Απορία για Gs lc

chaosm

Μέλος
Καλημέρα. Ανοίγω αυτό το θέμα για να ακούσω απόψεις. Προς Θεού δε με ενδιαφέρει το lc αλλά κοιτώντας σε δίπλα φόρουμ άρχισα να αναρωτιέμαι για πολλά πράγματα.

Έχουμε το Gs 1200 lc. Μια μηχανή από το 13 έως το 17 με πολλά προβλήματα (από αυτά που γράφουν οι κάτοχοι).

Αγγελίες για lc πολλές.

Και πάμε τώρα. Βλέπω άτομα που έχουν gs 1200 2008 - 2011 να θέλουν μανιωδώς να τα πουλήσουν για να πάμε στο καλύτερο λένε. Κ κάθομαι κ αναρωτιέμαι.. Έχεις μια μηχανή η οποία δεν βγάζει τόσα προβλήματα. Και μπαίνεις σε διαδικασία να τη πουλήσεις να βάλεις άλλα 5-6κ για να πάρεις μια μηχανή που έχει προβλήματα (βλέπε σασμάν).

Κ βλέπω ότι γίνεται κ από γνώστες του αθλήματος.

Γιατί γίνεται αυτό;

Δεν έχω σκοπό να κοροϊδέψω ή να αρχίσω τα τρολ οπότε όσοι απαντήσουν ας τηρήσουν ίδια στάση μη το κάνουμε πάλι @@.
Ευχαριστώ

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατί το νέο.... Πάντα είναι πιο ελκυστικό.
Τα προβλήματα που αναφέρονται, δεν σημαίνει ότι τα έχουν όλα τα lc.
Τα 2013-2014 σαν πρώτα μοντέλα έβγαλαν κάποια θέματα.
Μετα το 2015 έχουν βελτιωθεί στα σημεία και νομίζω ότι και οι τιμές είναι πλέον πιο "ελκυστικές" στα μεταχειρω
 

chaosm

Μέλος
Γιατί το νέο.... Πάντα είναι πιο ελκυστικό.
Τα προβλήματα που αναφέρονται, δεν σημαίνει ότι τα έχουν όλα τα lc.
Τα 2013-2014 σαν πρώτα μοντέλα έβγαλαν κάποια θέματα.
Μετα το 2015 έχουν βελτιωθεί στα σημεία και νομίζω ότι και οι τιμές είναι πλέον πιο "ελκυστικές" στα μεταχειρω
Ναι ρε Κώστα. Εσύ δλδ θα έβγαζες με ευχαρίστηση 16κ από τη τσέπη να τα δώσεις ξέροντας τα θέματα αυτά; γτ έχω φίλο που άλλαξε όλο το μοτέρ σε lc του 13.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ όταν ακούω προβλήματα κρατάω μικρό καλάθι, ιδιαίτερα σε Ευρωπαϊκές μηχανές οι οποίες κάποια στιγμή πρέπει εμείς εδώ στην Ελλάδα να εμπεδώσουμε ότι είναι περισσότερο απαιτητικές στα έγκαιρα σέρβις. Δηλαδή δεν πείθομαι εύκολα και σίγουρα δεν πείθομαι εύκολα από τα forum, εκεί βάζω περισσότερα φίλτρα στη σκέψη μου για να πεισθώ για κάτι.

Να εξηγηθώ.

Συνήθως αυτός που δημοσιοποιεί κάτι είναι ο εκνευρισμένος και όχι ο ευχαριστημένος.
Οπότε αν υπάρχουν 300 κάτοχοι μιας μηχανής και γράψουν 3 ότι είχαν προβλήματα αμέσως βγαίνει το συμπέρασμα ότι το μοντέλο είναι προβληματικό. Στη πραγματικότητα μιλάμε για το 1%.

