιντερνετ το εχουν πλεον σχεδον ολα τα αυτοκινητα πχ ‘Black boxes’ in cars capture data, and the truth . Απο την αλλη η εταιρια ενοικιασεως ειχε εγκατεστημενο δικο της GPS συστημα για να ξερει που ειναι το αμαξι και με ποσα παει ανα πασα ωρα...
H Honda έχει ήδη ένα αντίστοιχο μπλιμπλίκι, το σίβικ που κυκλοφορούσαμε στην Αγγλία είχε καμπανάκι στα 35 και στα 50 μίλια για να ειδοποιεί ότι τα πέρασες. Για την Ελλάδα (και δεν με εξαιρώ εννοείται) το όριο ταχύτητας είναι διακοσμητικό. Θα γελάσω πολύ με το σύστημα σε κάτι επαρχιακούς με πινακίδα 30 και 20. Σε γενικές γραμμές και εντός αστικού ιστού δεν το θεωρώ λάθος πάντως, ακόμα και αν δούλευε με τον τρόπο που έλεγαν οι Κασσάνδρες.
Για αυτα τα ορια φταιει το κρατος. Τα ορια μπαινουν οταν κατασκευαζεται ο δρομος απο τους μηχανικους/συγκοινωνιολογους που σχεδιασαν τον δρομο, με βαση τις τοπικες συνθηκες και τα οχηματα. Στροφες που το 1960κατι ενα Βαρτμπουργκ θα αγοραζε οικοπεδο πλεον τις παιρνει μπαλα ενα σμαρτακι με φαγωμενα λαστιχα...
Ήμαν σίγουρος... χαχαχα! :laugh:

(όπως κι οι αδμινς εξάλλου...:fun)
Οι αδμινς γιατι? Εχω μια εικονα στο μυαλο μου οτι ενα φορουμ ειναι σαν να καθεσαι σε ενα κυκλο μαζι με αλλο κοσμο και να ανταλλασεις αποψεις. Αν στον κυκλο αυτο δεν απευθυνθω σε καποιον με το ονομα/ψευδωνυμο του τοτε θεωρω οτι απευθυνομαι προς ολο το ακροατηριο κι οχι καπου συγκεκριμενα. Αλλα ακομη κι ετσι να ηταν, αυτο που γραφω ειναι οτι θα ηθελα παρα πολυ να σταματησουμε να ασχολουμαστε με ψευτοπροβληματα και να δειξουμε την δυναμη μας εκει που πραγματικα θα μετρησει...

Η προαιρετικη ειδοποιηση υπερβασης του οριου ταχυτητας υπαρχει ηδη στα περισσοτερα ευρωπαικα αυτ/τα απ το 2000 και μετα,οσοι την ενεργοποιησαν κατα λαθος με ρωτουσαν πως απενεργοποιειται(στο συνεργειο),αυτο ειναι ενα συστημα μηπως ξεχαστει αυτος που ΘΕΛΕΙ να συμμορφωθει.
Ο Τιτλος αναφερει απαραβιαστα και σε αυτο ειμαι αντιθετος.
Τελος οποιος ειναι διατεθειμενος να παραδωσει την ελευθερια του για την ασφαλεια του ...Πιστευεις οτι εισαι ασφαλης χωρις ελευθερια????????????

ΔΕν συνηθιζω να γραφω τοσα πολλα ,οποιοι καταλαβατε,καταλαβατε.Οποιοι παλι νομιζουν οτι εγω δεν καταλαβα...δικαιωμα τους
Ο τιτλος που εχει θεσει το αρθρο (ο αρθρογραφος και οχι ο rodouma που το ποσταρε εδω, δεν το εγραψε εκεινος, για να μην εχουμε παλι παρεξηγησεις) ειναι ολιγον τι clickbait. Αλλα λεει το κειμενο που παραθετει μεσα στο αρθρο με λινκ ο αρθρογραφος και αλλα το ιδιο το αρθρο. Απο την αλλη, δεν ξερω κι εγω πως κρατιεμαι πχ με τον γειτονα μου που αποφασιζει να γουσταρει με τερμα μουσικη καθε μια στο τοσο μετα τα μεσανυχτα και το θεωρει και δικαιωμα του και ελευθερια του, και δεν εχω αποφασισει κι εγω να αξιοποιησω το δικαιωμα μου να φτιαξω μια Lucille και να παραξω κιμα βοειο με το κεφαλι του...