Οι επόμενες ερωτήσεις που ακολουθούν από πλευράς μου είναι οι εξής: Ήταν συνεπής αυτοί οι ιδιοκτήτες με τα διαστήματα σέρβις; Χρησιμοποιούσαν τις μηχανές σωστά; Γιατί δε θεωρώ φυσιολογικό να κάνεις σούζες και άλματα με ένα GS. Άλλο πηγαίνω ακόμη και στο χώμα αξιοπρεπέστατα (γνωρίζοντας τι έχω κάτω από τα πόδια μου) και άλλο κάνω καγκουριές με μια μηχανή που έχει άξονα και paralever. Πολύ σπάνια κάποιος ομολογεί τις δικές του μ@λακίες, ενώ σχεδόν πάντα η μηχανή φταίει.

Για μένα είναι περίεργο ένα μοντέλο να βγάζει κατ' επανάληψη "περίεργα" προβλήματα μετά τα 2 χρόνια. Ότι είναι να βγάλει θα το βγάλει τους πρώτους μήνες χρήσης. Από την άλλη αν τα βγάλει εντός 2ετίας είμαστε εντός εγγύησης και όλα καλά. Αν πάλι υπάρχουν άλυτα προβλήματα εντός εγγύησης υπάρχουν και τα δικαστήρια.

Ομολογώ πως τα GS δεν τα γνωρίζω καλά αλλά η ίδια η ζωή μου δείχνει άλλα. Από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκαν όλο για προβλήματα ακούω και οι δρόμοι είναι γεμάτοι, πωλούνται και μεταχειρισμένα και καινούρια. Άρα; Δεν είναι δυνατό μηχανές με σοβαρά προβλήματα να κρατάνε στο διηνεκές πωλήσεις.
 

chaosm

Μέλος
Εγώ όταν ακούω προβλήματα κρατάω μικρό καλάθι, ιδιαίτερα σε Ευρωπαϊκές μηχανές οι οποίες κάποια στιγμή πρέπει εμείς εδώ στην Ελλάδα να εμπεδώσουμε ότι είναι περισσότερο απαιτητικές στα έγκαιρα σέρβις. Δηλαδή δεν πείθομαι εύκολα και σίγουρα δεν πείθομαι εύκολα από τα forum, εκεί βάζω περισσότερα φίλτρα στη σκέψη μου για να πεισθώ για κάτι.

Να εξηγηθώ.

Συνήθως αυτός που δημοσιοποιεί κάτι είναι ο εκνευρισμένος και όχι ο ευχαριστημένος.
Οπότε αν υπάρχουν 300 κάτοχοι μιας μηχανής και γράψουν 3 ότι είχαν προβλήματα αμέσως βγαίνει το συμπέρασμα ότι το μοντέλο είναι προβληματικό. Στη πραγματικότητα μιλάμε για το 1%.

Οι επόμενες ερωτήσεις που ακολουθούν από πλευράς μου είναι οι εξής: Ήταν συνεπής αυτοί οι ιδιοκτήτες με τα διαστήματα σέρβις; Χρησιμοποιούσαν τις μηχανές σωστά; Γιατί δε θεωρώ φυσιολογικό να κάνεις σούζες και άλματα με ένα GS. Άλλο πηγαίνω ακόμη και στο χώμα αξιοπρεπέστατα (γνωρίζοντας τι έχω κάτω από τα πόδια μου) και άλλο κάνω καγκουριές με μια μηχανή που έχει άξονα και paralever. Πολύ σπάνια κάποιος ομολογεί τις δικές του μ@λακίες, ενώ σχεδόν πάντα η μηχανή φταίει.

Για μένα είναι περίεργο ένα μοντέλο να βγάζει κατ' επανάληψη "περίεργα" προβλήματα μετά τα 2 χρόνια. Ότι είναι να βγάλει θα το βγάλει τους πρώτους μήνες χρήσης. Από την άλλη αν τα βγάλει εντός 2ετίας είμαστε εντός εγγύησης και όλα καλά. Αν πάλι υπάρχουν άλυτα προβλήματα εντός εγγύησης υπάρχουν και τα δικαστήρια.

Ομολογώ πως τα GS δεν τα γνωρίζω καλά αλλά η ίδια η ζωή μου δείχνει άλλα. Από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκαν όλο για προβλήματα ακούω και οι δρόμοι είναι γεμάτοι, πωλούνται και μεταχειρισμένα και καινούρια. Άρα; Δεν είναι δυνατό μηχανές με σοβαρά προβλήματα να κρατάνε στο διηνεκές πωλήσεις.
Συμφωνώ. Αλλά αν και οι 300 λένε για το ίδιο θέμα τότε μάλλον κάτι πρέπει να σε ανησυχεί. Και δε μιλάμε για μια μηχανή η οποία κάνει 5.000. Μιλάμε για 20 - 24 καινούργια.



Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι ρε Κώστα. Εσύ δλδ θα έβγαζες με ευχαρίστηση 16κ από τη τσέπη να τα δώσεις ξέροντας τα θέματα αυτά; γτ έχω φίλο που άλλαξε όλο το μοτέρ σε lc του 13.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καταρχάς.... Δεν θα έβγαζα 16000.
Πουλας το δικό σου... 8-11 χιλιάρικα και βάζεις τα υπόλοιπα.
Βρίσκεσαι με μια μηχανή 5ετιας,η οποία φυσικά είναι πιο εξελιγμένη από την προηγούμενη στα όλα της.
Κατά δεύτερον.... Έχω αρκετές δεκάδες φίλους με lc που δεν έχουν αλλάξει μοτέρ και σαζμαν.
Όπως αρκετά αεροελαιοψυκτα είχαν προβλήματα που το δικό μου και αρκετά άλλα με 300000 χλμ δεν αντιμετώπισαμε.
Με λίγα λόγια..... Ναι εγώ θα έκανα την αλλαγή αν περισσευαν τα ευρώ ή αν σταματούσαν 2 χρόνια να ταξιδεύω.
Είναι θέμα προταιρεωτητων
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ πάλι νομίζω ότι έχουμε φτάσει σε μια εποχή που τα προβλήματα ορισμένων μοτοσυκλετών δεν αποτελούν τον κανόνα για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες.

Απλά η βλάβη σχεδόν πάντα δημοσιεύεται και δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις κατά τη γνώμη μου.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πάντως πολύ καλή η κίνηση της BMW που δίνει 3 χρόνια εγγύηση για τα ‘19 μοντέλα

Ή δεν βγάζουν τόσα πολλα πρόβληματα ή έχει τόσο μεγάλο κέρδος η BMW που μπορεί να καλύψει τις τυχόν βλάβες τον 3ο χρόνο



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ πάλι νομίζω ότι έχουμε φτάσει σε μια εποχή που τα προβλήματα ορισμένων μοτοσυκλετών δεν αποτελούν τον κανόνα για τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες.

Απλά η βλάβη σχεδόν πάντα δημοσιεύεται και δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις κατά τη γνώμη μου.
Όχι ακριβώς.... Στα πρώτα lc υπήρχε δυσλειτουργια σαζμαν σε αρκετά μηχανάκια.
Αυτή είναι η αλήθεια, αλλά προφανώς το after sale της εταιρίας δούλεψε.
Γιατι όντως οι πωλήσεις είναι εξωπραγματικες.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάντως πολύ καλή η κίνηση της BMW που δίνει 3 χρόνια εγγύηση για τα ‘19 μοντέλα

Ή δεν βγάζουν τόσα πολλα πρόβληματα ή έχει τόσο μεγάλο κέρδος η BMW που μπορεί να καλύψει τις τυχόν βλάβες τον 3ο χρόνο



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Εγώ το 2007 πήρα 4...2 + 2!
Προυποθεση φυσικά να πηγαίνει για σέρβις στην ώρα της και σε εξουσιοδοτημενο.
 

chaosm

Μέλος
Όχι ακριβώς.... Στα πρώτα lc υπήρχε δυσλειτουργια σαζμαν σε αρκετά μηχανάκια.
Αυτή είναι η αλήθεια, αλλά προφανώς το after sale της εταιρίας δούλεψε.
Γιατι όντως οι πωλήσεις είναι εξωπραγματικες.
Το After sale? Άλλαξαν σασμάν;

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το After sale? Άλλαξαν σασμάν;

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο.... Το είπα λόγω πωλήσεων του lc.
Γενικά έχουν καλό δίκτυο.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγώ όταν ακούω προβλήματα κρατάω μικρό καλάθι, ιδιαίτερα σε Ευρωπαϊκές μηχανές οι οποίες κάποια στιγμή πρέπει εμείς εδώ στην Ελλάδα να εμπεδώσουμε ότι είναι περισσότερο απαιτητικές στα έγκαιρα σέρβις. Δηλαδή δεν πείθομαι εύκολα και σίγουρα δεν πείθομαι εύκολα από τα forum, εκεί βάζω περισσότερα φίλτρα στη σκέψη μου για να πεισθώ για κάτι.

Να εξηγηθώ.

Συνήθως αυτός που δημοσιοποιεί κάτι είναι ο εκνευρισμένος και όχι ο ευχαριστημένος.
Οπότε αν υπάρχουν 300 κάτοχοι μιας μηχανής και γράψουν 3 ότι είχαν προβλήματα αμέσως βγαίνει το συμπέρασμα ότι το μοντέλο είναι προβληματικό. Στη πραγματικότητα μιλάμε για το 1%.

Οι επόμενες ερωτήσεις που ακολουθούν από πλευράς μου είναι οι εξής: Ήταν συνεπής αυτοί οι ιδιοκτήτες με τα διαστήματα σέρβις; Χρησιμοποιούσαν τις μηχανές σωστά; Γιατί δε θεωρώ φυσιολογικό να κάνεις σούζες και άλματα με ένα GS. Άλλο πηγαίνω ακόμη και στο χώμα αξιοπρεπέστατα (γνωρίζοντας τι έχω κάτω από τα πόδια μου) και άλλο κάνω καγκουριές με μια μηχανή που έχει άξονα και paralever. Πολύ σπάνια κάποιος ομολογεί τις δικές του μ@λακίες, ενώ σχεδόν πάντα η μηχανή φταίει.

Για μένα είναι περίεργο ένα μοντέλο να βγάζει κατ' επανάληψη "περίεργα" προβλήματα μετά τα 2 χρόνια. Ότι είναι να βγάλει θα το βγάλει τους πρώτους μήνες χρήσης. Από την άλλη αν τα βγάλει εντός 2ετίας είμαστε εντός εγγύησης και όλα καλά. Αν πάλι υπάρχουν άλυτα προβλήματα εντός εγγύησης υπάρχουν και τα δικαστήρια.

Ομολογώ πως τα GS δεν τα γνωρίζω καλά αλλά η ίδια η ζωή μου δείχνει άλλα. Από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκαν όλο για προβλήματα ακούω και οι δρόμοι είναι γεμάτοι, πωλούνται και μεταχειρισμένα και καινούρια. Άρα; Δεν είναι δυνατό μηχανές με σοβαρά προβλήματα να κρατάνε στο διηνεκές πωλήσεις.
μεσα στην σκεψη μου εισαι ...........!!!!!!!!!!!
 
Reactions: STF

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Έχω το LC του '14.
Έχω κάνει 55Κ σε όλα τα τερέν.
Προβλήματα έχω ακούσει αλλά σε εμένα δεν έχει παρουσιάσει τίποτα, και το σασμάν δουλεύει άψογα.
Ευλαβικά τα service του και γενικά η μηχανή σου δείχνει τι της αρέσει και τι όχι.
Overall την θεωρώ τίμια για τα λεφτά της. (Προσοχή μην συγκρίνουμε την τελική τιμή που αγοράζουμε η οποία είναι full στους φόρους που φυσικά δεν καταλήγουν στην BMW , KTM ktl)
 
Top Bottom