ΔΑπλά , δεν μπορώ την υποκρισία των "σωτήρων" μας και δεν μπορώ να δεχτώ σαν παράδειγμα τις χώρες του Περσικού (που αναφέρει ο φίλος)όπου η έννοια της ελευθερίας, δεν υπάρχει. ............όσο για τις διαφορετικές απόψεις ,είναί όλες σεβαστές!!!!!!!!
Ετσι για την ιστορια, στα 6 χρονια που εζησα εκει κατω (δε μιλαω για Σ. Αραβια) ηπια τα πιο καθαρα ποτα οποτε γουσταρα, ειδα τα πιο ξεκωλα φορεματα που ουτε καν μπορεις να φανταστεις να κυκλοφορουνε στα κλαμπ, και γλυτωσα απο απειρα προβληματακια ακριβως επειδη ημουν ξενος. Απλα πχ αν επινα επαιρνα ταξι γιατι αν γινοταν η στραβη ηξερα οτι θα επεφτε πελεκυς. Εχουν νομους και τους τηρουνε, απλα. Αν δεν σου αρεσουν , δεν πας. Οχι σαν εδω που οποιος νομος δεν μας καθεται καλα τον τεντωνουμε λιγο ετσι δα μωρε , δεν πειραζει.
 

Stathis

"όποιος φοβάται ,πέφτει και κοιμάται"
Περιοχή
Λαμία
Όνομα
Στάθης
Μοτό
KTM LC8 990 Adventure '11
Προσωπικά μιλώντας, δεν έχω "τεντώσει"ποτέ κανένα νόμο, έχω μάθει να σέβομαι τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των άλλων και το ίδιο μαθαίνω και στα παιδιά μου............έτσι απλά ..........όπως έτσι απλά επιθυμώ να χαίρομαι κάποια πράγματα, χωρίς απαγορεύσεις! Τα προβλήματα δεν λύνονται με απαγορεύσεις, αλλά με σωστή εκπαίδευση!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Προσωπικά μιλώντας, δεν έχω "τεντώσει"ποτέ κανένα νόμο, έχω μάθει να σέβομαι τα δικαιώματα και τις ελευθερίες των άλλων και το ίδιο μαθαίνω και στα παιδιά μου............έτσι απλά ..........όπως έτσι απλά επιθυμώ να χαίρομαι κάποια πράγματα, χωρίς απαγορεύσεις! Τα προβλήματα δεν λύνονται με απαγορεύσεις, αλλά με σωστή εκπαίδευση!
Mαζι σου 100% , ειδικα στο τελευταιο περι σωστης εκπαιδευσης, και παιδειας θα ελεγα εγω ακομη καλυτερα!

Η λεξη κλειδι στο συγκεκριμενο θεμα ειναι οτι το ολο συστημα ειναι απενεργοποιουμενο, σαν το ABS αν θες να βγεις στο χωμα ή το ESP αν θες να κανεις παντιλικια.
Αν μιλουσαμε για κατι υποχρεωτικο και μονιμο, θα ηταν αλλου παπα ευαγγελιο. Οπως πχ η υποχρεωτικη ηλεκτροκινηση που συζητανε!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν μιλουσαμε για κατι υποχρεωτικο και μονιμο, θα ηταν αλλου παπα ευαγγελιο.
Κάπως έτσι ξεκινάνε όλα τα "καλά"!!!
Στην αρχή.... προαιρετικά, και στο τέλος υποχρεωτικά!!!!!
Για το καλό μας πάντα ομως!!!!!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κάπως έτσι ξεκινάνε όλα τα "καλά"!!!
Στην αρχή.... προαιρετικά, και στο τέλος υποχρεωτικά!!!!!
Για το καλό μας πάντα ομως!!!!!!!
Ναι δεν διαφωνω. Εδω ομως μιλαμε για πως θα κοψεις επιτελους ταχυτητα να σωθουν ανθρωπινες ζωες, οχι για το απο που θα ενημερωνεσαι για τα γεγονοτα στον κοσμο ή για το ποσα θα ειναι να ελαχιστα χρηματα που θα μπορεις να λαμβανεις σαν αμοιβη.
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Η ελευθερία φίλοι μου είναι πολύ ακριβή.
Όποιος θέλει να είναι "ελεύθερος" από την καταπίεση ας παρει τον πωπο του και ας πάει να ζησει σε μια βραχονησίδα.
Εκεί θα μπορέσει να χτίσει την αυθαίρετη καλύβα του, θα μπορέσει να μπαζωσει το ρέματακι του και θα κάνει σουζες ξεκρανοτος όσο θέλει.
Όταν αυτά γίνονται εντός μιας κοινωνίας έχουμε την Μάνδρα, το Μάτι και τους ανθρώπους να πεθαίνουν ψάχνοντας κρεβάτι σε ΜΕΘ που είναι πιασμένο από τον μαλακά που νόμιζε ότι όταν κάνει σούζα στην Συγγρού με το κράνος στον αγκώνα είναι ελεύθερος.
Μας πείραξε η εφαρμογή ενός συστήματος που θα σώσει ζωές την στιγμή που κυκλοφορούμε όλοι με κινητό που έχει λογισμικό με cookies και gps.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom